|   15:07:40
  אהרון שחר  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?

פלשתינים עליך שמשון

העולם החופשי תחת מתקפה! שתי דתות תוקפות אותנו במקביל משתי גזרות! המלחמה נוחלת הצלחה מסחררת ומתקדמת היטב בכל הגזרות! הסיבה פשוטה: איש אינו מבחין בקיומה!
16/08/2016  |   אהרון שחר   |   מאמרים   |   העולם הערבי   |   תגובות
דת פרימיטיבית [צילום: AP/Shakil Adil]

אנו נמצאים בעיצומה של מלחמת עולם. מלחמת ציוויליזציות בה תרבות האיסלאם מנסה לכבוש את העולם, ושועטת בקצב מסחרר בכל הגזרות. איש אינו מבחין בכך, למעט המדע. הנה ד"ר מילשטיין: "בעולם מתחוללת עכשיו מלחמת העולם החמישית, שהיא מלחמת הציוויליזציות הראשונה - מלחמתו של האיסלאם נגד המערב". אבל העולם כה מדושן עונג מעצמו שאין לו פנאי להתייחס למדע.

זו מלחמה מתוחכמת בקנה מידה שלא היה כדוגמתו. השימוש בהסוואה מושלם עד כדי כך שהעולם לא מצליח לזהותה. היא מורכבת מנדבכים רבים: הקיצונים ביותר משתמשים בטרור וזוועות. הקיצונים עוד יותר (אירן) מתארגנים בנחת לשימוש בארסנל גרעיני. במקביל החוויות של "מלחמות שגרתיות" בתוך העולם הערבי מייצרות נחילים של מיליוני פליטים אשר כובשים מהר אבל בטוח את אירופה.

הכיבוש האירופי מתבצע לא מעט בשיטה הדמוגרפית, דמוקרטית, וגם בשיטת השתלטות על צביון (חלקים גדולים מאירופה כבר נראים כמו עזה). האיסלאם באירופה הגיע לרמת השפעה כזו שהפוליטיקה נאלצת להתחנף לציבור המוסלמי, מה שמשתלב נפלא עם האנטישמיות הישנה והרעה.

סרטן בלב האומה

עד כאן עסקנו במאמצי הכיבוש של תת-תרבות האיסלאם. אבל היא לא לבד. גם התרבות שלנו התגייסה למלחמה... מהצד השני. היא כה תשושת נפש ומבולבלת, שהיא התגייסה במלוא אונה כדי לסייע לאיסלאם להשתלט על עצמה.

איבדנו את המערכת החיסונית. ה"חיידק" האיסלאמי הצליח למצוא את נקודת התורפה הגורמת לנו לעיוורון, ואנו לא מסוגלים להבחין בו. כך שבנוסף להתקפות של האיסלאם, אנו סובלים גם ממחלה אוטו אימונית המסייעת לו במאבקו - כסרטן הנאבק בעקשנות ובהתלהבות למען השמדה עצמית.

דת ומשפט

התרבות שלנו, תרבות הנאורות, הגיעה לרמה של דת. היא סוגדת לערכים מסוימים כאילו ניתנו כתורה מסיני. האיסור להטיל בהם ספק כה קדוש, עד כדי כך שגם הפילוסופים בלעו את הלשון.

יש לא מעט שטויות שכולנו בתקופתנו, בתרבותנו - דתנו "יודעים" שהם אמת היצוקה בסלע, ובהם: רב תרבותיות, עליונות מוסרית, איסור הכללה, איסור ענישה קיבוצית, איסור פגיעה בחפים מפשע, ענישה מידתית, משפטיזציה של הכל.

אבל הפעם נתעכב במיוחד על הטרור הרוחני של עצמנו בנושא: אמוק הגזענות תוך זלזול בצביון. התרבות שלנו היא גועלית מאוד מבחינה מוסרית. היא נהנית מגזענות מגדרית קשה - "אבא" נחשב פשע פלילי שהעונש עליו קנסות עתק לשנים ארוכות. אישה נחשבת זן מוגן ולכן חוקי מדינת ישראל מתירים לה להעליל על גברים.

זה עוד כלום לעומת גזענות מעמדית: עשיר נחשב מלך בן מלך, עני - כלב בן כלב. אנחנו גזענים חזיריים, אבל כל כך מעריצים את עצמנו, שאנחנו מספרים לעצמנו שאנחנו סופר מוסריים. הדבר בא לידי ביטוי במיוחד בטרור רוחני כלפי כל מי שמעז לומר את האמת על הערבים.

דת השלום

אז מהי האמת? תרבות האיסלאם היא תרבות פרימיטיבית, ברברית, פרזיטית, שטופת דם, טבח וזוועות. מיליארד אנשים שלא מצליחים לנהל דמוקרטיה אחת. כה ברברים שלא בשלים לדמוקרטיה חייבים דיקטטור חזק, אחרת אנו מקבלים "אביב ערבי" כמו בסוריה, ו"דמוקרטיה" כמו בעזה, ברשות הפלשתינית או בטורקיה.

איפה שתשים אותם בעולם הם ירצחו, פשוט לא יכולים להתאפק. נהנים מדעות חשוכות כמו רדיפת להט"בים וחוקי שריעה מזעזעים. אלימות כידוע הולכת מצוין עם סקס, כך שהם נהנים ממבחר משובח של סטיות מין קשות ובהן: מילת נשים, דיכוי נשים, ריבוי נשים, הכאת נשים, הסתרת נשים, רצח על כבוד המשפחה, פדופיליה ממלכתית, נישואי קרובים, נישואי תענוג, חטיפת שפחות, סקילת נואפות, שי צנוע של אורגיות עם 70 בתולות לשהידים מצטיינים.

אילו גואל רצון היה מיישם רק חלק מזערי מכך היו עוצרים אותו מזמן, אבל בגלל שהכת שלהם כה הצליחה עד כדי סדר גודל של מיליארדי אנשים, אז העולם "מכבד" את ה"מסורת" שלהם. השילוב של שתי הדתות: שלנו ושלהם קטלני לאנושות.

משווים את הצביונות לגזענות

את כל ההקדמה הזו כתבתי כדי להתייחס הפעם לדבר הבא: אמר כי "אינו רוצה ערבים אצלו בבריכות" - ונתבע במיליונים. הטרור הרוחני של הדת שלנו, הנעזר בסיפורי אגדות על מוסר עליון כביכול מחד-גיסא, וטרור משפטי מאידך-גיסא, אונס אותנו להחדיר ערבים לוורידים שלנו, ואוי ואבוי למי שיעז להביע תרעומת.

אולי כדאי גם להציץ בקישור הזה: בריכת שחייה בגרמניה אסרה ממהגרים להיכנס לשטחה. מהגרים עשו את צרכיהם בבריכה ציבורית ואוננו בג'קוזי המתרחצים נטשו את המקום. תרבות אחרת...

אני לא זוכר שבחרתי בגברת נאור, או בברק או במזוז לנשיאות בית המשפט העליון. בוודאי לא בחרתי את חוקי המשפט הבינלאומי לפיהם מתנהל בית הדין בהאג. כך שלמרות הדמוקרטיה כביכול, המערכת המשפטית היא בפועל הרשות המבצעת של דת הנאורות.

אז אני מצהיר בזאת: צביון הוא ערך עליון! מה הטעם במדינה יהודית ללא צביון? בשביל מה קמו היהודים והקימו מדינה יהודית בארץ ישראל היא מדינת ישראל? בשביל כל אויביה? הטמטום של דת הנאורות נובע בין היתר מאי הצבת גבולות. מיעוט צריך להיות מיעוט. מרגע שהוא מאיים על הצביון הוא כבר לא מיעוט במשמעות מיעוט. דת הנאורות לא יודעת כיצד להתמודד במקרים הגבוליים והיא נאלצת (או נהנית) להעניק לתרבות המנסה להשתלט עליה את כל דרישותיה ולפתוח בפניה את דרך המלך.

יש כאן אינסוף אבסורדים. בנוסף לאיסור שהנאורים מטילים על הישראלים לקיים צביון השונה מן הצביון הערבי, הם גם מעדיפים להתעלם מהגזענות המובנית בתרבות הערבית, שהיא כה חזקה עד כדי כך שכמעט כל ישראלי שמתקרב אליה נשחט או פשוט מרגיש לא בנוח להתקרב אליה.

בנוגע לתביעה המדוברת, כל עוד שלא בוצעה בפועל סלקציה של ערבים, הרי שמדובר בהבעת דעה. גם אם היא גזענית לפי הגדרת כוהני דת הנאורות, עדיין אין המשפט מתיר להעניש על דעות. אם טראמפ לא יבחר, אנו צפויים להתקדמות משמעותית בכיבוש הערבי גם ב-8 השנים הבאות. כן, גם היא יכולה להרוס את העולם.

תאריך:  16/08/2016   |   עודכן:  17/08/2016
אהרון שחר
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
פלשתינים עליך שמשון
תגובות  [ 30 ] מוצגות   [ 30 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
א. וינשטיין
16/08/16 09:35
2
הימלר ישמח
16/08/16 10:59
 
אהרון שחר
16/08/16 12:39
 
באום
16/08/16 12:58
 
אהוד פרלסמן
16/08/16 17:01
 
בני בנקר
17/08/16 09:41
3
שפוי
16/08/16 12:55
 
השפוי=המתנשא הזה?
16/08/16 13:22
 
שפוי
16/08/16 22:51
 
בני בנקר
17/08/16 09:49
 
באום
16/08/16 14:05
 
שפוי
17/08/16 00:04
 
באום
17/08/16 08:32
 
דפוי
18/08/16 08:45
 
בבר
16/08/16 14:13
 
אהרון שחר
16/08/16 14:35
 
שפוי
18/08/16 10:50
 
אהרון שחר
18/08/16 12:09
 
שפוי
19/08/16 00:52
 
שפוי
19/08/16 09:26
 
אהרון שחר
19/08/16 10:32
 
שפוי
20/08/16 22:59
 
אהרון שחר
21/08/16 09:21
4
רון ה.
16/08/16 14:14
 
אהרון שחר
17/08/16 07:47
 
באום
17/08/16 10:02
 
אהרון שחר
17/08/16 18:40
 
באום
17/08/16 20:34
 
אהרון שחר
17/08/16 21:38
 
אדם אחד,
18/08/16 06:17
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  העולם הערבי
הזרוע הצבאית של חמאס המכונה "עז א-דין אל-קסאם" הינה ארגון חשאי וממודר, בראשה עומד מחמד דף המבוקש על-ידי ישראל שנים רבות והנושא בתואר הרשמי "המפקד הכללי של הכוחות המזויינים". הזרוע הזו קשורה בעבותות לאירן ומקבלת ממנה סיוע כספי ואמצעי לחימה למרות המחלוקות הקשות של אירן עם הזרוע המדינית של הארגון בראשותו של ח'אלד משעל מאז 2011 ועד היום על-רקע מלחמת האזרחים בסוריה.
11/08/2016  |  יוני בן-מנחם  |   מאמרים
אין צורך אפילו להזדקק ל'גוגל' כדי לקבל ראיות למכביר לעובדה שביבי העדיף תמיד את המפלגה הרפובליקנית באמריקה על פני זו הדמוקרטית.
10/08/2016  |  יוסף דיין  |   מאמרים
האירנים לא שונים מהסונים כאשר זה מגיע לשנאת ישראל והרצון להשמידה, אבל בעוד הסונים ניגפו בפני מדינת ישראל באופן מביש כבר מספר פעמים, האירנים עדין לא חשו על בשרם את נחת זרועה של ישראל. רק ה"אגף המערבי" של משמרות המהפכה (המוכרים על-ידינו בשם: חיזבאללה) התחיל להבין משמעותו של עימות עם ישראל, כך שלאחר העימות האחרון עם ישראל (בתום מלחמת לבנון השנייה) הודה נסראללה בתבוסה כשאמר בטלוויזיה הלבנונית: "אם הייתי יודע את תוצאות המלחמה לא הייתי מתחיל אותה..."
09/08/2016  |  יהודה דרורי  |   מאמרים
כוחות הביטחון בתימן בלמו לאחרונה מתקפת ג'יהאדיסטים על עיר הנמל אל-מוכלא שבדרום המדינה. בשונה מפעמים קודמות, מתקפה זו כללה שימוש בסירות תופת. לדברי מקורות צבאיים, ההתקפה בוצעה על-ידי מספר סירות דיג קטנות, שהגיעו ממחוז אבין. אזור החוף של אבין נמצא בידי שלוחת אל-קאעידה בתימן (AQAP), כחלק ממלחמת האזרחים המשתוללת במדינה.
07/08/2016  |  אריאל י. לוין  |   חדשות
במשך למעלה ממאה שנה ידעה המדינה היהודית וגם זו שבדרך, אך הכרזות מלחמה. כאלה שהפכו לא אחת למלחמות של ממש. חרמות שאיימו על כלכלתה (בעוד היא קולטת בשנות ה-50 בלבד, כמיליון איש ממזרח וממערב), וכמובן את סאת החרפות והגידופים "הרגילים". מנת היומיום שלה, משכניה הערבים. לכך נוספה כקינוח, ההדרה, המתחדשת לבקרים, מהמוסדות הבינלאומיים. באותו זמן מוענק סיוע, גם כספי, של גורמי ממשל פלשתינים ואחרים, לארגוני "זכויות אדם" ישראלים, שונאי ישראל, במגמה להבאיש עוד יותר, את ריחה של מדינת ישראל.
04/08/2016  |  מרדכי ליפמן  |   מאמרים
רשימות נוספות   /   העולם הערבי  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   ישראלי-ערבי  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   ישראלי-פלשתיני  /  מי ומי  
נשק אירופי למוסלמים קיצונים  /  אריאל י. לוין
דאעש מאבד שטחים - ומחויב לפיגועים   /  אריאל י. לוין
מוקד עימות חדש בין הסונה לשיעה  /  יוני בן-מנחם
משבר בין הרש"פ לאירן  /  יוני בן-מנחם
ארדואן מחזר אחרי רוסיה  /  יוני בן-מנחם
סוסים וזברות  /  אריאל י. לוין
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il