|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

עצמאות אישית: מה שלא הורג - מחשל

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
28/04/2009  |   צילה שיר-אל   |   מאמרים   |   תגובות
זמנים קשים, אבל מחשלים [צילום: Flash90]

שבוע זה מהווה חג עצמאות לאנשים רבים, אם כי נראה שממבט ראשון קשה להגדיר כך את המצב לאנשים שחווים קושי. רק הסתכלות נוספת ומזווית אחרת, תוכל לשנות את זווית החשיבה וההבנה.

בשבוע זה יגיע הכוכב סאטורן - המוכר בשמותיו הנוספים כמו שבתאי והמורה הגדול - למעלה בה הוא יתיישר ויתחיל במסעו האיטי קדימה. למרות שמשבוע זה, כפי שציינתי, יגיע הכוכב למעלת התחנה, הרי שעדיין יזוז לאט ורק בתחילת החודש הבא יתיישר הכוכב סופית.

תקופה בה הכוכב מתיישר הינה תמיד תקופה סוערת ועמוסה לאנשים רבים ובמיוחד למזלות הבאים: בתולה, דגים, קשת ותאומים, ובמיוחד אלו שנולדו במחצית השנייה של המזל.

רק מהחודש הבא ניתן יהיה לסכם את התקופה האחרונה ולראות את האור בקצה המנהרה בנושאים בהם הוטרדנו בחודשים האחרונים.

כל המאורעות הקשים בחודשים האחרונים, נגרמו תחת השפעה כוכבית זו ועכשיו הגיעה נקודת השיא.

למעשה, כוכב סאטורן הוא המשפיע העיקרי בכל תהליך של שינוי המתרחש בחייו של אדם.

מטרת הכוכב היא להאיר את החלק החשוך באישיות הפנימית והמורכבת בחייו של כל אדם. תהליך ההארה הינו ארוך וכואב ולעיתים קרובות נעשה במשך זמן ארוך במיוחד וזאת בגלל הנטייה הטבעית של האדם לחזור אל העבר המוכר והידוע הכולל בתוכו גם דפוסי התנהגות שליליים, גם אם הם מכאיבים ולא מקדמים.

טבעי שמעברו של הכוכב יחדד ויקצין מצבים ויגרום להבין שיש הכרח לראות את הדברים מזווית ראייה מרוחקת כדי לקבל פרופורציה ואת מראה התמונה כולה. רק הבנה של "מה הכוכב רוצה ממני?" ולא "למה מגיע לי לסבול?" יכולה לקרב את האדם לתהליך המודעות ולשינויים המתבקשים ממעברו של הכוכב ובכך לקצר מהלכים כואבים.

בנוסף למזלות שציינתי שסבלו במיוחד בגלל ההכרח לקחת אחריות, הרי שגם המזלות הבאים לא רוו נחת: טלה ודלי. ולמרות זאת, היה להם קל יותר באופן יחסי לקבל את השינויים המתבקשים, כיוון שהייתה להם נטייה לזרום איתם ולא ללכת נגדם.

בימים אלו לפני התיישרות הכוכב, עדיין ייתכן כי יתרחשו אירועים נוספים ואולם ניתן כבר לראות את האור בקצה המנהרה ואת סוף הדרך - אירועים בנושאים חדשים לא יקרו וכל מה שיקרה ייסוב סביב הנושאים שאירעו עד היום אך בוואריאציות שונות.

בשלב זה, רצוי שכל אחד ישאל את עצמו מה הוא אמור ללמוד מההתרחשויות, וכדאי ומומלץ שכל אחד יבדוק מהי הנקודה החלשה שלו כדי שיוכל לתקן אותה ובכך לשפר את חייו ולהעלותם למקום גבוה יותר.

בתאריך ה-16 במאי יתיישר הכוכב סופית ויתחיל במהלכו קדימה, אך ייקח עוד כחודש וחצי עד אשר תפוג השפעתו לחלוטין. הנסיגה הבאה של כוכב סאטורן תהיה בינואר 2010 ובמזל מאזניים.

ולסיום, חשוב מאוד וכדאי לדעת שלמרות ההשפעה הקשה והמפחידה מעט של כוכב זה הרי שבסופו של דבר מטרתו העיקרית היא לחזק את האדם לקראת הליכתו בשביל שינויי החיים והמשפט "מה שלא הורג אותי מחשל אותי" הוא המוטו שצריך להיאחז בו בזמן מעבר כוכב זה.

והרי התחזית...

טיפ לילידי השבוע - השבוע הוא זמן טוב להתבונן מסביבכם ולבחון את ההישגים שלכם בתקופה האחרונה. שימו דגש במיוחד על המצב הכלכלי כיוון שנסיגת כוכב התקשורת עומדת להתבצע בדיוק בבית הכספים שלכם.

שור
ייתכן שבתקופה הקרובה תיאלצו להסתיר את מחשבותיכם ולא בגלל שאין לכם צורך לשתף אחרים, אלא בגלל העובדה שתרגישו שאת תוכניותיכם האישיות עדיף לכם לשמור לעצמכם, עד אשר תהיו בטוחים שהדרך שבחרתם נכונה. מערכות יחסים יצטרכו להיות בהקפאה בגלל העובדה ששוב לא תדעו האם יש לכם שותפים מלאים לתוכניותיכם או אולי כמו בפעמים קודמות - תישארו לבד ברגע הכי קריטי.

תאומים
כוכב התקשורת מרקורי, המקושר עם היותו הכוכב השליט במזל שלכם, נכנס לנסיגה ובמזל שלכם. לעובדה זו פנים רבות ומשמעותיות. אלו מכם שעובדים בתקשורת ובתיקונים כלשהם, עשויים להיות מרוצים מאוד כיוון שלפתע תהיה לכם עבודה רבה. אלו מכם, שבחרו לעבוד מאחורי הקלעים יהיו פחות מרוצים מנסיגה זו במזל שלכם, כיוון שתרגישו שלא מבינים אתכם ועובדה זו תימשך לאורך כל זמן הנסיגה.

סרטן
הנושא החברתי וקידום עצמכם יהיו מאוד חשובים לכם בשבוע זה. עשו ככל שביכולתכם להתחבר לאנשים הנכונים כדי לקדם את עצמכם במעמד החברתי. יכולת הדיבור שלכם תהיה במיטבה כך שזה הזמן הנכון לקדם את עצמכם גם בתחום הקריירה, וזאת לאחר תקופה ארוכה בה היה הכוכב ונוס בנסיגה בבית הקריירה שלכם. משבוע זה, ונוס שוב בבית הקריירה שלכם אך הפעם כבר לא בנסיגה, כך שהגיע הזמן לפעול.

אריה
מומלץ לכם לשים לב לשנים קודמות בתקופה זו, כיוון שנראה שתמיד בתקופת האביב ולפני הקיץ אתם נמצאים בהתלבטות ביניכם לבין עצמכם כיצד להמשיך ולהתנהל. מבחינה כספית אתם חייבים לבדוק את כל האפשרויות ולא להתפזר כפי שנהגתם לעשות עד היום. ההתלבטויות תהיינה בתחום העסקי והחברתי מכיוון שאלו התחומים בהם אתם חייבים לעשות שינוי. התייעצו עם אנשים ניטרלים.

בתולה
בימים אלה מתיישר הכוכב סאטורן הידוע באנרגיה הקשה שלו הבאה לעכב ולהגביל, בדיוק במזל שלכם ויתחיל להרפות מכם את הלחץ בו הייתם שרויים עד היום. למעשה, אתם כבר יודעים בדיוק מה אתם צריכים לעשות ובמידה שאינכם מוכנים עדיין לכך, הרי שהחיים ידחפו אתכם לממש את התוכניות. עובדה נוספת שעליכם לדעת היא, שעד לסוף שנה זו יותר לא תידרשו לעשות שינויים כואבים.

מאזניים
נראה שאתם בתקופה של שינויים מאוד משמעותיים בחייכם עם יכולת להגיע לתובנות מאוד עמוקות. הימצאות כוכב סאטורן המביא איתו מודעות בבית תת-ההכרה שלכם גורם לכם להיות יותר ריאלים ומכונסים בתוך עצמכם. נראה שמשבוע זה תוכלו לראות את כל נושא השותפויות של חייכם בדרך חדשה. ייתכן שיהיו מצבים בהם תרגישו שלמרות הצורך הבסיסי שלכם ב"יחד", עדיף לכם להיות קצת לבד בתקופה זו.

עקרב
אתם נמצאים בדיוק במחצית השנה לאחר יום ההולדת שלכם. תקופה זו תמיד מביאה להרהורים ולסוג של התלבטויות בנוגע לצרכים האמיתיים שלכם ובכל תחום. נראה שהפעם על הפרק נמצא נושא התעסוקה בגלל העובדה שמרבית הכוכבים בשמים נמצאים בבית העבודה שלכם. ואולם, עכשיו משהתיישר הכוכב ונוס האחראי על מערכות יחסים בבית העבודה שלכם נראה שהגיע זמנכם לחפש ולשדרג את צורת התעסוקה שלכם.

קשת
אתם נמצאים בתקופה מעט מבלבלת עבורכם בגלל השינויים הרבים שאתם עוברים. אין ספק שלאחרונה ביצעתם שינויים מאוד משמעותיים בנושאי עבודה שגרמו לכם להוציא הרבה אנרגיה, כך שהנה סוף סוף אתם שלמים עם השינוי. מבחינה אישית נראה שההתעסקות שלכם עם הצרות של האחרים גם היא גזלה מכם משאבים רבים ולכן עכשיו הגיע זמנכם אתם לטפל בעצמכם.

גדי
אתם נמצאים בתקופה מאוד משמעותית עבורכם בגלל הצורך הגדול שלכם לשנות את כל סגנון ודרך חייכם. מאחר שהכוכב פלוטו נמצא במזל שלכם, הרי אין ספק שאכן תצליחו לממש את תוכניותיכם, אלא שלכל דבר יש את הזמן המתאים. הכוכב יופיטר המביא איתו אפשרויות חדשות עדיין נמצא בבית הכספים שלכם, כך שיש לכם אפשרויות להתקדם ואולם פעלו בזהירות רבה בין יוני לאוקטובר.

דלי
נראה שתקבלו עזרה בכל הקשור לצרכים שלכם מהסביבה המוכרת לכם וגם מהמשפחה. ואולם, לעזרה זו יש מחיר שלא בטוח שאתם מוכנים לשלם והוא העובדה שיהיו אנשים שייכנסו לכם לחיים ולא יניחו לכם עד אשר הדברים ייעשו כרצונם. לאנשים העוזרים לכם יש כוח עליכם, עובדה שאינכם אוהבים אותה. נסו למצות את האנרגיה של כוכב יופיטר מבלי להיסחף לאופטימיות שאינה מבוקרת.

דגים
במידה שתפעלו נכון הרי שזה הזמן שלכם להצליח בכל הקשור לנושאים הכספיים שלכם. הכוכב ונוס היה בנסיגה בכל התקופה האחרונה וגרם לכם להרבה חוסר בהירות וסבלנות. ואולם, מעכשיו נראה שההצלחה תגיע דרך חברים קרובים שיהיו נכונים לבוא לקראתכם. הכוכב סאטורן, הגורם לכם להתייחס לחיים יותר ברצינות, עומד לצאת מהנסיגה בה שהה בחודשים האחרונים ויחזיר אליכם את הכוח הנדרש לשינוי.

טלה
נושאים כספיים יעסיקו אתכם מאוד בתקופה הקרובה בגלל כל השינויים המשפחתיים שאתם עומדים לעבור. כיוון שכך, מומלץ לכם להשקיע יותר בעבודה ולא לתת למצבי רוח להפיל אתכם ולהסיט אתכם מתוכניותיכם. הכוכב מארס, שליט המזל שלכם, נמצא כרגע אצלכם למשך כל החודש הקרוב וייתן לכם את האפשרות להצליח ולקבל את האנרגיות הנדרשות לביצוע תוכניותיכם.

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תאריך:  28/04/2009   |   עודכן:  28/04/2009
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עצמאות אישית: מה שלא הורג - מחשל
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
כשרואים את הסבות
29/04/09 14:43
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יום העצמאות תשס"ט רחוק קצת מפעמי תש"ח, ויש תחושה של חשבון נפש. מדינת ישראל בת שישים פלוס. אנו חיים את העשור השביעי למדינה, וכבר אנו בראשיתו. זו אינה סדרת טלוויזיה, וגם לא פרק בתוכנית ריאליטי. גם בלי לחשוב על "האח הגדול", ואפילו גם כשלא חושבים על "המירוץ למיליון", יש רצון לאיזה פסק זמן: להרהר קצת על חזון, על תורת החיים שהייתה ביסוד הדברים. זו שעת חשבון נפש: האם שכחנו, האם אפשר עוד לחזור.
28/04/2009  |  הרצל ובלפור חקק  |   מאמרים
כששאלו את זקני צפת מדוע לא הצליחו הערבים לכבוש אותה במלחמת השחרור? הם השיבו: "בגלל שתי סיבות: העבודה והנס. עבודה על שום מה? בגלל העבודה הקשה שלנו, כשהתפללנו לאלוהים ימים ולילות כדי שיצילנו מידם של הערבים. ולמה נס? בגלל שהפלמ"ח הגיע בדיוק בזמן".
28/04/2009  |  גורי גרוסמן  |   מאמרים
לצערנו מדינת ישראל סופגת מידי שנה הרוגים רבים מקרב חיילנו אם בקרב, אם במלחמה בכבישים ואם מסיבות שונות וכואבות אחרות. משפחות רבות בוחרות להנציח את יקיריהן בדרכים שונות: כתיבה והכנסת ספר תורה, יצירת ספר זיכרון, עריכת אלבום, הקלטת שירים ועוד אפשרויות הנצחה מגוונות. כל משפחה וסגנונה, אמונותיה, יכולתה ורצונה. אין טוב יותר או טוב פחות.
28/04/2009  |  עמרי גלפרין  |   מאמרים

28/04/2009  |  דודו אלהרר  |   מאמרים
"בזכותם" – קבעה אתמול (ב', 27.4.09) כותרת אחד העיתונים הגדולים, ערב יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל. דהיינו: אנו כפרטים חיים בזכותם של החיילים המתים, המדינה ככלל מתקיימת בזכותם של החיילים המתים. האמנם?
28/04/2009  |  איתמר לוין  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il