|   15:07:40
  אלכס לוין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה

מצב האומה על רגל אחת

היכן תמצאו ממשלה שבה כל אחד עושה את אשר על דעתו, ממשלה שאין לה מנהל בדמות ראש הממשלה. כל מי שיושב בה עסוק בהישרדות פוליטית ולא יותר. אם כבר נעשים דברים גם הם בגלל הכרח ולא בתכנון ארוך טווח
14/05/2007  |   אלכס לוין   |   מאמרים   |   תגובות

בחודשים האחרונים נוצרת אצלי התחושה של חוסר אונים לגבי המתרחש במדינת ישראל. לאן שאני מביט ישנה הרגשה של חוסר אונים. הרגשה של אין מנהיגות. כל אדם הישר בעינו יעשה, ישנה תחשה של אבדן דרך, של חוסר אונים מוחלט. התחושות הללו הולכות ומתעצמות עד כדי ייאוש. ההרגשה הזאת אינה רק שלי. אני שומע אותה מכל פינה. ממכרי. מאלו שאני עובד איתם. התחושה של אין בעל בית. של התפוררות חברתית וערכית במדינת ישראל.

ראש ממשלה שכל מעיניו נשואים לגבי עתידו הפוליטי

ישנה תחושה שכל מה שעושה ראש ממשלתנו מר אולמרט זה הישרדות פוליטית. החקירות שהולכות ומתרבות על מעשיו הפליליים לכאורה. חוסר יכולתו לנהל את המדינה. מלחמת לבנון השנייה, מלחמה שסוף סוף ניתן לה גם שם. האחריות לגבי המלחמה הזאת. דרך קבלת האחריות. דרך קבלת ההחלטות. ההרג המיותר של 165 חיילים ופציעתם של מאות חיילים. הרג ופציעה מיותרת של עשרות אזרחים. פגיעה מיותרת ברכוש ובתשתיות. והעיקר פגיעה בכושר ההרתעה של צה"ל.

ישנה הרגשה שהאדם הזה שעדיין נאחז בכל כוחו בתפקיד ראש הממשלה שבו הוא נכשל כל כך, מוביל את המדינה לעברי פי פחת. ישנה אצלי תחושה ואני מקווה שהיא רק שלי שהאדם הזה שנאחז בכל דרך שהיא בתפקיד ראש הממשלה יכול לעשות מעשים פזיזים ובלתי אחראים כגון פתיחת מלחמה נוספת, או מי יודע מה שיפגע קשה מאוד בביטחונה וביציבותה של המדינה רק בכדי להציל את עורו.

ישנה אצלי תחושה שהאדם הזה איבד את הצפון מזמן ופועל כאדם שמחפש כל קנה רצוץ או כל דבר בכדי לא לשקוע למצולות, הוא יהיה מוכן לקחת איתו הכול לאבדון רק בכדי להציל את עורו. יש לעשות הכול לפי דעתי בכדי להשתחרר מהסכנה הזאת למדינת ישראל שנקראת אולמרט. יש להפעיל לחץ ציבורי. פוליטי, על כל הגופים, על כל המפלגות. לחץ ציבורי בלתי פוסק בכדי לגרשו מכיסאו שנדבק לישבנו בדבק קשה להסרה. כל רגע שהוא יושב על כיסאו מסוכן למדינת ישראל ,לביטחונה וליציבותה. כך אני חושב, אולמרט מסוכן למדינת ישראל.

ממשלה שאינה מתפקדת כממשלה

היכן תמצאו ממשלה שבה כל אחד עושה את אשר על דעתו, ממשלה שאין לה מנהל בדמות ראש הממשלה. כל מי שיושב בה עסוק בהישרדות פוליטית ולא יותר. אם כבר נעשים דברים גם הם בגלל הכרח ולא בתכנון ארוך טווח.

מערכת החינוך בראשותה של הפרופסורית יולי תמיר ששוקעת. המערכת הולכת וקורסת. המורים נאבקים ובצדק על כן ששכרם לא יהיה שכר מינימום אלה שכר שיוכלו להתקיים ממנו בכבוד. ידידי המורים מאבקכם חסר כל תקווה. השרה הזאת היא צרה אחת גדולה. הממשלה חדלת מעשים. אין לה יכולת והרצון לעשות כלום. אתם כרגע עושים מעשים שלא יעזרו. אתם מענים סתם את התלמידים. צריך להפיל ממשלה רעה זאת. צריך להתפטר מצרת חינוך שלישית זאת. כל מה שנעשה במשרד החינוך זה... אין לי יכולת והרצון אפילו לדמיין מה נעשה שם. הממשלה והשרים עסוקים בעצמם. בעתידם הפוליטי ולא יותר, הכול זה רק ניסיון הישרדות ציבורית ופוליטית.

לציבור הסטודנטים אין מי שישמע אתכם. מצבכם קשה אף יותר ממצבם של המורים. אין ממשלה. אין שר חינוך. אין שר אוצר. אתם כרגע לא על סדר היום הציבורי. חיזרו ללימודים. תפעלו להפלת הממשלה, כאשר תהיה ממשלה. תהיה ממשלה שפויה. יהיה עם מי לדבר. שרת החינוך היא עלה נידף ברוח. חסרת יכולת. חסרת כל יכולת השפעה. חבל אפילו לחשוב שהיא או מי מן השרים יעזור לכם. על תפסידו שנת לימודים. אין ממשלה, אין עם מי לדבר. רק סילוק ממשלת החידלון הזאת תעזור לכם ולמדינת ישראל. אני אתכם.הציבור אתכם, אני יודע שאתם צודקים. אך אתם מפגינים נגד רוחות שאין להם כיוון . יש להם מטרה לשרוד. אתם מפגינים נגד אוויר. חבל אך אין הנהגה במדינת ישראל. לצערי גם אין מי שייקח את ההנהגה לידיים.

משרד התחבורה והמלחמה בתאונות הדרכים

כל יום נהרגים כחמישה עד עשרה אנשים בכבישי ישראל. כל יום יש מאות פצועים. כל יום נגרם נזק כלכלי של עשרות מיליוני שקלים במדינת ישראל. מה נעשה חוץ מרוח. מה נעשה חוץ מדיבורים. אין מדיניות כוללת בתאונות הדרכים. אין כל מעשים. אין כל דיבורים אך יש הרבה מלל וחוסר תפקוד מוחלט. אזרחי ישראל אני חושב שכאשר נגרמת תאונת דרכים ויש נזק. יש נפגעים. אתם יכולים להוסיף לנתבעים את נציגי הממשלה במשרד התחבורה שגם בגלל רשלנותם נפגעתם. אני חושב שבתי המשפט יכירו גם באחריות המיניסטריאלית ברצח הזה הנעשה יום יום בכבישי ישראל. יש מה לעשות. יש דרך לעצור את ההרג הזה, במקום זאת יש הרבה מלל. אסור שתעלם אחריותה של המדינה. תתבעו את נציגי הממשלה בבתי משפט. תדרשו מהם פיצוי על רשלנות. פיצוי על כך שהתאונה נגרמה גם בגלל רשלנותם האישית. יש לזה אחיזה בבתי המשפט.

משרד האוצר

כמה עצוב כאשר מר אולמרט שנקרא גם ראש ממשלת ישראל מינה לתפקיד שר אוצר אדם זה ששמו הירשנזון. כמה שקוף נראה המהלך שהכול נעשה בכדי לשלוט בכסף. בהעברות תקציביות. כמה שקוף נראה שאותו אדם שהביא לפגיעה אדירה בבטחון המדינה חיפש את עושה דברו במשרד האוצר. את השפוט מר הירשנזון במשרד האוצר. הנה הוא קיבל אותו. השמועות אומרות ששר האוצר כמעט ולא תפקד בהיותו שר האוצר וכי נעדר תקופות ארוכות ממשרדו במשרד האוצר. אני תקווה כי אלו רק שמועות. מר אולמרט לא חשב על טובת המדינה עם המינוי הזה של הירשנזון הוא חשב על טובתו האישית. אנו רואים כיום עד כמה שגה גם כאן מר אולמרט. עד כמה אינטרסנט היה. עד כמה קשה הפגיעה במשרד האוצר. גם כאן נכשלת מר אולמרט.

משרד הביטחון

משרד הביטחון החברתי של מר פרץ הוא לא רק בדיחה עצובה. זאת בדיחה כואבת. הוא ומי שמינה אותו אחראים בפועל לנזק הביטחוני העצום של מדינת ישראל. אובדן כושר ההרתעה. הרג מיותר של חיילים ואזרחים. פציעתם המיותרת של מאות חיילים ואזרחים. פגיעה ברכוש של אזרחים. רכוש ציבורי. בנזקים כלכליים אדירים. בהוצאה כספית מיותרת ומבוזבזת לשווא על מלחמה לא מתוכננת וכושלת.של אולמרט ושר הביטחון החברתי הרואה דרך משקפות אטומות. הם האחראים על כך באופן אישי. הם צריכים לתת את הדין על כך. הם צריכם לעמוד לא רק לדין ציבורי. אלה למשפט פלילי על מעשים אלו. אסור לעבור על כך לסדר היום הציבורי. אסור לתת לאדם הזה שעדיין נקרא שר הביטחון ,שרואה הכול דרך משקפות אטומות להישאר רגע אחד בתפקיד שהוא כל כך אינו מתאים לו. הוא הרי מודה בכך בעצמו.אני גם לא יודע איזה תפקיד מתאים לו, זאת לא בעיתי עתידו הפוליטי של פרץ,זאת בעיתה של המפלגה שהוא עדיין עומד בראשה.

צריך לגרש אותו מכיסאו שנדבק לישבנו. צריך לעשות זאת מיידית , הוא עוד עלול להמיט עלינו אסון צבאי ביטחוני נוסף. הוא הרי רואה דרך משקפות אטומות רק שחור. לא?

ממשלה תחת חקירה פלילית. חקירה של ועדת וינוגרד. חקירה של מבקר המדינה. ועוד חקירות של ועדות שיקומו לבטח בתקופה הקרובה

תראו לי מדינה אחת בעולם הנאור. במדינות המערב וכן בעולם המושחת באפריקה ובאסיה או בדרום אמריקה. או אולי בעולם השלישי על כל סוגיו. או בכל ממשלה שהיא שבעולם. שיש בה כל כך הרבה שרים בחקירה כזאת או אחרת. שרים שהם לקראת חקירה, שהם בזמן חקירה,שהם אחרי חקירה , שהם לפני משפט, שהם אחרי משפט ועוד.

מי זוכר את השר צחי הנגבי, כן הוא היה שר בממשלתו של אולמרט. שר נוסף שר משפטים לשעבר בממשלתו של אולמרט מר חיים רמון מבצע עבודות שרות. שר אוצר בחקירות קשות. נמצא בנבצרות. יש חשדות כבדים בנושא גנבת כספי ציבור הכול לכאורה, לקראת הגשת כתבי אישום נגדו. שמעון פרס שנחלץ בקושי מהחקירה ומהגשת כתב אישום על קבלת 320 אלף דולר כתרומות בעיתיות לפי דברי מבקר המדינה.

השר לעניינים אסטרטגיים מר ליברמן נחקר ממש בימים אלו על קבלת כספים במרמה לכאורה ועוד. הכול לכאורה כמובן. עניינים רבים על הפרק בפרשיות שנחקרות והנוגעות לעוד מספר שרים וחברי כנסת.תראו לי ממשלה אחת בעולם ששליש מחבריה תחת חקירה .תראו לי פרלמנט שיותר משליש מחברי הפרלמנט שלו נחקרו או נחקרים. והיד עוד נטויה. אוי למדינה שזה מצבה. אנו חייבים לקחת את הדברים לידיים אחרת לא תהיה מדינה.

שליש מתושבי המדינה נמצאים מתחת לקו העוני

תראו לי מדינה בעולם המערבי ששליש מתושביה חיים מתחת לקו העוני. שמחצית מהילדים במדינה נמצאים מתחת לקו העוני. מחצית מהילדים במדינה לא אוכלים ארוחה אחת חמה ביום והממשלה הנאורה שלנו בראשותו של ראש הממשלה אולמרט, שרת החינוך הפרופסורית הנכבדה הגברת יולי תמיר מבטלים את מפעל ההזנה. בשביל מה להרגיל את הילדים לאכול, הרי הם כבר התרגלו לא לאכול.

תראו לי מדינה שכמעט שבעים אחוז מהמועסקים בה במפעלים, במוסדות שונים, בחברות הפרטיות, הם עובדי קבלן. מקבלים משכורת של עבדים. שכר מינימום, אין להם פנסיה, אין להם כל זכויות. הם עבדים במדינה אבודה. עבדים של חברות קבלניות. נחשבים לאפס ללא אל זכויות סוציאליות ללא כבוד, ללא כל זכויות. היכן הצדיקה חברת הכנסת שלי יחימוביץ ששכחה את כל מה שהטיפה למענו, חברת הכנסת הגברת עם הפה הגדול הבלעה גוש בטון מאז שנבחרה להיות חברת הכנסת, השפוטה והעבד של הפטרון שהביאה לכנסת שר ביטחון שרואה דרך משקפות אטומות ואחראי להתדרדרות הקיצונית בביטחונה של מדינת ישראל. היכן היא. מדוע לא נשמע קולה יותר.

תראו לי מדינה שהמורים בה מקבלים שכר מינימום, הרופאים מקבלים בה שכר מינימום, יש כאלו שעובדים ולא מקבלים שכר כלל וחיים על טיפים או רק למען האוכל, מדינה שלא נותנת למובטלים דמי אבטלה. מדינה שמחוקקת חוקים שלא יתנו לאלו שחסכו בקרנות של ביטוח לאומי לרגע שיהיו מובטלים שלא יקבלו את דמי האבטלה. הכול בכדי להראות שיש פחות מובטלים.

הפרסומים הממשלתיים לאחר שחוקקו חוקים שונים נגד המובטלים מראים כי יש בארץ רק כמאתיים אלף מובטלים. המספרים הללו לא נכונים, כיום יש בארץ לפי כל המחקרים והבדיקות של הארגונים החברתיים כארבע מאות ואף חמש מאות אלף מובטלים. הם פשוט לא נקראים מובטלים על-ידי המדינה.הם פשוט לא מגיעים יותר ללשכות התעסוקה. נשללו מהם בגין חוקים שונים דמי האבטלה שהם חסכו אותם ביושר במשכורות הרעב שהם קבלו מחברות כוח האדם. אלו שמעסיקים אותם בתנאי עבדות. הם פשוט נזרקו לרחובות. חסרי כל. מי סופר אותם כאשר אין ממשלה. אין אופוזיציה לוחמת אין מי שיגן עליהם.

ארגונים יהודיים כמו הג'וינט ועוד מודיעים כי יפסיקו להעביר כספים למדינה שאינה ממלאת את תפקידה

בימים האחרונים הארגונים היהודיים השונים מרחבי העולם הודיעו חד-משמעית כי יפסיקו להעביר למדינת ישראל תקציבים. הם רוצים להעביר תרומות עבור קידום המדינה. עבור פרויקטים לאומיים. הם זועמים שמדינת ישראל קרי ממשלת ישראל שכחו את תפקידם . ממשלת ישראל התנערה על-פי דבריהם מתפקידה הוא טיפול בעוני, טיפול בבעיות סוציאליות, טיפול בבריאות, טיפול בחינוך ועוד. הארגונים הללו ובראשה הג'וינט אומרים בצדק על המדינה והממשלה לקחת אחריות ולא להעביר את אחריותה לעמותות שונות ,לשנור, לאחריותם של אחרים. זאת האחריות הישירה של המדינה ולא של תורמים וארגונים וולונטאריים. לא של עמותות , זאת ראשית ההתפוררות של כל מדינה ברגע שהיא מתנערת לאחריותה בנושאים של בעיות חברתיות , עוני, מצוקה, רעב של ילדים ועוד. ראשו של אולמרט נתון כיום בחקירות נגדו, בהישרדותו הפוליטית ,אתם לא כל כך מעניינים אותו ,כל מה שנאמר על-ידי אולמרט לפי דעתי הוא רק בכדי לצאת לידי חובה ,בכדי לתת לו קצה חוט לניסיונות הנואשים להצילו פוליטית.

תכנון לפרקי זמן ארוכים

זאת הממשלה היחידה שאינה עוסקת בתכנון לתווך ארוך של כלכלת המדינה. בתכנון של תווך ארוך בנושא חינוך, תרבות, של הקצבות למחקר ולפיתוח, של יצירת עתודות כוח אדם לעתיד, לתעשיה למחקר, למדע , הממשלה משותקת לחלוטין. זאת הממשלה העלובה ביותר שהייתה לנו מאז הקמת המדינה. זאת ממשלת חידלון שאסור לתת לה ולו רגע נוסף אחד לשרוד. כל רגע שהיא קיימת מתקצרים חיי המדינה הזאת, כל מי שיש לו אפילו מעט רגש, מעט אהבה למדינה הזאת, רצון להיות אזרח המדינה הזאת, שילדיו יחיו במדינה הזאת צריך לעשות מעשה ולסלק את האפסים הללו שהיום מרכיבים ממשלת חידלון זאת. רצוי מידית כי מחר יכול להיות מאוחר. אין לנו מדינה אחרת,אין לנו אפשרות אחרת, אין לנו זמן, אנו לא חיים בשוויץ אלה במזרח התיכון , באזור נפיץ.

חמור ביותר הסקר שפורסם לאחרונה שכמיליון מתושבי המדינה היו עוזבים אותה אילו יכלו למצוא מקום אחר שבו יכלו למצוא עבודה וביטחון. עצוב מאוד למדינה שזה מצבה.

לסיום אין לנו ארץ אחרת. אני אוהב את המדינה הזאת. אני חושב שיש רבים כמוני על כן יש לקחת את האחריות לידיים ולהתחיל לעשות סדר במדינה. יש לגרש את הרוע. יש לתת את ההנהגה למי שיוכל להוציא את העגלה מהבוץ איליו ממשלת אולמרט הצליחה להכניס מדינה שלמה ועם שלם. זה הרגע ואין לנו זמן יותר. אז קומו ותעשו במקום לקטר בערבי שישי או בכל מקום אחר. האחריות שלכם. קחו אותה. למענכם, למען ילדכם, למען המדינה.

תאריך:  14/05/2007   |   עודכן:  14/05/2007
אלכס לוין
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מצב האומה על רגל אחת
תגובות  [ 8 ] מוצגות   [ 8 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
א מ רול
14/05/07 11:06
2
דורי
14/05/07 11:06
 
אילנה חן
15/05/07 00:48
3
אלכס 22
14/05/07 11:12
 
חד קרן
14/05/07 19:59
4
דורי
14/05/07 11:31
 
מושיקו המושון
15/05/07 10:31
5
אלכס לוין
16/05/07 00:06
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ציטוטים מעדות הרמטכ"ל (לשעבר) רא"ל דן חלוץ בפני ועדת וינוגרד: "אני אגיד שהבדל המהותי בין שר הביטחון לבין קודמו, הוא בעניין היות שר הביטחון גם ראש מפלגה, זה לוקח הרבה זמן, זה לוקח הרבה קשב, אני לא אומר שזה חס ושלום דבר פסול נהפוך הוא אבל זה לוקח זמן, זה לוקח קשב. הייתי אומר שבסה"כ מצאתי שר שקצת פחות קשוב לבעיות שלנו.לא בגלל חוסר קשב ח"ו, קשוב זה בגלל משרת העיסוקים וכיו"ב."
14/05/2007  |  גל סער  |   מאמרים
בכתבתם מיום שישי האחרון דיווחו תני גולדשטיין ואפרת וייס, כי "לטענת אומ"ץ, עיני חתם על הסכמים עם מספר סיעות בהסתדרות, שנועדו להבטיח כי לא יתמודדו נגדו בבחירות להסתדרות. בהמשך כותבים גולדשטיין ווייס, כי "לפני ימים אחדים, בעקבות לחץ משפטי של סיעה יריבה, נאלצה סיעתו של יו"ר ההסתדרות, סיעת עוגן, לפרסם את ההסכמים שחתמה. הסכמים אלה נועדו להציג את הקמת הרשימה המשותפת, רשימת 'עוגנים', בראשות יו"ר ההסתדרות עופר עיני, כניסיון להשיג "הסתדרות ללא פוליטיקה", ולחסוך כספי ציבור לבל יבוזבזו במלחמה על קולו של הבוחר. לטענת אומ"ץ, המדובר בהסכמים המבטיחים לעסקני הסיעות מישרות במוסדות ותאגידי ההסתדרות, תמורת הסתלקותם מהמירוץ ותמיכתם בעיני כמועמד מוסכם ליו"ר ההסתדרות".
14/05/2007  |  יואב לוין  |   מאמרים
במהלך החודש האחרון חלה הסלמה ברורה בנפח האיומים הביטחוניים, המילוליים והמעשיים, נגד מדינת ישראל. לכל ברור שהתלקחות אמריקנית עם אירן תגרום להתלקחות איזורית, והם נערכים. בימים האחרונים חזרו בכירי הממשל האמריקני, סגן הנשיא ריצ'רד צ'ייני ושרת החוץ קונדוליזה רייס והזכירו בפירוש כי אם ייכשלו המאמצים הדיפלומטיים נגד אירן, קרי הסנקציות, לא תהסס ארצות הברית לפנות לאופציה צבאית.
13/05/2007  |  ד"ר גיא בכור  |   מאמרים
היה זה יצחק רבין ז"ל שביקש לראות מסמכים גולמיים כדי להתרשם ישירות מהחומר ולהגיע בעצמו למסקנות ללא מתווכים. דומני שזו הדרך שגם האזרח צריך כיום ללכת בה, אם הוא רוצה להגיע להערכות נכונות.
13/05/2007  |  עו"ד יוסף שטח  |   מאמרים
Ynet דיווח ביום שישי, כי בראיון לרינה מצליח ב"רדיו ירושלים", אמר אהוד אולמרט, ראש ה'מכשלה', כי התפטרות הנה מפגן של חוסר אחריות. בנימה אישית, הוא תיאר כיצד זכה לתמיכה מבני משפחתו ביום, שבו פורסם הדוח החלקי של ועדת וינוגרד.
13/05/2007  |  אביתר בן-צדף  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
אפרים הלפרין
אפרים הלפרין
בי' בתשרי פרצה מלחמה יום הכיפורים    בכ"ב בתשרי שמחת תורה פרצה מלחמת חרבות ברזל    בי"ד בניסן, ערב פסח כמה שעות לפני ליל הסדר הכריז צה"ל בתזמון נדיר אשר רק צבא האויב וארגון החמאס היו...
[צילום: יוסי זמיר, פלאש 90]
מתן גולדבלט
בית המשפט העליון של קנדה בבחינה חוקתית של פגיעה בחופש ההתאגדות של מנהלים זוטרים בבתי קזינו: האם יש הבדל בין פגיעה בזכות שלילית לפגיעה בזכות חיובית?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il