|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
המדריך המלא להקמת מקלט בבית פרטי
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה

ממהפכה לאי-מהפכה: הסכמי מרס 1979 - יעמדו בעינם

לכל הדואגים: הסכם השלום עם מצרים לא ייפגע שיא האלימות במצרים - היום בפרוש מובארק לא ייפתרו באמת הבעיות במצרים אל-בראדעי - מנהיג זמני של הממשלה במצרים או מועמד לנשיאות בבחירות בספטמבר? בשנים הקרובות נהיה עדים להרבה מהפכות שישפיעו על הסביבה, החברה, הכלכלה והפוליטיקה מה יתרחש בתימן, בתוניסיה, בירדן, בסוריה ובונצואלה? תחזית אסטרולוגית לשבוע 11.2.11-4.2.11
04/02/2011  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
הסכם השלום עם מצרים [אתר הכנסת]

היום, 4.2.11, כוכב ונוס על מעלת האפס במזל גדי, עם השמש ומארס בדלי, מדליקים את המעלות המשפיעות על העולם כולו. הזעם והכעס עם גוונים לוהטים, בהיקף גדול, ואנו עדים איך אנשים מתעוררים במדינות שונות ודורשים את הזכויות שלהם, בהפגנות לא שקטות, בלשון המעטה. המבנה הזה צמוד למולד הירח, לכן האנרגיה הזו תשפיע על כל החודש הקרוב ברחבי העולם. מבנה הכוכבים הזה מתדלק סדר-יום דינמי. נשמעים גילויי-דעת "מעניינים" (אובמה למשל) בנושאים פוליטיים, דתיים וצבאיים. מנהיגים ומעצבי דעת-קהל ינסו "לדחוף" בכוח ובאגרסיביות את ה"אני מאמין" שלהם, או של מפלגות, או קבוצות חברתיות, אם זה בנושאים כלכליים, חברתיים או דתיים. עשרת הימים הראשונים של פברואר יעוררו קונפליקטים ואלימות במקומות שונים ברחבי העולם. אין ספק שהרבה הצהרות נשמעו בימים האחרונים גם אצלנו. והמבין יבין. מבנה כוכבים כזה משפיע כמה ימים לפני הדיוק וממשיך גם כמה ימים אחריו.

ההמלצה ברמה האישית בימים האלה, היא לספור עד עשר, מאחר שהפתיל של כל אחד קצר. לכן גם האלימות עלולה לעלות מדרגה בכל מקום. מולד הירח שהיה ב-3.2 מעצים את מבנה הכוכבים, כך שהשפעתו תהיה מתמשכת. מהלכו של כוכב סאטורן בנסיגה במזל מאזניים, גם הוא גורם להתבוננות המביאה לשינויים במערכות יחסים. המגמה לפעול חזקה יותר ויוצרת הצלחות בנושאים שחשובים לכל אחד. המודעות חזקה ועוזרת להתמודד עם טעויות שנעשו לאחרונה, כך לוקחים אחריות המשלבת שליטה על החיים שלנו.

כוכב ונוס בחברותא עם ראש דרקון עד 14.2. לאורך התקופה הזאת חשים מחוברים יותר להיגיון - גישה המאפשרת לכם הישגים. בלי ציפיות מאחרים שיעזרו לכם לממש את משאלות הלב. עתה בוחרים את המהלכים האסטרטגיים הנכונים והמתאימים לחשיבה של כל אחד. ברגע שמבינים מה המטרה שנבחרה, קל להתחיל דברים חדשים ולממש אותם. ברגע שתהיה לכם את התמונה הגדולה בראש, רצוי לקחת בחשבון גם את הצרכים של היקרים לכם, בדיוק כמו של עצמכם - מה שיביא לשיתופי פעולה פוריים לעזור לכם להגשים את התוכניות שלכם.

היו זהירים בקבלת החלטות, בעיקר כאלה שאמורות לבטא שינויים, פלוטו ביחד עם הווסטה עוזר לברר נושאי פנסיה, יציאה לפנסיה וכדומה. אבל פלוטו גם עלול לגרום לסחרור בנושאים שונים, ולכן אפשר לאבד שליטה. נסו לשמור על הרוטינה עד אחרי 17.2.

המזרח התיכון בעידן החדש
מובארק. תפקידו הסתיים [צילום: AP]

בכמה מאמרים שכתבתי כאן במדור, סיפרתי לכם שאנו נכנסים לעידן חדש בעזרת מבני הכוכבים, בעיקר עם אלה העוברים למזלות יוזמה אורנוס ופלוטו. אלה מצבים והתרחשויות שרק בהמשך נוכל להבינם. נכון כשקוראים הסברים על כך, זה נשמע או נקרא כתיאוריה מעורפלת ואז מגיעה המציאות וחושפת לכם מה המשמעות המעשית והממשית של המילים, ואיך זה יכול להתבטא בעתיד הקרוב.

הארועים המתפתחים במזרח התיכון הם בצל הכוכבים שהשפעתם תהיה בעיקר בין 2015-2012. אבל לא פעם ההשפעה מתרחשת גם לפני כן. אנחנו נהיה עדים להרבה מהפכות, שישפיעו על הסביבה, על החברה, הכלכלה ועל הפוליטיקה בשנים הבאות. השינויים יהיו מהירים ופתאומיים בסטאטוס קוו. אי-נוחות לאלה האוחזים בכוח במושכות המנהיגות וייאלצו לייצר שינויים במציאות הארצית והמדינית בה הם חיים.

במאמר כאן ב-21.1 נכתב על מבנה הכוכבים שמש-מארס במזל דלי, שיגיעו לדיוק ב-4.2, אבל השפעתו מתחילה להתגלגל כבר קודם - "השמש במזל דלי עומדת לרקוד עם כוכב מארס במזל דלי בין 4.2-29.1, המתחים בעולם שוב מתעוררים, ההתקוממות תהיה בעיקר נגד משטרים פוליטיים שזכויות האדם (מזל דלי) שם נרמסות".

אנחנו חווים את המבנים המשמעותיים כמה ימים קודם וגם בהמשך. עתה אנו עדים איך התמרדות האזרחים במצרים הולכת ומסלימה מאז 29.1, והציפייה לשיא היא ב-4.2, זהו מבנה כוכבים אלים מאוד. גם שילוב הכוכבים, יופיטר השופט הגדול הדורש משפט צדק עם אורנוס המהפכן, החל לחלחל לתוך התודעה עוד בינואר האחרון, וההצלחה הראשונה שלהם הייתה בתוניסיה. בהמשך כבר שמענו שבתימן יש מהומות, והשפיעה עלינו, בעיקר המראות והקולות, מצרים. הלחץ נגד הנשיא מובארק להרפות מהגה השלטון כדי להביא לרפורמות, לתת עבודה ואוכל. למעשה, מבקשים הזדמנויות, שוויון זכויות.

בשבוע שעבר כתבתי שהשמש המקודמת בהורוסקופ של הרפובליקה המצרית (1953) מגיע לכוכב פלוטו, כך שאין סימן שאלה - מובראק סיים את תפקידו ההיסטורי במצרים וגם המשטר ישתנה. אבל אין זה מבטיח כלל וכלל שהבעיה הכלכלית שם נפתרת. המיתון והאבטלה שם קשים וכל אלה ימשיכו לשבור שברים נוספים. בעיות, שהן למעשה הסיבה למהפכה המתחוללת שם עתה, לא ייפתרו עם לכתו של מובארק.

מעניין גם ההורוסקופ של מוחמד אל-בראדעי, המנסה להיות הדובר של האופוזיציה. אל-בראדעי, יליד יוני 1942, חווה שינויים דרמטיים עם השמש המקודמת בריבוע לאורנוס במפה האישית שלו לאורך 2011. כוכב יופיטר שהגיע לטלה מחזק את התהליכים אצלו בסוף חודש מרס ובתחילת אפריל, ושוב מספטמבר עד אמצע אוקטובר 2011. ייתכן שאל-בראדעי יהיה מנהיג זמני של הממשלה במצרים, או מועמד לנשיאות בבחירות בספטמבר. אבל יהיה צריך לבחון מפות של אישים נוספים שייכנסו למרוץ לקראת הבחירות שם.

הסכמי קמפ דייוויד - הסכם השלום עם מצרים
הסכם קמפ-דייוויד [צילום: כנסת ישראל]

ההורוסקופ של ההסכם היה משמעותי עבור מדינת ישראל!!! האופק של ההסכם נמצא על כוכב פלוטו בהורוסקופ של מדינת ישראל. גם הקומפוזייט של ההסכם עם מדינת ישראל מחוזק עם כוכב פלוטו על האופק. פלוטו מעיד על טרנספורמציה בחיים. כאן, בחייה של מדינה, בשינוי ובמודעות לכוחו, ומשמעותו במובן החיובי על שני הצדדים. קיימת הבנה שיש פוטנציאל, וזה יכול להביא גם תועלת הדדית. גם אם הוא נקרא שלום קר, אפשר להבין זאת כשרואים את האופק המקודם נפגש עם סאטורן, אבל זה יעבור עוד מעט.

במהלך השנה הקרובה נפטון על ציר 1-7, יוצר מצד אחד אופטימיות ותקווה, ומצד שני חוסר-ודאות, שיקשה על החלטות משותפות. אולם לא נראית בעיה שעלולה לצוץ ולפגוע באיזושהי דרך בהסכמים שנחתמו במרס 1979. גם כוכב אורנוס שיעבור על השמש במזל טלה ב-2012, יצור אולי מתח זמני קצר מאוד. אולי זה רמז לסוג השלטון שיעלה אחרי לכתו של מובארק?

השבוע...

4.2 הירח בטל משעה 08:10 עד שעה 12:24 בצהריים. האינטואיציה במיטבה, היו ערניים לאיתותים שאתם מקבלים מהאנטנות האישיות. שימרו על סגנון דיבור אדיב, עיזרו בעצה טובה לאלה שיקרים לכם. גישה אופטימית יוצרת מבט חיובי על מה שעתיד לבוא. יש מגמה להגיב מהר כדי להשיג את המטרות, אבל רצוי להישאר שמרנים, כדי לא לפספס את הרעיון העיקרי בתוכנית שרקמתם.

5.2 האווירה שמחה יותר, המפגשים עם חברים הם סיבה למסיבה. שיחות מתפתחות בנושאים שונים, נסו להיות רגישים כשאתם מקשיבים, פתיחות מביאה רגעים של נחת. מאידך-גיסא גם אתם פגיעים יותר, לכן רצוי לא לספר את כל הסודות, גם בשיחות פרטיות.

6.2 אינטראקציה הדדית עוזרת למפגשים עסקיים, אתם מרגישים שכל אחד נותן את הכי טוב שהוא מכיל. זו דוגמה לשילוב של עבודה והנאה. אולם חוסר מנוחה זוחל לתוך המפגשים אם הם מתארכים מדי, והתוצאה - חוסר סבלנות. יש בגרות ואחריות ביחס למחויבויות שלכם, בעיקר לאלה שזקוקים לכם. הקרובים והחברים מבינים שאתם יכולים להיות חלק מצוות העבודה שלהם. למרות עומס עבודה היום, יש תוצאות מועילות. הבסיס למה שאתם בונים ומשקיעים היום, יהיה לטווח הארוך. האינטואיציה שלכם היום במיטבה. הירח בטל משעה 21:13 עד שעה 00:46 אחר חצות.

7.2 אתם אסרטיביים יותר, אבל אופטימיות משולבת בביטחון עצמי עלולה להיות מוגזמת קצת. אל תבטיחו דבר, מאחר שיש נטייה להבטיח יותר ממה שאתם יכולים לממש. שליטה עצמית חיונית יותר היום. שיחה אקראית עם חבר חושפת רעיון חדש ומבריק או הזדמנות יוצאת מן הכלל. אבל אתם עלולים להיכנס לפרויקט ענק, שהוא הרפתקה גדולה, וזה עלול להסתיים במפח נפש.

8.2 התחייבויות בעייתיות שלקחתם על עצמכם, מאפשרות תיקון. למילים שלכם יש כוח והשפעה, אבל להקשיב לזולת יועיל לכם מאוד. יש פער בין רצונותיכם והצרכים של הקרובים אליכם. חבר זקוק לעזרה שלכם.

9.2 קשה לכם לקלוט מהו מקומכם בתוך הדברים שאתם יזמתם. עליכם לתת אמון בעצמכם וזה יביא את האמון של אחרים בכם. הירח בטל משעה 09:29 עד שעה 13:23. עקשנות תופסת אתכם, במקום לחפש את הדרך להתפשר. מערכות יחסים חמות יותר, הרגשות והחושניות בשטח. כמה מתאים הערב לצאת לארוחה רומנטית, או להזמין את בן או בת הזוג האהוב/ה לארוחה שמיימית שהכנתם.

10.2 העקשנות מקשה על שיחות, תחושה של מלכודת, אתם בדרך ללא מוצא. ההתנגדות לעשות שינויים, מפריעה לשיפור המצב. מלחמות בין רגש והיגיון משפיעות על תוכן השיחות ומו"מ שאתם בתוכם. נסו להיות מאופקים יותר, שליטה עצמית מועילה מאחר שאין מצב שתוותרו על עמדת הכוח שלכם. המאבק שלכם היום יהיה על ערכים ועקרונות שלכם.

11.2 אין שקט. אתם נבוכים או מוטעים בנושא פיננסים. אתם מתמודדים בין הערכים שלכם ובין המציאות הפיננסית שנקלעתם אליה. אבל יש הזדמנות חדשה או תגובה מרעננת הפותחת דלת לשינוי חיובי. הירח בטל משעה 21:26 עד שעה 00:21 אחר חצות.

התרחשויות מהפכניות בעולם

תימן: איחוד תימן חל ב-22.5.1990 בשעות הבוקר. במהלך השנתיים הקרובות כוכב פלוטו יהיה בצמידות לאורנוס הנמצא מול יופיטר. ואורנוס יגיע לריבוע שם ב-2012. הרצון למהפכה מתחזק, הדרישה שם תהיה לשינוי. במפות חזרת השמש מופיעה המצוקה של האזרחים בתימן, המעוררת שם את האופוזיציה לשלטון בעוצמה חזקה. התמונה העולה ממיקום הכוכבים היא של מלחמת אזרחים שעלולה להתמשך שם כמה שנים.

תוניסיה:, 15.6.1956 - מראה שהמהפכה שם שקטה יותר יחסית. כוכב אורנוס, המהפכן, עבר על הירח, המסמל את העם, בחודש שעבר והמריד אותו. כוכב אורנוס דומיננטי שם לאורך זמן. בין אוקטובר לדצמבר, נראה שם שיתוף פעולה בין הצבא והאזרחים. הבעיה שלהם תהיה בהמשך, כאשר כוכב סאטורן יגיע לנפטון, וזה יביא למחסור במים או בנפט.

ירדן: קיבלה את עצמאותה מהבריטים ב-25.5.1946 בשעות הצהריים. שם הבעיה הבולטת היא כלכלית. זו מאתגרת את השלטון. בהווה יש מצבים של חוסר-ודאות, עם ניסיון להיכנס למשמעת כלכלית, אולם התקופה הקשה יותר תהיה שם מאוקטובר 2011 עד יוני 2012.

סוריה: קיבלה את עצמאותה ב-1.1.1944, וב-13.11.1970 נתפס השלטון שם על-ידי המיעוט בהנהגת אסד האבא. השנים 2014-2012 יהוו תקופה מאתגרת, שתשפיע על סוריה. הכוכבים אורנוס ופלוטו יגיעו וביחד ישפיעו לאורך זמן ויעוררו את המשבר ובעקבותיו השינוי. אבל כבר עכשיו ליקוי החמה שיגיע ב-1.7.2011 בדיוק מול השמש בהורוסקופ של סוריה, יכול להשפיע. זה לא קל, בדרך כלל מולות של ליקוי מחלישה את המנהיגות.

דרך אגב, אם מזכירים את זכויות האזרח, בונצואלה המתח עולה בעיקר לקראת האביב והקיץ. הוגו צ'אווס ירגיש בקרוב שהכיסא שלו מתנדנד. הוא ינסה לחזק את הדיקטטורה של ממשלתו והאופוזיציה תצא לרחובות. צ'אווס הכוחני, סביר להניח, ישתמש בכל הכלים כדי "להרגיע". בנוסף, אין מספיק כוכבים חזקים שיורידו אותו מהכיסא. אבל המתח יישאר שם חי וקיים.

"זהירות היא הבת הבכורה של החוכמה" [ויקטור הוגו].

כלכלה ושווקים

בימים האחרונים הורגשה השפעת מולד הירח (3.2) ביחד עם השמש ומארס במזל דלי. מזל דלי, שכוכב אורנוס הוא שליט שלו, גרר התנהגות לא צפויה. ההשפעה יכולה להיות לאורך כמה ימים, ולכן התנודות הן חדות. אפשר לצפות עליות חדות ואחריהן ירידות חדות. וחוזר חלילה. במצבים כאלה ההמלצה היא להדק את חגורות הביטחון.

כוכב יופיטר בטלה עד תחילת יוני 2011, יש אופטימיות אבל גם חוסר סבלנות, תחרותיות עם ביטחון עצמי. כוכב יופיטר המסמל התרחבות, הגזמה והבטחות שווא, מה שגורם לציפיות גבוהות, רצון להמשיך להצליח ולשגשג בכל מחיר. המבט לכיוון העתיד הוא אופטימי יותר ממה שהיה לאורך זמן. התגובה של המשקיעים, המושפעת מדינאמיקה פסיכולוגית זו, גורמת להם לחזור לשווקים ולדחוף גבוה.

commodities יהיו תחום שיעניין את הסוחרים. נחזור ונשמע על מחסור במוצרי מזון בסיסיים.

מחיר הזהב עשה כמה תיקונים משמעותיים. עד חודש מרס חוסר היציבות עולה. ייתכן שנראה שוב עלייה במחירי המתכות היקרות, סביר להניח שנראה את המתכות בשיאים חדשים. הסבלנות כדאית בטווח הארוך.

תאריך:  04/02/2011   |   עודכן:  04/02/2011
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
סיכום שבוע בו הוכח שוב עד כמה צדק המלך אלכסנדר ינאי כאשר אמר לרעייתו, המלכה שלומציון: "אל תתייראי לא מן הפרושים ולא מן הצדוקים אלא מן הצבועים" מאובמה עד נתניהו, מקלינטון עד ברק, מביניש עד וינשטיין
03/02/2011  |  איתמר לוין  |   כתבות
פרופ' אסא כשר תוקף את התנהלות התקשורת בכלל, ובפרשת הקרקעות של אלוף יואב גלנט בפרט. כשר, ממנסחי הקוד האתי של צה"ל וחתן פרס ישראל לפילוסופיה, התראיין במשדר "בחצי היום" ברשת ב'. בתחילה אמר כי לא יהיה זה מנומס אם יאמר את מה שהוא חושב על התקשורת, דחקה בו המראיינת אסתי פרז לומר את שעל לבו.
03/02/2011  |  עידן יוסף  |   כתבות
כל מי שהיה סטודנט וודאי מכיר את ההרגשה מקרוב. ריצה במעגל אינסופי של עבודה למימון הלימודים שנפגעים בשל שעות העבודה המרובות ובסוף תמיד, אבל תמיד, אין מספיק כסף לשלם על הכל.
03/02/2011  |  עו"ד יוסי חכם  |   כתבות
לפני ארבעים וחמש שנים, בשנת 1961, יצא לאור בספריית פועלים, תל אביב, הכרך הראשון של זיכרונותיו של איליה אהרנבורג, (או ארנבורג), "אנשים, שנים, החיים". המתרגם היה אליהו פורת ז"ל [1906-1966].
03/02/2011  |  אלישע פורת  |   כתבות
חברת הענק אמזון, שהחלה את פעילותה במכירת ספרים באינטרנט ועברה לשיווק של מוצרים אחרים, מדווחת על תחילת פעילות גם במוצרי מזון יבשים / מכולת. להבדיל מאתרי מכירות אחרים, לאמזון מחסני ענק אשר משם נשלחים המוצרים דרך מערכות ההפצה של חברות כמו ups FedEx. אין ספק שצעד זה יביא להגברת התחרות בענף מוצרי המזון ולהורדת מחירים.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
איתמר לוין
איתמר לוין
שופט המעצרים בנימין הירשל-דורון מפגין בקיאות רבה - לעיתים יותר מנציגי המשטרה - ושם לב לכל מילה הנאמרת באולמו    אירוע חריג ופסול מתרחש באולם בכיכובה של נציגת השב"ס
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il