|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין

תחזית אסטרולוגית שבועית 17.11.2016-11.11.2016

מתפכחים מאשליית הנפטון

הנסיבות החיצוניות עזרו לבחירת דונלד טראמפ. מדבר סקר תרחק אמר ד"ר יוסף בורג. יש מציאות באולפנים ויש מציאות שהיא בשטח. שוב למדנו שהכוכבים לא משקרים. תנועתם משפיעה על חיזוק הזהות הלאומית, ועזרה לטראמפ במסע הבחירות שלו לנצח. מופע הירח המלא עלול לעורר את איתני הטבע
11/11/2016  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
[צילום: פבלו מטרינז/AP]

התקשורת זורמת, מפגשים שתעשו סביב ה-14.11 יביאו תוצאות. אלה גם ימים לפתור חילוקי דעות. הגישה תהיה דיפלומטית יותר, לחפש את האיזון. ב-15.11 יש נטייה להתגונן, לשמור על הטריטוריה האישית (ייתכן גם שקבוצת אנשים מתאחדת כדי לפעול, במקום אנשי החוק). בהמשך ראש/זנב הדרקון הצמוד לכוכב נפטון במנעד מתוח ב-18-19.11. הנפטון משנה כיוון, ולמעשה ההשפעה כבר מ-15.11. היו זהירים מהונאה, ולמעשה כדאי לשמור על ערנות בעיקר מכאלה המציעים "עזרת" צדקה. יש כאן משהו מוטעה בגלל המיקום של זנב דרקון לנפטון.

המיקום של זנב דרקון ונפטון, למעשה השפיע על כל האווירה בתקופה האחרונה, וגם על הפרסומים בתקשורת לסוגיה, הולכת שולל? כן בהחלט. התקשורת, גם כאן בארץ וגם בארה"ב, ראתה רק תוצאה אחת. אצלנו, בכל ערוצי החדשות, רק דיברו על ההצלחות של הילרי קלינטון ב-1% או ב-1.5%. וזה היה בראש החדשות. שמעתי שדרים קוטעים כל אדם שמנסה להעלות אפשרות אחרת ממה שהם קבעו או החליטו. ביום רביעי 09.11 בשעות הבוקר המוקדמות, אחרי שהפרשנים הבינו ששוב טעו, סיכמה דנה וייס מערוץ 2 את התקשורת הישראלית "אז מסתבר שיש מציאות באולפן ומציאות אחרת בשטח". מעניין עד מתי המסקנה הזאת תחזיק מים. זהו סיפור שחוזר על עצמו ולא רק בארץ. השפעת הירח והנפטון ב-09.11 גרמה בין השאר לסחבת עד שהתוצאות התקבלו סופית (זה קרה גם בבחירות בישראל 2015. הפער בין משאלות הלב של התקשורת ורצון האזרחים. יש לשער שעוד מעט נשמע גם בוושינגטון ובניו-יורק את האליטה, מבכה שגנבו להם את הבחירות, שמעתי כבר שחלקם כבר מאיימים שהם עוזבים את המדינה לקנדה... חחח, מוכר לכם?).

מופע הירח המלא ב-14.11.2016. מציג בעיות בריאות, אולי בגלל זיהומים. למבנה הזה יש גם השפעה כלכלית. הירח נמצא במזל שור. השילוב שמש במזל עקרב מול הירח במזל שור, ייתכן שייחשפו עסקות פיננסיות שהיו מאחורי הקלעים. קונספירציות? המבנה מעורר גם רגשות עזים שהשפעתם כבר מתחילה ב-10.11. כירון שנמצא גם במבנה הזה גורם להשפעה מבריאה ברבדים רגשיים, בעיקר לטראומות אמוציונאליות (זה אולי יעזור לאלה שחוו כאבי לב או רעידת אדמה כשדונלד טראמפ זכה, וסליחה על הציניות).

המיקום של מופע הירח קרוב מאוד יחסית לכדור-הארץ, לכן צפויה השפעה על הגרביטציה. מזג האוויר קיצוני - רעידות אדמה ושאר תופעות טבע לא נעימות. בגלל הצד האמוציונלי אנשים שטבעם אלים יושפעו מהמופע שיגיע ב-14.11.16 ועלולים "לפעול".

כוכב מארס עבר למזל דלי ב-09.11. מזל דלי, הוא למעשה הבית של כוכב אורנוס, מציג את גורם ההפתעה. המתח הרגשי על בסיס עצבני, הפתיל היה קצר. שימו לב לתגובה שלכם. החשיבה שלכם יכולה להועיל בימים אלה עם המארס במזל דלי. חשיבה יצירתית יותר תועיל לתוצאה לאורך החודש הקרוב.

כוכב ונוס עובר למזל גדי, ב-12.11. לא מקום מרגש. האיפוק והשלווה בענייני כספים או להבדיל אהבה, יתאמו יותר לרצועת הזמן עד 07.12. נקודת המבט נכונה יותר בנושאים אלה. אם נכנסתם לקשר אהבה רומנטי, אל תצפו ל"השתוללות" או להרפתקאות, אבל יש בוונוס בגדי, יציבות בסיס. ריאליות. מי שמתכנן תקציב בעת הזו, יש בתוכנית תבונה אם יש בה מחשבה עתידית.

כוכב מרקורי עובר למזל קשת ב-12.11 מחשבות ורעיונות, תקשורת שיש בה ראייה ארוכת טווח. נקודת הראייה פתוחה יותר, התבוננות נכונה על היבטים מגוונים, אבל לא בטוח שזהירה בגלל הקשת שאינו אוהב גבולות.

בימים הקרובים האנרגיה וההיבטים החיוביים יעזרו לתקשורת ישירה. התמונה מתבהרת, ונכון גם לדבר בצורה גלויה, לשוחח עם חברים, לספר מה שרוצים, לשחרר מועקות שמלוות אתכם כבר לאורך זמן. אלה ימים טובים לנקות את האווירה. וזה נכון עד שתגיע שוב השפעה של נפטון לקראת סוף השבוע הבא. יגיעו שוב כמה ימים שאופיים עלול לעורר חוסר הבנה ומבוכה.

סליחה שאני שבה וכותבת אבל בבקשה: על מפת המדינה נקודת האמצע של כוכב מארס וכירון נמצאים על ציר 2-8 עד 21.11. אנחנו כאן פגיעים יותר. לכן אנא מכם היו זהירים, שימרו על עצמכם, בכל מקום! זה נכון גם שאתם חוצים את הכביש (הקפידו על חצייה במעבר חצייה). כשאתם נוהגים, התחשבו בבקשה איש ברעהו. סבלנות!

זמני הירח הבטל
יום שבת 12.11
הירח בטל משעה 14:46 עד שעה 04:23 לפנות בוקר.

יום שני 14.11
יום רביעי 16.11 הירח בטל משעה 12:58 עד 02:56 בלילה.

שווקים וכלכלה

מבנה הכוכבים במופע הירח המלא ב14.11 שור-עקרב, ישפיע על השווקים. לחץ? זה בהחלט יכול להיות גם לפני.

כפי שכבר נכתב כאן לפני כשבוע, חוסר ודאות משפיע על השווקים עם זנב דרקון/נפטון. כן, יש תחושה של הונאה, הסקרים והפרשנים הבטיחו לנו את קלינטון כנשיאה...יש סוג של פצע שנוצר באמון במערכות הממוסדות. התוצאה של הבחירות משאירה את כולם עדיין עם סימני שאלה.

כוכב נפטון נעצר ב-20.11, ומשנה מגמה. העצירה שכבר משפיעה כמה ימים לפני, תמשיך את המגמה של חוסר ודאות.

למעשה בכל פעם שכוכב משנה מקום, יש השפעה על השווקים. ב-09.11 המארס עבר למזל דלי, ב-12.11 הוונוס עוברת למזל גדי.

מתפתח מצב כוכבים עם משמעות ב-24.11, שאין ספק שתהיה לו השפעה כבר כמה ימים לפני על תנועות כספים. המנעד בין יופטר ופלוטו מעורר ביטחון גדול ואפילו מופרז בעסקים. יש נטייה להסתכן, וכדאי להזהר עם סימן קריאה. הפרטים חשובים, כי אם לא תשימו לב לאלה, תפסידו בגדול.

בעיקרון המבנה הזה מציג פשיטות רגל. תלוי במבנה המפה של כל אחד מכם.

בהמשך (סוף נובמבר-דצמבר) מצטרף למבנה הזה אורנוס. כלומר T בין השלושה. יש לצפות לאי-שקט גדול בשווקים ובכלכלה בכלל. למגמה הזאת יש השפעה במהלך 2017 גם. אלה כוכבים של מאבקי כוח, ופלוטו כדרכו חושף את מה שמנסים להסתיר. יש כעס מתחת לפני השטח שצף ועלה במלוא הכוח. לא פעם נכתב כאן שהאינטרס של הפדראל רזרב לשמור על יציבות בשווקים כדי לעזור להילרי קלינטון. אבל במציאות הם איבדו את השליטה והבועות התנפצו כבר בשבוע שלפני הבחירות. פלוטו על-פי רוב מחריף מצבים. אבל עדיף לעקוב, כי כמו תמיד, אחרי הירידות מגיעות העליות. שימרו על ערנות.

הנסיבות החיצוניות עזרו לטראמפ

התוצאות של הבחירות בארצות הברית הן עוד ניצחון של האנשים בשטח מול האולפנים בטלוויזיה והפרשנים החכמים מטעם עצמם בעיתונות וגם כמובן הסוקרים. זה מזכיר לנו את מה שקרה בבריטניה עם ה"ברקסיט", לונדון מול האזרחים, הממסד הפסיד.

וושינגטון גם מסמלת את הממסד, ושם התוצאות של הסקרים החטיאו (נפטון) גם את הציבור. זה קרה גם אצלנו ב-2015. למעשה זו התוצאה של האפקט שיצרו הכוכבים אורנוס-פלוטו. על אלה כתבתי רבות (אורנוס המאתגר פלוטו), מבנה שהשפיע מאז 2012 והמשיך עד 2015, אבל עם אפקט ארוך טווח. ברשימה מ-08.07.2011 נכתב:' "כוחם של הכוכבים האלה הוא בחיזוק הצד הלאומי (שינוי לטובה) או בהקצנה לכיוון לאומני (שינוי רע)...". זו מגמה המשפיעה גם על מדינות רבות בהווה. הרצון לחזק את הזהות הלאומית מתעורר. זה כנראה נוכח זרם הפליטים וההגירה המשפיעים על אופיין התרבותי והכלכלי של מדינות רבות באירופה. לא במקרה כמה מנהיגים באירופה נעו באי-נוחות כאשר נודע דבר נצחונו של טראמפ.

דונלד טראמפ, ידע לנגן על הרגש הזה (במפתו האישית יש שילוב כוכבים המצביע על חוכמה וידע המתורגמים לאסטרטגיה!) והבטיח פעם אחר פעם שהוא יחזיר את הכבוד הלאומי לאמריקנים ולארה"ב. עורר את האגו של הפטריוטים ושם את הדגש על כך. הוא נגע ברגשותיהם של אלה שרוצים שארה"ב תחזור להיות חזקה. שלא יתנו מקום לפליטים מסוריה (כהבטחת הממשל הנוכחי) ולהגירה בכלל. הוא הבטיח לחזק את "הזהות האמריקנית" במסע הבחירות בלי לעגל פינות.

ברשימה שהופיעה כאן ב-18.03.2016: "...כשכולנו מתבוננים על דונלד טראמפ, צריך לזכור שהוא 'מתאים' לרוח התקופה, לומר את האמת בלי כחל ושרק. הבוטות שלו היא באמירת האמת שלא תמיד נוחה לאוזן. למעשה הוא בחר בסוג של מהפכה, בלי תקינות פוליטית וזוכה לאהדה. זו תגובה לנשיא הנוכחי שם, שניסה למחוק את המציאות המתפתחת בארצו ובעולם, ולצבוע את הפוליטיקה העולמית בעזרת מילים 'יפות' שיתאמו לאג'נדה שלו".

המסקנה שאנשים מבינים היטב שאי-אפשר לייפות את המציאות. לאובמה יש אידיאולוגיה אותה ניסה לכפות על המציאות. בעבר נכתב כאן (מקריאת המפה שלו) שהבעיה שלו היא הפער בין מה שהוא כאדם פרטי חושב שנכון ובין האמת הנכונה לעולם האמיתי.

ברשימה מ-11.12.2015 נכתב שהנשיא אובמה "עוזר" לטראמפ בגלל ההתנהלות שלו: "...ההצהרות והנאום האחרון שלו 'עוזרים' לסגנון הבוטה והישיר של דונלד טראמפ... למרות הכעס על חוסר הטקט, הפופולריות של טראמפ מול הנשיא אובמה ה"מעודן" והדיפלומטי רק נוסקת. האם נמאס לאזרחים הרוצים לדעת את האמת כמו שהיא, בלי תקינות פוליטית?". זו גם השפעה של אורנוס-פלוטו.

וחזרה לכתבות האחרונות:

כשבחנתי בעת האחרונה את המפות השונות של הילרי קלינטון (הוצגו מפות עם שעות של בוקר, לפנות בוקר ולילה, כיאה לבת מזל עקרב, שאוהבת להיות בשליטה, וגם להסתיר את כוונותיה). אחרי עבודה נבחרה מפת לילה, מאחר שהיא תאמה ארועים לאורך חייה. היה זה מעין הימור, בעיקר מול רוב האסטרולוגים בעולם, שבחרו במפת הבוקר, והבטיחו לה את הניצחון. אבל יחד עם עמיתי האסטרולוגים הבנו שהניצחון לא מונח בכיסה כלל וכלל.

כזכור נכתב ברשימה ב-19.08.16: "המפות של הגברת קלינטון (מפת לידה, לפי 20.02 בלילה), עם דגש על מפת המינוי שלה לתפקיד כנציגת המפלגה הדמוקרטית, ובהשוואה ושילובים עם מפת ארה"ב, מעידות שהיא תעבור מסלול מכשולים, עם חבטות קשות, התקפות ושערוריות יביאו אותה ליום הבחירות חבולה לגמרי.
המאמץ המושקע בהסתרת מצבה הבריאותי, והנסיונות לטשטש את בעיית האמינות שלה יתחזקו, וכמו שנכתב כאן, מכונת יחסי הציבור המשומנת שלה, תעבוד 24/7. דרך אגב, גם ליקוי החמה משפיע על המפה שלה"... אבל לצד הכוכבים שחשפו את בעיותיה, יש את חוכמת ההמונים. הם התרשמו כנראה משפת הגוף של הילרי קלינטון. לא עזרו לה תמיכתם של מישל וברק אובמה (מעשה שהיה מוזר מאוד, ועורר סימני שאלה, למה הנשיא אובמה נלחם עבורה? זה משהו שאינו מוכר בהיסטוריה של ארצות הברית).

על ההתפתחות העכשווית אפשר להביא את הפסוק הבא "וַיֹּאמֶר אֵלָיו שְׁמוּאֵל קָרַע ה' אֶת מַמְלְכוּת יִשְׂרָאֵל מֵעָלֶיךָ הַיּוֹם וּנְתָנָהּ לְרֵעֲךָ הַטּוֹב מִמֶּךָּ" (שמואל א' פרק טו)

והנשיא הנבחר?

עתה עם פרסום התוצאות אפשר לומר בוודאות שהנסיבות החיצוניות אכן עזרו לדונלד טראמפ בבחירות! באותה רשימה נכתב: "...הניגודים מופיעים על הצירים 1-7 (אין תמיכה) מול 4-10 (יש תמיכה). אלה הצירים שמייצגים את הפוטנציאל החיובי או את השלילי בתהליכים שילוו אותו בדרך. מצב כוכבים כזה מקשה על הנסיונות שלו לקבל תמיכה טוטאלית, ו"לזכות" באהדה תקשורתית, המחפשת אצלו וחופרת בכל מקום שאפשר, כדי לערער את אישיותו. זה מקשה גם עלי אסטרולוגית להבין איזה כוכבים יכריעו. המיקום היחיד במפות השונות של דונלד טראמפ התומך בו חד-משמעית אלה המעגלים המסמלים גורמים חיצוניים".

כלומר אם קורה משהו, זה אינו תלוי בו חד-משמעית, במהלך התקופה עד יום הבחירות. למשל פרסומי וויקיליקס שממשיך לאיים שישחרר מידע שעלול להנחית "מכה אנושה" על "המוניטין" של הגברת קלינטון, עוד סקנדל או חשיפה של משהו בריאותי קשה אצלה, שאי-אפשר יהיה להסתיר יותר ויטיל צל על כישוריה לקבל החלטות כנשיאת המעצמה הגדולה. כלומר, רק ארועים חיצוניים שאינם תלויים בו, יכולים לעזור לו במרוץ לבית הלבן... ואכן הדלפות וויקיליקס לאחרונה על תוכנם של המיילים, על קרנות הכסף והמקורות שלהם (קלינטונים), מצטברים..."

היום אנחנו מבינים שפרסומי וויקיליס עזרו לפגיעהבגברת קלינטון, כולל הודעת ה-FBI ששינה דעה בתוך יומיים, מה שגרם לתחושה שמישהו "מתמרן" את ה"השפעה". המידע שהגיע לציבור קיבל נפח, ועובדה שהוא השפיע על הבוחרים. במבחן התוצאה.

חבל שהתקשורת והסקרים ישבו בתוך עננת כוכב נפטון, וראו רק ממשאלות ליבם (נפטון, אשליות! אבל גם הונאה!). היה זה ד"ר יוסף בורג ז"ל שאמר "מדבר סקר תרחק".

וחשוב לא פחות: הציר של ראש/זנב דרקון השפיע ישירות על כוכב אורנוס בהורוסקופ של ארה"ב. מהפך! ראש/זנב דרקון, מסמל גם גורל. כלומר, המהפך ישפיע גם על אופיה של ארצות הברית. כמו שגם אמר בנאום הניצחון שלו שהבחירות האלה הם למעשה "תנועה", שמטרתה להביא שינוי לאופיה של ארצות הברית, להחזיר עבודה ומפעלים לתוך ארצות הברית. לשפר את המצב הכלכלי של האזרחים.
על הנשיא החדש של ארה"ב אכתוב בהרחבה ברשימות הבאות. אציין דבר אחד שמסקרן אתכם הקוראים, וחשוב לנו, אזרחי מדינת ישראל.

כוכב מארס של הנשיא החדש נמצא צמוד למארס של מדינת ישראל במזל אריה. שם נמצא גם כוכב מארס של ראש הממשלה בנימין נתניהו. אינטרסים דומים. מארס מייצג אנרגיה שמשמעותה יוזמה ממוקדת, בשותפות המטרות דומות. הימצאות כוכב מארס באותו מקום במפות האסטרולוגיות, מבטיח שנזכה לשיתופי פעולה זורמים (החל ב-20 בינואר 2017, אחרי השבעת הנשיא החדש בבית הלבן). יותר קל ממה שחווינו עם הנשיא ברק חוסיין אובמה.

ותודה לכם הקוראים, על המשובים שקיבלתי מכם על התחזיות המדויקות, ולאלה מכם שהבינו מהרשימות האחרונות שהכוכבים בסופו של דבר תומכים יותר בטראמפ.

"אדם חכם ליבו ומוחו הם כמו הים והיבשה: הים צר צורה ליבשת אך היבשת נותנת גבולות לים" (יצחק אורפז)

תאריך:  11/11/2016   |   עודכן:  11/11/2016
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחזהו הפחות נודע של איבסן (1828-1906) "עמודי החברה" מ-1875 הוא חולית הקישור בין המחזאות הרומנטית או אחרת, ששלטה עד סוף המאה ה-19, לבין התיאטרון המודרני. זה שנחשב לחלק השלישי בהיסטוריה של התיאטרון לאחר היווני-הקלאסי, השייקספירי של המאה ה16, והתיאטרון המודרני. בעיצוב המחזה רב המשתתפים והעטור בעושר חזותי ייחודי, מצוי הקשר לעבר. אך החדירה לנפש האישה, שכל הדמויות הנשיות במחזה מדגימות אותה ומתמזגות לנפש אחת, חדירה זו היא שהחלה את מהפכת הפמיניזם. עד אז, ובחלק מהקהילות הוא קיים עד היום - היחס לאשה מבזה, מקל בה ראש, ורואה בה חפץ וכלי שרת. איבסן היה הראשון שביטא במחזותיו את ניצני המרדנות הנשית, שבהמשך נבטו ושגשגו ב"בית בובות", "הדה גבלר" ו"האישה מן הים".
10/11/2016  |  עליס בלינטנטל  |   כתבות
לאור ה"יציאה מהארון" של האנטישמיות בבחירות האחרונות יש לזכור את הפרשה האנטישמית שהסעירה את ארה"ב בין השנים 1913 - 1915: פרשת ליאו פרנק שהיה קורבן ללינץ.
10/11/2016  |  רבקה שפק ליסק  |   כתבות
בליל כ"ט בנובמבר 1947 נערכה בעצרת הכללית של האו"ם הצבעה גורלית בה הוחלט על אישור תוכנית חלוקת ארץ ישראל ("תוכנית החלוקה") והקמת מדינה יהודית בארץ ישראל לצד מדינה ערבית . עוד קודם ליום ההצבעה הודיעו הערבים כי הם מתנגדים ל"תוכנית החלוקה" ולהקמת מדינה יהודית בארץ ישראל. וכי אם תתקבל ותאושר תוכנית זו, יפתחו במלחמת חרמה כנגד הישוב היהודי לסיכול מימוש התוכנית וכינון המדינה היהודית.
10/11/2016  |  אלי אלון  |   כתבות
תארו לכם את התמונה הבאה: איוונקה טראמפ, בתו של, רוכשת מגדל מגורים יוקרתי בתל אביב או בירושלים. בעלה ג'ארד רוכש את השליטה בחברת הביטוח הפניקס. שניהם נוסעים הלוך ושוב בין ניו-יורק לישראל, לפקח על ההשקעות.. מפעם לפעם הם מזמינים את האב, אחד בשם דונלד טראמפ, לביקור משפחתי-עסקי בישראל, כדי שיראה איך ילדיו יודעים לעשות עסקים. לא רע בשביל ישראל.
09/11/2016  |  אלעזר לוין  |   כתבות
צוות המעבר של דונלד טראמפ עובד מזה כמה חודשים, בדממה מוחלטת, על הכנת רשימות מועמדים סופיות לתפקידים הבכירים בממשל הבא. גם כאשר נראה היה שלטראמפ אין שום סיכוי לנצח בבחירות, המשיך במלאכה הצוות בראשותו של מושל ניו ג'רזי, כריס כריסטי.
09/11/2016  |  איתמר לוין  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il