|   15:07:40
  אביתר בן-צדף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
חולדאי. שחצן [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
הגיגים תתל"ה

חזק על חלשים

עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים והפעם - בניגוד להיגיון, סירוס רוח הלחימה, שיתוף פעולה, האפשרות הנוראה, חזק על חלשים וברית וגם, על השטויות שפולט מפיו של רון חולדאי
28/03/2023  |   אביתר בן-צדף   |   יומני בלוגרים   |   סערת הרפורמה במשפט   |   תגובות


חיילים מפגינים

בהחלטה תקדימית, קבעה אלוף יפעת תומר ירושלמי, הפרקליטה הצבאית הראשית, כי חיילים וקצינים בצה"ל, עד דרגת סגן-אלוף, יורשו להשתתף בהפגנות נגד חקיקת הרפורמה המשפטית - אם יגיעו להפגנות בבגדים אזרחיים. ההחלטה, המנוגדת לכל היגיון וגם לנהוג בצבאנו עד היום, הייתה צפויה מראש. לדעתי, לאור הפוליטיזציה המעמיקה בצבאנו ובעיקר לנוכח התמיכה השקטה (?) של הרמטכ"ל ושל אלופי המטכ"ל בהפגנות נגד הרפורמה המשפטית ובסרבנות.

במקביל, ביקש פרקליט בשירות המדינה רשות להפגין נגד הרפורמה. אני מעריך שבקשתו תיענה בחיוב, כי הפרקליטות ונציבות שירות המדינה תומכות במפגינים. ובאותה ההזדמנות הרשה לעצמו נציג דובר צה"ל להתבטא פוליטית ברשת טוויטר. לא שמענו שננקט כל צעד משמעתי נגדו.

ההיתר להפגין מעניק שוב, כהרגלו של צבאנו, יתרונות לפריווילגים - ג'ובניקים ששובצו בתפקידים עורפיים. למיטב הבנתי, חייל קרבי יעדיף לנוח, ולפגוש חברות וחברים בחופשותיו המעטות מאשר לצאת להפגין.

ראויה לפרס

נוה דרומי זכתה ב"פרס מולדובן" לספרות צבאית, שמטרתו לעודד כתיבת ספרות ביטחונית בעברית, על-מנת לסייע לביטחון ישראל בנושא החשיבה הצבאית. דרומי זכתה בפרס על ספרה, "פרחים בקנה. כך אג'נדות רדיקליות שינו את פניו של צה"ל", שיצא לאור אשתקד בהוצאת סלע מאיר.

דרומי מתארת בספרה כיצד סורסה רוח לחימה של צה"ל בעשורים האחרונים. לדבריה, צה"ל הכניס לתוכו גופים, שמטרתם לפגוע ביכולתו לנצח, והטמיעו בו ערכים אנטי-ציוניים ואנטי-צבאיים. היא היחידה, שמעזה להגיד זאת בריש גלי.

אפליה בוטה

"ממשטרת ישראל נמסר: מהבוקר עצרנו 30 מפגינים, ועד כה שוחררו ממעצר 34 מפגינים. אנו מתנצלים בפני העצורים על עוגמת-הנפש" - צייץ ינון מגל בטוויטר בהומור, המשקף את החרפה: משטרת ישראל משתפת פעולה עם המתמרדים, ונוקטת נגדם ביד רכה שאינה מאפיינת את יחסה בעבר ובהווה לחוסמי כבישים (ראו הגירוש מגוש-קטיף, המפגינים נגד המשטרה בפרשת הריגת אהוביה סנדק, אתיופים, חרדים ועוד), למתפרעים ולאלימות ברחובות. אנחנו עוד זוכרים את הפקודה המטורפת של בכיר במשטרה לעצור בשבת עורכת-דין דתייה, שכנתו, שלעגה להוד רוממותו אביחי מנדלבליט, היועץ המשפטי לממשלה, בשלוש מלים; ויש עוד מאות דוגמאות להשוואה.

גזענות (1)

הפגנת המתמרדים בבני-ברק במחאה על הרפורמה המשפטית מצביעה שוב על כך, שהרפורמה המשפטית הנה אך תואנה להפגין. הסיבה האמיתי עמוקה הרבה יותר. היא מתחילה באי-רצון לקבל את תוצאות הבחירות, עוד במאי 1977, וממשיכה בגזענות צרופה נגד חרדים.

למה נגד חרדים? שאלתי חבר, חובש כיפה סרוגה. לדעתו, ואני מסכים עמו, זו התבטאות של פחד המתמרדים מפני האפשרות הנוראה, בעיניהם, שייאלצו להיות יהודים. כשהיינו צעירים (לפחות, עד שנות השישים) היו הדוסים (הדתיים, חובשי הכיפות הסרוגות) משוקצים. עכשיו הדוסים בתוך המחנה, והחרדים, שמזוהים גם בלבושם עם היהודי (דימוי אנטישמי חביב וידוע, שהמציאו הגויים, ומשמש הרבה בעיתון הארץ") הפכו למטרה.

גזענות (2)

רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב, מתעלה על עצמו, ופולט שטויות, שמלמדות היטב על דעתו המעוּותת ועל אי-התאמתו המוחלטת לתפקידו.

חולדאי הופיע בפני תלמידים בתיכון אורט יד סינגלובסקי בתל אביב (שכנראה, רבים בו הנערים מדרום העיר). כששאל אותו אחד התלמידים למה הוא משקיע רק בצפון תל אביב ענה הגנרל בחוצפה תהומית הגובלת בגזענות של בן קיבוץ וביוהרה של טייס הנהנה מפנסיה תקציבית עתירה, ולעג למצבם הכלכלי של הורי הנער. התלמיד, שראש העירייה התעמת עמו, סיפר, כי חולדאי כינה אותו ואת חבריו, "בריונים", ואמר כי הוא משקיע בכוונה תחילה רק בצפון תל אביב.

בעוד כשנה ייערכו הבחירות המוניציפליות. אני מקווה, כי התלמיד, חבריו ומשפחותיהם יזכרו את שחצנותו הגזענית של חולדאי, וישליכוהו מלשכת ראש העירייה.

התקרית מלמדת היטב על אופיו של חולדאי - חזק על חלשים, שתוקף מילולית נער צעיר, כשהוא מסתתר מאחורי סמכותו כראש העירייה. מעניין מה תעולל הנהלת בית-הספר לנער ששאל את השאלות המביכות. לפני כשנה עשה זאת יאיר גולן, עוד חבר בחונטת הגנרלים, שנהנה מפנסיה תקציבית אדירה.

ציטוט

"כשגאון גדול מופיע בעולם, כל הטיפשים כורתים ברית נגדו", אמר ג'ונתן סוויפט, מחבר "מסעי גוליבר" בשנת 1728, כך צייץ בטוויטר גיא ברוך. עדיין מחפש את ההערכה השלילית במיוחד של סוויפט לעבודת עורכי-דין, שלדעתי, תקפה עדיין.

תאריך:  28/03/2023   |   עודכן:  28/03/2023
אביתר בן-צדף
+יו"ר ועד עובדי רש"ת מודה שהשביתה בנתב"ג הייתה שלא כחוק
23:19 28/03/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

+סקר: למפלגות הקואליציה אין רוב בגלל בוחרי ימין מאוכזבים
22:28 28/03/23  |  עידן יוסף
לראשונה מאז סבב הבחירות של 2022, סקר שנערך בחדשות 14 בשיתוף מכון הסקרים 'דיירקט פולס' מראה שינוי דרמטי במפת הגושים לפיו גוש השמאל-מרכז-ערבים גורף 62 מושבים לעומד 58 בלבד בגוש הימין.

המספרים המלאים: הליכוד 30; המחנה הממלכתי 23; יש עתיד 19; שס 10; יהדות התורה 7; הציונות הדתית, ישראל ביתנו 6; עוצמה יהודית, חד"ש-תע"ל, רע"ם 5; מרצ 4. מתחת לאחוז החסימה: העבודה (2.5%) ובל"ד (1.9%).

הסיבה למהפך נובעת מארבעה עד חמישה מנדטים של בוחרי ימין כועסים ומבולבלים, שמחציתם אומרים כי לא ייצאו להצביע בבחירות הבאות, ומחציתם מתלבטים למי להצביע, מה שמקטין באופן זמני את גוש הימין. בתוך מעברי הקולות בגוש הימין, עוצמה יהודית ושס מאבדות מנדט לליכוד, כאשר הליכוד עצמו מאבד כ-2 מנדטים לכחול לבן.
+המחנה הממלכתי דורש: המו"מ לא יכלול פרקים נפרדים שיחוקקו בהמשך
22:07 28/03/23  |  עידן יוסף
צוות המו"מ מטעם המחנה הממלכתי דורש כי המו"מ לא יכלול פרקים נפרדים שיחוקקו בהמשך. בתום פגישת ההידברות מסר כי הוא דורש גם את עקרונות היסוד הבאים: אי-פוליטיזציה של מערכת המשפט; הוספת סעיפים שישרתו את האזרח וחקיקת חוק יסוד החקיקה.
+צוות יש עתיד לבית הנשיא: המטרה - חוקה בהסכמה
21:48 28/03/23  |  עידן יוסף
צוות יש עתיד מסר בתום פגישת ההידברות כי הוא מודה לנשיא המדינה, והבהיר כי מטרתו היא להגיע לחוקה בהסכמה.

"הגענו אליו הערב בשליחות ציבור גדול שהבין כמה שברירית ופגיעה הדמוקרטיה שלנו. אמרנו לנשיא המדינה כי בשנת ה-75 למדינת ישראל, אנחנו יכולים לעשות שינוי אמיתי - לא רק תיקונים קוסמטיים, אלא חוקה בהסכמה רחבה המבוססת על ערכי מגילת העצמאות. הבהרנו כי אנו מצפים להוריד את החקיקה שהונחה בלילה בכנסת, כדי להתחיל דיון בדף חלק. אנו רואים חשיבות בכך שכל העקרונות שנסכים עליהם כאן יהיו בהסכמה רחבה של נציגי הציבור, שתשקף הסכמה לאומית של אזרחי ישראל", לשון ההודעה.
+פגישת ההידברות אצל הנשיא נמשכה שעה וחצי
21:17 28/03/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הפגישה הראשונה עסקה במסגרת הההידברות ולא במהות ומבית הנשיא נמסר כי התנהלה ברוח טובה  ▪  הקואליציה שלחה צוות שרובו מומחי משפט בעוד באופוזיציה העדיפו בעיקר פוליטיקאים  ▪  ישראל ביתנו החרימה את ההידברות והעבודה אומרת שתשלח את הצוות מטעמה רק מחר
הפגישה הראשונה [צילום: קובי גדעון/לע"מ]
+נעצרו פעילי ימין שאיימו לפגוע במתנגדי הרפורמה
18:22 28/03/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
המשטרה ושב"כ עצרו שלושה חשודים בניסיון לפגוע במפגינים מתנגדי הרפורמה המשפטית לאחר שפרסמו ברשת סרטון ובו הצהירו על כוונתם
[צילום: דוברות המשטרה]
"יש ביצים, יש סכינים, יש נשקים אנחנו בדרך לי-ם לזיין את.." [צילום: דוברות המשטרה]
+חשיבות העיתוי בסקר בחירות
15:31 28/03/23  |  שלמה פילבר   |   לרשימה המלאה
כדי ליתח את המעבר במנדטים מגוש ימין לגוש השמאל נכון לבחון את ההשפעה של נאומים על דעת הקהל ואת חשיבות העיתוי בסקרי הבחירות המתפרסמים בערוצי הטלוויזיה
סקר כאן חדשות [צילום: מן הטלוויזיה]
+גיליתי מחדש את יוטיוב
14:01 28/03/23  |  דב גולדפלם   |   לרשימה המלאה
מעולם לא נעשתה רפורמה מוצדקת כל כך בשלומיאליות גדולה כל כך  ▪  ההתעלמות שלי מהעולם לא תפתור את המשבר אבל המצב שבו שני הצדדים הולכים על סף התהום ומוליכים את המדינה לעברי פי פחת כשאין לי, האזרח הקטן, שום יכולת להשפיע על מובילי המאבק משני הצדדים, מביא אותי לנסות להתנתק

בורח למוסיקה [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
+גנץ: "עדויות קשות על תקיפות מצד תומכי החקיקה"
12:48 28/03/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הבהיר: "קורא למשטרת ישראל לפעול לאיתור הפורעים"  ▪  לפיד: "ככה נראית אלימות מר נתניהו, ואלה תוצאות ההסתה שלך ושל ליצן הטיקטוק"  ▪  העיתונאי יוסי אלי מ'ערוץ 13' סובל משבר בצלעות וחשש לקרע בטחול כתוצאה ממכות שספג מחברי 'לה פמיליה' אתמול בהפגנת הימין
גנץ "עצרו מיד" [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+יריב נטרף
12:27 28/03/23  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
לא נעים לי להודות, אבל אחרי 77 הפגנות בלי נהג על חשבון האומה ודלק ממאגרי האוצר ומלחכי פנכה למכביר - נהניתי לראות את לוין באור טבעי
נתניהו ולוין. נמר של ניר [צילום: גיל כהן כוגן]
+חוק השפיטה הונח על שולחן מליאת הכנסת
10:02 28/03/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
למרות שתקנון הכנסת אינו מחייב הנחה מיידית של הצעות חוק שאושר לקריאה שנייה ושלישית ולמרות התחייבות נתניהו לעצירת החקיקה הונחה הצעת החוק לשינוי הרכב הוועדה לבחירת שופטים על שולחן המליאה  ▪  ח"כ לזימי: עצירה? יותר כמו אקדח לרקה
נתניהו. הצהיר שהחקיקה תיכנס להשהיה [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+אדוני ראש הממשלה
09:32 28/03/23  |  רון בריימן   |   לרשימה המלאה
שני פסוקים מספר שמואל מתארים היטב את התחושות שלי בערב עצוב זה: צר לי עלייך, אחי  ▪  קרע יהוה את ממלכות ישראל מעלייך היום ונתנה לרעך הטוב ממך
נתניהו. קריסה מכוערת [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+נתניהו אתה מפוטר, אין לי אמון בך יותר
09:10 28/03/23  |  אפרים הלפרין   |   לרשימה המלאה
נתניהו, תמכתי בך, הצבעתי עבורך  ▪  לא עוד  ▪  ב 24 שעות האחרונות נשבר האמון בינינו  ▪  הגעתי למסקנה שכל התהליך הטראומטי שעברה המדינה נועד למינוי רוטמן כנשיא בית המשפט העליון, וסמוטריץ' כשר הביטחון  ▪  במדינה כזו גם אני לא רוצה לחיות, ועדיף לי לפטר אותך במקום לחפש לי בית אחר
נתניהו. תלה את הנעליים [צילום: מרק ישראל סלם]
+ניל"י
09:07 28/03/23  |  ארי בוסל   |   לרשימה המלאה
ניצרו את נשקכם, חידלו אש, עיצרו  ▪  אתם לא מעלים את יצחק עולה לשם, כי אתם שונאים את השם ואת נציגיו במדינת ישראל  ▪  אתם לא נלחמים להציל את הדמוקרטיה, כי ההליך המתרחש הוא בדיוק לפי כל כללי הדמוקרטיה
לשרוף את הבית [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
+ליברמן מזהיר: "חבריי באופוזיציה, אל תחיו באשליות"
09:06 28/03/23  |  מירב ארד
יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן מזהיר את חבריו לאופוזיציה בעקבות החלטת נתניהו להשהות את חקיקת הרפורמה המשפטית: "אזרחי ישראל היקרים, אני לא רוצה להיות מבשר הרעות, אבל אני אכן מכיר את ביבי. לי הוא לא יכול לספר סיפורים. עליי הוא לא יכול לעבוד וברור לי מה מניע אותו. אני קורא לחבריי באופוזיציה, אל תחיו באשליות, אסור ליפול בפח ולאפשר לו למסמס את המחאה הכי צודקת שיש".
+צוות המו"מ של יש עתיד: ברביבאי, אלהרר, שולץ ועו"ד גזית
08:44 28/03/23  |  איציק וולף
מפלגת יש עתיד הודיעה כי צוות הדיונים מטעמה בבית הנשיא יכלול את חברות הכנסת אורנה ברביבאי וקארית אלהרר, את מנכ״לית משרד רה״מ לשעבר נעמה שולץ ואת עו״ד עודד גזית.
+מיהו הצד הליברלי
08:40 28/03/23  |  רפי לאופרט   |   לרשימה המלאה
מעצם העובדה שפרופ' אסף לחובסקי מציב דרישה ספציפית לחוקה בשם הצד "הליברלי" (החובה לתרום בצורה שווה), נובע מכך שישנם בישראל גם צדדים שאינם כאלה ושאינם תורמים. אני מרשה לעצמי לפקפק בתזות אלה. חוקה במדינת לאום (ישראל) היא יסוד ההסכם בין העם למדינה ובדמוקרטיה כוללים העקרונות הללו חופש, שוויון (זכויות וחובות) ואחווה. כל הנחה אחרת פסולה מיסודה
"מגילת העצמאות" מדברת גם על כינון אסיפה מכוננת שתכין חוקה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+האם הורעו יחסי ישראל-ארה"ב בימי המהפכה המשטרית והמשפטית
08:25 28/03/23  |  אורי מילשטיין   |   לרשימה המלאה
ראיון עומק עם יורם אטינגר, מומחה בכיר ליחסי ישראל-ארה"ב, על השפעת המהפכה המשטרית והמשפטית על היחסים ביניהן, בעידן נשיאותו של הנשיא ביידן
המחאה נגד הרפורמה [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
+הסיכוי קטן, חייבים לנסות
08:05 28/03/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
גורמי היסוד של ההפיכה המשטרית עדיין כאן, נאומו של נתניהו היה מפלג, סיכויי ההצלחה של ההידברות הם קטנים - אבל חובה ללכת אליה וחובה על האופוזיציה להציג מתווה משלה
לא תום לב, לא נפש חפצה [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+כשהנשיא האמריקני התקשר
07:43 28/03/23  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה
הנשיא האמריקני לא הביע צער על ניסיון הטבח באזרח מדינתו, לא תבע תגובה תקיפה, לא דרש בשלום אזרחו, בכל אופן זהו דויד שטרן, נחת לשעבר בצבאו ולא עיתונאית פלשתינית, ששששש, הרגישות הסלקטיבית עובדת
ביידן. יחס סלקטיבי [צילום: אריה לייב אברמס/פלאש 90]
+ראש ממשלת ישראל - סכנה לישראל (א')
07:42 28/03/23  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה
לפתע נעלמה נחרצותו של דיכטר בדרישתו שחייבים להפסיק את מעשה החקיקה, ולעבור מהפסקת החקיקה למהלכי הידברות עם האופוזיציה
דיכטר. שרטון של לקקנות [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  סערת הרפורמה במשפט
בנימין נתניהו, לא בדקתי בפרטים את הצעת החוק לשינוי הוועדה למינוי שופטים אך על-פי השמועה, הקואליציה תבחר בכל קדנציה שני שופטים, והקואליציה תבחר גם את נשיא בית המשפט העליון. מה שמאפשר לעורך דין עטור ניסיון כמו שמחה רוטמן להיבחר כשופט עליון, ומשם דרכו לנשיא בית המשפט העליון סלולה.
מדינת ישראל רותחת, וכמו הצפרדע בתוך הסיר, תושביה לא מרגישים שהגיעה נקודת הרתיחה, ומיד הם עצמם יהפכו לתבשיל. אין פה סכנה לדמוקרטיה, וגם אין המדובר בשינויים במערכת המשפט. השנאה שהצטברה הגיעה לנקודת אל-חזור, ועכשיו כבר לא יעזור דבר. אין כאן "סכנה שהמציאות תוביל למלחמת אחים". אנחנו כבר עמוק בתוך אותה מלחמת אחים.
28/03/2023  |  ארי בוסל  |   יומני בלוגרים
החוגים המתנשאים של האוליגרכיה השלטת בישראל מתייחסים לעצמם בביטויי ערך-עצמי מופרזים או חסרי-יסוד. אחד מהם הוא "החוגים הליברלים", "הצד הליברלי" או "הסקטור הנאור" ודומיהם. מבחינתם אין צורך להסביר מיהו ליברלי או מהו נאור ומדוע, שהרי הם "עשו כבר את העבודה" בעצם העובדה שייחסו זאת לעצמם באורח חד-צדדי. למען האמת הדבר אינו צריך להפתיע את הציבור המדורג "נורמטיבי" - לא בישראל ולא במדינות אחרות שבהן פשה הריקבון המתנשא של קבוצות-רהב אלה. לרוב הציבור בישראל ברור שהן אינן רואות את העולם כהווייה מורכבת ורבת-פנים אלא כסביבה שנועדה לשרת אותם ואת גחמותיהם. בכל זאת ארשה לעצמי לשלול תזה מופרכת מיסודה זו עד אשר יוכיחו אותה אמפירית, כמקובל. הוכחה כזו נדרשת בעולם המציאותי ולא במרחבי העולם האקדמי האליטיסטי ולשם כך חייבים להסכים תחילה על עולם מושגים ושפה אחידים למוכיחים ולמבקריהם גם יחד - דבר שהם אינם ששים לעשות.
28/03/2023  |  רפי לאופרט  |   יומני בלוגרים
ראיון עומק עם יורם אטינגר, מומחה בכיר ליחסי ישראל-ארה"ב, על השפעת המהפכה המשטרית והמשפטית על היחסים ביניהן, בעידן נשיאותו של הנשיא ביידן; ירידת העניין האמריקני במזרח התיכון והתרכזותה במזרח הרחוק, והמלחמה באוקראינה. לדעת אטינגר, עם כל חילוקי הדעות, ישראל היא העוגן החזק והיציב ביותר של ארה"ב באזור ושום חילוקי דעות פנימיים לא יערערו את יחסיהם ההדוקים.
28/03/2023  |  אורי מילשטיין  |   פודקאסטים
כלל יסוד בדיני חוזים הוא, שעל הצדדים לנהל מו"מ בתום לב. כלל יסוד במשפט מינהלי הוא, שעל הרשות לשמוע את טענות האזרח בלב פתוח ובנפש חפצה. הדבר האחרון שאפשר להגיד על מובילי ההפיכה המשפטית הוא שהם מנהלים את ההליך וינהלו את ההידברות בתום לב. הדבר הלפני-אחרון שאפשר להגיד עליהם הוא שהם שומעים וישמעו את מתנגדיהם בלב פתוח ובנפש חפצה.
28/03/2023  |  איתמר לוין  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il