|   15:07:40
  |   תגובות
  |    |  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?

1000 ימים - לשנות את הכללים לאלתר!

אולמרט כשל כאשר הסכים לנהל מו"מ עם רוצחים בני בליעל גלעד שליט הוא חטוף, לא "שבוי מלחמה" גם המרצחים שהחמאס רוצה לשחרר אינם "שבויי מלחמה" אלא פושעי מלחמה
21/03/2009  |     |   מאמרים   |   חטיפת גלעד שליט   |   תגובות
שהחמאס ישלם את המחיר, ולא הוריו [צילום: פלאש 90]

   רשימות קודמות
  "אופס... שכחנו את גלעד שליט!"
  מוחמד היה מתהפך בקברו
  גם ה"גאים" יכולים להתחשב
  ניצחון בנוק אאוט
  למה להסתפק בהריסת בתי כנסת?

השבוע התבשרנו בגרון חנוק על כשלון המו"מ להחזיר את גלעד שליט. בגרון חנוק - כי נוכח דרישתם של המרצחים בני המרצחים, חסרי כל צלם אנוש, מחבלי החמאס שדמם בראשם, ראינו מי הם אותם חיות אדם, ארכי-מרצחים, מחבלים, מתכננים ומשלחי פיגועים אותם דרש החמאס לשחרר, ונדמה כי אין כמעט אחד במדינה שסבור שהיה מקום להיענות לדרישותיהם של חלאות האדם, מה שכמובן לא מפחית מן הכאב העצום של משפחת שליט!

כעת, לאחר כמעט 1000 ימי אזלת יד, הודיע ראש הממשלה היוצא, מר אהוד אולמרט, כי המו"מ כשל.

אדוני ראש הממשלה היוצא, הרשה לי לתקן אותך - המו"מ לשחרור גלעד שליט לא כשל השבוע, המו"מ כשל לפני כמעט 1000 יום - ביום בו נחטף!!! המו"מ כשל ביום בו הוחלט לנהל מו"מ, במקום להנחית "אגרוף ברזל" בפני החוטפים!

(כן, אני יודע, מר אולמרט, שהיו לך זכויות יוצרים על הביטוי הזה "אגרוף ברזל", ואף השתמשת בו בצורה מאוד ציורית ומשכנעת כשהודעת על הפסקת אש חד-צדדית בתום מבצע "עופרת יצוקה". אבל כידוע לך, מר אולמרט, איבדת את זכויות היוצרים, ברגע שלא מימשת את ההבטחה והאיום להנחית אגרוף ברזל, והקסאמים ממשיכים לנחות, בלי אגרוף, בלי ברזל ואפילו בלי עופרת יצוקה... מקסימום סביבון...)

מדינה ריבונית שמוכנה לספוג חטיפת חייל מתוך שיטחה הריבוני ולא לפרק לגורמים, פשוטו כמשמעו, את הארגון, את הרשות ושלא לדבר על ה"ממשלה", שחטפו את החייל - מדינה שכזו נועדה מראש להיכשל במו"מ לשחרורו!

במקביל, שומעים בימים האחרונים ואף מתחילים ליישם הקשחת תנאי המאסר של האסירים הפלשתינים, ואפילו רצון ותכנון "להשוותם לתנאי המאסר של גלעד שליט".

עצם העובדה שאנו מתחילים להקשיח את תנאי המאסר של בני הבליעל שבאו לכאן מתוך מטרה ברורה לזרוע הרס, להרוג ולרצוח יהודים באשר הם ולקדם את רעיון הכחדתה והשמדתה של מדינת ישראל - זה טוב ויפה.

יחד עם זאת - הזיקה שיוצרים בין האסירים והמרצחים הפלשתינים לבין תנאי המאסר של גלעד שליט הינה שגויה בהחלט ורק מזיקה ופוגעת! ומדוע?


גלעד שליט אינו יכול ואסור שייחשב כשבוי מלחמה וכמי שאמנות בינ"ל של צבא ומלחמה יכולות לחול עליו. גלעד שליט נחטף מתוך שטח בריבונות מלאה של מדינת ישראל, לא בעיצומו של קרב ולא "נלקח בשבי" בכל דרך "לגיטימית" אחרת, באמצע "פעולה צבאית". חוטפיו של גלעד שליט והנהגת החמאס השולט ברצוע אחראים לפשע המלחמה של חטיפתו ויש לנהוג בהם בהתאם!

גם המרצחים היושבים בבתי הכלא בארץ לא יכולים ואסור שייחשבו כ"שבויי מלחמה" - מדובר במרצחים שהם עצמם פושעי מלחמה, שבאו בכוונה לזרוע הרס, חורבן, טרור ורצח של יהודים באשר הם, ויש להתייחס אליהם בהתאם!

ראש הממשלה היוצא נכשל במו"מ לשחרורו של גלעד שליט, ביום בו הסכים לנהל מו"מ, ישיר או עקיף, עם המרצחים, ולא הכריז (וקיים את ההכרזה), מיד עם החטיפה, כי יפרק לגורמים את החמאס ואת רצועת עזה, עד להחזרתו בשלום של גלעד.

אינך יכול לנהל מו"מ עם מי שאינך יודע לדבר בשפתו! כשנגור באוסטרליה (או בשווייץ או בכל מדינה מתורבתת ובעלת ערך עליון לקדושת חיי האדם) נשמח לנהל מו"מ בשפתם של תושבי המקום. אבל כשגרים במזרח התיכון, שמרבית תושביו מעריכים את חיי האדם כקליפת השום, ושמנסים לכפות את האידיאולוגיה הפנאטית והקיצונית שלהם בכח הזרוע ובאמצעות מעשי טרור וחטיפות, הגיע הזמן שנלמד לדבר בשפתם של תושבי המקום ו"לנהל איתם מו"מ" בשפה שהם מבינים!


ייתכן בהחלט שדווקא סיום כהונתה של הממשלה הנוכחית, שכבר קיבעה את המצב שנוצר מזה קרוב ל 1000 יום, והקמתה הצפויה של ממשלה חדשה בראשות מר בנימין נתניהו, יכולה להוות נקודת הזנק כדי להכריז על שינוי "כללי המשחק" לאלתר.

ולכן, אני קורא לך, אדוני ראש הממשלה הנכנס, להכריז כבר כעת (ואם גם אולמרט מסוגל לעשות זאת - אדרבא!) על הצבת אולטימטום חדש מול ארגון הטרור של החמאס ומנהיגיו.

אני קורא לכם, מר נתניהו ומר שאול מופז - שר הביטחון המיועד, להכריז כבר כעת על "כללי המשחק" החדשים, עד לשחרורו בשלום של גלעד שליט, ובלי שתיפגע שערה משערות ראשו.

ומכיוון שאצלכם לוח הזמנים הוא כה צפוף, ומלאכת הרכבת הממשלה וההסכמים הקואליציוניים גוזלת זמן כה רב, ניסחתי עבורכם את הכללים החדשים, את "כללי הברזל", שעשויים להביא בע"ה לשחרורו במהרה של גלעד, אמן!

כללי המשחק החדשים והצבת אולטימטום לארגון הטרור חמאס

1. להכריז ולהודיע קבל עם ועדה שכללי המשחק הישנים אינם תקפים, וכי לפי הכללים החדשים, יש לארגון החמאס בדיוק 48 שעות מרגע הרכבת הממשלה החדשה בישראל, כדי להשיב את גלעד בריא ושלם למדינת ישראל.

2. להודיע שמרגע פרסום הכללים החדשים, (ועוד בטרם חלוף 48 שעות האולטימטום), אף אחד מפעילי, מחבלי, מנהיגי, דוברי, ראשי ותומכי החמאס אינו חסין, והוא על הכוונת של מדינת ישראל, שמתעתדת לחסלו.
(גם איסמאעיל הניה, גם דובר החמאס בעזה, איימן טהא שהכריז השבוע כי ארגונו יחטוף חיילים נוספים כדי לשחרר את האסירים הפלשתינים, וגם כל מי שקשור לארגון).

3. תוך 48 שעות בהם לא ישוחרר גלעד שליט - ליישם את בידודה המוחלט של רצועת עזה - ניתוק החשמל תחילה, כעבור 48 שעות נוספות - ניתוק מעבר הגז והמים, ובהמשך הסגר מוחלט - אין יוצא ואין בא - גם לא מעבר "הומניטרי". אלו כשלעצמם ייצרו לחץ פנימי בתוך הרצועה של התושבים כלפי הנהגת החמאס, להביא לשחרורו המיידי של גלעד שליט.

(אגב, אם אלו לא ייצרו לחץ ולא יישמעו הקולות היוצאים נגד החמאס - משמעות הדבר שהתושבים מביעים תמיכה בהמשך פשע המלחמה של חטיפת גלעד שליט ואי-שחרורו, ומכאן שקל וחומר שהמשך הסנקציות הינו חיוני ומוצדק).

4. כעבור 72 שעות נוספות - להכריז על מדיניות של הפיכת כל אבן ואבן ברצועה עד לאיתורו של גלעד. ואיך "הופכים כל אבן ואבן"? בכל יום בו לא מוחזר בשלום גלעד הבייתה - משטיחים ומיישרים רצועה של עוד 10 ק"מ (ולכל מי שיחפוץ - יש די והותר זמן להתפנות).

5. במקביל, וכעבור שבוע מרגע ההודעה על האולטימטום - התחלת פירוקה בפועל של הרצועה - הפצצת מטרות מימשל, מטרות צבאיות, מטרות משטרה, מתקני ממשלה (ואני לא מתכוון רק לקילוף 2 קירות והפגזת אנטנה), ובקיצור: להפוך באמת כל אבן ואבן, עד לשחרורו של גלעד.

6. כל זה בשלב ראשון. לא חושב שיהיה צורך להגיע לשלב השני! אם יהיה צורך - יש מה לעשות גם בשלב שני...


ויפה שעה אחת קודם!
וליתר דיוק: ויפים 1000 יום קודם!

תאריך:  21/03/2009   |   עודכן:  21/03/2009
עו"ד גיל איכבום
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
1000 ימים - לשנות את הכללים לאלתר!
תגובות  [ 14 ] מוצגות   [ 14 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
שוחט ברוך
21/03/09 09:28
2
ציקי
21/03/09 10:56
3
ביב
21/03/09 14:31
4
הכללים ברורים
21/03/09 14:41
5
תמה
21/03/09 15:38
6
אריה דרוקמן
21/03/09 16:20
7
אחרון ברק
21/03/09 20:08
8
יתומצהל
21/03/09 20:11
9
אליאליאלי
21/03/09 20:13
10
גדעון אמיר
21/03/09 20:27
11
שלמה אידן
21/03/09 20:37
12
שלמה אידן
21/03/09 20:51
 
נמרוד הראל
22/03/09 03:00
13
שלמה אידן
21/03/09 22:07
פורום: חטיפת גלעד שליט כתוב הודעה
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
המשפט הקלאסי של פעם - הולך ונעלם ובמקומו אנחנו מקבלים - הצגה של יחסי ציבור, ספינים, הדלפות - והצגת ריאליטי. הנאום של קצב (3 שעות) היה מיותר משפטית, אבל מכוון לדעת הקהל - זאת הייתה תגובה של "חיה פצועה" ונואשת המתחננת לתמיכה והבנה.
20/03/2009  |  עו"ד אברהם פכטר  |   מאמרים
ארגוני טרור וארגוני פשע בינלאומיים, המתקיימים מסחר בלתי חוקי בסמים, מאיימים עתה על ביטחונן של מדינות רבות. הקשר שבין ארגוני פשע על-לאומיים וארגוני טרור אינו מסתכם רק בסחר בלתי חוקי בסמים. השותפות בין הגופים מורכבת, וכורכת יחדיו סמים בלתי חוקיים, כסף, גיאוגרפיה ופוליטיקה. למרות זאת, ארה"ב וסוכנויות אכיפה בינלאומיות מתעלמות מקשר זה, ובכך, מבלי משים, מסייעות להסלמת הטרור.
20/03/2009  |  רחל אהרנפלד  |   מאמרים
כמי ששירותו הביטחוני כלל גם פעילות מבצעית מעבר לקווי האויב והיה לו סיכוי בלתי זניח ליפול לידיו, אין זה פשוט עבורי לכתוב שורות אלה. בקלות, גורלי יכול היה להיות כגורלו של גלעד שליט. אך הדברים חייבים להיאמר בבהירות ואף בבוטות: אין ספק שאם לא ישוחררו המחבלים ברשימה המוכתבת של גורמי הטרור הפלשתינים, עתידו של שליט אינו ברור ובוודאי אינו בטוח. אולם תכלית גיוסו לצה"ל, כמו של כל חייל קרבי אחר, היא הגנה על המדינה ועל אזרחיה - גם אם הדבר תובע ממנו לסכן ואף לחרף את נפשו. ניסיון העבר מוכיח ששחרור מחבלים - גם אלה שאין להם "דם על ידים" - מביא לא אחת לפגיעה באזרחים. על-פי נתונים שפורסמו לאחרונה, מחבלים ששוחררו מהכלא הישראלי היו אחראיים למותם של קרוב ל-200 ישראלים. על-כן, אין יסוד להניח ששחרור מחבלים כעת כדי לפדות את שליט לא יביא לסיכון חייהם של אזרחים נוספים, שעליהם נועד שירותו הצבאי להגן.
20/03/2009  |  ד"ר מרטין שרמן  |   מאמרים
ספרה החדש של אירית קדם - "דרמת אמצע החיים", שכותרת המשנה שלו היא "מסע שלו, משא שלה", עוסק בתקופת אמצע החיים בחייו של אדם ובאופני הייצוג שלה בדרמה המערבית לתקופותיה. בעוד שאצל גברים, מסבירה קדם, מתבטא המשבר - הן בחיים והן בדרמה - במסע קווי הנע לעבר מטרה, אשר נפתח בהתעוררות ספקות ופחדים לנוכח מחציות החיים שנותרו מאחוריהם ולפניהם, דרך כמיהה להתחדשות ועד לניסיון לבנות זהות אחרת (העשויה להוביל לנטישת משפחה, בת-זוג, קריירה, מקום מגורים ולאובדן כושר היצירה), המסע הנשי הוא מעגלי או ספירלי, קצר טווח, וכולל גיחות קצרות או דריכה במקום עד היקלעות למבוי סתום. וכך, משבר אמצע החיים של האשה מתבטא בדרך כלל בזוגיות, בהחלפת עיסוק ובהתמודדות עם משבר הזדקנות ההורים.
20/03/2009  |  שרית ילוב  |   מאמרים
פסק דין של הנשיא (בדימ.) אהרן ברק בעניין טווינקו (רע"א 8791/00 אניטה שלם נ' טווינקו בע"מ (ניתן ביום 13.12.06)) מקרב את שני ההסדרים הרכושים, את הלכת השיתוף שבין ידועים בציבור ואת ההסדר הרכושי שבחוק יחסי ממון בין בני הזוג.
20/03/2009  |  עו"ד טלי אויזרוביץ  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il