|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
המדריך המלא להקמת מקלט בבית פרטי
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?

להשמיע קול

נראה שזה הזמן שלכם לעלות בדרגה ביחס לכל מערכות היחסים שלכם גם הקרובים לכם ישמחו מאוד להדק איתכם בשלב זה את מערכת היחסים
29/11/2020  |   צילה שיר-אל   |   יומני בלוגרים   |   תגובות
פעילות מאחורי הקלעים [צילום: דורון הורוביץ/פלאש 90]

מזל קשת - והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים

מיהו המזל איתו אתם מסתדרים ביותר וממי כדאי לכם להיזהר?!

בימים אלה בהם חוגג מזל קשת, את יום ההולדת, מומלץ לכם לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים/ או שלא....לשאר המזלות. אלו מכם שנולדו בשאר מזלות האש: טלה ואריה - מוזמנים גם אתם לקרוא את הכתוב, ולהקיש את הנאמר, ביחס לעצמכם.

מזל קשת עם מזל טלה - שילוב זה יוצר "יחד" ססגוני במיוחד. שילוב שני אנרגיות אלו ייצור אש ולהבה והחשש הוא שמרוב שכל אחד רוצה להטביע את חותמו על היקום, הם ישכחו את הזוגיות שעליהם לתחזק. מומלץ לאוהבי שוויון וחופש ופחות לקשרים רומנטיים!

מזל קשת עם מזל שור - זהו אחד הזיווגים הקשים ביותר אם כי המושכים ביותר. השור האיטי נמשך לטמפרמנט של הקשת ואילו הקשת מרגיש שהשור מייצב אותו. אפשר לנסות ואפילו להתאמץ כמה שנים, כיוון שאחר כך אולי תתעייפו... ..מומלץ לשמור לימי הזקנה (:

מזל קשת עם מזל תאומים - זהו אחד הקשרים הטובים והמפרים ביותר של שני מזלות אלו. ביחד תוכלו ליהנות מספונטאניות כשאף צד לא מבקר ושופט את הצד השני וגם אם קורה דבר שכזה, הרי שלא נשארים משקעים. מומלץ!

מזל קשת עם מזל סרטן - שילוב שני אלו כמעט בלתי אפשרי בגלל הצרכים השונים של הצדדים לחיים. הקשת לא יכול לסבול מסגרת ויברח ממנה כל עוד רוחו בו ואילו הסרטן ינסה להיתלות בקשת, עובדה שתביא למריבות ובעיקר בגלל הניסיון של הסרטן לעורר רגשי אשם בקשת החופשי.

מזל קשת עם מזל אריה - זוהי מערכת שעשויה מאוד להצליח מכיוון ששניהם יודעים להעריך זה את מקומו של זה. הקשת יתחמם בשמשו של האריה מבלי לאבד את עצמאותו והאריה ייתן לקשת את מרחב מחיה שהוא צריך ובכך יקנה את נשמתו. מומלץ ויכול להחזיק מעמד!!

מזל קשת עם מזל בתולה - זהו שילוב שהוא כמעט בלתי אפשרי בגלל העובדה שמזל בתולה המקושר עם אלמנט האדמה כבד מדי עבור האנרגטיות המתפרצת של מזל קשת הזקוק לריגושים מתמידים. קצב החיים שלהם שונה ולכן התסכול לא יאחר להגיע. לא מומלץ!!

מזל קשת עם מזל מאזניים - שילוב שני מזלות אלו בזוגיות עשוי להצליח ולהיות מועיל לשני הצדדים לאורך זמן רב. הם מרגישים נינוח האחד עם השני, והקשת הקליל ידחוף את המאזניים לעשייה לא שגרתית ומהנה. זהו אחד הקשרים היותר מוצלחים של גלגל המזלות.

מזל קשת עם מזל עקרב - זהו שילוב מעניין ואטרקטיבי ואולם יש בו הרבה מגבלות למרות המשיכה ההדדית העזה. הקשת זקוק ליציבות של העקרב ואילו העקרב מקנא בקלילות של הקשת. זהו קשר מאתגר במיוחד, ונועד לאלו שאינם מפחדים מקשיים!

מזל קשת עם מזל קשת - אין ספק שברמת היום יום זהו זיווג אפשרי וכדאי. הצרכים שלכם זהים ולא תבואו בטענות זה כלפי זו על שכחה אפשרית של דברים חשובים. אם החופש האישי שלכם מאוד חשוב הרי שמומלצת לכם זוגיות זו, אך אם מסגרת עדיין חשובה לכם - ייתכן שתתאכזבו!

מזל קשת עם מזל גדי - זהו זיווג די קשה אם כי אפשרי. למעשה כל צד זקוק לדבר החסר לו מעם הצד שכנגד. הקשת זקוק ליציבות של הגדי ואילו הוא מצידו כל כך נוקשה שהקלילות של הקשת רק תעזור לו לצאת מתוך הקונכייה שלו. שווה לנסות!

מזל קשת עם מזל דלי - זהו זיווג מאוד מעניין, אטרקטיבי ועם סיכויים להחזיק מעמד זמן רב. הדלי מהווה אתגר אינטלקטואלי לקשת ואילו הקשת מצידו עשוי להוסיף שמחת חיים וחיוניות לדלי. ביחד שניהם עשויים להצליח ולהגיע לפסגות גבוהות בנושאי הזוגיות.

מזל קשת עם מזל דגים - זהו אחד הזיווגים המאוד שכיחים בגלגל המזלות אך בעם זאת קשה מאוד להחזיק מעמד בזוגיות זו. הדגים שלכאורה רגוע ושקט מכבה בהתנהגות שלו את הדינאמיות השואפת להתפרץ של הקשת ועל כן, לאורך זמן הקשת ירגיש חנוק.

טיפ לילידי מזל השבוע
ילידי מזל השבוע יכולים ליהנות מתקשורת טובה, בגלל ביקור כוכב התקשורת מרקורי במזל שלכם זה הזמן לדבר ולהגיד בקול את כל מה שאתם חושבים
▪ ▪ ▪

מזל השבוע טיפ לילידי


טלה

הכוכב מארס נמצא במזל שלכם ונותן לכם יכולת פיזית להצליח מבחינה אישית בכל תחום שתרצו, כיוון שאתם מקבלים כרגע מהיקום בדיוק את הכוחות המתאימים להתחלות החדשות אליהם אתם חותרים. השבוע הוא זמן מתאים לתנועה מתמדת ונראה שהקרובים לכם גם הם מפרגנים לכם על עשייתכם. יחד עם כך, עדיין ישנם גם אחרים שזקוקים לאישור של תחושת היחד שמגיעה מכם.

שור

הכוכב ונוס שהוא גם השולט עליכם מבחינה אסטרולוגית נמצא במזל עקרב שהוא המזל המולי והמשלים לכם. נראה שזהו חודש שבו תוכלו ליהנות ממערכות יחסים נחמדות במיוחד ובעיקר מערכות יחסים כאלה שהשקעתם בהם אנרגיה במשך תקופה ארוכה ועכשיו אתם יכולים ליהנות מפרות השקעתכם. אתם הם אלה שבונים את אבני היסוד לאחדות וליחסים הטובים שלכם.

תאומים

אתם נמצאים בתקופה שבה אתם מאוד מתלבטים ביחס לדברים שאתם צריכים לעשות ובמיוחד בכל הנוגע לשותפויות האישיות והמקצועיות של חייכם. זה בדיוק הזמן שבו נראה שהחיים מכריחים אתכם להגיע לידי החלטה ואתם נענים לה מתוך תחושה של שליחות. נראה שאתם רוצים לקחת על עצמכם אחריות חדשה ומשמעותית ולא כולם בסביבתכם מאושרים מכך.

סרטן

הכוכב מרקורי שאחראי על התקשורת, נמצא בבית העבודה שלכם ולכן גורם לחשיבתכם להיות יותר מעשית ופרקטית ביחס לנסיבות חייכם. נראה שאתם עדיין עסוקים מאוד בענייני עבודה ובריאות וחייבים ללמוד לשמור על איזון כלשהו כדי לעשות את המקסימום בשני נושאים חשובים אלה. אתם אנשי עבודה ומשקיעים את כל מרצכם כדי להגיע להצלחה.

אריה

הכוכב מרקורי שמיוצג על-ידי תקשורת ותנועה נמצא החודש בבית המקושר עם צורך ביצירה והנאה ולכן יש סיכויים טובים שבזכות ביקור זה יהיו לכם נסיעות קצרות על-רקע אישי וחברתי ועם עוד אנשים הקשורים אליכם ואתם נהנים מחברתם, וכל זאת על-מנת להעשיר את חייכם האישים הרגשיים והיצירתיים. אתם אנשים שחייבים כך. המתאים לסיפוק בעשייה ועכשיו זה הזמן.

בתולה

השמש בשמיים בצירוף כוכב התקשורת מרקורי שהוא גם הכוכב המזוהה איתכם, גורם לכם הפעם להיות חדים במחשבה ובתגובות הקשורות לכל התחום של בית המשפחה ולכן יש לכם סיכויים טובים לקבל בדיוק את ההזדמנויות שחיכיתם להם עד עכשיו בתחומים אלה. נסו להיות יותר יצירתיים בחשיבתכם כדי לרכך גם את לב האנשים שעדיין אתם מרגישים שמסרבים לבוא לקראתכם.

מאזניים

הכוכב מארס שמביא איתו אנרגיה, ממשיך לבקר במזל המולי לכם הוא טלה ולכן לאחרונה אתם לעיתים קרובות מדי נכנסים למתח רגשי ובעיקר בגלל העובדה שאנשים קרובים לכם מרגיזים אתכם ואתם מנסים לשמור על קור רוח, אך לא תמיד מצליחים בכך. נסו להיות מרוחקים ככל האפשר מהסיטואציה על-מנת שתוכלו לשמור על איזון ברמה שלא תאלצו לאבד שליטה.

עקרב

הכוכב ונוס האחראי על מערכות יחסים נמצא אצלכם במזל ויגרום לכם במהלך כל החודש הקרוב לאירועים משמחים ומרגשים. נראה שזה הזמן שלכם לעלות בדרגה ביחס לכל מערכות היחסים שלכם. גם הקרובים לכם ישמחו מאוד להדק איתכם בשלב זה את מערכת היחסים. זה הזמן לפעולות מאחורי הקלעים ולא לתת לאף אירוע קטן להעכיר לכם את מצב הרוח.

קשת

השבוע עלול להיות מאוד מעייף מבחינה אישית כיוון שאתם נושאים על גבכם נטל גדול מאוד. הקרובים אליכם רגילים שאתם תמיד עוזרים להם אך אינם מוכנים לתרום מעצמם על-מנת להקל עליכם את הנטל. גם מערכות היחסים שלכם עכשיו אינם במיטבם. נצלו את ביקור כוכב התקשורת במזל שלכם בניסיון לפתור בעיות עם אנשים שעד היום היו לכם חילוקי דעות איתם ויוקל לכם.

גדי

ילידי סוף המזל עדיין מרגישים את השינויים המתרחשים באוויר בחייכם וגורמים לכם לקחת אחריות גם על נושאים שעד היום נמנעתם מלהיכנס אליהם לעומק. נראה שאתם פועלים בכמה חזיתות כמו בית וקריירה על-מנת להעלות את קרנכם בצורה מקצועית ומנסים בכל פעם להמציא את עצמכם מחדש על-מנת שתוכלו להמשיך ליהנות מהתחושה שזקוקים לכם.

דלי

הכוכב מרקורי שאחראי על התקשורת נמצא אצלכם בבית המקושר עם נושאים חברתיים ונראה שהאינטואיציה שלכם הפעם טובה מהרגיל בכל מה שקשור לתחום המקצועי שבו יש לכם מקומות שאתם רוצים להביא לשינוי מהותי בחייכם. חברים חדשים ייכנסו אל חייכם, אך יהיו אלה אנשים שלא בהכרח כשרים ביחסם אליכם יש להם אינטרס מאחורי הקלעים.

דגים

בית הקריירה שלכם מואר לרווחה על-ידי השמש בשמיים ביחד עם כוכב התקשורת שהופכים אתכם ליותר נגישים לאנשים שמחפשים את דעתכם האישית בנושאים שונים ובעיקר בנושאי העבודה שם יש לכם השפעה משמעותית ואתם מאוד מוערכים בתחומכם. גם אלה מכם שלא עובדים כרגע, יכולים לנצל את הידע שלכם ולהעניק אותו בשמחה לאלה הזקוקים לכך.

להזכירכם, ההתאמות הינן כלליות. כדי לבדוק התאמה מומלץ להכין מפה אישית. מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. מומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית על-מנת לקבל תמונה מפורטת.
תאריך:  29/11/2020   |   עודכן:  29/11/2020
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים והפעם - ברכות, חכם מה הוא אומר?, מיל ומיליון, בלתי-הפיכה וראש-חץ "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג) שבוע טוב והרבה בריאות ואושר
מצד אחד האלוף יאיר גולן הוא ללא ספק אדם ראוי. קצין מצטיין, לוחם עשוי ללא חת ואדם ערכי. מצד שני יש ביאיר גולן דבר מה שמעורר אצלי חוסר נוחות. ציוציו, נאומיו והראיונות שהוא נותן תמיד משאירים לי טעם רע בפה. תחושה של משהו שאינו במקומו. זה לא הדעות שלו. גולן הוא ציוני, התבטא נגד ירידה מהגולן (איך לא?), הוא בעד שמירה על גושי ההתנחלויות ובעד מדיניות של מקל וגזר כלפי חמאס. סך הכל לא רחוק מדעות של חלק מאנשי הימין הרך בליכוד. זה גם לא בגלל "נאום התהליכים" שלו. נכון, כשסגן רמטכ"ל משווה את ישראל לגרמניה של שנות השלושים בנאום ערב יום השואה, זה פרובוקטיבי, חסר רגישות ומצביע על שיקול דעת מעט לקוי. אבל ברמת העיקרון, זכותו ואפילו חובתו להתריע על תהליכים מסוכנים, אם הוא מזהה כאלו, והשוואה לשואה גם אם היא צורמת לרבים, לעיתים יש לה מקום.
29/11/2020  |  ד"ר דוד ארגז  |   יומני בלוגרים
לקראת יום ההוקרה לפצועי צה"ל שיחול בתחילת חודש דצמבר, יצאה אגודת הידידים של ארגון נכי צה"ל בקמפיין חדש ששם בקדמת הבמה את גבורתם של נכי צה"ל. רבים מהם, ממשיכים לשלם מחיר גדול מאוד על תרומתם ליביטחון מדינת ישראל, ולמרות זאת לא מקבלים את ההוקרה לה הם ראויים, ונאלצים להתמודד עם תחושות כבדות של בושה ואשמה שאין בהן כל צדק. בין הסיפורים האישיים המרגשים ששותפו במסגרת הקמפיין נמצאים גם סיפוריהם של רפאל אשכנזי ואיתן דניאל, נכי צה"ל שסובלים מפגיעות נפשיות. כשאשכנזי נשאל על רגע הפציעה שלו, הוא מספר: "אין לי רגע מכונן. זה נמשך כמעט עשרים שנה בשירות מילואים... אתה הולך לישון, לא מצליח להירדם. אתה שומע את הכל, וככל שעוברים הימים אתה מרגיש הזוי - כמה אתה יכול לא לישון?... בשטחי כינוס אין לך באמת הבנה איפה אתה נמצא, וטוב שכך. ואז נהיה שקט כשאתה חוזר, והשקט הזה עם הצפצוף הזה - לא נגמר".
29/11/2020  |  מיטב מנחם  |   יומני בלוגרים
הסינים, האירנים, הפלשתינים, המקסיקנים ושאר המהגרים הבלתי חוקיים צוהלים ושמחים - עידן טראמפ, כך הם חושבים, מגיע לקיצו. עד כמה הם טועים, ואיזו מתנות עוד צפויות להם בשבועות הקרובים.
29/11/2020  |  ארי בוסל  |   יומני בלוגרים
מאז תחילת עידן קורונה, בראשית שנת 2020, מתפתח באמתלות הקורונה, בעידוד ועל-פי דרישות הממשלה המתערבת ברגל גסה באוטונומיה האקדמית, תהליך שגורם לשיתוק הקמפוסים, בהם לומדים כיום כ-340,000 סטודנטים. הסטודנטים בישראל לומדים באוניברסיטאות ציבוריות, במכללות פרטיות (שגובות שכר גבוה עד פי שלושה מהאוניברסיטאות הציבוריות), וכן במכללות ציבוריות כולל סמינרים למורים שהפכו למכללות.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
בעיתונים משתקפת לאחרונה איזו לאות, עייפות, תשישות, רחוק ממלחמתיות. והכותרות כאילו כבדו עיניהן טרם נמנום    מעין שקיעה לתוך אפתיה
דן מרגלית
דן מרגלית
אם למרות הכל עסקת החטופים לא תצא לפועל - האם בני גנץ יפרוש?    האם ביבי יודח?    זה סוף שלטון הליכוד?
רפי לאופרט
רפי לאופרט
מעקב אחר חלק מתוכניות החדשות של ערוץ 12 הוא בבחינת "דע את האויב"    הערוץ הוא הארסי ביותר בביקורתו המעוותת נגד ממשלת ישראל וראשה ולדעתי משמש בידי האופוזיציה הפנימית והחיצונית למדינת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il