|   15:07:40
  יעקב קורי  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
המדריך המלא להקמת מקלט בבית פרטי
כתיבת המומחים
ברלין בלוז - המלצה לבינג'
העם יצא לרחובות [צילום: אורן בן-חקון/פלאש 90]

הרהורים בעקבות המו"מ הקואליציוני

אם החרדים שיגיעו בקצב הריבוי הנוכחי למחצית מהעם ימשיך לא לעבוד, לא לשלם מיסים ולא לשרת שירות לאומי וכל העול ייפול על המחצית האחרת של העם, העם לא יפיל את ממשלת הריאקציה
08/11/2022  |   יעקב קורי   |   יומני בלוגרים   |   ממשלה 37   |   תגובות

  • אני אם הייתי במקום איתמר בן-גביר הייתי מפחד שבטקס השבעתו לשר המשטרה יבוא הפסל של הקומנדטורה או של יצחק רבין, יבקש ממנו את השלט של הרכב, וייקח אותו איתו למעמקי האדמה. אבל מאידך-גיסא, בן-גביר גיבור רק על שלטי רכבים ועל מצעדי ראווה עם אקדח, כך שמי שהכי שמח על היבחרו הם הפורעים הערבים, על היבחרו של ביבי החמאס ואירן, שהמעשה הכי משמעותי שיעשו בקדנציה הוא ביטול המס על הגזוז והכלים החד-פעמיים. גיבורים!

  • שאלו אותי איך זה שכתבתי שאני אוהב את כל חלקי האומה ואני מבקר קשות כמעט את כל המפלגות. התשובה מאוד פשוטה: הביקורת שלי היא על המנהיגים של החרדים המביאים את צאן מרעיתם ואת המדינה לאבדון, על הנהגת מרצ והאליטות המאמצות את האג'נדה הפלשתינית ומוציאות דיבה רעה ולא מוצדקת על המדינה שהם קוראים לה פשיסטית ונאצית, את בן-גביר ובצלאל סמוטריץ' הקיצוניים שרק יודעים לדבר ובפועל יתנכלו רק לחילונים, כשלא יעשו כלום למחבלים ולפורעי החוק (איסטרא בלגינא), על בנימין נתניהו החלילן מהמלין, על מנהיגי הערבים המונעים שילוב ויש להם הבנה רק למניעי הטרור, ועל השכבות המצומצמות הקיצוניות הנוהות אחרי המנהיגים.

אמנם חצי העם אם לא יותר נוהים אחרי המנהיגים הקיצוניים, אך לא ניתן לשנוא חצי עם, רבע עם או אפילו 10%. כולנו חלק ממרקם האוכלוסייה של ישראל וגורל משותף לכולנו. זאת ועוד, אני מאמין ששמונים עד תשעים אחוזים מהאוכלוסייה מסכימים עם סוגיות הליבה שהתוויתי בחזון הרפובליקה השנייה של ישראל, כפי שהיה בצרפת בשנת 1958 כאשר 80% תמכו בחוקת הרפובליקה החמישית של דה גול. להערכתי, יש לנו בעיה רק עם המנהיגים, אלפים או לכל היותר עשרות אלפים קיצונים פונדמנטליסטים, אבל הם לא מוטציה, פשוט קיצוניים.

  • מספרים על הגברבר של השכונה שצעד כשפיו סגור בפלסתר ובידיו שלט ענק עליו כתוב "נקמה, נקמה"! שאלו אותו עוברים ושבים במי הוא רוצה להתנקם והוא כתב להם: "אתמול הפה גרם לי לכאבי שיניים, היום אני לא נותן לו לאכול"! כך נמשך מצעד האיוולת, כשהמעשה הראשון שתעשה ממשלת הריאקציה הוא ביטול החוק על מיסוי משקאות ממותקים שמזיקים לבריאות ועל כלים חד-פעמיים שמזיקים לסביבה. לא חשוב, שזו כמעט החקיקה היחידה שליברמן (עוד גיבור בדיבורים) ביצע בנושאי דת ומדינה וגם זה רק כדי להכעיס במקום לחוקק חוק גיוס, ביטול המס יזיק בראש וראשונה לחרדים, לבריאות שלהם, לקיימות, דווקא בעת כינוס ועידת האקלים בשארם.

אך זו דרכם של כל הפופוליסטים, מג'ונסון שביצע את הברקזיט שהמפסידה העיקרית שלו היא בריטניה, דונלד טראמפ שפגע בראש וראשונה באוכלוסיות המוחלשות שהצביעו עבורו, החמאס שפוגע אך ורק באוכלוסיית עזה עם נזק מזערי לישראל, הפליטים שנשארים במחנות שלהם בשביל לעשות דווקא לישראל וניזונים מהתעמולה של הממשלות המושחתות והקיצוניות בארצות מושבם, החיזבאלה שהחריב את לבנון, הטרור האיסלאמי שכמעט כל קורבנותיו הם מוסלמים ולא "כופרים" וכמובן מנהיגי המפלגות הערביות חדש, תעל, בלד ורוב האיסלאמיסטים (למעט מנסור עבאס ומתי מעט) שמתנקמים בעצמם, לא מפסיקים את הכיבוש, אבל משמרים את עמם בעוני ופשע.

כמובן שכל מעשיהם של מנהיגי החרדים מכוונים בטווח הארוך קודם כל נגד החרדים, על-מנת לשמור אותם בעוני, בלי לימודי ליבה, בלי יכולת עבודה במשרות עם ערך מוסף גבוה, סמוכים על שולחנם של האדמורים והמנהיגים המושחתים מדרעי ועד ליצמן, על כספי החלוקה והביזה מתקציבי האוכלוסייה היצרנית. גם ביבי מזמן חדל לדאוג לטובת המדינה ודואג רק לטובתו האישית ולכל היותר לטובת המקורבים. כך הציונות הדתית הדואגת בעיקר למתנחלים, ש"ס דואגת בעיקר לדרעי ולספרדים החרדים. להבדיל מממשלת השינוי שדאגה קודם כל לכלל ישראל. נקמה נקמה, הכי קשה להתנקם באויבים, קל בהרבה להתנקם בבני עמך, אך הכי קל להתנקם בעצמך ובמשפחתך!

  • אני מייחל שדרישתו של סמוטריץ' לבטל את משחקי הכדורגל בשבת תתקבל. כי אם שר השיכון החרדי יחלק חינם דירות לכל הזוגות הצעירים החרדים בעוד החילונים לא יכולים לרכוש דירה, העם לא יפיל את ממשלת הריאקציה, אם הציונות הדתית תקים בתקציבי עתק כפרי פוטיומקין על כל גבעה ביהודה ושומרון בעוד הפריפריה סובלת מהעדר תשתיות, העם לא יפיל את ממשלת הריאקציה, אם המשיחיים יבואו להתפלל בהמוניהם במסגד אל-אקצה ויעוררו מלחמת דת, העם לא יפיל את ממשלת הריאקציה, אם ביבי ימשיך במדיניות הרופסת שלו כלפי החמאס שימטיר עלינו אלפי טילים ואירן שתגיע לפצצה גרעינית, העם לא יפיל את ממשלת הריאקציה.

אם החרדים שיגיעו בקצב הריבוי הנוכחי למחצית מהעם ימשיך לא לעבוד, לא לשלם מיסים ולא לשרת שירות לאומי וכל העול ייפול על המחצית האחרת של העם, העם לא יפיל את ממשלת הריאקציה. אם שר המשטרה בן-גביר לא יצליח להתגבר על העדר המשילות ביישובים הערבים, על הפשע והפרוטקשן ויפנה את זעמו על כל מי שלא חושב כמוהו שייעצרו בגולגים, העם לא יפיל את ממשלת הריאקציה. אבל אם יבטלו את משחקי הכדורגל בשבת, העם ייצא בהמוניו לרחובות ויפיל בבחירות את ממשלת הריאקציה. המחיר שאשלם יהיה כבד, כי הבילוי האהוב עלי הוא לנסוע למשחקי כדורגל בשבת (סתתתם, מעולם לא ראיתי משחק), אבל הקורבן שווה את התוצאה.

תאריך:  08/11/2022   |   עודכן:  08/11/2022
יעקב קורי
+דניאל פרידמן: פסקת התגברות - גושפנקה לביטול חוקי הכנסת
23:59 08/11/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שר המשפטים לשעבר מציע פתרון לבעיית ביטול חוקי הגיוס בידי בג"ץ - להחריג ענייני צבא מחוק כבוד האדם וחרותו  ▪  תומך בפסקת התגברות של 61, עם פער חמישה לרעת המתנגדים
הפרופסור דניאל פרידמן [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+בן-גביר מבקש להעביר לבט"פ יחידות סמך של אכיפה ובדואים
20:17 08/11/22  |  עידן יוסף
יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן-גביר, מבקש להעביר יחידות סמך למשרד לביטחון הפנים. מדובר ברשות לפיתוח והתיישבות הבדואים בנגב, הסיירת הירוקה, הרשות לאכיפת המקרקעין והרשות למאבק באלימות סמים ואלכוהול (חדשות 12).
+מיארה: אין דמוקרטיה בלי בית משפט עצמאי
19:44 08/11/22  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
היועצת המשפטית ברמזים תקיפים נגד התוכניות של הקואליציה העתידית: "אין רשות או אדם הניצבים מעל החוק"  ▪  איסמן: פגיעה בפרקליטות היא פגיעה בדמוקרטיה
מיארה. ללא תלות בזהות הדרג המדיני [צילום: גרשון מרקוביץ, פלאש 90]
+נתניהו לוחץ על דרעי לדרוש את תיק האוצר
19:15 08/11/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
המטרה - לחסום את יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ'  ▪  לסמוטריץ' יוצע תיק תחבורה מורחב  ▪  הליכוד יחל מחר את מפגשי המו״מ עם מפלגות גוש הימין  ▪  דגל התורה: פסקת התגברות ברוב 61  ▪  לשכתו של אמסלם על הדיווח בעניין דרישתו את תפקיד יו"ר הכנסת: "משפטים או מחוץ לממשלה"
דרעי בליל הבחירות [צילום: יוסי זמיר/פלאש 90]
+ליברמן והערבים לא ימליצו על איש להרכבת הממשלה
18:37 08/11/22  |  עידן יוסף
יו"ר ישראל ביתנו, השר אביגדור ליברמן, החליט כי ישראל ביתנו לא תמליץ לנשיא על איש להרכבת הממשלה. גם חד"ש-תעל לא תמליץ על מועמד מטעמה וכנראה שגם רע"ם תנהג כמותה.
+פסקת התגברות על מה
16:35 08/11/22  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
מה שהליכוד מבקש לקבוע עם הסמוטריצ'ים והבן-גבירים הוא ש-61 ח"כים יספיקו לבטל הכרעה שיפוטית, ובין אלה מורשעים ונאשמים ונחקרים  ▪  מורשע יבטל פסק דין, היכן נשמע כדבר הזה?
נתניהו ודרעי. נאשמים [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+הנשיא יחל מחר את סבב ההתייעצויות
15:23 08/11/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
סבב ההתייעצויות יימשך שלושה ימים  ▪  על-פי לוחות הזמנים וסדר הגעת נציגי המפלגות להיוועצות במשכן הנשיא, ראשונים יגיעו ביום רביעי בשעה 15:45 נציגי סיעת הליכוד; בשעה 17:00 יגיעו נציגי סיעת יש עתיד
משכן הנשיא [צילום: איתמר לוין]
+יו"ר נעם אבי מעוז נפגש עם נתניהו
14:47 08/11/22  |  מירב ארד

0
+ח"כ מקלב: "המצב הקיים בלי פסקת ההתגברות זו דיקטטורה משפטית"
13:29 08/11/22  |  מירב ארד
ח"כ אורי מקלב בראיון לרשת ב': "המצב הקיים בלי פיסקת ההתגברות זו דיקטטורה משפטית וסופה של הדמוקרטיה. הבחירות האחרונות היו משאל עם בנושא והעם אמר את דברו. כעת הגיע העת ליישם זאת". עוד הוסיף ח"כ מקלב: "דגל התורה לא לוקחת שרים, אנחנו מחויבים לכולם. תיקי השיכון, התחבורה והחינוך החרדי הם תיקי דגל עבורנו".
+כ"ץ, קצתי
12:12 08/11/22  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
הוא יזם מהלך נגד בנימין נתניהו, לא למען האומה, לא נגדה, רק למען עצמו, חבר אל אחרים  ▪  אבל בישראל 2022 כמו בספרו של ג'ורג' אורוול "1984" השליט יודע הכל על המתיימרים להיות שותפיו ובפועל חותרים תחתיו בחשאי
כץ. עשה לעצמו [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+דיווח: הנשיא הרצוג פנה ללפיד וגנץ
12:09 08/11/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
בבית הנשיא מכחישים: נשיא המדינה לא פנה ולא ביקש מראשי המפלגות  ▪  גם בלשכת לפיד הכחישו את הפרסומים  ▪  לפיד הבהיר בנאומו בטקס האזכרה הממלכתי ליצק ולאה רבין: "זה לא סוף המדינה, אין תסריט שבו ניכנס לממשלה החדשה"
הרצוג ולפיד. בבית הנשיא מכחישים [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+נתניהו ואבי מעוז יפגשו במצודת זאב
11:21 08/11/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
בעקבות האיומים להישאר מחוץ לקואליציה ייפגשו השניים בבשעות הצהריים מצודת זאב  ▪  גורמים במפלגה: "נאתגר את הממשלה מימין"
מעוז. מחכה להזמנת נתניהו [צילום: נחשון פיליפסון]
+"אין מחלוקת שבן-גביר יהיה השר לבט"פ, צריך להסכים על הסמכויות"
08:54 08/11/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
כך אומר חבר צוות המו"מ של עוצמה יהודית  ▪  בן-גביר דורש "תיק משמעותי" בנוסף על המשרד לביטחון הפנים  ▪  לחצים על נתניהו לחוקק במהירות את פסקת ההתגברות ברוב של 61
[צילום: פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הרהורים בעקבות המו"מ הקואליציוני
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
הם ישארו לבד
8/11/22 20:09
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  ממשלה 37
אחרי האיומים מצד גורמים במפלגת נעם, יו"ר הליכוד בנימין נתניהו ייפגש בצהריים במצודת זאב עם יו"ר נעם אבי מעוז.
08/11/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
מתחילים להרכיב ממשלה: אמש נפגש ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו, עם יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן-גביר, ובכך השלים את סבב הפגישות הראשוני עם מנהיגי המפלגות התומכות בו לתפקיד ראש הממשלה. בפגישה בן-גביר ביקש תיק ביטחון פנים "מורחב" עם סמכויות מעבר לקיים היום בתפקיד, ובנוסף את תיק החינוך או התחבורה ליצחק וסרלאוף.
08/11/2022  |  מירב ארד  |   חדשות

כמו בימים שקדמו לבחירות, כך גם בימים שלאחריהן. הפרשנים חוגגים, טוחנים מים כפרשני ספורט. רובם מאוכזבים, מביעים חששות לבאות. ממלאים שעות של פטפטת בכל ערוצי הטלוויזיה, מסבירים את שיבתו של "הקוסם" ואת כיבוי הלפיד. מדברים בעיקר על גוש מלוכד בימין-חרדים לעומת גוש מפולג במרכז שמאל. זה נכון, אבל זה לא כל ההסבר וזו לא התמונה העיקרית.
הקלטות בלעדיות בהן נשמע חבר הכנסת ישראל כ"ץ (ליכוד) מפרט בהרחבה איך נתניהו באמת ממנה את השרים שלו, ומסמן את שני האויבים העיקריים - ניר ברקת ואלי כהן נחשפו ע"י עמית סגל בחדשות 12. בסביבת נתניהו הגיבו: "נתניהו לא מתרשם מאיומים. מי שיאיים ימצא את עצמו בחוץ ולא במשרד החוץ".
06/11/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
השיח הרגשי על העסקה עם חמאס משחק לידי מנהיגיו, הששים לסכסך בינינו    קובעי המדיניות חייבים להתעלם מהרעש ולהתמקד בעיקר: מניעת תמריץ לאויבינו לשחזר את 7 באוקטובר, כלומר: חיסולם
דן מרגלית
דן מרגלית
יתכן כי בימים אלה אתם נושכים את השפתיים ומשלימים עם החלטות הנראות לכם בלתי נכונות    לא, זה כבר לא זה, הממשלה בדרך להחלטות פליליות
רפי לאופרט
רפי לאופרט
מעקב אחר חלק מתוכניות החדשות של ערוץ 12 הוא בבחינת "דע את האויב"    הערוץ הוא הארסי ביותר בביקורתו המעוותת נגד ממשלת ישראל וראשה ולדעתי משמש בידי האופוזיציה הפנימית והחיצונית למדינת...
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
לא לתת מקום לאירועים מצערים מהעבר להשתלט על מערכות היחסים בהווה    לא לתת להתחשבנויות כאובות מהעבר לפקוד את חיינו בהווה    לא לתת לשנאה להדיח את האהבה"
ראש ממשלת הודו, נרנדרה מודי [צילום: מניש סווארופ, AP]
איל השקס
מיסוד הציר הכלכלי בין ישראל להודו, שהפכה לכלכלה עם התמ"ג החמישי בגודלו בעולם, יהיה ניצחון גיאופוליטי חשוב ביותר ויאפשר שיתוף פעולה כלכלי, מדיני וביטחוני גם מול אירן
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il