|   15:07:40
  איתמר לוין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
הקשר בין טסט שנתי לרכב ותקלות ברכבים ישנים
קבוצת ירדן
כל מה שרצית לדעת על שירותי אינסטלציה
כל התכונות השליליות יחדיו [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]

נתניהו איבד שליטה על השד של מכונת הרעל

קיים קשר ישיר בין הפארסה/דרמה אתמול בכנסת לבין ההסתה הבלתי-פוסקת בשידור חי במשפט נתניהו במקביל, גנץ ולפיד חייבים לחזור לשיחות בבית הנשיא
15/06/2023  |   איתמר לוין   |   כתבות   |   סערת הרפורמה במשפט   |   תגובות

כל התכונות השליליות של בנימין נתניהו התנקזו אתמול (14.6.23) לדרמה סביב בחירת נציגי הכנסת בוועדה לבחירת שופטים. אפילו יריביו של נתניהו מודים שהוא ברוך כשרונות בצורה נדירה, לא רק בישראל אלא בקנה מידה עולמי. אבל אם לתומכיו הייתה טיפת יושרה, הם היו מודים בכך שיש לו גם לא מעט פגמים מהותיים: שקרנות חסרת מעצורים, כניעה ללחצים, מניפולטוריות, דחיינות כרונית.

שותפיו אינם מאמינים למילה אחת שלו, ולכן החתימו אותו על הסכמים קואליציוניים חסרי תקדים בהיקפם ולכן אינם קונים את ההבטחות שלו לגבי המשך הרפורמה המשפטית. הוא אינו מסוגל להוריד את הרפורמה מעל סדר היום, כי אינו עומד בלחצים של שואפי הרודנות המקדמים אותה. מהסכמה לבחירת נציגי קואליציה ואופוזיציה לוועדה, הוא עבר תוך שעות בודדות לניסיון למנוע בכלל את הבחירה. הרעיון: לדחות את הכל בחודש ואז נראה.

הפעם זה לא עבד. לפחות מאחורי הפרגוד, כאשר איש אינו רואה ואינו שומע, נמצאו ארבעה חברי קואליציה (אולי אפילו תשעה) שהעזו להמרות את פיו של נתניהו ולהצביע בעד קארין אלהרר. האם הם יעשו זאת גם בגלוי? אי-אפשר לדעת. מה שכן נעשה בצורה הכי פומבית שאפשר, הוא המרד של טלי גוטליב - ואלמלא רצינות האירוע, היה אפשר לראות זאת כאירוניה במיטבה. נתניהו במידה רבה יצר את גוטליב (בסיועה האדיב של התקשורת המהדהדת כל השתלחות צווחנית שלה), כנראה האדם גס הרוח ביותר שישב אי-פעם בכנסת, משום שהיא שירתה את מטרותיו: לקעקע את שלטון החוק. כעת היא מנעה ממנו את השקט שביקש והכניסה מחדש את המדינה כולה למערבולת.

ההצבעה אתמול. כמו אליעזר גורנישט [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]

הבעיה של נתניהו ושל כולנו היא הרבה יותר מאשר גוטליב. בשנות ה-70 סיפר אפרים קישון על אליעזר גורנישט, חבר כנסת אלמוני מן הליכוד, שנדחק למקום בלתי ריאלי ברשימה. כאשר נדמה היה בטעות לראשי המפלגה שהוא מנהל שיחות על עריקה למערך, מזמן אותו מזכיר הליכוד לשיחה דחופה. גורנישט "הצביע על מחדלי ההנהגה, על אי-גידול משמרת ממשיכים, על בזבוז כספים, עיוותי דין וזוועות, שלא היו מנות חלקה של התנועה כל עוד הוא היה מועמד במקום ריאלי".

זה בדיוק מה שעשה ועושה נתניהו. מאז החל משפטו, הוא וסביבתו ותומכיו מצביעים על ליקויי מערכת המשפט, חוסר הדמוקרטיה בה, ההטיה הפוליטית שלה והתערבותה בעבודת הממשלה, שלא היו מנות חלקה בטרם הוגש כתב האישום נגדו. זה התחיל בנאום ההסתה שלו בבית המשפט המחוזי בירושלים (אפילו דונלד טראמפ לא העז לעשות זאת בניו-יורק ובמיאמי) ונמשך ללא הרף בכל האמצעים האפשריים. יריב לוין הודה במפורש, שמשפט נתניהו העניק לו את הגיבוי לקידום הרפורמה.

שיהיה ברור: הרפורמה לא הייתה נולדת בלא אישורו של נתניהו. הוא נתן ללוין יד חופשית להעניק לשותפות הקואליציוניות את כל מבוקשן ולהפוך אותו לשבוי בידיהן. הוא מינה את לוין לשר המשפטים. הוא גיבה בפה מלא את הרפורמה. הוא פיטר את יואב גלנט כאשר הזהיר מפניה. הוא התעלם חודשים ארוכים מן הנזק האדיר בכל התחומים שגרמה למדינה. הוא הסית נגד מתנגדיה. גם כעת הוא מסרב להוריד אותה מעל סדר היום.

אתמול גילה נתניהו, שהוא יתקשה מאוד להחזיר את השד לבקבוק. מבין 15 הקולות שקיבלה גוטליב, היו כנראה לפחות עשרה של ח"כים מהליכוד – כמעט שליש מחברי הסיעה. כלומר: אם יש חמישה מורדים שרוצים לקבור את הרפורמה ולנסות לשקם את נזקיה, יש לפחות מספר כפול שרוצים לקדם אותה בכל מחיר. קשה לראות את נתניהו עומד בלחציהם.

הציניות הרודנית של תומכי הרפורמה ניכרת בהתייחסותם ללשכת עורכי הדין. בהחלט אפשר לשאול האם בעידן של חופש העיסוק יש מקום ללשכה סטטוטורית. בהחלט אפשר לשאול האם ראוי שמי שמופיעים בפני השופטים יטלו חלק במינוי שלהם. אבל לא זה מה שקורה כעת. אין שום דיון ענייני. הכל אינטרסנטי וסחטני. תומכי הרפורמה למעשה אומרים, שהם יחכו לראות את תוצאות הבחירות בלשכה בשבוע הבא ואז יחליטו מה לעשות.

אם ייבחר עמית בכר, המתנגד נחרצות לרפורמה, יחזרו לשולחן ההצעות להוציא את נציגי הלשכה מהוועדה לבחירת שופטים ולהפוך אותה ללשכה וולונטרית. אם ייבחר אפי נוה (הפסול לחלוטין מבחינה מוסרית), אשר על-פי ההערכות יהיה לכל הפחות נוח יותר לקואליציה, ההצעות הללו ייגנזו. זאת אומרת, שעמדתם של תומכי הרפורמה כלפי הלשכה תושפע במישרין מזהותו של העומד בראשה, ולא משום שיקול אחר: האם הוא יאפשר לנו להשתלט על בחירת השופטים או ימנע זאת מאיתנו.

זה אמור לעורר חלחלה, אבל האמת היא שכבר התרגלנו. הרי אלו אותם אנשים שרצו ורוצים להשתלט על המשטרה, הספרייה הלאומית, הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה ובנק ישראל. אלו אותם אנשים ששואפים להבטיח לנצח את שלטונם. אז מה זה בשבילם להפוך גם את לשכת עורכי הדין לעוד אחד מכלי ההרס.

גנץ ולפיד אמש. נכנעו לקיצוניים? [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]

בעוד חודש לא יהיה מנוס מבחירת נציג הקואליציה בוועדה – אלא אם כן הקואליציה חסרת המעצורים הזאת תעביר שינוי חקיקה או שינוי תקנון שיעניק לה עוד זמן (ואחר כך תזעק מרה כאשר בג"ץ יתערב). לוין אומר כמעט בגלוי שבכל מקרה לא יכנס את הוועדה בהרכבה הנוכחי. כפי שציינתי כאן בשבוע שעבר, בג"ץ בהחלט יכול לכפות עליו גם לכנס אותה וגם לקיים הצבעות, כולל לבחירת הנשיא הבא של בית המשפט העליון, כי המופקדים על ענייני הציבור חייבים להפעיל את הסמכויות שבידיהם. האם לוין יציית? כמו מאז תחילת הטרפת הנוכחית, זוהי שאלת המפתח.

הימין הקיצוני כבר קורא לחוקק בצורה חד-צדדית את הרפורמה, מה שבהחלט עלול לצבור תאוצה. כאמור, יש בליכוד לפחות עשרה ח"כים שיתמכו במהלך כזה. החרדים אומנם שותקים, אבל תזכרו שאריה דרעי משתוקק לחזור לממשלה ושיהדות התורה דורשת להעביר כעת את חוק ההשתמטות. ומעל לכל: נתניהו לחיץ עוד יותר מאשר תמיד וחלש מאשר אי-פעם.

בני גנץ ויאיר לפיד שגו קשות כאשר הודיעו שהשיחות בבית הנשיא לא יתחדשו בטרם יושלם הרכב הוועדה לבחירת שופטים. זה נראה כמו תירוץ, שהרי את מבוקשם קיבלו: יש לאופוזיציה נציגות בה. דומה שגם גנץ ולפיד נכנעים – לקיצוניים שבין מארגני המחאה, שמטרתם (הלגיטימית אך הבלתי-רלוונטית) היא להפיל את הממשלה. ההודעה שלהם נותנת לקואליציה את העילה להתקדם בכוחנות המאפיינת אותה. היא גם חסר ממלכתיות במובן הבסיסי ביותר: לא טורקים את הדלת בפני נשיא המדינה.

גם לאופוזיציה יש אחריות. גם האופוזיציה צריכה לעשות הכל כדי להוריד מעל סדר היום, בצורה מוסכמת ומושכלת, את המהלך ההרסני ביותר בתולדות המדינה. גם היא חייבת להיות ערה למה שמתחולל בכלכלה, בחברה, בביטחון, ביחסי החוץ. גם היא חייבת לאפשר להתמקד באלימות חסרת התקדים המשתוללת ברחובותינו (קרוב ל-150 נרצחים בחצי שנה!). לא מאוחר להתעשת, להזמין קריאה של יצחק הרצוג ולהיענות לה.

בינתיים במשפט נתניהו - שהוא המחולל של הניסיון הגלוי לבצע הפיכה משטרית – מכונת הרעל עובדת במלוא הקצב וממשיכה להזין את השד שנתניהו איבד שליטה עליו. סניגורו של נתניהו, עמית חדד, אמר השבוע שוב ושוב ליאיר לפיד, כי לשיטת ההגנה – לא נפל כל פסול בטיפולו בבקשתו של ארנון מילצ'ן להאריך את הפטור ממס לתושבים חוזרים. חדד פתח את החקירה הנגדית בהצהרה זאת ואף אמר שהוא מוכן לתת אותה בכתב. מה שלא הפריע למכונת הרעל של התועמלנים, הפועלת בשידור חי מתוך האולם, להמשיך ולהכפיש ללא הרף את לפיד ולדרוש להעמידו לדין. באיזשהו שלב נוצר רושם, שיש לפחות בפועל חלוקת עבודה: חדד ממלכתי מול בית המשפט, התועמלנים שופכים רפש מול ההמונים.

זה יימשך ויתגבר לקראת עדותו של מילצ'ן עצמו ובמהלכה, החל ב-25 בחודש, בה מן הסתם נשמע רבות על המתנות שהרעיף על בני הזוג נתניהו לפי דרישתם (לגרסתו). התועמלנים מציגים אותו כעבריין מס נמלט, בעוד ההגנה מדברת על ישראלי שתרם רבות לביטחון המדינה, אדם רב פעלים וזכויות, חבר קרוב מאין כמותו של בני הזוג נתניהו. כך נוצרת האווירה שגוררת המונים לתמוך – בתום לב ומחוסר ידיעה – בניסיון לקעקע את יסודות הדמוקרטיה בישראל. גם כאן נתניהו לכל הפחות יושב בחיבוק ידיים. את התוצאות כולנו רואים.

תאריך:  15/06/2023   |   עודכן:  15/06/2023
איתמר לוין
+לפיד: אין מו"מ ללא מינוי ועדה לבחירת שופטים
20:51 15/06/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ראש האופוזיציה הצהיר כי לא יתקיימו שיחות עם הקואליציה בבית הנשיא כל עוד לא ייבחרו כל חברי הוועדה לבחירת שופטים  ▪  את ההאטה באינפלציה הוא מייחס לבלימת הרפורמה המשפטית
לפיד. "הצלחנו תמיד לתאם עמדות עם גנץ" [צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90]
+ה-88
19:42 15/06/23  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
אחרי שביבי שיקר בעזות מצח כה מרחיקת לכת הגיע הזמן שהרצוג יבוא עימו חשבון, ולא חלבי-צמחוני
קלינטון. ברוח דבריו [צילום: Business Wire/AP]
+רגב: בהעדר הסכמה - הרפורמה תועבר בצורה אחראית ויציבה
17:18 15/06/23  |  עידן יוסף
השרה מירי רגב מגיבה לתוצאת ההצבעות אתמול בכנסת ואומרת: "כדורגל משחקים 90 דקות. אנחנו רק בהתחלה ואני מבקשת להאזר בסבלנות. הצביעות של לפיד וגנץ נחשפה, למרות שקיבלו מה שרצו, הם מנסים לפוצץ את השיחות בבית הנשיא". בוועידה הלאומית לבנייה ותשתיות ״גשרים לעתיד״, אמרה רגב: אנחנו מנסים להביא רפורמה בהסכמותה אבל והיה ולא תהיה הסכמה, אנחנו נפעל להעביר אותה בצורה אחראית ויציבה".
[צילום: דודו סאסי]
+גוטליב: הבוגדים בליכוד מוכיחים שאין לנו רוב להעברת הרפורמה
17:12 15/06/23  |  עידן יוסף
טלי גוטליב בטוויטר: "‏ואחרי יום אתמול קבלו את האמת. לא תהיה רפורמה. בתוך הליכוד יש 4 בוגדים לפחות שהצביעו לנציגת יש עתיד. אותם בוגדים מוכיחים שאין לנו רוב להעברת הרפורמה. כמה נוח. מהלך ׳גאוני׳. במקום שני נציגי קואליציה בהסכמה קיבלתם הצצה לחוסר משילות ימין. כפי שאמרתי בהיעדר הסכמה הצטערתי להיות צודקת".
+קרן המטבע: הרפורמה עלולה לפגוע במשק
15:38 15/06/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
"כמו בכל מדינה, שמירת חוזקו של שלטון החוק חשובה להצלחה כלכלית"  ▪  הקרן משבחת את ביצועי המשק בשנת 2022 וצופה השנה ירידה בצמיחה וחזרה לגרעון תקציבי הולך וגדל
"ביצועים כלכליים יוצאי דופן" [צילום: אנדרו הרניק, AP]
+אני מאשים! (את מי?)
13:32 15/06/23  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
ד"ר שקמה ברסלר ודן חלוץ ומשה (בוגי) יעלון הזהירו, שהוא שוב משקר; שאינו מסוגל אחרת; וגם אני ידעתי זאת, אבל קיוויתי שיגבר על יצרו הרע ולוא רק פעם אחת, ולא היא
נתניהו. לוקה במחלת השקר [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+זוכרים את "המורדים"
11:24 15/06/23  |  בעז שפירא   |   לרשימה המלאה
הניסיון מלמד שבדומה לעדר קרנפים עיוור, כעת ייעשו בטלי גוטליב שפטים  ▪  אותם גורמים נמוכי קומה מוסרית, נעדרי יושרה, אינטרסנטיים ו"פרגמטיים" יעשו הרבה, אולי ככל יכולתם, להעניש, לגנות, לנדות ולפגוע בטלי גוטליב
גוטליב. יישר כוחך [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+סוכות: פיצוץ השיחות - עילה לחקיקה חד-צדדית
11:14 15/06/23  |  עידן יוסף
ח"כ ‎צבי סוכות (הציונות הדתית) בראיון לרדיו 103 על קידום החקיקה המשפטית באופן חד-צדדי: "אם השיחות בבית הנשיא מתפוצצות - אז בהחלט כן. אנחנו מחויבים לבוחרים שלנו וזה מה שהתחייבנו. מהרגע הראשון חשבנו שהמהלך הזה צריך להיות בהסכמות רחבות, אבל אם השיחות יתפוצצו, כפי שזה נראה, אז כן".

+מה הבעיה במכונת הרעל של הימין הקיצוני
09:34 15/06/23  |  שני גרנות-לובטון   |   לרשימה המלאה
בזמן שסגל, שיקלי, רוטמן ונתניהו מבזים ומביישים מיליוני יהודים ופוגעים בשמה של ישראל, מעמיקים את הפער בין ישראל לעולם, אנחנו נמשיך להיאבק עליה ולמענה. אנחנו נראה את הפנים היפות, הליברליות והדמוקרטיות של ישראל. נלחם על העתיד של הילדים שלנו כמו שההורים והסבים שלנו נלחמו למעננו. אתם לא מפחידים אותנו
ערוץ 14. מתפרנסים מהגביר [צילום: מסך]
+למרות מצג החזית האחידה: פערים בין לפיד לגנץ
09:19 15/06/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מאחורי הקלעים יש פער לא קטן בין יש עתיד למחנה הממלכתי לגבי התנאים שיאפשרו את חידוש השיחות בבית הנשיא  ▪  באופוזיציה טוענים: אנשי המו"מ מטעם הקואליציה העלו דרישות שלא עלו בעבר
לפיד וגנץ. אחדות כלפי חוץ [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+מה גורל הוועדה לבחירת שופטים
09:05 15/06/23  |  גיא לוריא   |   לרשימה המלאה
אחרי בחירת קארין אלהרר, מה יעלה בגורל הוועדה לבחירת שופטים? כל השאלות והתשובות  ▪  בינתיים, שר המשפטים לא מכנס את הוועדה, על-אף שיש מספר שופטים שצריך למנות לבתי המשפט השלום והמחוזי במקום שופטים שפרשו  ▪  כיום יש מחסור בשופטים בבתי המשפט
אלהרר. "בעד" [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+טרופר: נתניהו לא מצליח לשלוט באנשים שלו
08:49 15/06/23  |  עידן יוסף
ח"כ חילי טרופר (המחנה הממלכתי) בראיון לגלי צה"ל‎: "חוסר האמון בנתניהו מדאיג, הוא לא מצליח לשלוט באנשים שלו. כמובן שהתוצאה יכלה להיות הרבה יותר גרועה, אם אלהרר לא הייתה נבחרת יש סיכוי שהיינו רואים שחזור של ליל פיטורי גלנט מבחינת המחאות".
+רון דרמר סומן כמועמד להחלפת יריב לוין
08:46 15/06/23  |  עידן יוסף
אחד ממקורבי נתניהו טוען כי יש מועמד להחליף את השר יריב לוין אם יתפטר מתפקיד שר המשפטים - השר רון דרמר. דרמר נחשב מקורב מאוד לנתניהו אבל גם מקובל מאוד על צוותי המו"מ של האופוזיציה בבית הנשיא מאחר שהוא נתפס כאדם מתון ופרגמטי (ידיעות אחרונות).
+ברכת הדרך לנשיא המדינה
08:21 15/06/23  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה
לו אני בנימין נתניהו הייתי מבהיר לאזרחי המדינה בנימוס מופלג כי כראש הממשלה המקבל את ההכרעות המורכבות והמאתגרות של מדינת ישראל אני שמח על הישארותי בבית, לעבוד למען אזרחי ישראל בשלל נושאים בוערים
הרצוג ונתניהו. [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נתניהו איבד שליטה על השד של מכונת הרעל
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
עובד 1
15/06/23 12:53
2
עובד 1
15/06/23 17:35
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  סערת הרפורמה במשפט
לו אני ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, הייתי מזמין עצמי לשכת נשיא המדינה, לאחר שיחת נימוסין בארבע עיניים, והייתי מקיים בשעת השיא מסיבת עיתונאים מתוכננת ומתואמת כאשר לצידי עומד הנשיא יצחק הרצוג, מאחורינו דגלי מדינת ישראל. הייתי מגייס את כל כישורי הבמה שהתברכתי בהם, ואז בקול בריטון מפויס, רך ונעים, הייתי מישיר מבט לעיניו של הנשיא יצחק הרצוג ומאחל לו בשם כל אזרחי מדינת ישראל ביקור מוצלח בארה"ב כשליח מדינת ישראל ואזרחיה.
חלק מראשי הקואליציה לוחצים על ראש הממשלה להאיץ את החקיקה המשפטית בהמשך להצהרתו. עם זאת, בנימין נתניהו עדיין מתנגד לקידום התוכנית כולה, ומביע חשש כי חלק מחברי הקואליציה יתנגדו גם בהצבעות הבאות, כפי שאירע בבחירת קארין אלהרר.
14/06/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
השקל נחלש אל מול הדולר האמריקני בעקבות הדרמה הפוליטית היום (יום ד', 14.6.23) בכנסת והוא נסחר סביב שער של 3.59 שקלים. זאת, לאחר שכבר הספיק היום להתאושש מעט מן השפל שאליו הגיע אתמול - שער של 3.55 שקל לדולר.
14/06/2023  |  איציק וולף  |   חדשות
יום דרמטי במליאת הכנסת: הכנסת סיימה (יום ד', 14.6.23) להצביע על נציגי הוועדה למינוי שופטים. ראש הממשלה בנימין נתניהו סיכם עם ראשי הקואליציה להצביע נגד המועמדים לוועדה ולפעול לדחיית הבחירות. מנגד, יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ איים לפוצץ את השיחות בבית הנשיא, אם מינוי נציגי הוועדה יידחה.
14/06/2023  |  מירב ארד  |   חדשות
ובימינו אנו אין מלך בישראל, איש הישר בעיניו יעשה. הדמוקרטיה הישראלית החסינה והאיתנה חייבת בימים אלה לעמוד על נפשה ולהתגונן כנגד חלק מאלה אשר באמתלה של הגנה עליה, רומסים ודורסים אותה ברגל גסה, מחללים אותה במעשיהם האנטי דמוקרטיים בעליל.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ראיתי בגיליון של "מקור ראשון" לרגל יום העצמאות כי גם סיעת הדתיים הלאומיים שותפה לעמדתנו, על החרדים לשרת    כך גם הדתיים הלאומיים ואחים לנשק
הרצל חקק
הרצל חקק
ככל שאנו נסחפים אחר העלילה הקסומה בספרה של רבקה רז אנו מפליגים אל ים נעלם, מבינים שלפנינו דרמה של חיים ושירה, חיים ושפה, חיים והשראה. דף אחר דף נקרעים מסכים, והסודות משמעם - הבנת נ...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
חמאס סופר באבידות גם כאלה שנפגעו מנפילות של רקטות שלו ושל הג'יהאד האיסלאמי בתוך עזה, כמו בכישלון השיגור של רקטה מידי הג'יהאד שנפלה במגרש החניה של בית החולים אל אהלי
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il