|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
סוכנות ראש
עריכת הסכמי ממון: השלבים המומלצים בדרך להסכם מוצלח
כתיבת המומחים
הקשר בין טסט שנתי לרכב ותקלות ברכבים ישנים

כוונות טובות

טרם הבחירות, התקבצו ובאו לארץ ראשי ארגוני השמאל, כשהם בוחשים בקדחת הם ייחלו למפלתו של נתניהו, ובאו לשמוח לאיד. במהרה יחזרו למחילותיהם מגיחת ניצחון אכזב זה
22/03/2015  |   ארי בוסל   |   מאמרים   |   תגובות
העם אמר את שלו? [צילום: פלאש 90]

מהרגע שהתברר שנתניהו זכה בקדנציה נוספת, בפער משמעותי בינו לבין המחנה הציוני, בית יוצרם של לבני-בוז'י, ושכל הסיכויים הם שהוא אכן יוכל להקים ממשלה רחבה בהקדם, העולם הזדעזע. עד עתה הוא רועד מכעס, מלא מרירות.

טרם הבחירות, התקבצו ובאו לארץ ראשי ארגוני השמאל, כשהם בוחשים בקדחת. הם ייחלו למפלתו של נתניהו, ובאו לשמוח לאיד. במהרה יחזרו למחילותיהם מגיחת ניצחון אכזב זה; כנאמר בתהילים ט',18: "ישובו רשעים לשאולה".

NIF

דניאל סוקוץ', לדוגמה, שעומד בראש הקרן לישראל החדשה, במכתב מהארץ לתומכי הקרן בארה"ב וברחבי העולם, פתח וכתב: "אנשי הצוות ובני הברית שלנו כאן מדוכדכים, אך איתנים בדעתם. אנחנו מציאותיים. הבחירות הן רק רגע בזמן ולא דבר שישנה את הדרך המיידית [המוטעת או הרת האסון] של ישראל או את סדר העדיפויות של הארגון".

סוקוץ' כותב: "המאבק לישראל דמוקרטית לא היה אף פעם על תוצאות בחירות אלו או אחרות. זהו ניסיון עמוק הרבה יותר לבנות כוח לחסרי כוח, לצור קשרים בין ישראלים שעתה מנוקרים זה מזה ולפעול נגד גזענות וחוסר שוויון באשר הם מופיעים".

מסתבר שהצהרתו של נתניהו ש"הערבים מגיעים בהמוניהם לקלפיות" הרגיזה אותו במיוחד. בכלל, הינה יהודי אמריקני שמקום מושבו בסן פרנצסיקו כמדומני, אך הוא שיחליט מה טוב לישראל, מה מוצא חן בעיניו, ומה על ישראל לעשות כדי להתאים את עצמה לדפוסי המחשבה שלו. לי, גישה כזו, נראית יהירה במיוחד, והיא מקור לא אכזב של מתקפות חוזרות ונשנות על מדינת ישראל.

אל יטעה איש - כלפי חוץ, הארגון מתיימר לעשות אך טוב, אך מי שמכיר את מה שקורה בפנים, יודע ומבין שמה שמדרבן את סוקוץ' היא פעילות פוליטית, אחת שתביא אותנו לסף התהום ומשם - עם בעיטה באחוריים - להתרסקות.

מן הראוי, לפיכך, לתקן את המעוות, להזכיר למר סוקוץ' ולארגון שבראשו הוא עומד שבציון קיימת מדינה, בין הירדן לים. מדינת ישראל המודרנית אומנם צעירה, אך יש לה היסטוריה ארוכה, ואין היא חלק מארה"ב (אולי טועה הוא וחושב שמדינת ישראל היא המדינה ה-51 של הברית?). שם - בארץ ישראל ובירושלים בירתה - זה הבית היחיד של כל היהודים באשר הם. רוצה הוא לשנות? יתקבל בברכה כמו כל יהודי עליו חל חוק השבות.

נראה שבשנת 1950, עת התקבל חוק השבות, דאגו מראש לסוקוץ' ודומיו. בעיתון על המשמר מיולי אותה שנה מסופר: "בייחוד עורר התנגדות מצדדים שונים הסעיף המאפשר לשלול זכות העלייה מיהודי, אם שר העלייה נוכח שהוא 'פועל נגד העם היהודי, או מסכן את בריאות הציבור, או את ביטחון המדינה.' רוב ההסתייגויות נדחו בקולות מפא"י ושאר סיעות הקואליציה. נתקבלה הצעת הוועדה, הפוסלת רק את מי ש'פועל' (כלומר בהווה) נגד העם היהודי".

אם סוקוץ' היה מנסה לקבל אזרחות ישראלית (דבר שלא יעלה על דעתו, מעדיף הוא להכתיב לנו מה לעשות, מבחוץ, מלמעלה, ממרום כסאו הרם), בתיאוריה לפחות הוא אמור להתקל בקושי סביר מצד שר הקליטה והעלייה בתיאום עם שר הפנים, שכן הוא פועל נמרצות נגד העם היהודי היושב בארץ (ראו הוכחות, לדוגמה, במאבק נגד הקרן המתנהל בימים אלו בניו-יורק). אך איש בארץ לא יעז לצאת נגד יהודי שעושה לילות כימים למחוק את צביונה היהודי ולאונסה להיות מדינה דמוקרטית של כל אזרחיה (דבר שלתומי חשבתי שזהו תיאור מדויק של מדינת ישראל הקיימת).

משקשקים הם בכסאותיהם, שכן הארגון יפנה מייד לבית המשפט העליון, יגייס את התקשורת הישראלית והבינלאומית ואף יאיים להפעיל את כל חבריו נגד המדינה (ומה הם עושים ביומיום השונה מאיום כזה?) ואולי אף להשפיע על הממשל להפסיק את הסיוע הכלכלי והביטחוני למדינת ישראל (מסתבר שגם קריאות אלו או דומות נשמעות פעם אחר פעם מאותו מחנה).

ניחא. לא נתפלסף. גם אם יקבל מישהו את הטיעון שסוקוץ' "פועל" נגד מדינת ישראל, ימתין הלה יום או יומיים ויגיש את הבקשה מחדש. אולי "פעל", אך כבר אינו "פועל", ורשאי וזכאי הוא לאזרחות ישראל.

ראו כמה קל לפתור בעיות.

חזון ישראל החדשה

ראש ארגון אחר המקבל מיליוני דולרים מממשל אובמה, גם הוא בארץ. הם עובדים באזור עוד מתקופת ערפאת (יש"ו), ומקורבים מאוד לדרגים הבכירים ביותר בממשלה (בין אם זאת ממשלת ימין או ממשלת שמאל). ממנו למדתי ש"זוהי נקודת מפנה בהיסטוריה של מדינת ישראל". הניתוח שלו, מהשטח, לאחר פגישות עם אנשי משרד ראש הממשלה (לדבריו, "רבים מהם מצוברחים ועל סף דיפרסיה, חלקם הצביעו בחשאי ל'שינוי' המצב הקיים") ופוליטיקאים רבים, הוא ש"ביבי נחלש בצורה קריטית".

לרגע חשבתי שאולי נתבלעה דעתו מצער, ולכן קראתי פעם אחר פעם את תחלופת המסרים ביננו. במגילת אסתר נאמר (ו',12): "והמן נדחף אל ביתו, אבל וחפוי ראש". כך אולי המצב, אך היהודים האמריקנים לא מרשים למציאות לעמוד בדרכם. לא רק שלא טעיתי, אלא שישנו בדו-שיח מרשם מדיוק מה צריך נתניהו לעשות (לגבי הערותיו על סיכויי הקמת מדינה פלשתינית, מתווה בר-אילן או אוסלו).

לא אלאה אתכם בניתוח ובפרטים, שכן הם מנוגדים לחלוטין לדרך הפעולה בה אני דוגל. אובמה יכול להמשיך לכעוס, ממילא הוא כבר רותח, אך גורלה של מדינת ישראל אינו הפקר. הנשיא אובמה לא קורא נכונה את פני השטח, בעוד נשיא מצרים, ראש ממשלת ישראל, מלך ירדן ומלך ערב הסעודית מייצגים עמדה אחידה, איתנה, מוצקת, מעוגנת ומאוד מציאותית. כאמור, כפי שראש ממשלת ישראל הזכיר בפני הקונגרס האמריקני רק לפני מספר שבועות: ישראל עושה ותעשה את הנדרש להבטיח את עצם והמשך קיומה.

כל-כך הרבה יהודים אמריקנים הגיעו ארצה בציפייה להחלפת השלטון, שהם אובדי עצות עכשיו. "ביבי אשם". "המצב עגום". הם, ורק הם, יודעים מה טוב למדינת ישראל ולאזרחיה, והם פועלים, וימשיכו לעשות את כל הניתן להציל את ישראל מעצמה.

הם אפילו משליכים מרחשי ליבם לסביבה, וצובעים אותה בשחור: הם נתונים באבל כבד, מוחלט ועמוק. המראות וכל משטח מחזיר אור מכוסים - ממש כמו בשבעה - ולכן כל שהם רואים הוא את מה שליבם רוצה להראות להם. הלב שבור. למרות המיליונים שהם הוציאו, תמיכתו של הנשיא אובמה במהלכיהם, התקשורת הישראלית שהתייצבה לצידם וכל אותם המצביעים ל"מחנה הציוני" ולמרץ (מספר שווה בערך לאלו שהצביעו לליכוד שנלחם על נפשו והצליח), הם נחלו תבוסה מוחצת, כואבת.

הכשלון צורם במיוחד, שכן הם בנו מגדלים באוויר, בהם הם כבר חגגו את ניצחונם ואת תבוסתו של נתניהו. הם בנו ישראל חדשה, בראשות ה"ציונים" של המאה ה-21 שבוחרים לגור בכל פינה בעולם חוץ מאשר בארץ ישראל. הם אלו ש"מחזירים" את השטחים הכבושים, מגרשים את ה"מתנחלים" ומחלקים את הבירה, כשהלב מוצא מריבונות המדינה היהודית ומועבר לפיקוח בינלאומי.

בישראל החדשה אין גבולות בין היהודים לבין הערבים-המוסלמים, העיקר שהמדינה תישאר דמוקרטית. זה יהיה אופיה החדש של המדינה, כשמיליוני ערבים אותם האו"ם מגדיר "פליטים" (הם וצאצאיהם לכל הדורות) זכאים "לשוב" לבתיהם. [הבנת הנקרא: לֹיהודים הבטחה אלוהית ל-1,000 דורות. לאלו הקוראים לעצמם "פלשתינים" הבטחה של האו"ם, לכל חייהם וחיי צאצאיהם, עד שהאו"ם יפורק].

באותה ישראל החדשה, במקום 13 מושבים לרשימה המשותפת של הערבים, בבחירות הקרובות יהיו להם פי ארבעה קולות. בסופו של תהליך ניתן יהיה לזרוק את היהודים לים, או שהם יחליטו בעצמם לארוז את הפקלאות ולחזור לארצות מוצאם - אירופה, ארה"ב, קנדה, אוסטרליה-ניו-זילנד. ישארו רק אלו מארצות ערב, והם כבר יודעים מן העבר שהמוסלמים ידאגו להם, יגנו עליהם, ישמרו עליהם מכל משמר. פשוט עולם שכולו טוב.

חזון ישראל החדשה, הדמוקרטית, אותו מטפחים היהודים האמריקנים, מצמרר. הם סוגדים לאליל הקידמה הליברלית, והקרבת מדינת ישראל על מזבח התודה הוא המעשה האולטימטיבי שהם יכולים לתת "מעצמם". כך הם יתקנו את העולם, ישנו אותו למקום טוב יותר ויכפרו על כל עוונות העבר.

לכן, כשהדור הצעיר - בניהם ובנותיהם - נשאל לגבי סדר העדיפוית שלו, הסתבר למגינת לבם של רבים שמדינת ישראל אינה בראש מעיניו. הם בראש וראשונה אמריקנים, ובין אם יש מדינה ליהודים אם לאו, חייהם לא ישתנו. כך הם חונכו, וכך הם מאמינים.

העיקר הוא שאת ישראל צריך ללמד לקח, להחזיר לתלם, להעניש על הכיבוש וחוסר תשומת הלב ל"פלשתינים" ולצרכיהם. את מדינת ישראל, לפי תורתם, צריך להקריב, וכמה שיותר דם יוקז ממנה וישפריץ לכל עבר, הרי זה משובח. כל הנוכחים חייבים יהיו להיות מכוסים בדם החם, בכדי שהם יחושו עד עמקי נשמותיהם, שאכן את שלהם הם עשו ושמדינת ישראל שינתה את דרכיה. (זהו טיבו של שינוי, שכל מה שישאר הוא גופה מרוטשת, בתורה, לא ניתנת לזיהוי).

אך כיוון שהתענוג והסיפוק האולטימטיבי לא התאפשרו, השוק הראשוני יהפוך עד מהרה לכעס, כעס עצום ורב, שלא ניתן יהיה לרסנו.

הנשיא אובמה כבר החל במטח אגרופים, בשאיפה להכניע את מדינת ישראל הסוררת ולהכפיפה פעם אחת ולתמיד לרצונו. הוא כבר ילמד אותה לקח. איך היא העזה להמרות את פיו? איך ייתכן שהישראלים הצביעו עבור שנוא-נפשו? הינה, כבר מחר, ארה"ב תאפשר לאו"ם להכריז על ולהכיר במדינת פלשתין, ושישראל תלך לכל הרוחות.

כיוון שרק הנשיא מודע לאמונתו האמיתית, הרשו לי לצטט ממגילת אסתר ו',13: "ויספר המן לזרש אשתו ולכל אוהביו את כל אשר קרהו. ויאמרו לו חכמיו וזרש אשתו, אם מזרע היהודים מרדכי, אשר החלות לנפול לפניו, לא תוכל לו, כי נפול תפול לפניו". והרשו לי להוסיף (כל המוסיף הרי זה משובח): ניל"י! (שמואל א', ט"ו,29).

יהדות ארה"ב גם היא לא יודעת נפשה מצער - ומכעס. חייבים להגן על מדינת ישראל מפני עצמה. הלא נוכחנו לדעת עד כמה מסוכן שם עתה לערבים (נתניהו כבר הדגים את מה שהוא עומד לעולל בדבריו ביום הבחירות). עכשיו חשוב עוד יותר מקודם לעזור לאלמנטים השפויים בישראל לקום ולהסיר את האיום מצד נתניהו. אולי אפילו יהיה צורך להעלימו מהמפה כליל, אחת ולתמיד. חייבים - כך הם אומרים לעצמם - לעמוד איתן ולהילחם פי רבבת-מונים. הכל, כמובן, למען ישראל ולטובתה.

ואנחנו - אותם שישה פסיק שניים מיליון ישראלים-יהודים החיים בישראל? האם מעניין אותם מה אנחנו חושבים? או שבמערכת בחירות דמוקרטית וחופשית במדינה הדמוקרטית והחופשית היחידה במזרח התיכון כולו, העם אמר את שלו? אלו דברים זניחים עבור יהדות ארה"ב. עבורם ברור בצורה מוחלטת שהם יודעים טוב יותר מה טוב לישראל - לטובתה ובכדי להגיע ידי תיקון עולם.

לכן, בענווה ובשקט, הגיע הזמן שמדינת ישראל תתנער מיהדות ארה"ב ותשיב מלחמה שערה. כל אותם יהודונים העומדים בראשי ארגונים וחושבים שהם מנהלים את העולם, הגיע הזמן להחזירם למקומם. הגיע הזמן לאסור את תזרים המזומנים מחו"ל לארץ, לחייב לפי חוק על שקיפות מוחלטת ודיווח מלא של פעילות כל גוף בארץ שנחשב "גוף שלא למטרות רווח" ולהציג עמדה ברורה, חד-משמעית - גם אם תתקבל כ"פוגעת" - מול כל הכוונות הטובות-עד-חנק של היהודים האמריקנים.

תאריך:  22/03/2015   |   עודכן:  22/03/2015
ארי בוסל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חובבי הכדורגל מכירים היטב את המושג "מלכודת הנבדל". אם לתמצת: מדובר בשיטת הגנה שבה ניצבים כל מגיני הקבוצה בקו אחד, ואז נעים במהירות קדימה כדי לתפוס את חלוצי היריב במצב "נבדל". אבל יש בשיטה הזו גם סיכון רב, והיא מחייבת תרגול ממושך כדי להגיע לתיאום אופטימלי, מפני שדי בכך שא-ח-ד המגינים יישאר מאחור - ואז הוא ישבור את קו הנבדל והשיטה תיכשל.
22/03/2015  |  ישראל רוזנבלט  |   מאמרים
תוצאות הבחירות כבר ידועות וכבר בשלב זה של הכתיבה מן הראוי לחשוף משהו בפני הקוראים; קוראים לזה "גילוי נאות" ובשני רבדים:
22/03/2015  |  נסים ישעיהו  |   מאמרים
זה היה אצלך בידיים והקדחת את התבשיל, ריקי.
22/03/2015  |  אבנר צפוני  |   מאמרים
עושה רושם שהבחירות לא נגמרו. חשבון הנפש שערך השמאל מאז נודעו תוצאות הבחירות, מסמן את ההפסד הבא. עיקרו: בוחרי הימין הם ילדים קטנים, חסרי בינה, שמוליכים אותם באף. אין להם אידיאולוגיה, לא השקפת עולם, לא בחינה רצינית של המציאות. למעשה, מדובר בגוש של רגש, חבורה של הומלסים הזקוקים לבית אידיאולוגי חם. וכן, "נתניהו הפחיד את הציבור" - לא ייאמן; האם לא שמענו שלושה חודשים ללא הפסקה, שבחירה בנתניהו תקרב את קץ המדינה ואת קץ היקום?
22/03/2015  |  דרור אידר  |   מאמרים
מערכת הבחירות האחרונה הייתה מגעילה ביותר, מלווה בהצהרות גזעניות, זלזול בדת ובמסורת, העלבת עדות המזרח, בקמפיינים של הסתה ושנאה, במתקפה ארסית של חלק מאמצעי התקשורת על הימין וראש הממשלה נתניהו, הכול למען הישיבה על כסאות עור הצבי בחדר הממשלה בירושלים.
22/03/2015  |  יוני בן-מנחם  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ראיתי בגיליון של "מקור ראשון" לרגל יום העצמאות כי גם סיעת הדתיים הלאומיים שותפה לעמדתנו, על החרדים לשרת    כך גם הדתיים הלאומיים ואחים לנשק
אלוף (מיל') יצחק בריק
אלוף (מיל') יצחק בריק
"הכרזותיו של בנימין נתניהו וחבר מרעיו שלא נפסיק להילחם עד שננצח, הן בגדר הכרזות חלולות שאין דבר וחצי דבר העומד מאחוריהן. הכרזותיהם שקריות ויש בהן רמיית הציבור. יש לישראל רק דרך אחת...
יוסף קנדלקר
יוסף קנדלקר
ביום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה, אני תפילה שהילדים שלנו יחוו צה"ל אחר ממה שחוויתי    שתדע כל אם עבריה כי הפקידה את חיי בנה וביתה בידי מפקדים הראויים לכך
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il