|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
בית חולים לניאדו בנתניה - המרכז הרפואי המוביל בשרון
כתיבת המומחים
עלויות יישור שיניים: כל מה שצריך לדעת

על יציאתו מנסיגה של יופיטר במזל תאומים

בחודשים האחרונים היה כוכב זה בנסיגה ולכן דברים שונים יצאו מאיזון ופרופורציה ונראה שהכול היה גדול מהרגיל - בענייני כספים, נסיעות, משפטים וכל אחד בהתאם למקום בו משפיע עליו הכוכב במפה האישית
23/01/2013  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
יופיטר. דבריום שונים יצאו מפרופורציה [צילום: AP]

בשנה האחרונה היה יופיטר המוכר גם בשמו צדק, כוכב השפע והמיטיב במזל תאומים ויימצא שם עד לסוף יוני 2013.

בחודשים האחרונים היה כוכב זה בנסיגה ולכן דברים שונים יצאו מאיזון ופרופורציה ונראה שהכול היה גדול מהרגיל - בענייני כספים, נסיעות, משפטים וכל אחד בהתאם למקום בו משפיע עליו הכוכב במפה האישית.

בשבוע הקרוב יחזור כוכב זה להילוכו הרגיל ויחזור להשפיע בהיבט החיובי שלו. למרות התיישרותו של כוכב יופיטר ייקח עוד כחודש ימים עד אשר דברים יחזרו למסלולם התקין לגמרי.

יופיטר הוא הכוכב המקושר עם שפע, מזל והצלחה. הוא נותן חלון הזדמנות לכל מי שחווה את האנרגיה שלו, ונותן מרחב זמן של שנה על-מנת לפעול, להתרחב, להתעצם וליישם את ההזדמנויות שהוא מעניק.

עכשיו כשהכוכב ייצא מהנסיגה המזלות שימשיכו ליהנות מכך בחצי השנה הקרובה יהיו המזלות הבאים: תאומים, אריה, מאזניים, דלי וטלה.

כל שאר המזלות מומלץ לכם להיזהר כיוון שיופיטר אומנם כבר לא בנסיגה אך עדיין יש לו את היכולת להשפיע עליכם בדרך השלילית שלו = הווה אומר, יציאה מאיזון ופרופורציה.

מאחר שכוכב זה מגיע אחת ל-12 שנים ומשפיע על המזל, הרי שעד לסוף יוני עדיין תהיה זו שנה מבורכת למזלות שציינתי . זו ההזדמנות להיפתח אל היקום ולבקש למגנט אליכם את האנרגיה הנכונה כדי שדלת ההזדמנויות תיפתח עבורכם.

התחושה תהייה שהכול פועל לטובתכם, היחסים חמים, טובים ותקינים ואתם מצליחים להסדיר נושאים שכבר מזמן רציתם לטפל בהם.

כמו-כן, תרגישו שבאים לקראתכם, דעתכם מתקבלת והחיים זורמים. ההצלחה שתרגישו, תהיה בכל תחומי החיים החשובים לכם.

בחודש יולי ייצא הכוכב ממזל תאומים ויעבור למשך שנה למזל סרטן ואז ייהנו ממנו המזלות הבאים: בתולה, עקרב, דלי ושור.
שאר המזלות יחוו את יופיטר מצדו הפחות נעים כמו שנאמר כאן, עם הרבה חוסר איזון ויציאה מפרופורציה וזאת בגלל העובדה שהמזלות נמצאים בזוית מאתגרת לכוכב ומוציאים ממנו דווקא את האנרגיה השלילית במקום את האנרגיה החיובית.

באופן כללי, השפעת כוכב יופיטר גורמת לדברים להיעשות בגדול. כל אנרגיה שתחושו תחת השפעה כוכבית זו, לטובה או לשלילה תהיה רבת עוצמה בחווייתה מהרגיל.

למי שחווה את הכוכב מהמקום החיובי הרי שזהו זמן של חלון הזדמנות ולאלה מכם שיחוו באופן השלילי, יקשה עליכם להבין את הדברים בפרספקטיבה הנכונה.

דברים רבים יראו לכם "גדולים" יותר ממידותיהם הרגילות והדבר עשוי לסחוף אתכם לטלטלה רגשית. רבים מכם עלולים להשמין בפרק זמן זה כתוצאה מיציאה מאיזון. שימרו על עצמכם ועל הבריאות.

כדי לשמור על התנהלות נכונה בזמן מהלך הכוכב ועד לצאתו ממזל תאומים מומלץ לכם להימנע מהחלטות חפוזות, להתייעץ במידת הצורך עם סמכות מקצועית ולעשות מפה אישית.

תחזית שבועית

טיפ לילידי השבוע - בשבוע הקרוב יחזור יופיטר כוכב השפע ממסעו האחורי במזל תאומים ודברים רבים שיצאו מפרופורציה ובעיקר בענייני כספים יחזרו לתיקונם. יש למה לחכות ולקוות !!!

טלה - זוהי תקופה שבה מומלץ לכם לחזק את מערכות היחסים החברתיות שלכם כיוון שנראה שאתם נמצאים בתקופה שבה יש לכם יכולת להבליט את כישוריכם ולזכות באהדה מבחינה חברתית. ייתכן שבמשך השבוע תחושו גם בעייפות, כבדות ואף מצוקה פיזית. אך במידה ותדעו לנוח ולשמור על עצמכם – האיזון יישמר. אל תדחיקו את הרגשות שלכם, כיוון שעובדה זו תגרום לכם להדחקה אשר מביאה איתה תסכול מתמשך.

שור - זה הזמן להתחיל בפרויקט יצירתי. מרבית הכוכבים נמצאים השבוע בבית הקריירה שלכם כך שנראה שאתם בולטים מתמיד. יהיו לכם האנרגיות הטובות להתחיל או להמשיך בכל תוכנית שכבר מזמן רציתם לעשות. הזמן במקרה הזה פועל לטובתכם גם במישור הרגשי. יש לכם יכולת למגנט אליכם את המתאימים ביותר וליהנות מכך. גם כוכב השפע יופיטר עדיין בבית הכספים שלכם – כך ששפע כלכלי יעזור לכם במטרותיכם.

תאומים - היזהרו מלהיות רכושנים כלפי אנשים הקרובים אליכם רגשית. קיימת אצלכם כרגע נטייה כזאת והיא עלולה ליצור מתחים וריבים. מומלץ לכם בתקופה הקרובה לנסוע ולהעביר את זמנכם בנסיעות למקומות רחוקים כאלה שיתנו לכם תחושה שאתם מתאווררים ולא נשארים במקום אחד. דחו כל מה שחשוב לימים הבאים. מבחינה חברתית אתם נוחים לניתוקים ולשינויים חברתיים על-רקע אמונות שונות.

סרטן - הכוכב פלוטו המביא איתו שינויים משמעותיים ועמוקים נמצא אצלכם בבית השותפויות והזוגיות ולכן אתם עושים שינויים כל כך משמעותיים שחשיבה עליהם מפחידה אתכם. אך מבלי לשים לב אתם דואגים לשנות את סגנון חייכם והשותפים לכם לחיים נאלצים להסכים עם תוכניותיכם ומטרותיכם. השבוע תבלו יותר בכבישים כיוון שתאלצו להיות בנסיעות ונסו ליהנות מכך במידת האפשר.

אריה - זהו חודש מאוד משמעותי עבורכם כיוון שאתם נמצאים בדיוק במחצית השנה שלאחר יום ההולדת. הרשו לעצמכם להיות כנים כלפי נשמתכם והקשיבו למסרים שהיא מנסה להעביר לכם. ייתכן שאתם פועלים תחת לחץ אבל עובדה זו קיימת בגלל שלאחרונה נמנעתם מלהחליט החלטות וניסיתם להגיד לעצמכם שאתם צריכים ללמוד להתפשר עם הקיים –נראה שהחיים מלמדים אתכם שקשה לעשות זאת ולעיתים גם לא כדאי.

בתולה - אתם יכולים בשבוע הקרוב להיות כל כך קרובים לאנשים עד אשר אתם יכולים לקרוא את רגשותיהם. נצלו זאת בדרך חיובית כדי שתוכלו להתקרב ליקרים לכם , מבלי ללחוץ עליהם יתר על המידה אלא שיבינו שאתם ממש רוצים בטובתם. נושאי עבודה יכולים להיות מאוד פוריים ואתם יכולים לקבל עזרה מאחרים על-מנת שתוכלו לעמוד בתוכניותיכם ולשתף בכך גם את הקרובים לכם.

מאזניים - הכוכב נפטון המביא איתו חוסר וודאות נמצא אצלכם בבית הבריאות ולכן ייתכנו מצבים בהם תרגישו חולים אך לא תימצא לכך סיבה פיזיולוגית. התשובה תמונה בתת ההכרה שלכם ובנטייה בתקופה הזו לחלות במחלות פסיכוסומאטיות. זה הזמן קצת להסתגר ולהפחית במגע עם אחרים. התעסקות בנושאים רוחניים יכולה להיות לכם מועילה מאוד ונותנת את התשובות לגבי שאלות עמוקות שלכם.

עקרב - בשבוע הקרוב נראה שאנשים יפרגנו ויחמיאו לכם על הופעתכם. אתם מאוד בולטים ומשאירים רושם חיובי בכל מקום בו אתם נמצאים. נכון שאתם חזקים מאוד וכריזמטיים אך אתם יודעים גם איך להפעיל את קסמיכם האישיים ולהשאיר אוירה נינוחה ורגועה. אנשים בסביבה הקרובה שלכם זקוקים לכם יותר מתמיד כך שנסו לבלות איתם כמה שיותר בזמן איכות ולהעניק להם מהאנרגיה הטובה שלכם.

קשת - בשבוע הקרוב תאלצו לעסוק בכל מה שקשור לענייני כספים בגלל העובדה שייתכנו אצלכם הוצאות גבוהות שלא תכננתם אותם מראש, אבל אתם חייבים לבצע אותם כדי להמשיך בהתנהלות הרגילה של חייכם. ייתכן שאין לכם את האנרגיה להמשיך ולהילחם ולכן אתם צריכים ללמוד לפזר את כוחותיכם בהדרגה על-מנת שלא תישחק לכם האנרגיה. הימצאו רק בחברת אנשים תומכים ומבינים והתרחקו מאנרגיות שליליות.

גדי - מבחינה כספית אתם נמצאים בעיצומה של תקופה שבה אתם נדרשים להפעיל את כל הרעיונות היצירתיים שלכם על-מנת לעבור תקופה זו. יש לכם הזדמנות לעשות כסף וייתכן שחברים קרובים או אף כאלה שמאמינים ביכולות שלכם, יעזרו לכם בכל מה שתבקשו. הרשו לעצמכם לצאת קצת מהשגרה על-מנת לשווק את עצמכם בדרך הטובה ביותר ובדרך הזו להביא את רעיונותיכם להכרה ציבורית.

דלי - ייתכנו בעיות שעלולות להיווצר על-רקע עסקי. הכוכב מרקורי האחראי על חשיבה נמצא במזל שלכם כך שיש לכם הזדמנות לשווק את עצמכם ולעשות זאת בדרך הטובה ביותר על-מנת שגם אחרים יכירו ביכולותיכם. ייתכן שתאלצו לשמור את תוכניותיכם האישיות בסוד, אך זוהי התנהלות נכונה עד אשר תדעו שאתם באמת עושים את הדבר הנכון ובזמן הנכון. היעזרו באנשי מקצוע במידה וקשה לכם להחליט לבד.

דגים - אתם מרגישים עכשיו שהכוכב יופיטר המשפיע עליכם מטובו נמצא בבית המשפחה הקרובה שלכם כך שתזכו לרגעים רבים של נחת בשבוע הקרוב. העובדה שזקוקים לכם גורמת לכם להבין שהנתינה שלכם היא ההתנהלות הנכונה וגם אם קשה לכם לעיתים , זוהי הדרך הנכונה להמשיך בתוכניותיכם העתידיות ולשתף בכך גם את האחרים. התמיכה שתקבלו תעזור לכם להעביר את הרגעים הקשים, שייתכן שעדיין מחכים השבוע.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  23/01/2013   |   עודכן:  23/01/2013
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
על יציאתו מנסיגה של יופיטר במזל תאומים
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
"עוד לא הייתה לנו מערכת בחירות כזו. היא גורמת לנו 'חלושס'", נאנח מנחם לזר, מנכ"ל חברת 'פאנלס פוליטיקס' המתמחה בסקרי דעת קהל באמצעות האינטרנט. מה קרה הפעם, אני שואל אותו. "נעלם האמצע", הוא עונה. תשובתו מפתיעה אותי. מה זאת אומרת "נעלם האמצע", הרי כמעט אין רשימה שלא טורחת להדגיש שהיא נמצאת בדיוק שם, במרכז. "נכון", הוא עונה, "אבל בבחירות הקודמות הייתה מפלגה כמו קדימה שהייתה מרכז ברור. היו בה אנשים משמאל ומימין, מהליכוד ומהעבודה".
22/01/2013  |  מיכאל טוכפלד  |   כתבות
קרוב לשעת חצות ליל, אריה אלדד נראה כאילו יומו רק התחיל. משש בבוקר הוא מתרוצץ ברחבי הארץ, בין אולפן ההקלטות של תשדירי הבחירות לבין פאנלים ועימותים מתישים בבתי ספר, אספות פעילים, ראיונות וחוגי בית. לפגישה איתי הגיע הישר מחוג בית אצל אחותו ברמת השרון, מלווה באשתו אליאורה, הדואגת שלא יירדם על הכביש בנסיעה לביתו בכפר אדומים.
22/01/2013  |  מיכאל טוכפלד  |   כתבות
לפני כחודשיים הזמנתי מונית. הבחירות כבר היו באוויר, ועם הנהג, איש מזוקן חובש קסקט בשנות הארבעים לחייו, דיברתי פוליטיקה. ייתכן שנהגי מוניות ירושלמים כבר אינם מדגם מייצג, אבל מסורת רבת שנים קובעת שכאשר מבקשים לבדוק הלכי רוח בעם הם עדיין הכתובת. כמו שוק מחנה-יהודה. אני מצביע ש"ס, אמר הנהג, בגלל שדרעי חזר.
22/01/2013  |  סופיה רון-מוריה  |   כתבות
אחרי ארבע שנים שבהן מיעט להתראיין, בימים אלה ראש הממשלה מרבה לשוחח עם עיתונאים מכל סוגי המדיה. מכונת המסרים שלו משומנת ומנוסה. גם בראיון הזה הוא מציץ מדי פעם בדף הנקודות שהכין מראש במיוחד לראיון הנוכחי. בעוונותיי גם אני הצצתי, ולהפתעתי חלק נכבד מהן עוסק במאבק האלקטורלי בינו לבין נפתלי בנט. עם זאת, גם במקרה בנט הוא נזהר מעימות אישי.
22/01/2013  |  אריאל כהנא  |   כתבות
נציגי המפלגות הערביות, המודעים לבעיה הגדולה של אחוזי ההצבעה הנמוכים במגזר, לא מרימים ידיים. בימים האחרונים הם ניסו לשכנע את ההמונים בחשיבות ההצבעה, ולארגן מערך לוגיסטי שיביא את האנשים לקלפיות.
22/01/2013  |  אסף גבור  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
יום השואה השנה מעורב עם מאורעות ה-7 באוקטובר    הלקח הראשון שתמיד שיננו היה "לא עוד שואה"    חשוב בימים אלה להזכיר את הלקח הנוסף: "לא עוד גלות"
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
רוצח אחד, ראש הנחש במינהרה, מתעתע במנהיג העולם החופשי בבית הלבן    לאיזו רמה עלובה ירדו האוניברסיטאות בארה"ב    טרור הוא לא רק פיגועים, רצחנות. טרור הוא לא פחות מזה - הפצת שקרים ותעמ...
לא לתמונת ניצחון לסינוואר
מיכאל דבורין
זה לא לעניין להאשים את הרמטכ"ל. נתניהו הוא ראש הממשלה והוא מוביל את זה. צריך להפסיק את המשחקים בעניין הזה    הייתכן שסינוואר מביס את נתניהו פעם אחר פעם מאז עסקת שליט? לדמיין את סינו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il