|   15:07:40
  אהרון רול  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?

האם תחילתה של תקופה? <br>

איננו חייבים לעסוק בניחושים באשר לנטייתה הפוליטית של המדיה הישראלית
14/07/2007  |   אהרון רול   |   מאמרים   |   תגובות

איננו חייבים לעסוק בניחושים באשר לנטיתה הפוליטית של המדיה הישראלית. ברור הוא לכל מתבונן אקראי כי היא נוטה שמאלה ובצורה חריפה. משאל אשר נערך לפני כשנתיים בין פרטי המדיה באשר לנטיתם הפוליטית מצא כי ארבעה מתוך חמישה עיתונאים הינם נוטי שמאל במוצהר.

אין להתפלא אפוא למראה חיפושיהם האינטנסיביים של שוחרי הגינות ואיזון במקומותינו אחר עיתונות אשר תוחזק בעיניהם כשאינה מאחזת עיניים או מוטת סדר-יום חד ממדי ושמאלני בבירור. הוסף לזאת את חוסר הנחת המתגבר בציבוריות הישראלית מהכיוון אשר עיתונות השמאל מנסה לגרור את עם ישראל ומדיניותו, כיוון אשר נתפס ובדין בידי ציבורים גדלים והולכים כמוליך את מדינתנו בכיוון אבדני.

חוסר הנחת מהכיוון השמאלני הינו מצטבר בעקבות כשלונות מוכחים של אובדן דרך עקב ההשפעה השמאלנית כגון הסכמי אוסלו א' ו-ב' הכישלוניים, פינוי לבנון המוצדק אך הכאוטי והשלומיאלי, הזנחת התעצמות החיזבאללה גם ע"י אנשי ימין אך בהשראה שמאלנית מובהקת, האינתיפאדה השנייה על תגובות ישראל מאוזנות השמאל ומשום כך כאוטיות לישראל, גרוש גוש קטיף וצפון השומרון מונחה עיתונות ואידאולוגי השמאל וחסר כל הגיון ביטחוני ואסטרטגי, חוסר התגובה מונחה השמאל נגד התעצמות החמאס תוך הפקרת שדרות ועוד כהנה וכהנה.

קרוב לוודאי כי השמאל הישראלי לא יראה בזאת עצת ידיד, אך אובייקטיבית, עליו לבחון ולשנות רבות מהאידאולוגיות ומנתבי דרכו הרעיוניים הקיימים על-מנת להתאימם למציאות החדשה ולעובדות כפי הצצות מניסיונות הנפל שלו לתקן את דרכי המזרח התיכון האיסלאמיסטי תוך התחשבות בנתנונים הגאופוליטיים העולמיים.

בציבורים רבים גמלה ההכרה כי משקלה הסגולי של המדיה הישראלית הינו רב ועצום יותר מכמותה למעשה עקב השפעתה המוכחת על נטיות והעדפות הציבור בארץ. רבים החלו לכנותה ולא בלצון, "הרשות הרביעית" ומשום כך נמצא כי חייבים לבוא משקלי נגד אשר יאזנוה, אך מכאן ועד האיזון למעשה הדרך ארוכה.

נטייתה ההיסטורית של המדיה שמאלה נובעת מנטייתו של השמאל לאליטיסטיות, להתנשאות ובוז לשונה אשר יוצרת הצדקה, בעיניו בלבד, להשגת המטרה כאשר כל האמצעים כשרים לכך ולעזאזל האובייקטיביות והצדק הטבעי, בעוד שהימין, אותו רומנטיקן ונאיבי ללא תקנה, דבק בעיקרון הממלכתיות וההגינות הטיבעית אפילו ואלה באים על חשבון שרידותו הוא.

הקורא אינו אמור להתבלבל כאן בין הימין כפי המתואר כאן (אותו ציבור דמוקרטי הנוטה מעט ימינה מהמרכז) לבין הימין הקיצוני, הפשיסטי הטוטליטרי הבזוי, המרחק בינהם גדול כרחוק השמאל מהם. הבדלי גישות אלו יוצרות הצדקה, מעוותת מאין כמוה, בדעתם של עיתונאי השמאל (חלקם אף נימנים עם השמאל הפשיסטי) לרפד את קינהם בניחוחות שמאל נוספים, עד ללא גבול, בעוד ועוד מתמימי דעותיהם ושותפיהם לדרכם השמאלנית.

עדיין פתוחה השאלה באשר לסברה כי בסתר לבם יודעים עיתונאים שמאלנים כי משקל טיעוניהם אשר חלקם אף נגועים בנטיות השמאל הפשיסטי, הינו חלש, מנותק, אובדני ושאינו עומד במבחן ההגיון האנושי הפשוט ויושרת הדרך ומשום כך מנסים הם לשאוב רבים יתר ויותר כדוגמתם על-מנת שהכמות הנוספת תהפוך בכך לאיכות, מעוותת ככל שתהיה, חדשה. בכך נראה כי מקווים הם לשמר את שליטתם בעיתונות וכפועל יוצא, את שליטתם בהכוונת דעות הציבור בארץ.

מאפיין נוסף הינו הקיבעון המחשבתי בו לוקים פרטי מדיית השמאל, זה המביא להתעלמותם המוחלטת מעובדות אובייקטיביות והצמדותם לאותן הסובייקטיביות התואמות אך ורק את דעותיהם התחיליות. ערפאת חתר ובמוצהר להשמדת ישראל? לא בעינהם, ישראל, היא אשמה כמובן. החמאס חותר להשמדת ישראל? רק נשוחח עמם בהגיון והם כבר ינטשו בששון ובשמחה את רעיונות ההשמדה המצחיקים הללו. רק ניתן עוד ועוד שטחים ושלום והנירוונה השמיימית תרד לשכון על המזרח התיכון. רק נפסיק את הכיבוש (ממי וממה בדיוק), וגר זאב עם כבש, לגישתם.

הכיצד מוכנים אלו להפוך את מדינת היהודים היחידה בעולם למעבדת ניסויים ענקית? ניתן שטחים ונקבל שלום הם אומרים, ובמידה ולא יצלח? נו אז ניסינו, יאמרו הם. הניסוי נכשל? המדינה במורד הביוב? לא באשמתנו כמובן, ההתחממות הגלובלית, כתמי השמש, ביבי והרב קוק הם האשמים, ואיך לא? אם אך היינו כולנו מסתדרים לצעוד בסך בשלשות, כך מקווים הללו, לבושים בגדי עבודה כחולים (ומפוספסים אורוולייאנית) תוך איפוס דעותינו לדעה שמאלנית אחת והדבר לא היה קורה. ברוב התנשאותם שוכחים אלו את הצד השני למטבע הסיכסוך ורצונותיו והללו מעולם לא נסוגו ונראה כי לא ייסוגו בעתיד הנראה לעין, משלילתם ההחלטית את קיומה של "היישות הציונית" בכל שטח שהוא, בכל סדר גודל.

יש לעשות סוף לבדיחה עצובה זו של המדיה הישראלית הנלעגת, זו אשר אשר אמורה, ככלל, להיות "כלב השמירה של הדמוקרטיה" ולמעשה הינה "הזאב הטורף, מחריבתה של הדמוקרטיה" כפי המסתמן מזה זמן רב (אותם עיתונאים אשר עדיין יישרי דרך בעליל, מתבקשים להוציא עצמם מהנאמר כאן).

היוזמות האחרונות ליצור יש מאין עיתונות מאזנת ואפילו שאינה מאוזנת בבחינת "הפלייה מתקנת" הוא חיובי ונדרש מזה זמן רב. יוזמות כדוגמת זו של מר אדלסון להקמת עיתונות אחרת חופשית או תמורת תשלום עשויות להחזיר את הדמוקרטיה אשר נגזלה ע"י עיתונות השמאל שוב לעם ישראל, אותו הריבון האמיתי במדינת ישראל אשר נבעט ברגל גסה ממעמדו הדמוקרטי הריבוני ע" המדיה בנוסף לגורמים האחרים כשלטון הכנסת והממשלה הקלוקלים ומערכת המשפט ככללה (הפרטים יישרי הדרך מתוכם רשאים כמובן לראות עצמם כמחוץ להגדרה זו).

עלינו לתמוך בכל אדם ואמצעי אשר יתרמו להורדתה של העיתונות הישראלית היהירה, אליטיסטית, מאחזת העינים והסחרירית להלל, חזרה לממדיה הרצויים הטיבעיים.

במדינות רחוקות העיתונות מפקחת על עצמה בצורה מעוררת הערצה. מקצוע העיתונות שם אינו נבדל רבות בחשיבותו והכבוד המוענק למחזיקיו ממקצוע עריכת הדין או הרפואה. העונשים המושתים ע"י מערכות הבקרה הפנימיות על מפרי הקוד האתי הינם כה חמורים עד כי מעטים מעזים לפרוץ את המסגרת. ואילו במקומותינו קשה שלא לראות את קובץ העיתונאים למעט מעטים בלבד, אחרת מאשר כחבורת ריקים ופוחזים, תאבי פרסום וממון, דורכי גוויות ומוכרי נשמותיהם לשטן ומולך השחיתות. חבורה (כנופיה?) חסרת אמינות ויושרה המעוררת תעוב בניסיונותיה הפטתיים לאחז את עינינו ולסובבנו בכחש.

כאן במחוזותינו "כל ממזר מלך". כל אוחז בעט או מקיש מיקלדת זה מקרוב בא אשר מטענו הערכי והאידאולוגי שואף לאפס, מתגדר בתואר עיתונאי וחמור מכך, מקבל את תמיכת המערכות בצורה עיוורת ומשכך שופך מילותיו ללא הבחנה, יושרה ואבחנה בעוד אנו ברוב אווילותנו קונים הנאמר "ראש ורגלים", כבכורות בטרם קיץ.

עיתונות חינמית כדוגמת יוזמת מר אדלסון הינה חיונית ומבורכת אך אינה מספקת. מדינת ישראל נכשלה במאמציה ליצור, וולנטרית, עיתונות אתית ומאוזנת כדוגמת העיתונות העולמית, ממש כפי כישלוננו ליצור מערכות שילטון ומשפט אתיות ומאוזנות. נראה כי מה שנכון ונאות לאחרים אינו עובד במדינת היהודים. ומשכך וללא הגרת דימעות תנין מיותרות, עלינו ליצור מערכות פיקוח מבוססות חוק על מקצוע העיתונות כדוגמת מקצוע עריכת הדין למשל.

מקצוע העיתונות (ושאר סעיפי המדיה כדוגמת הטלוויזיה) חייב להיות מבוסס השכלה אקדמית רשמית. רישיון עיתונאי יוענק לתקופה מוגבלת אשר תיקבע בחוק וחידושו יותנה בתנאים איכותיים מתאימים. עונשי הרחקה מאירגון העיתונאים, קנסות ואף פתיחת הליכים פלילליים יהיו בגדר הסמכויות של לישכת העיתונאים ואלו אך דוגמיות מהאמצעים הנדרשים. מועצת העיתונות ד'היום הינו גוף נלעג, חסר שינים ואימפוטנטי בעליל, יש לשנותו מבסיסו להפכו לגוף מפקח אמיתי בעל שלוחות בכל עיתון מודפס ונאמנים מטעמו בחלקם הגדול של מערכות עיתוני האינטרנט. באים הפנמנו כי העיתונות הינה "הרשות הרביעית", יש אפוא לנהוג ברשות זו באותם הכללים המקצועיים והאתיים כבכלל הרשויות במדינה.

המחבר הינו יועץ אירגוני ודירקטור ניהול פרויקטים בכיר לחברות ואירגונים בענף המחשבים
תאריך:  14/07/2007   |   עודכן:  14/07/2007
אהרון רול
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
האם תחילתה של תקופה?
תגובות  [ 4 ] מוצגות   [ 4 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
עוזי ראשלצ
14/07/07 13:41
 
א מ רול
14/07/07 18:15
2
אמנונן
15/07/07 08:23
3
דב אבן אור
15/07/07 09:30
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לאורך דורות התאבל העם היהודי על המקדש שחרב ועל הארץ השוממה והבזויה. בעודם פזורים בתפוצות נשאו אבותינו את עיניהם ולבם מזרחה. דורנו זכה לשוב לחבלי נחלתו, אך שלמות הגאולה עודנה רחוקה מאיתנו.
14/07/2007  |  ראובן ימרום  |   מאמרים
הצעת החוק של שר התקשורת אשר אטיאס וחברו לסיעת שס אמנון כהן למנוע גלישה לאתרים פורנוגרפיים אלא לאחר קבלת דרישה מפורשת מהגולשים ומתן התחייבות שהם בני 18 ומעלה זכתה לביקורת נוקבת. לטענות בדבר פגיעה בחופש הביטוי ובפרטיות השר אטיאס עונה שהוא רק רוצה להגן על ילדינו, שלא מדובר בחסימה הרמטית אלא רק בניסיון לסייע לגולשים תמימים שלא מעוניינים להיחשף למין בוטה, שעיקרון סינון המדיה מקובל על בג"צ וגם שכיח במדינות דמוקרטיות אחרות.
14/07/2007  |  ד"ר אמיר חצרוני  |   מאמרים
שנה לאחר חטיפת החיילים גולדווסר ורגב, אמצעי התקשורת מלאים בזמזום החוזר על עצמו, על מלחמת לבנון השנייה. לו היה איש מגיע מטהיטי לישראל היה חושב כי עד ל-12 ביולי 2006 היתה פה מדינה שקטה השוכנת בטח לחוף ימים, על גבולותיה המוכרים והבטוחים בין שכניה שומרי החוק, ואז, רק אז התפרץ הגיהינום אל גן-העדן של חדרי הארוח הכפריים.
14/07/2007  |  ד"ר יובל ברנדשטטר  |   מאמרים
סעיף 11(א) לחוק פיצוי פיטורים קובע: עובד שהתפטר עקב הרעה מוחשית בתנאי העבודה או עקב נסיבות אחרות שביחסי עבודה לגבי אותו העובד שבהן אין לדרוש ממנו כי ימשיך בעבודתו, זכאי לפיצויי פיטורין (ר' דב"ע מח/155-3 אברהם פנחסי נ' מכלוף שטרית, עבודה ארצי, כרך כא(3), 356).
14/07/2007  |  עו"ד אילן קמינצקי  |   מאמרים
איינשטיין התבטא, שמשוגע הוא מי שחוזר ועושה את אותו הדבר ומצפה לתוצאות שונות.
14/07/2007  |  אליקים העצני  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
יעקב אחימאיר
יעקב אחימאיר
ישראל נמנעת מהכרה ברצח העם הארמני, למרות ששליש מבני הארמנים נרצחו    האירוע האסוני שפקד את העם הארמני במלחמת העולם הראשונה לא יוזכר בנוכחות נציג רשמי של ישראל
דרור גרין
דרור גרין
ובאמת, אם נתבונן בהיסטוריה האנושית נגלה שחסרי האמפתיה שבחרו באנוכיות וברוע, הם פסיכופתים ששלטונם הוביל לאסונות גדולים ולהשתלטות הרוע, ומן הצד השני מי שבחר באמפתיה, בשיתוף, בסובלנות...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il