|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?

הפתרון למחירי הדיור: תכלס בשנים 2014-2013

הממשלה מבינה את המציאות הדורשת שינוי בדרך בה מתקבלות החלטות, אך השינוי לא יהיה מיידי עופר עיני הצטרף למאבק החברתי מאוחר מדי? נשיא ארה"ב ברק אובמה "חוגג" יום-הולדת תחזית אסטרולוגית לשבוע 5.8.11-29.7.11
29/07/2011  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   המחאה החברתית   |   תגובות

מולד ירח יהיה בתאריך 30.7 ויביא אנרגיה נחמדה לחיי האהבה והחברה במישור האישי, ולהתפתחויות הקשורות בחינוך ילדים ובחיי התרבות במישור הארצי.

אבל לפנינו חודש שמבנה הכוכבים שלו אינו קל. רצועת הזמן עד לתאריך 12.8 מביאה קוצר רוח, פתיל קצר, התפרצויות, פרידות פתאומיות, פיצוצים, בעיקר בגלל הרגשה של בגידה, וכל אלה במישור האישי והבינלאומי. מצבים עלולים לקבל גוון מסוכן מאוד, בטרור, מלחמה על גבולות, התנהגות הנובעת מנקמה, התגוננות גבוהה ועימותים חמים מאוד. בני ברית ושותפויות, כולל נישואין, עוברים מבחנים קשים.

כוכב מרקורי שהאט במהלך השבוע האחרון, נעצר ב-3.8 וחוזר על עקבותיו. יש לכם הזדמנות לחזור ולחשוב, לבחון את ההשערות וההנחות במגוון רחב של תוכניות.

בין התאריכים 9.8-2.8 יש הזדמנות להעריך מחדש את מקום העבודה, את ההבטחות שניתנו לכם ולבחון שוב כיצד אתם מארגנים את סדר היום שלכם.

הנסיגה מביאה לקצר תקשורתי שלא פעם גורם מבוכה, נסו לברר פעם נוספת פרטים חשובים, מועדי פגישות ולוחות זמנים.

התאריכים 18.8-16.8 הם ימים טובים לחדש קשרים עם חברים מהעבר, גם עם מאהב/ת שהיו כבר במגירת הזיכרונות.

היזהרו מאלה המציגים עצמם כאינטלקטואלים, אלה מתחזים הנדבקים לחשיבה אובססיבית, ניתוחים ואנליזות מוגזמים. תמרונים עסקיים ופוליטיים יגיעו לקראת השליש האחרון של חודש אוגוסט.

כוכב מארס עובר בתאריך 3.8 למעלת האפס במזל סרטן, מעלה שמשפיעה על העולם כולו, לכן המעבר מבטא את האנרגיה הלוחמנית בכל מקום. ברמה האישית, יש מתח בין הצרכים האישיים הרגשיים ובין המציאות החיצונית. הימנעו ממאבקי כוח. קיים רצון לשינוי כלשהו בחייכם, דרך חדשה להתבטא ורצון לסגל סגנון חדש, אך זה לא תמיד אפשרי מהיום לאתמול.

עד 6.8 יש מבנה המרכך את החספוס והבוטות של המארס, מה שמביא פעילות ותנועה המחזקת את הרוח, כמו הטאי-צ'י או ריקוד אחר.

לקראת סוף השבוע, מסרים שיגיעו יהיו רציניים אבל התוכן יכול גם להביך קצת.

במהלך השבוע שאחרי, נוצר אחד המבנים המסוכנים ביותר של הכוכבים, מבנה שאופיו גורם כעס, תאונות קשות, אלימות מילולית שיכולה בקלות לעבור לאלימות פיזית, תאונות דרכים; ובמישור בינלאומי - טרור, עימותים בין מדינות, קושי להגיע להסכמות או הבנות דיפלומטיות וכולי. מניסיוננו, מבנה כוכבים כזה מתפתח בהדרגה, לכן ההמלצה להיזהר היא כבר מהימים הקרובים. הדגש הוא על התאריכים 11.8-7.8. בתאריך 10.8, כשהירח יגיע למזל גדי, הרגישות תהיה גבוהה במיוחד.

ברק אובמה "חוגג" יום הולדת
[צילום: AP]

אובמה בן מזל אריה. שמש במזל אריה תמיד מסמלת מנהיגות. בימים אלו צריך הבית הלבן לאסוף את עצמו כדי שיתקבלו החלטות. הבעיה היא שמפת יום ההולדת של אובמה תהיה עם כוכב מרקורי בנסיגה, בדיוק מול כוכב נפטון, כך שאובמה לא יהיה ברור לאף אחד בשנה הקרובה. הסגנון שלו יהיה מעורפל ומשולב בטריקים ושטיקים (מרקורי בנסיגה). בשנה שעברה בזמן יום ההולדת שלו, החל מבנה הכוכבים במזלות הקרדינאל, שגרם לו להתמודד עם אתגרים לא קלים, כולל איבוד השליטה על הקונגרס.

גם השנה צפויה להיות מאתגרת, כיוון שלתוך ה"חגיגה" הנ"ל נכנס גם כוכב מארס שמחדד את הקשיים. מבנה הכוכבים על ההורוסקופ של ארה"ב דוחף את אובמה אל הקיר, בדרישה לנהל מדיניות על בסיס צנע ולהצטמצם בהוצאות, והמשמעות היא שה"הצלחות" הסוציאליות הגדולות שלו, כמו למשל ביטוח הבריאות, נבלמות.

מצב הכוכבים מעיד שיהיה עליו לחפש דרך מתוחכמת כדי לזכות, אבל עם כוכב נפטון בסביבה, התחכום עלול להיות "בלוף" גדול, או שיקרה לו "נס", ואלה היושבים מולו בקונגרס יתמוטטו מחולשה. אין ספק שנראה את אובמה משחרר קיטור בכעס גדול, בעיקר בשבועות הקרובים.

השמש המקודמת של ג'ון בוהנר, היושב מולו בקונגרס, נפגשת עם אורנוס, המחזק את אי-השקט שלו, בלשון המעטה, ומביא להתלהמות והתלהטות. כוכב אורנוס לא אוהב לשחק בכדור עם אחרים. כל צד דורש מהצד השני להגיש תוכניות ואף אחד מהצדדים אינו עושה זאת. כוכב אורנוס אינו יוצר דינאמיקה של התקשרות, הוא מעדיף את ההינתקות. כל מפגש בין המפלגות מלווה בצעקות, חוסר יכולת או חוסר רצון להקשיב באמפתיה. יש כאן גסות, בוטות, מבנה כוכבים מלחמתי, כשצד אחד עוזב את שולחן הדיונים בפתאומיות ומעורר תסכול גדול בצד השני. אלה הם אורנוס ופלוטו המשפיעים על כל תהליך חברתי או פוליטי, כל צד מדבר בשפה אחרת, אש וגופרית.

תמונת הכוכבים מעלה שאלה למה שמתרחש בתוך ארה"ב, לכלכלה שם, לקריסה, חס וחלילה. יש הרבה דברים מוזרים ומתסכלים שמתפתחים שם בתקופה הנוכחית והקרובה, ומשפיעים גם על תפקודו של הנשיא אובמה.

"כאשר עם ישראל יגאל את ארץ ישראל - תגאל ארץ ישראל את עם ישראל" [מנחם אוסישקין].

השבוע...

29.07 הירח בטל משעה 01:58 עד למחרת בשבת בשעה 09:16 בבוקר. רעיונות עלולים להטעות אתכם וההחלטות שתקבלו תהיינה מביכות. אין קשר בין היגיון ורגשות, וקיימת נטייה להיכנס לקונפליקטים, שלא מובילים לשום מקום. העדיפו להמשיך בשגרה, בלי לחפש נתיב חדש, או להתחדש באיזשהו אופן, מאחר שאין תוצאות והכל יהיה סתמי.

30.7 אחרי השעה 09:16 בבוקר, יש צורך בשיחות הבאות מהלב, שיחות המביאות להבנה הדדית, הרבה חום ואהבה, הנאה ורצון, או צורך לצאת לבלות. יש רצון לחוש חופשיים ולבטא יוזמות חדשות. הרגשות עזים, הוויברציות חזקות, גם במערכות היחסים עם הילדים. הימנעו מהבטחות שאינכם יכולים לממש.

31.7 האושר האישי עוזר לכם לבטא רגשות ולפרגן לסובבים אתכם. בשלב הזה נסו למתן את עצמכם, אתם נמצאים בסיטואציה בה אתם זקוקים להפעלה, אם זה לא קורה, אתם יוזמים עניין, אך נסו לא לעצבן. חוסר סבלנות לא עוזר לכם היום, חפשו את דרך המלך, פרצופים חמוצים לא עוזרים ליחסי הציבור שלכם. אתם מנסים לפצות את עצמכם, רוכשים דברי ערך או מותרות, כדי לשפר את איכות החיים שלכם.

1.8 מילים היוצאות מהלב ממקדות נושאים שחשובים לכם במערכות יחסים בעבודה, או במישורים אחרים. הירח בטל משעה 09:18 עד שעה 11:43 בבוקר. יש השראה, אבל אין זה הזמן לקבל החלטות ברורות. הדמיון מתערבב ועלול להביך אתכם במבחן התוצאה. ההיגיון והרגש נמצאים על אותו מדף, נסו להימנע מביקורתיות. התקוות מתדלקות את היוזמות, אך היזהרו מהגזמה, מאחר שאתם עלולים "להתרסק", או להיכנס להוצאות הגורמות לחריגה מהתקציב. בשעות הערב המאוחרות, מערכת יחסים עלולה להיות מנווטת על-ידי מניפולציות, במטרה לשלוט בבן/ת הזוג. נסו להתחשב בקרובים אליכם, כוח אינו הדרך הנכונה.

2.8 הירח בטל היום משעה 02:26 עד למחרת, יום רביעי, בשעה 13:04 בצהריים. יש ניסיון ליצור סדר כדי להשיג הרמוניה ואיזון. צפוי אי-שקט במהלך היום, נסו לשמור על קור רוח, למרות שאתם "שוחים" בתוך מצבי רוח וקשה לאחוז במושכות ביום כזה.

3.8 כוכב מרקורי נעצר לפני שמתחיל בנסיגה. אחר-הצהריים קיימת נטייה לאסרטיביות, אתם מתגוננים וזה עלול לגרום לרעידת אדמה במערכות היחסים שלכם. המבוכה שלכם היא ברצון לתקן ולשפר את מה שקלקלתם. הרגשות מתעוררים, אתם רגישים לצרכים של הקרובים אליכם, מחפשים את הדרך במחוות נחמדות. את שעות הערב אתם מבלים בחברת ידידים ונהנים מכל רגע.

4.8 קור רוח אישי עוזר ליצור סדר בתוך אי-הסדר. הניסיון להתמקד הולך לאיבוד, וחלום ודמיון מתנחלים במקום. נסו להיות ברורים במסרים שלכם, כדי למנוע ביקורת על המקצועיות שלכם. התגובות שלכם מהירות מאוד, אתם מעריכים נושאים במהירות, פועלים בהלימה, כשהאידיאל הוא שילוב של היגיון ורגש.

5.8 מגמה של הגזמה שוב משתלטת על הרצונות שלכם, דבר שיגבה בהמשך תג מחיר יקר יחסית. יציבות היא העוגן להשגת היעדים שלכם במסגרות ריאליות. זהו יום טוב לבחון מטרות כלכליות. אתם בוחרים נקודת מבט אופטימית, כדי לראות את הטוב שיש באחרים. הירח בטל משעה 14:54 עד שעה 14:57 בצהריים (אין טעות). הירח עובר למזל עקרב, האינטנסיביות צובעת את האווירה. הלוגיקה אינה מאבדת מחדותה דבר ונקודת הראייה מקבלת עומק, אתם יכולים לראות ולהבין את המתרחש, מעבר למה שרואים על פני השטח. זה יום טוב לתקן מה שקלקלתם, כדי לאפשר התקדמות בימים הבאים. בשעות הערב קשה לכם לשבת על הכורסה בניחותא. ציפיות בתחום הרומנטי מתממשות.

כלכלה ושווקים

כוכב מרקורי, במפה ההליוצנטרית, נמצא במזל קשת עד לתאריך 31.7. כוכב מרקורי קשור לתקשורת ומזל קשת מסמל הרחבה והתפתחות, כך שהשילוב מביא להוצאות והגזמה, עם רצון להגיע אל מעבר לאופק. מזל קשת תמיד שמח, כך שהוא גורם להוצאות גבוהות ואחר-כך, כששומעים או קוראים את הכותרות, נבהלים מאוד, וזה מה שגורם לתנודתיות החדה במחירים בשווקים.

בינתיים, כל השמועות הן על מה שעומד להתרחש, חוסר הביטחון עם ניסיון ההצלה הפיננסית של יוון, שאינו מבטיח פתרון קבוע. סימני שאלה אחרים הם על תוכן ההסכם שייחתם בסופו של דבר בין הקונגרס והבית הלבן על תקרת החוב ובעיקר מתי זה יקרה. בינתיים אין הסכמה, הבית הלבן לא מציע שום תוכנית רצינית מצידו, אבל תובע מהצד השני לפתור את הבעיה.

כוכב מרקורי יתחיל בנסיגה בתאריך 3.8, אבל השפעתו מורגשת כבר כמה ימים קודם, ובזמן הנסיגה הוא מתנהג כמו "נוכל", יש לו תכסיסים וכשאתם שומעים שמועה מסוימת כדאי לבדוק את מקורה. למעשה, עד לתאריך 11.8 גם כוכב מארס מוסיף הרבה תבלינים לשווקים.

ההשפעה החיובית על מחיר הזהב ממשיכה ולא מפתיעה את הקוראים הקבועים, גם אם יהיו תיקונים, ההשקעה בזהב מוכיחה את עצמה לאורך זמן.

פתרון הממשלה למחירי הדיור
[צילום: פלאש 90]

התוכנית של ממשלת ישראל הוצגה בתאריך 26.7.11 בשעה 11:23 בבוקר. כוכב סאטורן נמצא על האופק במזל מאזניים, בהורוסקופ הזה כוכב סאטורן הוא שליט בית 4 במזל גדי, כך שזה למעשה מייצג את הנושאים בית ונדל"ן. מיקומו של סאטורן מכיל את כל הסיפור שמתרחש: התוכנית מציגה קבלת אחריות, החלטות שמטרתן לתת ביטחון. זהו תהליך שנבנה צעד אחר צעד, כדי להשיג את המטרה, לתת בסיס ויציבות בחיים. אופיו של הכוכב הזה מוכיח שהתוכנית אינה ספונטנית וההחלטה נובעת מתוך הבנה שיש מציאות הדורשת שינוי בדרך בה מתקבלות החלטות. מיקומו של הכוכב יוצר את תחושת הריחוק שחשים המוחים, לכן גם תגובתם משלבת חשדנות כלפי אלה המייצגים את השלטון.

המבנה של הכוכבים 4-10, מבטיח שיש כאן רצון שקול של יוזמי התוכנית לשבור דפוסים, בעיקר אחרי שכבר היה ניסיון כזה שנכשל. סאטורן "מבטיח" שזה יהיה תהליך קשה, מאתגר, אבל ברגע שהתוכנית יצאה לדרך, דווקא ההתמודדות של מקבלי ההחלטות בדרך שאינה קונבנציונלית היא זו שתביא את השינוי, אם כי לא באופן מיידי. הקומפוזייט של מדינת ישראל והתוכנית מראה שהתוצאות למהלך הזה יגיעו בהדרגה מאמצע שנת 2012, ותכל'ס בשנים 2014-2013.

כמו שכבר נכתב כאן בשבוע שעבר, מצב הכוכבים שעורר את המחאה קיים, כל עוד כוכב אורנוס ישפיע על כוכב ונוס עד אמצע חודש אוגוסט. אבל הימים שבין 12.8-7.8 הם האלימים ביותר, צפויה מערבולת שיכולה להפוך דרמטית, כזו שתגרום להמון למחות בגסות. זה הרגע בו עלולה המחאה לאבד שליטה ולא לטובתה.

הודעתו של עופר עיני: העיתוי בו יצאה ההודעה בעייתי. כוכב התקשורת, מרקורי, מבודד ונמצא בהאטה, כמעט לפני נסיגה ובהמשך מרקורי יגיע למולות עם כוכב נפטון. נפטון יש לו צבע מטשטש, כך שהמעורבות של עיני, בניסיון לתקשר ולהתחבר עם המוחים, או לפשר בינם ובין הממשלה, מעלה סימני שאלה גדולים. בזמן הפגישה איתם הירח ומארס במזל תאומים, תקשורת שנועדה להלהיט את הרוחות, הסגנון המילולי הוא אמוציונלי מאוד. הכוכבים רומזים שיש פעילות מאחורי הקלעים - מהי?

כוכב ונוס, המסמל את יוזמתו של עיני, מבודד גם הוא. ייתכן שההצטרפות שלו לתהליך מאוחרת מדי, הכוכבים מציגים בעיות שעופר עיני לא חשב עליהן, בעיות שבחלקן עלולות לפגוע בסמכותו או בסטאטוס שלו.

תאריך:  29/07/2011   |   עודכן:  29/07/2011
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ניק דיר בן ה-56 הנו מחזאי מפורסם באנגליה הכותב גם תסריטים לרדיו ולטלוויזיה. ב-1986 הוא כתב מחזה המתבסס על חייו של וויליאם הוגארת שהתפרסם באייורים הפורנוגרפיים שלו, זימה באפנה ועוד. המחזה שכתב פראי, לוהט,מאתגר, אכזרי מאוד,אפשר לומר אפילו סוריאליסטי במידת מה ובנוסף גם גרוטסקי ביותר. יש בו הרבה סקס, הרבה חרדה, מדובר בו על כסף, על צנזורה באותה תקופה ועוד. הוא עוסק בזמן בו כל סוג של ציור פרט לדתי היה נחלת העשירים בלבד.
28/07/2011  |  ליאון אלי  |   כתבות
18 המיצבים, שהם קבוצות-פסלים, ממחישים את הדמויות, הגיבורים של ילדותנו וילדות צאצאינו. מי יגור כאן עד ה-31 לאוגוסט, אז תסתיים התערוכה? סינדרלה, פיטר פן, החתול במגפים, מגדל בבל, תיבת נוח,סינבד המלח, אגדות אלף לילה ולילה, עמי ותמי, דון קישוט, כיפה אדומה, עוץ לי גוץ לי, היפהפיה הנרדמת, בת הים הקטנה, אליעזר והגזר, ופינוקיו. הפסלים מדהימים ביופיים את הילדים, כמו גם את ההורים. 22 ימי העבודה שהשקיעו כאן קבוצת האמנים הבינלאומיים מהאקדמיה בהולנד, יצרו חוויה אמנותית ורגשית כאחת. כל כך חבל שהפסלים נידונים בסופו של דבר לכליה, לכן חובה לראותם בעודם קיימים.
28/07/2011  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
סגן נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב-יפו, השופט גדעון גינת, קיבל אתמול את ערעורם של אמנון לוי, חברת טלעד אולפני ירושלים בע"מ וחברת גשם-תקשורת בע"מ, וקבע כי תוכן קדימון (פרומו) ששודר לקראת תוכניתו של לוי לא הוציא דיבה, חוסה תחת הגנות חוק לשון הרע ואינו מצדיק תשלום פיצוי. בכך ביטל המחוזי את פסיקת שופטת השלום שושנה אלמגור, שקבעה כי על הנתבעים לפצות את התובע ב-150 אלף שקל.
28/07/2011  |  אורן פרסיקו  |   כתבות
בכל יצירה שדניאל ארליך מביים ולא חשוב אם זה אופרה קאמרית או קונצרט לילדים או סיפור ידוע או יצירה בארוקית וכו,' תמיד אני בטוח שבגבולות האמצעים העומדים לרשותו והכוחות המשתתפים, הכל יהיה מושלם והנאתי תיהיה שלמה. כך קרה גם באופרה "המדיום" מאת מנוטי שהועלתה במסגרת סדנת האופרה הבינלאומית המתקיימת בהיכל המוזיקה ביפו.
28/07/2011  |  ליאון אלי  |   כתבות
על במה כמעט חשופה, שקירותיה שחורים, עם תאורה מכוונת שמשנה את מוקד התענינות הצופים בהתאם להכוונת הבימאית והמעבדת נויה לנצט, מספרים שמונת הצעירים והצעירות את שהתרחש אז, בימים בהם קרמה המדינה עור וגידים, תוך איבוד דמים רב. סיפורי הצעירים, שאינם "משחקים" דמויות ספציפיות בלעדיות, הם קולות ההיסטוריה. המראות שמצטיירים לנו מהתיאורים, מגלים לנו עד כמה המלחמה ההיא הייתה איומה וגרמה למות צעירים שהקריבו את עצמם - רק בגלל חוסר הדעת בה היא נוהלה.
27/07/2011  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il