|   15:07:40
  מנחם רהט  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
שקד. בכוחות עצמה [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

איילת שקד – כן ולא

איילת – למה בעצם לא! איילת - למה בעצם כן! דווקא פעילות לאומית חשובה שלה עברה תחת הרדאר התקשורתי והציבורי, ואינה מוכרת לציבור זהו מאבקה הבלתי נלאה לסכל את הצטרפות ישראל ל'אמנת איסטנבול' - אמנה מסוכנת לאופיה היהודי של המדינה
25/08/2022  |   מנחם רהט   |   יומני בלוגרים   |   בחירות 2022   |   תגובות

גילוי נאות: מאז שאיילת שקד הפציעה בזירה הפוליטית, בשנת 2012, ונבחרה לראשונה לכנסת ה-19, ב-2013, ברשימת הבית היהודי (משותפת עם האיחוד הלאומי), קיבלה איילת שקד את קולי. נחישותה בתחומי עם ישראל וארץ ישראל, לא היו מוטלים בספק, לטעמי. הגילוי הנאות הזה מחייב כעת להצהיר קבל עם, שלראשונה מאז בחירות 2013, לא תקבל איילת שקד את קולי. לא מפני שלא מילאה שליחותה נאמנה בכל הכנסות והממשלות בהן כיהנה. בוודאי ובוודאי לא אמנע קולי ממנה מפני שהציבה ברשימת 'הרוח הציונית' אישי ימין אטרקטיביים: אמיתי פורת (לשעבר מזכיר הקיבוץ הדתי ובנו של הרב חנן פורת ז"ל), והח"כים יועז הנדל וצביקה האוזר שכבר הוכיחו נאמנותם לעם היושב בציון ולתפיסה הלאומית הבריאה והלא מתלהמת.

ישאל השואל: אם כל כך טוב, אז מה רע? שאלה טובה, ללא ספק. אבל בצידה באה גם תשובה טובה: איילת שקד, שעל-פי אישיותה וכל הסימנים הנילווים תנווט בלעדית את ספינת 'הרוח הציונית' (אם תצלח את רף אחוז החסימה, שפעם אחת כבר לא צלחה, יחד עם נפתלי בנט), הזדרזה להודיע מן הרגע הראשון למרוץ, בניסוחים חדים ו/או מעורפלים, ששני עקרונות ינחו אותה: 1. שאיפה כנה לממשלת אחדות, גם בראשות בנימין נתניהו; ו-2. בחירות שישיות לא יהיו. נקודה.

לאמור: במקרה שנתניהו יצליח לקושש 59-60 תומכים, אבל עדיין יחסרו לו אצבע או שתיים כדי לחזור לבלפור, תהיה זו איילת שקד שתעניק לו בחדווה את המנדט ה-61 (אגב, אם נתניהו יקושש 61 מנדטים פלוס, היא ממילא תזרק לכלבים, כמנהגו כלפי מפלגות הציונות הדתית). וכך, בזכותה, ישוב לשלטון האיש שלא חדל מלבזותה ומלהשפילה, ובעט בה ובבוחריה ברגל גסה, כשהזמין לקואליציה תחילה את השמאל הקיצוני במגמה להותיר בחוץ את הציונות הדתית (שצורפה ברגע האחרון בזכות 'ברית האחים' בנט-לפיד). והדברים יגעים וידועים. במלים אחרות: הצבעתָ שקד, הצבעתָ נתניהו. למי שזה מתאים - אהלן וסהלן. זה בסדר. אבל למי שלא, שיחפש לו רשימה שאינה מונחית על-ידי הרעיון הבסיסי של קואליציה בכל מחיר, בלי תנאים.

יומה פרוגרסיבית

יקצר המצע מלתאר את הישגיה של שקד בפרלמנט ובממשלה, החל מדחיפת שופטים שמרניים, סולידיים ואנטי פרוגרסיבים, לביהמ"ש העליון ולמערכת המשפט בכלל, דרך רישומם בטאבו של מרחבי הנגב המופקרים על שמה של מדינת ישראל, ועד יוזמתה (עם ח"כ יריב לוין) לחקיקת חוק יסוד: ישראל מדינת הלאום של העם היהודי. והרשימה עוד ארוכה ומכובדת. אשת חיל. אבל דווקא פעילות לאומית חשובה שלה עברה תחת הרדאר התקשורתי והציבורי, ואינה מוכרת לציבור. זהו מאבקה הבלתי נלאה לסכל את הצטרפות ישראל ל'אמנת איסטנבול' - אמנה מסוכנת לאופיה היהודי של המדינה. איילת שקד מילאה את תפקיד הנער ההולנדי עם האצבע בסכר, שבלמה את יוזמת השרים גדעון סער, יאיר לפיד, בני גנץ ועוד, להצטרף לחותמי אמנת איסטנבול ההזויה.

המונח אמנת איסטנבול נשמע רגוע, פיוטי משהו, תמים, אבל מאחוריו מסתתר איום גדול, שאותו סיכלה שקד, כמעט בכוחות עצמה! האמנה היא יוזמת הפרוגרסיביות האירופית, ששמה הרשמי הוא 'האמנה למניעת ומאבק באלימות כלפי נשים ואלימות במשפחה'. לכאורה, השם הכי תמים בעולם. בפועל מתחייבות המדינות החתומות עליה, לפתוח לרווחה את שעריהן בפני נשים מוכות מכל העולם, ולקלוט בתחומיהן ללא הגבלה פליטים הטוענים כי הם סובלים מרדיפה מטעמי גזע, דת, לאום וכדומה. אילו חתמה ישראל על האמנה, הייתה המדינה מוצפת בתוך זמן קצר במאות אלפי 'מדוכאים', אולי מיליונים, שאמורים היו לקבל כאן מקלט, עד כדי טביעה בגלים אינסופיים של מהגרי תועלת.

האמנה המטורללת מחייבת את המדינות לפעול להשגת 'שוויון דה פקטו' מיגדרי. פירוש הדבר הוא שעל המדינה להתערב למניעת אי-שוויון מגדרי, עד כדי שלילת תקציבים, בכל המוסדות שבתחומה: בתי כנסת ובתי ספר, ישיבות ואולפנות, תנועות נוער וארגוני ספורט וחברה. אילו הצטרפה לאמנת איסטנבול הייתה המדינה מחויבת לבטל את ההפרדה המיגדרית גם בבתי הכנסת, בישיבות, באולפנות ובכל השאר.

האמנה שוללת לחלוטין התנהלות על-פי קטגוריות נפרדות של גבר ואישה. כל מקום פתוח לגברים ייפתח גם בפני נשים, ולהפך, כולל מגרשי הספורט, פעילות הצבא, ואפילו - על דרך האבסורד - גם המלתחות הנפרדות בבריכות השחיה ובחופים. משרד החינוך, למשל, אמור להפעיל בכל מוסדות החינוך, מן הגן עד האוניברסיטה, תוכניות של אינדוקטרינציה מיגדרית. סיפורים כמו 'חנה'לה ושמלת השבת' ייעלמו, כמו גם סרטים בנוסח 'מלך האריות'. בתפקיד 'אמא של שבת' בגן הילדים ישמש גם ילד ממין זכר, וכמובן גם מי ששמו המקורי הוא מוחמד או עבדאללה. איך כתבה על כך עו"ד צפנת נורדמן מנכ"לית 'הפורום הליברלי' המתנגד לאמנה, בכתב העת המצויין 'שילוח' (גל' 30, סיוון תשפ"ב)? - "פעוטות שעוד לא נגמלו מטיטולים, ישמשו שפני נסיונות של תיאוריות רדיקליות, אפילו מבלי שלהוריהם תהיה מילה בעניין".
אז באמת כל הכבוד לך איילת שקד שבלמת את הטירוף הזה. זהו תנאי הכרחי להשגת תמיכת הציבור הדתי לאומי, אבל לטעמנו לא מספיק.

תאריך:  25/08/2022   |   עודכן:  25/08/2022
מנחם רהט
+מחריף הקרע האידיאולוגי בתוך יהדות התורה
00:53 26/08/22  |  עידן יוסף
קרע של ממש בין "דגל התורה" ל"אגודת ישראל" שמרכיבות את יהדות התורה. אמש התבטלה ישיבת משא-ומתן שתוכננה. ברקע נמצאים המגעים של חסידות בעלז עם משרד החינוך והאוצר, בניסיון להגיע להסכם שלפיו מוסדות החינוך שילמדו ליבה - יקבלו כסף, פי 4 ממה שהם מקבלים היום.

אתמול התפרסם הקול קורא של משרד החינוך כתולדה של אותם המגעים, וב"דגל התורה" החליטו לבטל את המשא-ומתן והעבירו מסר שמבחינתם הנושא הזה הוא בבחינת "ייהרג ואל יעבור". הם לא מוכנים להכנסה של לימודי ליבה למוסדות - לא עכשיו ולא בעתיד - ואף דורשים התחייבות מפורשת בעניין הזה. ב"אגודת ישראל" רואים את הדברים אחרת; הם מבינים שצריך פתרונות תקצוב למוסדות החינוך, וגם הם לא מתכוונים לוותר בקלות (חדשות 12).
+"זה מסוכן שמרצ והעבודה לא יתאחדו"
15:24 25/08/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הזהיר מהתוצאה: "זה יחזיר את נתניהו ובן-גביר"  ▪  לדבריו, "בכל הסקרים שבהם נתניהו הביא 61 זה בגלל שאחת ממפלגות השמאל לא עברה"  ▪  טען כי "מצבה של ישראל טוב יותר ממה שהיה לפני שנה וחצי"
לפיד. מזהיר מהשלכות פוליטית [צילום: אוהד צוויגנברג]
+מי אתה בצלאל סמוטריץ
14:37 25/08/22  |  מוטי פלד   |   לרשימה המלאה
פרשנים שונים משמאל ומימין מנסים לפרשן את המהלכים האישיים והציבוריים, לא תמיד בהצלחה, לעיתים תוך כדי העברת מסרים שהם הנדסת תודעה  ▪  כל זה גורם לי לתהות האם סמוטריץ' הוא הבנט החדש?
סמוטריץ'. הבנט החדש [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+הכל זמני
13:20 25/08/22  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
היימצא עיתונאי שישאל את ביבי אם לאור התוצאה הזאת הוא מתחרט שהאיץ ודחף ודירבן את דונלד טראמפ לבטל באורח חד-צדדי את ההסכם עם אירן?
נתניהו. מזועזע [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+נדחתה עתירת יש עתיד נגד הסרטון של התעמולה של הליכוד
13:06 25/08/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
בסרטון שהופץ שולבו קטעי קריינות ותמונות של ראש הממשלה לפיד ופוליטיקאים נוספים לצד תמונות של יו"ר הרשות הפלשתינית  ▪  השופט עמית דחה את עתירה וקבע כי "גם אם אין הדעת נוחה מכך, אין לראות בכך משום איסור הפרעה לתעמולת בחירות"
רה"מ לפיד. לא נפגש עם בכירים ברש"פ
+האם גנץ הפך להיות בלפור לפלשתינים
12:10 25/08/22  |  מרדכי ליפמן   |   לרשימה המלאה
באחרונה התברר כי גנץ אישר לפלשתינים לבנות אלף יחידות דיור בשטחי יהודה ושומרון, הנמצאים בשליטה ישראלית מלאה, קרי בשטחים שמעולם לא הורשו הפלשתינים לבנות בהם
גנץ. אשרנו... [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+המחנאות בליכוד: יוסי דגן עשה סולחה בין שטרית לעטיה
11:53 25/08/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שתי חברות הכנסת הוזמנו ללשכת ראש מועצת שומרון והתפייסו  ▪  עטיה על שטרית: "כל אחת טובה בתחום שלה, נשתף בע"ה פעולה מלאה"  ▪  שטרית על עטיה: "היא חברת כנסת פעילה, יוזמת; עובדת ומשקיעה רבות למען עם ישראל, ארץ ישראל ומסורת ישראל"
עטיה, דגן ושטרית [צילום: רועי חדי]
+גולדקנופף: נלך אך ורק עם הימין בראשות בנימין נתניהו
11:23 25/08/22  |  עידן יוסף
מועמד אגודת ישראל לכנסת הרב יצחק גולדקנופף מבהיר: "הפרסום הבוקר ברדיו 103FM, ולפיו אמרתי שנחשוב ללכת עם גנץ אם לנתניהו לא יהיו 61 הוא שקר וכזב, והוצאת דברים מהקשרם. הדברים מעולם לא נאמרו. נלך אך ורק עם הימין בראשות בנימין נתניהו".
+התקווה של האזרחים הערבים ישראלים
11:12 25/08/22  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה
אני חלוק על הסבורים כי השתתפותה של סיעה ערבית, רע"ם, בממשלה על-פי קווי יסוד ברורים הם ניסוי שכשל  ▪  לכישלון הממשלה הנוכחית סיבות רבות ומגוונות
עבאס. שילם מחחיר [צילום: אוליבר פיטוסי/פלאש 90]
+מפלגת מחנה ותיקי ישראל נרשמה אצל רשמת המפלגות
10:25 25/08/22  |  עידן יוסף
אצל רשמת המפלגות נרשמה רשימת "המחנה למען אזרחים ותיקי ישראל", שבין מייסדיה אבי שקד ויורם דורי. על שמה של המפלגה עשויות להיות השגות מצד רשימת המחנה הממלכתי, בשל כפילות השם.

מטרות המפלגה הן: א. מהפך דרמטי במצבם ובמעמדם הכלכלי של האזרחים הוותיקים; ב. הגדלת קצבת האזרח הוותיק ל-10,000 ש"ח לחודש לפחות; ג. הכללת מלוא עלויות (100%) הטיפולים הסיעודיים בסל התרופות; ד. פטור מתשלום על תרופות לבני 67 ומעלה.
+הערות על 4 סקרי מנדטים
10:16 25/08/22  |  יואל ישורון   |   לרשימה המלאה
הנצחון או ההפסד הוא על הקשקש  ▪  לכן, צימצום פער ההצבעה בין השמאל לימין (9% לטובת השמאל בבחירות האחרונות) הינו קריטי ויכול להתרחש רק בכך שכל הליכוד יסתער על השטח
לפיד. חייב להיות גדול [צילום: אוהד צוויגנברג]
+בכירים ביש עתיד: נשאב קולות ממרצ ומהעבודה - להכריח אותן להתאחד
10:07 25/08/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
גורמים במפלגה אומרים כי המטרה היא לגדול על חשבון המפלגות, גם אם במחיר של הורדתן מתחת לאחוז החסימה  ▪  גלאון: "יש לנו חסינות מפני הקשית של לפיד"  ▪  בסקרים שפורסמו אמש בערוצי הטלוויזיה קיבלה מפלגת העבודה חמישה מושבים, ומרצ בין ארבעה לשישה
לפיד. ישתה קולות ממיכאלי? [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+שלושה רבעים מהערבים לא מודאגים מחזרת נתניהו לשלטון
08:55 25/08/22  |  עידן יוסף
פרשן חדשות 12 מוחמד מג׳אדלה ברדיו 103: ״סקר שנערך לפני כשבועיים מציג ש-75% מהחברה הערבית כבר לא מודאגים מחזרת נתניהו לשלטון״.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
איילת שקד – כן ולא
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ארכימדס_
28/08/22 10:25
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2022
- שרת התחבורה מרב מיכאלי הודיעה כי הרכבת הקלה תפעל בשבת. זה רק עד הבחירות. תעלול פוליטי לנפח את פתקי מפלגת העבודה בקלפי. כל אחד יודע כי עד שהרכבת תנוע יהיו אין סוף תהפוכות. אז אולי כן ואולי לא. בינתיים יש למיכאלי כותרת מפנקת במערכת הבחירות.
25/08/2022  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
ועדת הבחירות המרכזית דחתה (יום ה', 25.8.22) את עתירת יש עתיד נגד הליכוד בעקבות פרסום סרטון שהציג את מעורבות הרש״פ בבחירות בישראל.
25/08/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
הרבה תמיהות מעוררת מדיניותו של שר הביטחון, בני גנץ, בשטחים. הרבה מאד. לאן בדיוק הוא הולך? בסמכותו של גנץ לאשר או לדחות כל בקשה לבניה בשטחים. בין אם היא של ערבים ובין אם היא של יהודים. באחרונה התברר כי גנץ אישר לפלשתינים לבנות אלף יחידות דיור בשטחי יהודה ושומרון, הנמצאים בשליטה ישראלית מלאה, קרי בשטחים שמעולם לא הורשו הפלשתינים לבנות בהם. גם בשטחי C ניכרת בניה פלשתינית רבה מאד.
25/08/2022  |  מרדכי ליפמן  |   יומני בלוגרים
חברות הכנסת קטי שטרית ואתי עטיה (ליכוד) נפגשו (יום ה', 25.8.22) בלשכתו של ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן. זאת לאחר פרסום הקלטות בהן נשמעו השתיים מטיחות האשמות קשות זו בזו. דגן הזמין את השתיים ללשכתו לארוחת בוקר ולשיחת פיוס כדי "למנוע מחלוקות במחנה הלאומי".
25/08/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
מפלגת רע"ם וחבריה אינם כוס התה שלי. במציאות הנוכחית, בה טרם הגענו לאידיאל של גר זאב עם כבש, ראוי שחמור עם גדי לא ירביץ. מפלגת רע"ם הצליחה לסדוק את חומת ההפרדה בינה לבין סיעות הבית מהימין האידאולוגי דאז ועד לשמאל הרדיקלי, תהודות לדמותו המיוחדת ויש הסבורים המתעתעת של מנסור עבאס, ראש התנועה.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il