|   15:07:40
  יוסי קרמר  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין

איך לטפל בתאונות בדרכים

רצוי להסביר לנהג שיבין את טעותו כשהוא רגוע ויודע שהוא לא ייענש על הטעות שעשה התייחסות כזו לנהג תאפשר לו לקחת את האחריות על הנהיגה שלו על עצמו בלבד, ובעיקר להבין מבחינה תודעתית שהוא זה שיצטרך לחיות בסבל עם מעשיו
24/06/2009  |   יוסי קרמר   |   מאמרים   |   תגובות
[צילום: פלאש 90]

להבנתי, נכון להיום התאונות בדרכים מתרחשות כיוון שאין ביכולתנו להבין איך למנוע אותן, וגם בגלל הנושא הכספי. נוכל למנוע את התאונות בדרכים רק במידה ונבין שאנחנו צרכים לעשות לעצמנו סדר תודעתי חדש. עם סדר תודעתי חדש נוכל להשתדל ולהימנע מתאונות בדרכים. ללא שני המרכיבים הנזכרים מעלה, ימשיכו אנשים להיפצע ולמות!

האם הכסף הוא שיקול בהגנה ושמירה על חיינו? להבנתי, התשובה היא לא!!! כשהכל יהיה בחינם, וכל אחד יתרום את חלקו לקהילה ללא תמורה כספית, ויקבל את מבוקשו ללא כל תמורה כספית, נוכל לשפר את רמת חיינו בכל התחומים, כולל בתחבורה, לרמה התפתחותית מתקדמת יותר.

כמה דברים מינימליים שצריך לבצע:

1. עלינו לתכנן ולייצר רכבים איטיים יותר, רכבים ממוגנים יותר מפגיעות כלשהן ומפגיעות כתוצאה מתאונה, בעלי כריות אוויר שמגינות עלינו מכל הכיוונים, אבל בעיקר לבנות את המכוניות מסיבי פחמן, כמו שבונים מכוניות שמשתתפות במרוצים שמאפשרים הגנה לנהג גם במהירויות שהן מעל מאתיים קמ"ש, ולא כמו שבנויות המכוניות כיום, שהן עשויות מחומרים שלא מאפשרים הגנה לנוסעים, כנראה בגלל שיקול העלויות הכרוכות בזה.
2. מומלץ ורצוי לחבןש קסדה בנסיעה ברכבים שלא ממוגנים היטב.
3. כל הנוסעים ברכב פרטי צרכים להיחגר עם חגורת בטיחות.
4. הפרדה עם בטון מזוין (בטון בתוספת פלדה), בין שני כיווני הנסיעה המנוגדים בכל הכבישים, וזאת על-מנת למנוע התנגשות חזיתית.
5. הפרדה עם בטון מזוין בין הכביש וצידי הדרך בכל הכבישים, וזאת כדי למנוע מרכבים לסטות ולהתהפך לצידי הדרכים.
6. להזיז או להוריד את כל העמודים למיניהם והעצים והפרסומות בצידי הדרכים ומאמצע הנתיבים המנוגדים, וזאת כדי שרכבים לא יפגעו מהם ויתרסקו עליהם.
7. לבטל את פניית הפרסה לרכבים ולבנות מעבר לכיוון הנגדי שהוא תת-קרקעי או על קרקעי, וזאת כדי למנוע התנגשות בין כלי הרכבים.
8. להוריד את כל שלטי הפרסום וטלוויזיות הענק שנמצאים בצידי הדרכים שמבלבלים את הנהגים.
9. לבטל ולהוריד את כל התמרורים שכמעט וכל הנהגים לא זוכרים מה המשמעות שלהם ובמקומם לשים שלטים בכתב יד ברור ולא שלטים מצוירים, כדי שאפשר יהיה לקרוא ולהבין.
10. הפרדה עם בטון מזוין בין המדרכה לכביש, כדי למנוע פגיעה בהולכי רגל ע"י רכבים.
11. ביטול מעברי החצייה להולכי רגל בכבישים ובניית מעברים שהם תת-קרקעיים או על קרקעיים, כדי למנוע פגיעת רכבים בהולכי הרגל.
12. ביטול כל הרמזורים והצמתים ובניית מעברים שהם תת-קרקעיים או על קרקעיים, וזאת כדי לאפשר לתנועה לזרום וגם למניעת תאונות.
13. בניית מקומות מנוחה, שירותים ותקשורת במרחק סביר אחד מהשני, לצידי הדרכים, וזאת כדי שנהגים לא יעצרו את רכבם בצידי הכביש ויסכנו את חייהם.
14. בנהיגה צריך לסגור פלאפונים, רדיו, טלוויזיות, די.וי.די ומכשירי קשר ולהתרכז בנסיעה בלבד.
15. הנהג צריך להימנע משיחה או ויכוחים כלשהו ולהתרכז בנהיגה בלבד.
16. ביטול מעברי החצייה להולכי רגל דרך מסילות הרכבת, ובניית מעברים שהם תת-קרקעיים או על קרקעיים, וזאת כדי למנוע פגיעת הרכבת בהולך הרגל.
17. ביטול מעברי החצייה של רכבים דרך מסילות הרכבת ובניית מעברים תת-קרקעיים או על קרקעיים, וזאת כדי למנוע התנגשות בין רכב נוסע לרכבת נוסעת.
18. הפרדה עם בטון מזוין בין פסי הרכבת לכביש.
19. חגירת חגורת בטיחות בכל אמצעי התחבורה הציבורית.
20. תאורת לילה צריכה להיות בכל הכבישים.
21. שדות תעופה צריכים להיות ממוקמים במקומות מבודדים ולא במקומות מיושבים באנשים.
22. על המטוסים להימנע מלעבור מעל מקומות מיושבים באנשים.
23. תחבורה ציבורית צרכה לעבוד שבעה ימים בשבוע ועשרים וארבע שעות ביממה, וכך ימנעו אנשים ובמיוחד הילדים שמבלים בימי שישי ושבת מלנסוע ברכבם הפרטי, כלומר בימי הבילוי של הנוער.
24. מרוב שיש כל כך הרבה סוגים של רכבים, משאיות, אופנועים ואמצעי תחבורה אחרים והפרסום של היצרנים והסוכנים הוא אינטרסנטי כדי להרוויח כסף, כמעט בלתי אפשרי לדעת מה בטוח יותר ונקי יותר לאיכות הסביבה לאנשים שרוצים לרכוש רכב, ואת הגישה הקיימת כיום צריך לשנות.
25. אופנוענים ולרוכבי אופניים רצוי שהם ימנעו מהסיכון שכרוך בנסיעה על הכביש.
26. יש להסדיר לאופנוענים ולרוכבי אופניים מקום מיוחד שיוכלו לרכב שם, כדי להימנע מנסיעה על הכביש, וצריך שיהיה להם את כל אמצעי המיגון לנסיעה בטוחה.
27. רכבים כבדים ומשאיות צרכים לנוע בכבישים בשעות הלילה, כאשר התנועה בכבישים דלילה, ובכך הם לא יסכנו את התושבים ורכבים אחרים.
28. יש להסדיר מסלולי מרוץ לכל ענפי הרכב המוטורי, כדי שלא יתחרו על הכבישים ויסכנו אנשים, רכבים ואת עצמם.
29. האם סלילת הכביש כאן נעשית בשיטה הכי טובה בעולם? ואם לא למה? צריך לסלול את הכבישים בשיטה הכי בטוחה הידועה הקיימת בעולם.
30. הנסיעה בדרכים מטרתה להביא אותנו ממקום למקום בבטחה! ולכן ההתייחסות למטרת הנסיעה בדרכים לא צריכה להיות לשם ההנאה או לכל ריגוש אחר, אלא עניינית!
31. נסיעה תחת השפעה של מחלה ו/או תופעות פיזיולוגיות ו/או אלכוהול, סמים, תרופות, סיגריות או אכילה ושתייה בעת הנסיעה מסכנת את הנהג והנוסעים שעימו ואנשים אחרים.
32. הקטנת מהירות המכוניות והרכבות.
33. בקרת פיקוח על כל ענפי התחבורה, כדי שיהיה סדר וביטחון.
34. תהליך הלימוד של התיאוריה ולימוד הנהיגה וצבירת הניסיון בנהיגה צריך להיות מעמיק יותר וארוך יותר ללא כל תשלום כספי, כלומר בחינם, וללא לחץ כדי לסיים.
35. במקרה שהנהג\ת טועים, יש להסביר להם את הטעות שעשו בסבלנות ולא להשתמש בשיטת הענשה שגורמת לנהגים להיות עקשניים, אסרטיביים ומניפולטיביים, ולא להבין את מהות הטעות שהם עשו.
36. צריך לארגן עזרה ראשונה ופינוי מהיר של נפגעי התאונות בדרכים לבתי החולים באופן מיידי.
37. צריך לארגן עזרה מהירה לנהגים שנתקעים בדרכים.
38. צריך לארגן אמצעי תקשורת לנהגים למקרה שהם נתקעים בדרכים או לכל מקרה אחר.
ועוד...

כל זאת עד שנגיע לרמה התפתחותית מתקדמת יותר, שהיא בעל סדר תודעתי חדש, שבו בני האנוש ייסעו ברכבם באמצעות בקרה ושליטה על-ידי בקרים, ונחיה במציאות שבה לא יהיה שיקול כספי כדי שנשמור ונגן על עצמנו, כי כולנו נחיה בהרמוניה ללא האינטרס הכספי הידוע כיום.

כל הסעיפים המוזכרים מעלה צרכים להתבצע אך ורק מתוך הבנה, רצון ובניית היכולת לשינוי הרגלים שגויים, ולא מתוך כפייה או הענשה.

ההתייחסות לנהג צריכה להיות מתוך הבנה, ואינה צריכה להיות מתוך הענשה שגורמת לנהג לפחד, הפחד שנתון בו הנהג ששגה גורמת לו להיות אגואיסט, אינטרסנט ומניפולטיבי, לכן רצוי להסביר לנהג שיבין את טעותו כשהוא רגוע ויודע שהוא לא ייענש על הטעות שעשה. התייחסות כזו לנהג תאפשר לו לקחת את האחריות על הנהיגה שלו על עצמו בלבד, ובעיקר להבין מבחינה תודעתית שהוא זה שיצטרך לחיות בסבל עם מעשיו, שזהו הכלא האכזר ביותר שקיים, שממנו צריך יהיה בן האנוש להבין איך להשתחרר.

השינוי האישי והחברתי יתרחש רק כאשר נבין, נרצה ונבנה לעצמנו את היכולת לשנות הרגלים שגויים.

תאריך:  24/06/2009   |   עודכן:  24/06/2009
יוסי קרמר
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
איך לטפל בתאונות בדרכים
תגובות  [ 6 ] מוצגות   [ 6 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ירון זכאי
24/06/09 18:01
 
יוסי קרמר.
25/06/09 10:17
2
הרצון והשכל
24/06/09 21:19
 
יוסי קרמר.
25/06/09 10:33
3
fhrt554
24/06/09 21:20
 
יוסי קרמר.
25/06/09 11:17
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אכן, פנים רבות לה לכותרת.
24/06/2009  |  אפרי הלפרין  |   מאמרים
ב-3 ביוני הגישה לנו ידידתנו הגדולה טיוטת תוכנית מדינית עם דרישה תקיפה שמנהיגינו יתנו לה את אישורם עד ה-18 לחודש. מנהיגי השמאל הודיעו כי לא יועילו כל הניסיונות לשכנע את הממשל לשנותה, וכי דחיית התוכנית עלולה להביא לקרע עם המעצמה היחידה האוהדת את מטרותינו. השמאל והמרכז הצביעו בעד התוכנית; הימין התנגד; בסופו של דבר אושרה התוכנית שלפיה חלק מארץ ישראל יקרע מידינו ויימסר למדינה ערבית, ובחלק הנותר יחיו ביחד יהודים וערבים ויחולו בו הגבלות על התפתחות היישוב היהודי.
24/06/2009  |  קובי לירז  |   מאמרים
עוד בבטן אימנו הרגשנו את היצרים המיניים והתשוקות של אימנו, ולמדנו דרכה להרגיש את אותם רגשות יצריים שבה, ואימצנו אותם. עם אותם הרגשות היצריים המיניים שהרגשנו, באנו לעולם, והם הפכו להיות חלק בלתי נפרד מדפוס ההתנהגות האינסטינקטיבי שלנו.
24/06/2009  |  יוסי קרמר  |   מאמרים
על אף המשבר שבו שרוי ענף התיירות, מומלץ מאוד להיזהר מ"טריקים" שונים ומשונים שעלולים ליזום אלה העוסקים בו. מסתבר שלמרות המשבר, יש ביניהם כאלה שבלשון המעטה פשוט אינם מפגינים, כפי שמתבקש, שרות הוגן כלפי לקוחותיהם. אי-הגינותם או רשלנותם עלולה, בסופו של דבר, לגרום כאב ראש לתייר שלנו ולשבש את חופשתו מעבר לים.
24/06/2009  |  ראובן לייב  |   מאמרים
ידיעה קטנה ומעצבנת. לפני מספר ימים התפרסמה ידיעה בעיתון דה מרקר על כך שבתה של חברת הכנסת רוחמה אברהם התקבלה כעובדת בדרג נמוך באל על, אך עם תנאים מועדפים מבחינת שכר ודרג. נדמה שהידיעה הקטנה הזו, חסרת החשיבות כביכול, מעידה על הרקבון והשחיתות ששופעים במדינתנו הקטנה.
24/06/2009  |  אייל גולדמן  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אם למרות הכל עסקת החטופים לא תצא לפועל - האם בני גנץ יפרוש?    האם ביבי יודח?    זה סוף שלטון הליכוד?
צבי גיל
צבי גיל
בעיתונים משתקפת לאחרונה איזו לאות, עייפות, תשישות, רחוק ממלחמתיות. והכותרות כאילו כבדו עיניהן טרם נמנום    מעין שקיעה לתוך אפתיה
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il