|   15:07:40
  יואב יצחק  
מו"ל ועורך ראשי News1
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
סילקו. איש הקשר לצעירה זילכה. רמאי [צילום: ניר קידר]

קצין הכזבים של זילכה

אילן סילקו, איש משטרה לשעבר, משמש איש סודו ועוזרו של יגאל זילכה בשורה של משימות בעייתיות סילקו שימש במקביל איש הקשר בין זילכה לבין צעירה במרס גויס סילקו וגיבש, יחד עם עו"ד יוסי כהן, תצהיר כוזב שנועד לסייע לזילכה להתחמק מתשלומים כספיים ולהציג עצמו כמי שנסחט כביכול אלא שהכזבים השקופים מתגלים במהירות, בין היתר בגלל אי-חוכמתו של יוסי כהן
20/07/2013  |   יואב יצחק   |   כתבות   |   תגובות
יוסי כהן. רמאי. לא חכם

פאניקה במשרדו של יוסי כהן; רעייתו נחקרה בחשד להאזנות
יואב יצחק
עורכי הדין במשרד מודאגים מהגילויים החדשים * חלק מלקוחות המשרד חוששים מחקירת רשות המיסים לאחר שעו"ד כהן הודה שקיבל כספים שחורים בהיקף של מיליונים * רעייתו רננה כהן נחקרה בגלל תלונה שהגיש עו"ד כהן בטענה לסחיטה באיומים וביצוע האזנות סתר
לרשימה המלאה

עו"ד יוסי כהן הודה: קיבלתי מיליונים בשחור ברומניה ומלקוחות בישראל
יואב יצחק
רעייתו של יוסי כהן הקליטה שיחות שקיימה עמו בהן הודה: 320 אלף אירו שחורים מוחזקים ברומניה; מיליון דולר כסף שחור לבניית האחוזה ברשפון * כספים בשחור התקבלו מלקוחותיו במשרד עורכי הדין שבשליטתו * יוסי כהן השתמש ברעייתו להמיר בצ'יינג'ים כספים שחורים שהבריח לישראל, שידל אותה לעבוד במזומנים ולא בכרטיס אשראי בגלל חששו משאלות וביקורים מצד רשויות המס * דרושה חקירה מקיפה ומהירה מצד רשויות המס ומצד המשטרה
לרשימה המלאה

הפרקליטות וחוקרי רשות המיסים קיימו דיונים בחשדות נגד זילכה
יואב יצחק
זילכה חשוד בעבירות מס והלבנת הון בהיקף של עשרות מיליוני דולרים * רשות המיסים מקיימת נגדו חקירה פלילית * הפרקליטות מלווה את התיק בגלל הסוגיות המשפטיות הסבוכות ודרכי העורמה בהן השתמש זילכה
לרשימה המלאה

בחודשים האחרונים הגבירו יגאל זילכה ועו"ד יוסי כהן את הלחץ על הח"מ. חמישה הליכים משפטיים כבר הוגשו ועתה הם מעודדים כמה גורמים הקשורים בהם להגיש תביעות נוספות. מטרתם היא להביא לעצירת הפרסומים בעניינם ולחסימת מקורות המידע.

ללא הועיל. מידע רב וסנסציוני שהובא לידיעתנו כבר גרם לכניסת רשות המיסים לפעולה. גם פרקליטות מחוז תל אביב (מיסוי וכלכלה) מצויה בסוד העניינים. מהלכים נוספים מבוצעים בימים אלה כדי להביא למיצוי הדין עימם. הח"מ ימשיך כאן בחשיפת מעשיהם של חברי כנופיית הפשע שלהלן. ככל שיידרש.

זילכה, שבתקופת בחרותו נמנה עם חברי ארגון הפשע של יחזקאל אסלן והורחק לאחר שניסה להשתלט על תחום ההימורים באזור גוש דן, מתחת לאפו של אסלן, "התמקצע" מאז. עתה הוא מתמקד בעבריינות "נקייה", כביכול, מאלימות פיזית. תחת זאת הוא משתמש באמצעים מלוכלכים אחרים, באנשי קשר ובעורכי דין כדי להשיג את מטרותיו הפליליות.

זרימת החומרים אל הח"מ נמשכת. וביתר עוצמה, כולל על שיטות מתוחכמות לשימושים שוטפים בכספים השחורים. מידע נוסף שהגיע באחרונה, שחלקו הגדול טרם פורסם, מחזק את החשדות נגד זילכה וכהן וגורמים הקשורים עימם, ומצביע על עבריינות סדרתית: עבירות מס חמורות, הלבנת הון בהיקף מיליונים, שיבוש הליכי חקירה ומשפט, הונאה ותרמית בשורה של עניינים ועוד ועוד.

יוסי כהן לא מפנים את הסכנות

עו"ד יוסי כהן הוא "המנצח" על בידוי הראיות, פברוק תצהירים והרמאות כלפי בית המשפט. זה חלקו - כמי שמשמש כקונסיליירי של יגאל זילכה וגורמים נוספים, וכמי שעומד בראש משרד עורכי דין. במסגרת זו, יוסי כהן אינו נמנע מלנסות לרמות שופטים, ביודעין, ובניסיון נואל לחטוף החלטות (גם לטובתו האישית). יוסי כהן לא נמנע מגיבוש תצהירים כוזבים כדי להשיג את מטרותיו האפלות, למרות המחירים הנקובים בחוק העונשין. חמור מכך: יוסי כהן לא מפנים את הסכנות - וזו כבר בעיה הטעונה טיפול מקצועי. לכן הוא ממשיך בדרכו הנלוזה, כשהוא הולך ומסתבך את עצמו ואחרים, וכאשר הוא מנסה להסביר-לתרץ את שקריו בשקרים נוספים.

יוסי כהן ויגאל זילכה רתמו לעזרתם את אילן סילקו. איש משטרה לשעבר. סילקו נחשב איש סודו ומקורבו של זילכה. הוא סייע לזילכה ולבני משפחתו בפרשת פיקדילי (תיק ההימורים הבלתי חוקיים במסגרתו הועמד לדין גיסו של זילכה, משה לזר; זילכה הוא שעמד מאחורי בתי ההימורים ושילם בסופו של דבר את הכופר והקנסות בסכום כולל של כ-15 מיליון ש"ח), ולאחר מכן ובמשך שנים נחשב לעוזרו הקרוב, בשכר מיוחד, כמובן, כולל בקשריו עם צעירה לגביה נפרט בהמשך, ובעניינים רגישים רבים.

סילקו - איש הקשר בין זילכה לצעירה

סילקו שימש איש הקשר בין זילכה לבין צעירה, הן בלונדון והן בישראל. במשך יותר משנה הוא ביצע את ההסכמים, כפשוטם. בהמשך הפר זילכה את ההסכמים, כולל הסכם שקיבל תוקף של פסק דין, ועצר את התשלומים. בנסיבות אלה, ולאחר כמה תרגילים מכוערים שביצע, חדל סילקו לשמש איש קשר.

זילכה נאלץ להתמודד עם הליך משפטי שהגישה נגדו צעירה. לכן הוא פצח, יחד עם יוסי כהן וסילקו, בבידוי ראיות ובניסיונות לשבש הליכי חקירה ומשפט.

בשבועות האחרונים עושה יוסי כהן שימוש, לטובתו של זילכה, בתצהיר המפוברק, שנועד לסייע לזילכה להדוף את דרישותיה הכספיות של צעירה, ולהוכיח, כביכול, כי נעשה נגד זילכה ניסיון סחיטה באיומים. כהן וזילכה מנצלים לרעה אנשים התלויים בהם, כמו אילן סילקו, ומסבכים אותם בעבירות פליליות חמורות.

התצהיר הכוזב והמפוברק

בתצהיר המפוברק שנחתם במרס 2013, המתיחס לאירועים שהתרחשו כביכול לפני כארבע שנים, מתאר סילקו ניסיון סחיטה, כביכול, שלא היה ולא נברא, ומביא ציטוטים מפיה, כביכול, של הצעירה. על התצהיר הכוזב והמבושל שנוצר על-ידי יוסי כהן כדי להדוף את דרישותיה הלגיטימיות של צעירה, חתם מיודענו יוסי כהן, שהפך את משרדו ל"מפעל כזבים" בשירותו האישי ובשירות כמה מלקוחותיו, ובראשם זילכה.

לא נציג כאן את כל הפרטים הכוזבים שהועלו בתצהיר. נציג להלן רק שניים מהשקרים הברורים והחדים, בהם יכול להבחין גם מי שאינו מצוי בנבכי הפרשה (ציטוט):

  • אציין כי האמור לעיל ידוע לי מפיה של המבקשת עצמה, שסיפרה לי כי היא חתמה על התצהיר במשרדו של עו"ד יוסי כהן ואמרה: "עכשיו אני מקווה שהמשיב ישלם לי יותר כסף", כפי שלטענתה הבטיח לה.

  • המבקשת, בפגישה הראשונה שנערכה כאמור במשרד עו"ד יוסי כהן, חזרה ואמרה כל הזמן, "הנה עכשיו יהיה לך תצהיר שמונע גם ממני וגם מבעלי לפגוע במשיב".

- [ההדגשות הוספו, י.י.]

עיננו הרואות: סילקו, בעידודו ובחתימתו של יוסי כהן, מצהיר כי הצעירה דנן אמרה את הדברים הנ"ל. סילקו נתן ידו בניסיון לעוות ולסלף את האמת, וזאת בשירותו של זילכה, שלמד דבר או שניים כיצד קונים ו/או מפעילים עדי שקר. בציטוטים הנ"ל מיחסים סילקו ויוסי כהן לצעירה כאילו השתמשה בביטויים משפטיים ואמרה: שהמשיב [בציטוט הראשון], וכן: במשיב [בציטוט השני].

אלא שדברים אלה לא היו ולא נבראו. סילקו חתם על תצהיר כוזב, עם כל המשמעות הפלילית הנובעת מכך. הצעירה דנן לא אמרה ולא יכלה לומר את הדברים שייחסו לה שני הכזבנים דלעיל, גם לו הייתה לה הבנה-השכלה משפטית וגם אם חלילה הייתה נוטלת חלק בניסיון סחיטה, שלא היה, כאמור, מסיבה פשוטה: באותה תקופה (בקרות האירועים, כביכול, לפני כארבע שנים), לא היו בינה לבין זילכה שום תביעות משפטיות תלויות ועומדות, ואף לא בינה לבין מאן-דהוא, בעניינה. לכן לא היה אז משיב ולא תובע ולא שום צד להליך משפטי כנחזה בבית היוצר של יוסי כהן.

המסקנה: מדובר בבידוי ראיות שנעשה לשם שיבוש מהלכי חקירה ומשפט. בעיית הבעיות: יוסי כהן מציג עצמו כעורך דין בכיר, כמשפטן מתוחכם. אלא שעסקינן באיש רמאי ונכלולי ומרושע שלא נרתע גם מפגיעה בחסרי ישע; וחמור מכך: באדם לא חכם, משפטן בעייתי, שהצליח לסבך אפילו את רעייתו, רננה, בחקירה משטרתית. לראיה: גם בתצהיר פשוט, כביכול, מצליח יוסי כהן להיתפס בכזביו ולסבך את לקוחו.

תאריך:  20/07/2013   |   עודכן:  20/07/2013
יואב יצחק
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
קצין הכזבים של זילכה
תגובות  [ 21 ] מוצגות   [ 21 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
צדק
20/07/13 10:48
2
עידןסובול
20/07/13 11:19
 
הנ"ל
20/07/13 11:25
 
הנ"ל
20/07/13 11:31
3
שרלה
20/07/13 12:11
4
ליצחק,אז
20/07/13 12:58
5
עזרא מנצור
20/07/13 13:21
6
כהן ישראל
21/07/13 07:04
 
אבי חליבה
21/07/13 09:52
7
שמור גבך מסכינאים
21/07/13 08:43
8
אבי חליבה
21/07/13 09:44
9
זו עיתונות אמיתית
21/07/13 11:02
10
שומר חוק
21/07/13 11:17
11
איש סוד
21/07/13 13:26
12
חייל
21/07/13 13:36
13
פרנק
21/07/13 14:53
14
יואבגדול
22/07/13 11:32
15
ק.ר.
22/07/13 12:55
16
שופט בדימוס
23/07/13 04:18
17
אזרח פשוט
23/07/13 13:08
18
תמה
24/07/13 11:57
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כ-130 איש מבעלי המגרשים בכיכר המדינה בתל אביב התכנסו השבוע (יום ד', 16.7.13) באודיטוריום של בית ציוני אמריקה בתל אביב, כדי לקבל מידע ולדון בעסקת הנדל"ן למגורים הגדולה ביותר, מבחינת שוויה, בהיסטורית הנדל"ן של ישראל: בניית שלושה מגדלים בני 40 קומות, ובהם 453 דירות יוקרה, בכיכר. שווי הדירות במחירי מכירה נאמד בכ-2 מיליארד שקל, ואולי יותר. עוד לא היה פרויקט כזה.
19/07/2013  |  אלעזר לוין  |   כתבות
השבוע: על ארבעה גסי רוח ועוד אחד - שר התחבורה ישראל כ"ץ הקשוח וחסר הרגישות, אלי לנדאו הכוחני והברוטאלי, ראש עיריית רמת גן צבי בר בעל הפה הגדול וחסר הנימוסים, יו"ר ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון נטול המעצורים, וגם על השופט המחוזי לשעבר דן כהן שנדון לשש שנות מאסר
19/07/2013  |  אריה אבנרי  |   כתבות
חשיפה: בתקופת השואה הזניק חיל-האוויר האמריקני מטוסי-קרב מבסיסי-המראה בארץ-ישראל כדי לתקוף יעדים של הרייך השלישי באירופה ובמדבר הצפון-אפריקני.
19/07/2013  |  ראובן לייב  |   כתבות
כוכב מרקורי נעצר בתאריך 20.7, ולאחר הרבה תהליכים רגשיים, לטוב ולרע, כולל משברים אמוציונליים, תתחילו להרגיש שחרור הדרגתי. תתמודדו כעת עם תהליכים כבדים יותר באופיים, עובדות שתנסו לעשות בהן סדר, זאת לאחר התבוננות פנימית, שחשפה בפניכם את האמת שלכם. במשך כמה ימים תרגישו עדיין שהקצב מדשדש, קצת תקוע, אלו ימים של בלבול ומבוכה, אבל התדרים של החשיבה והתקשורת מתחילים להתבהר, ואחרי התאריך 25.7 תזרמו, תצאו מהביצה, תנקו את האנרגיות השליליות ותשנו כיוון.
19/07/2013  |  טובה ספרא  |   כתבות
1. בן 28 שנים היה מנחם בגין עת נשלח למחנה העבודה לחינוך מחדש על גדות נהר הפיצ'ורה בצפון מערב רוסיה. את קורותיו באותו קיץ גורלי (יחד עם קורות חקירתו בכלא לוקישקי בוילנה לפני כן) כתב כעשור מאוחר יותר בספרו המטלטל "בלילות לבנים", מן הספרים שחובה לכל אדם לקרוא. החיים במחנה היו אכזריים לבלי נשוא. רוב הזמן עבדו בהנחת מסילות ברזל בידיהם. מנת חלקם הייתה מחלות, רעב, השפלה, עינויים, מחיקת צלם האדם ואבדן התקווה. בחסות שלטונו של סטאלין, הושלט אז בברית המועצות משטר טרור של הנ.ק.וו.ד, המשטרה החשאית שלימים הייתה לקג"ב המפורסם. כל אדם - גם בדרגים הבכירים ביותר - עלול היה לקבל זימון לחקירה בעוון דעות חריגות או פעולות דמיוניות שהודבקו לו, ולהישלח לכלא, למחנה עבודה, לעמוד מול כיתת יורים או סתם למצוא את מותו בדרך יצירתית. החוקרים, בתורם, מצאו אף הם את עצמם נחקרים בעוון כלשהו ומאוחר יותר גם החוקרים של החוקרים. השיגעון הביא לחוסר וודאות באשר לקיום הכי פשוט של האדם. עשרות מיליונים אבדו כך מן העולם.
19/07/2013  |  דרור אידר  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il