|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
הקשר בין טסט שנתי לרכב ותקלות ברכבים ישנים
כתיבת המומחים
נפגעי פעולת איבה בישראל - כל המידע

יום הולדת לעקרב

כוכב מרקורי האחראי על התקשורת נמצא בבית תת-ההכרה שלכם וגורם לכם לחשיבה מעמיקה במיוחד זה הזמן הנכון להשמיע דעתכם במקומות שחשוב לכם מאוד להישמע אמינים ובעלי אמירה אישית
31/10/2021  |   צילה שיר-אל   |   יומני בלוגרים   |   תגובות
למי הוא מתאים? [צילום: AP]

בימים אלה בהם חוגג מזל עקרב, את יום ההולדת, מומלץ לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים/או שלא... לשאר המזלות.

אלו מכם שנולדו במזלות המים והאדמה: סרטן, דגים, גדי, שור ובתולה מוזמנים לקרוא גם אתם את הכתוב, ולהקיש את הנאמר, ביחס לעצמכם.

מזל עקרב והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים

מזל עקרב עם מזל עקרב - שילוב שני מזלות אלו יכול מאוד להצליח בגלל הצרכים האישיים הזהים של שתי המזלות. מומלץ להיזהר מרכושנות וקנאה שלא לצורך, כיוון שאלו יכולים לטרפד את ההנאה . אולם אין ספק שקשר זה מלא ביצרים והנאות חושים. מומלץ!

מזל עקרב עם מזל קשת - זהו שילוב מעניין ואטרקטיבי ואולם יש בו הרבה מגבלות למרות המשיכה ההדדית העזה. הקשת זקוק ליציבות של העקרב ואילו העקרב מקנא בקלילות של הקשת. זהו קשר מאתגר במיוחד, ונועד לאלו שאינם מפחדים מקשיים!

מזל עקרב עם מזל גדי - זהו קשר טוב אך מעיק במקצת. יהיו בו רגעים של נוקשות ושגרה מתמשכת, כיוון ששני מזלות אלו אינם ספונטניים ולכן הכל עלול להיות חנוט ומתוכנן מראש. בסופו של דבר העקרב יסבול מהקרירות של הגדי ולכן הקשר עלול להיכשל !

מזל עקרב עם מזל דלי - זהו קשר מעניין ואטרקטיבי שיכול להחזיק מעמד לאורך שנים בעיקר בגלל הסקס החשוב לשני המזלות. הדלי מוכן לשינויים מתמידים והעקרב ימצא לעצמו בן ברית מתאים לכל רעיונותיו. קשר בריא ומלא בהורמונים (:

מזל עקרב עם מזל דגים - זהו קשר מעניין ומלמד לשני הצדדים. הדגים ימצא לו בן ברית שיקשיב, יבין ויפנים את בעיותיו הרגשיים, אך בסופו של דבר העקרב שהינו מעשי ותכליתי ירגיש שנמאסו עליו הבכיות של הדגים ינסה להשתחרר מהקשר. מומלץ לאלו שאינם אוהבים שינויים!

מזל עקרב עם מזל טלה - זהו שילוב שניתן למצוא אצל זוגות רבים. יש כאן שילוב של אנרגיות חזקות ויצריות כך שתהיה הרבה דינמיות בתוך הזוגיות. מכיוון ששני המזלות נשלטים על-ידי אותו הכוכב, תיתכן זוגיות לאורך שנים. מומלץ לאלו שאוהבים קשר עם ריגושים מתמידים.

מזל עקרב עם מזל שור - זהו אחד הזיווגים היותר מעניינים של גלגל המזלות כיוון שהשור הינו המזל המשלים של העקרב ולכן קיימת התאמה והפריה הדדית של הקשר. כל אחד משלים את החסר לו באישיות על-ידי חיבור לצד המשלים שלו. מומלץ ומעניין!

מזל עקרב עם מזל תאומים - שילוב שני מזלות אלו יוצר קשר מעניין ואטרקטיבי בגלל המשיכה העזה ההדדית. העקרב זקוק לקלילות של התאומים ואילו התאומים זקוק לעומק של העקרב. צריך הרבה סבלנות בקשר מסוג זה. שווה לנסות!

מזל עקרב עם מזל סרטן - זהו קשר עם סיכויים טובים להצלחה. הסרטן השקוע בדרמות הרגשיות שהוא עצמו יוצר אותן יקבל את הכוח הנדרש ממזל עקרב כדי לעשות את השינויים בחיים והעקרב בהחלט יהיה לו מקור לכוח ומשענת. מומלץ !

מזל עקרב עם מזל אריה - זהו זיווג שיש בו הרבה עוצמה ומשיכה מינית. כל אחד יימשך לכוח של השני מכיוון ששניהם יודעים לזהות ולהעריך עוצמה. הבעיה היא, שבהמשך החיים עלולים להיווצר מלחמת כוחות, כיוון ששני המזלות נלחמים על אותה המשבצת. מומלץ ליחסים לא רציניים!

מזל עקרב עם מזל בתולה - שילוב שני מזלות אלו יוצר יחסים שנראים על פני השטח קרים ומחושבים, ואולם האמת היא שלאורך זמן יחוש העקרב מתוסכל כיוון שבתוך תוכו הינו בעל רגשות עמוקים ולא יסתפק ביחסים על בסיס ענייני ותכליתי. מומלץ לאלו שמעדיפים להימנע מאינטימיות !!!

מזל עקרב עם מזל מאזניים - למרות שקשר בין שני מזלות עוקבים עשוי להצליח, הרי שזהו קשר קשה כיוון שהצרכים האישיים של שני מזלות אלו בזוגיות שונים לחלוטין זה מזו. העקרב ירגיש שאין לו את העומק הרגשי לו הוא מצפה והמאזניים לא יבין מה רוצים ממנו. לא מומלץ!

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - ילידי יום ההולדת יכולים לנסות להיפתח להתחלות חדשות אם כי באיטיות לדעתכם, בגלל הימצאות כוכבים פעילים במקום המחובר עם תת ההכרה שמעכב התחלות
▪ ▪ ▪


טלה

הכוכב מרקורי שמביא איתו צורך בתקשורת מהירה ומיידית נמצא בבית הזוגיות והשותפויות שלכם וגורם לכם לרצות לשנות את סגנון חייכם מקצה לקצה. תחום נוסף ומאוד משמעותי הוא הצורך שלכם להוכיח את יכולותיכם בתחומי עבודה וקריירה בנושאים שמאוד רציתם להרשים את הממונים עליכם, אך איכשהו לא תמיד הדבר עלה בידכם. הגיע הזמן!

שור

ייתכן שבעקבות אירועים שונים תאלצו להיכנס לעימותים לא רצויים עם אנשים קרובים לכם ובעיקר בגלל חוסר ראייה זהה לגבי תחומי החיים השונים. זה הזמן שלכם להרגיע את האחרים ולבקש מהם שיסמכו עליכם ועל החלטותיכם ובעיקר בתחום המקצועי. המילה שלכם מאוד חשובה לכם ואתם מאוד מכבדים את עצמכם, כך שלא תתנו יד לנסיבות חיים כלשהם לשבש את תוכניותיכם.

תאומים

השמש בשמיים נמצאת החודש בבית העבודה שלכם, כך שזה הזמן הנכון להשקיע את מלוא יכולתכם וכוחכם על-מנת להוכיח את עצמכם ולהראות לממונים עליכם שההשקעה והאמון שנתנו בכם לא הייתה לשווא. כוכב התקשורת מרקורי המקושר איתכם נמצא בבית היצירה, כך שתסמכו על עצמכם שאתם יכולים להתגבר על כל בעיה בעזרת השכל ויכולת הדיבור המעולה שלכם.

סרטן

כוכב התקשורת מרקורי, עדיין נמצא השבוע בבית המשפחה והיחסים האישיים שלכם ולכן יהיו מצבים בהם תרגישו שאתם מנהלים את כולם ויש לכם יכולת לגבש ולאחד את המשפחה, על-מנת לפתור בעיות ישנות. לעומת זאת, ייתכן שיהיו מצבים לא קלים בבית המעגל הראשון שלכם, שיאלצו אתכם להתמודד עם עובדות ותנאי חיים חדשים בכל הנוגע ליחסים בין אישיים.

אריה

כוכבים של שינויים משמעותיים עדיין נמצאים ומשפיעים על בית השותפויות וגם כספים שמתקבלים מאחרים על-מנת לעזור לכם ולכן נראה שלאחרונה המצאתם את עצמכם מחדש, עובדה שמראה אתכם באור חדש ומעניין כלפי אנשים אחרים וניכר כי הסובבים לכם מאוד מעריכים אתכם. מומלץ לכם לבדוק את עצמכם בשנית, גם בכל הנוגע להתנהלות הכלכלית שלכם.

בתולה

כוכבים משמעותיים נמצאים אצלכם במקום המשפיע על המצב הכלכלי שלכם לטובה ועובדה זו מאוד מוצאת חן בעיניכם כיוון שחשוב לכם להיות בשליטה על חייכם ולמעשה גם על חיי הסובבים לכם, על-ידי כך שאתם מתנהגים בדרך שתגרום להם לחשוב שאתם רוצים לעזור. בדקו עם עצמכם מהם המטרות האמיתיות שלכם ואל תתנו לאחרים לערער את ביטחונכם.

מאזניים

כוכב התקשורת ואף כוכב העשייה נמצאים במזל שלכם למשך החודש הקרוב ואתם נהנים מההשפעות שלהם בתחום החברתי, כיוון שאתם אנשים שאוהבים חברת אנשים. כוכב זה משפר את מערכות היחסים שלכם עם הסובבים אתכם. ודעתכם תמיד נשמעת על-ידי אנשים שההערכה שלהם מאוד חשובה לכם ובכך תוכלו לפתוח פתח להתחלות חדשות ותתמלאו אנרגטית.

עקרב

הכוכב מרקורי האחראי על התקשורת נמצא בבית תת-ההכרה שלכם וגורם לכם לחשיבה מעמיקה במיוחד. זה הזמן הנכון להשמיע דעתכם במקומות שחשוב לכם מאוד להישמע אמינים ובעלי אמירה אישית. מומלץ לכם לשנות את סגנון חייכם, אך נראה שאין לכם עדיין את האומץ הדרוש לכך ואתם מעדיפים להיאחז במוכר במקום לצעוד קדימה לעתיד הלא ידוע.

קשת

נראה שכל התחום המקצועי שלכם לא מתפקד בעיניכם כפי שצריך. הימצאות השמש בבית תת-ההכרה שלכם מביא אתכם להבנה שבנושאים רבים של חייכם עדיין לא הגעתי למיצוי מרבי ולכן אתם מתלבטים מה לעשות כדי לדעת שאתם פועלים נכון. העצה הטובה ביותר בשלב זה היא לחכות עם כל דבר שמצריך החלטה משמעותית, עד אשר דברים יתבהרו.

גדי

אתם עוברים שינויים משמעותיים כבר תקופה ארוכה ולכן אתם יכולים להרשות לעצמכם ליהנות עם מעבר השמש בשמיים בבית המעמד החברתי שלכם. זה הזמן שלכם להשקיע בתקופה מצוינת שבה אתם מאוד רוצים להוכיח לעצמכם שהנה אתם יכולים להיות גם קלילים וליהנות מאווירה לא מחייבת. זה הזמן שלכם לא להשקיע יותר מדי מחשבה של אייך וכיצד לפעול, אלא פשוט לזרום.

דלי

כוכב משמעותי בשם פלוטו עדיין מפעיל את תת-המודע שלכם וגורם בחייכם למהפכים תפיסתיים על-ידי כך שהוא מוציא פחדים חבויים החוצה ובשל כך אתם לא בטוחים אם אתם פועלים נכון. גם נושאי קריירה תופסים עכשיו תאוצה ואתם לא בטוחים שמי שהבטיח לכם שפועל למענכם, אכן מתכוון לכך. זה לא הזמן להגיד את דעתכם וגם לא לנסות לסגור קצוות אלא לחכות לחודש הבא.

דגים

אתם חשים צורך בהתעוררות חברתית על-רקע מקצועי ולכן אתם מתכוונים לערוך מפגשים שכל הצדדים ייהנו ממנו. מומלץ לכם להיעזר באחרים שנושא יחסי הציבור יותר מפותח אצלם, גם אם זה לאירוע קטן ממדים שחשוב לכם לעשות אותו בדרך היפה ביותר. נראה שבהתנהלות החדשה שלכם תראו לאחרים צדדים נוספים באישיותכם שיגרמו לכם וגם להם לסיפוק והנאה משמעותיים.

להזכירכם, ההתאמות הינן כלליות. כדי לבדוק התאמה זוגית, מומלץ להכין מפה אישית.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  31/10/2021   |   עודכן:  31/10/2021
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בכל שנה, בתחילת נובמבר, חוזרת ישראל ל"טרגדיית אוסלו", שעיקרה בעיני חלק מהציבור הוא רצח ראש הממשלה רבין, בעיני אחרים ההסכם לוויתור על ארץ-ישראל וירושלים ובעיני הקבוצה השלישית: הקרע שנקרע בריקמת הסולידריות הלאומית בעקבות שני האירועים גם יחד. הגרוע ביותר בכל אלה הוא שקרע זה מתרחב ומתקבע בציבור והפך בעשור האחרון של הגמוניה פוליטית של "הימין" לנושא שסביבו מתנהל המאבק על ההגמוניה השלטונית במדינה, בין ה"ימין" הפוליטי שמוקדו בליכוד לבין "השמאל" הפוליטי שמוקדו במפלגת העבודה (או במה שנותר ממנה) וספיחי מר"ץ.
31/10/2021  |  רפי לאופרט  |   יומני בלוגרים
בלפור איננו רק שם של רחוב. על שמו קרויה ההצהרה מ-2 בנובמבר 1917 שהבטיחה בית לאומי לעם היהודי בארץ ישראל. הצהרה זו, בת מספר שורות בלבד, היא זו שיצרה את הבסיס להכרה בזכותו החוקית והבינלאומית של העם היהודי על ארץ ישראל, משני צדי הירדן. הרצל אומנם היה הראשון שנתן ביטוי פומבי למאוויי העם היהודי כלאום, אולם הצהרת בלפור העניקה לראשונה את הבסיס החוקי הבינלאומי לכך. זוהי למעשה המגנה כרטא של העם היהודי בתקופה המודרנית.
לא אחת כתבתי על שרת הפנים הנוכחית, אילת שקד. טענתי בעבר ואני עומד על דעתי שהשרה מייצגת נאמנה את האידיאולוגיה הפשיסטית, הא-דמוקרטית והפופוליסטית המוכרת לנו היטב. היא מהווה סכנה ממשית לקיומה של הממשלה הנוכחית כי חלומה הרטוב הוא הגשמת האידיאולוגיה המזוויעה שלה יחד עם חבריה הקרובים, הן בכנסת והן מחוצה לה.
בארה"ב ובישראל עוקבים בדאגה רבה אחרי הפעילות הצבאית של כוח "קודס" של "משמרות המהפכה" האירנים בסוריה ובעירק. על הכוח הזה מפקד הגנרל אסמעיל קאא'ני שהחליף את הגנרל קאסם סולימאני שחוסל בעירק ע"י צבא ארה"ב. נראה כי הוא מתחיל אט-אט להיכנס לנעליו הגדולות של קאסם סולימאני על-פי ההנחיות של המנהיג העליון עלי חמינאי.
לפני כמה ימים אמר הנשיא ג'ו ביידן בנאום בוושינגטון כי ישנם כמה אישים במזרח התיכון שהוא איננו מדבר איתם, ברומזו ליורש העצר הסעודי מוחמד בן סלמאן. ביידן מחרים למעשה את יורש העצר הסעודי, שאותו הוא מאשים באחריות לרצח העיתונאי הסעודי ג'מאל חאשוקג'י באוקטובר 2018 בקונסוליה הסעודית באיסטנבול.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
חדשות 12 נתנו במה מוגזמת למחאה נגד הממשלה, תוך פגיעה בטקס הדלקת המשואות הממלכתי במסך מפוצל לעצרת כיבוי המשואות    בתאגיד פתחו שידור ב"כאן דיגיטל" לעצרת המחאה בשוני ובקול ישראל נמנעו...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
השנה יום הזיכרון כואב יותר מכאב ימי זיכרון אחרים - מספרם העצום של הנופלים והנרצחים בשביעי לאוקטובר האחרון, כאשר כה רבים חוו גם אישית את כאב האובדן,
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
חמאס סופר באבידות גם כאלה שנפגעו מנפילות של רקטות שלו ושל הג'יהאד האיסלאמי בתוך עזה, כמו בכישלון השיגור של רקטה מידי הג'יהאד שנפלה במגרש החניה של בית החולים אל אהלי
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
נראה, שקיימת עוצמת פער בין הסיפור של ניר ברקת, כשמחירי מוצרי החלב המפוקח עלו רק ב-4.5% ובין סיפורה של האם העובדת, שקונה פחות גבינה ופחות חלב לילדיה כשל-4.5% הוסיף הסופרמרט רק עיגול...
אבי נחמני
אבי נחמני
ברקע יום הזיכרון לשואה והגבורה: ללמוד מסיפור הגבורה של האנס ליטן (Hans Litten) העו"ד היהודי שלנו שכמעט ניצח את היטלר, מה צריכה מערכת המשפט
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il