|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תוכן לאינסטגרם - המנוע הדיגיטלי להגדלת העסק שלך
כתיבת המומחים
לימודי רפואה סינית 2024

כשמאדים בא וכשמאדים הולך

כוכב מארס נכנס למזל אריה וישפיע באופן חיובי גם על המזלות מאזניים, קשת, טלה ותאומים תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
13/10/2009  |   צילה שיר-אל   |   מאמרים   |   תגובות
"אל המלחמה"

בימים אלה נכנס הכוכב מארס, המוכר גם בשמו מאדים והידוע כאל העשייה, האנרגיה והמלחמה, למזל אריה. הכוכב ישהה במזל משבוע זה ועד לחודש יולי 2010. ביקור ארוך זה יתאפשר בגלל הנסיגה אותה הוא יבצע בין החודשים דצמבר 2009 ועד לאפריל 2010. עובדה זו מבשרת קבלת עזרה של הרבה כוח ומרץ מהיקום על-מנת ליישם תוכניות חדשות וישנות. אין כמו הכוכב מארס לגרום לכם להרגיש שאתם מקבלים תוספת כוח וכל נושא שהיה נראה פעם כקשה ובעייתי הופך להיות קליל ואפשרי.

ואכן, מארס הוא אותו הכוכב לו אני מצפים כדי שייתן אנרגיה לכל מזל בו הוא מתארח, וזאת כדי להביא לידי הוצאה לפועל של תוכניות ופרויקטים שתוכננו לאחרונה, או שהתעכבו מזה זמן רב.

מארס מסמל גם את דרך ההגנה בו בוחר האדם כדי להגן על עצמו ועל הטריטוריה שלו ולכן, כוכב זה ידוע גם בכינויו "אל המלחמה", והוא זה אשר ייתן בסופו של דבר את האומץ, הפעולה והדחיפה לצאת למלחמה... בימים בהם אנו מרגישים יותר אנרגטיים וחיוניים, סביר להניח שאנו מושפעים לטובה מעוצמתו של כוכב מארס, המעניק לנו את האנרגיה והכוח שדוחפים, כפי שציינתי, לפעולה ולמימוש כל תוכנית שמזמן רצינו לעשות. כוח זה ירגישו הפעם בצורה החיובית יותר המזלות הבאים: אריה, מאזניים, קשת, טלה ותאומים.

ואולם, בתוך החודשים הרבים בו יבקר הכוכב במזל אריה - יבצע גם נסיגה (רטרו) בין החודשים דצמבר 2009 ועד לאפריל 2010. המזלות שיושפעו הפעם מהנסיגה הם המזלות הבאים: אריה, דלי, עקרב, שור, דגים וגדי. וכל אחד יחוש זאת בתחום חיים אחר בהתאם למפה האישית. הפעם חשוב מאוד להיות זהירים עם נסיגת כוכב זה, כיוון שהוא משפיע גם על מפת המדינה ונראה שהתקופה בה ישהה הכוכב בנסיגה תשפיע על המדינה בדרך של עשייה אינטנסיבית.

חוסר מנוחה יתחיל להיות כבר בשבועיים הקרובים ויתעצם ככל שנגיע לתקופת הרטרו. מארס מביא איתו תחושה של אנרגיה מלחמתית ובמידה שלא משתמשים בכוח זה כיאות, הרי שהכוח עשוי להיות אגרסיבי במיוחד, עם תוצאות קשות לכל המעורבים בדבר.

מאחר שהנסיגה תהיה רק בעוד כחודש וחצי, הרי שכבר עכשיו הזמן להשקיע יותר אנרגיה כדי לדחוף נושאים חשובים שרציתם לממש אותם מזה זמן רב.

כל המזלות שנהנים עכשיו מביקור מארס עלולים בזמן הנסיגה לחוות קשיים קשים מהרגיל בכל הקשור לביצוע, לתכנון ולעשייה. בעיות שלא ציפיתם אותן מראש עלולות לצוץ והעשייה שלכם עלולה להתעכב בשל כך. ייתכן שתשקיעו אנרגיה רבה בניסיון להזיז דברים, אך כתגובה תחושו בהאטה ולכן, במידה שאתם חשים בה, עדיף לכם לזרום איתה ולא לנסות לדחוף היכן שאתם נתקלים במכשול. חכו... ואת תוכניותיכם המשיכו לבצע רק עם סיום הנסיגה.

מזל אריה יהיה המזל היחיד שעם תחילת הנסיגה עדיין ירגיש שיש לו יותר כוח ליצור, אך לאט לאט יחוש שנגמרו לו הכוחות והכל יתחיל להיראות כבד וקשה מהרגיל לעשייה. דאגות שונות הקשורות לביטחון האישי והכלכלי עלולות לצוץ, ונראה שילידי מזל אריה יהיו יותר עסוקים בפעילויות שעיקר תוכנן - הישרדות.

גם שאר המזלות, דלי, שור ועקרב ירגישו שהעשייה שלהם מתנהלת תחת לחץ, ואף ייתכן שתהיו נוחים לפעול במהירות, אך זו מהירות זו עלולה להביא איתה פזיזות וטעויות בשיפוט. מאחר שהכוחות הפועלים בשמים יהיו בהיבטים קשים זה לזה, חשוב מאוד לשמור על איזון ככל האפשר כיוון שהנטייה הכללית יכולה להביא יותר אגרסיה ברמת האישית והקוסמית.

הזוית אינה פועלת במידה שווה עם כולם ותשפיע בעיקר על המזלות שציינתי במידה שנולדו בשליש הראשון והשני של המזל. אלה מכם שנולדו בסוף המזלות שצוינו לא ירגישו את עוצמת נסיגת הכוכב, אלא דרך הקשרים עם אנשים אחרים החווים אנרגיה זו.

והרי התחזית...

טיפ לילידי השבוע - אתם נמצאים עכשיו בתקופה של התחלות חדשות בנושאים חשובים וחדשים בחייכם. זה הזמן עבורכם לקטוף מהיקום את ההזדמנויות שמבקשות להגיע אליכם.

מאזניים
מבחינה חברתית אתם נמצאים באחת התקופות היותר טובות של חייכם וזאת בשל העובדה שהכוכבים ונוס ומרקורי מבקרים במזל שלכם. ונוס, הכוכב המקושר אליכם, ומרקורי, המזוהה עם תקשורת, קרובים זה לזה במזל שלכם ומשפיעים על היכולת הורבלית שלכם, כך שזוהי תקופה מצוינת עבורכם לפתור נושאים שנויים במחלוקת. זה הזמן המתאים למצות את מלוא הפוטנציאל של כוכבים אלה.

עקרב
מרבית הכוכבים נמצאים אצלכם בבית המקושר עם תת הכרה ותחומים הקשורים לתת המודע של האדם... ולכן, זוהי תקופה מתאימה יותר להסתגרות ולהתכנסות פנימה. מחשבות שונות יעברו לכם בראש בגלל חשבונות נפש שאתם עוברים, אך מאחר שאתם מתחילים לחוות את אנרגיית טרום יום ההולדת, הדבר טבעי ביותר. אך ייתכן שתרגישו בבדידות שאינה קלה עבורכם, אך הכרחית עבור הבשלות הרגשית.

קשת
מבחינה חברתית זוהי אחת התקופות היותר מוצלחות שלכם מזה זמן רב כדי לחזק ולשפר את המעמד החברתי שלכם. נראה שמזדמנות לכם התחלות והצלחות חדשות בתחום. אנשים יחפשו את קרבתכם ועובדה זו תסב לכם נחת כיוון שתרגישו שהנה סוף-סוף אתם מקבלים את ההכרה האישית והציבורית לה חיכיתם מזה זמן רב. זה המקום לתפוס את האפשרויות ולהשתמש בהן עבור תוכניותיכם.

גדי
תחומי הקריירה עומדים להיות צד מאוד חזק אצלכם בגלל ביקורם של כוכבים רבים בבית זה. מאמצע חודש זה יגיע זמנכם לחזק את כל התחום הכלכלי והמקצועי שלכם כיוון שהם שזורים זה בזה. למרות שאתם מרגישים שהכל מגיע אליכם בדרך הקשה, הרי שהדברים בכל זאת זזים אצלכם בכיוון שאתם מחפשים. היעזרו בעצות ובתמיכה של מכרים, כדי לדחוף את הנושאים שבכוונתכם להשקיע בהם.

דלי
משבוע זה נמצאים מרבית הכוכבים בבית המקושר עם חו"ל ותפיסת עולם המתגבשת בגיל מבוגר, ולכן נראה שאתם עוברים תהליך מאוד משמעותי בנושאים אלה. זה הזמן עבורכם לחזק קשרים עם חו"ל או כל מקום אחר הנתפס אצלכם כמקושר עם מקומות רחוקים. הקשיים שחוויתם לאחרונה היו אמורים לבגר אצלכם את תפיסת העולם ולכן, מומלץ לכם להשתמש בידע שקיבלתם ורכשתם כדי לקדם את עצמכם.

דגים
לאחרונה הייתה לכם הזדמנות לעשות שינויים רבים בחייכם. קיבלתם אינסוף של מסרים מהאני הפנימי שלכם, כך שבמידה שהקשבתם להם יכולתם לעשות את הדברים הנכונים עבורכם כדי להתקדם. אלה מכם שנולדו בסוף המזל עדיין, יכולים להגיד לעצמם שההזדמנויות עדיין לא מומשו ואתם מתנדנדים בין לעשות מה שטוב לכם ובין עשייה לטובת האחרים, שטובה להם אך מרחיקה אתכם מתוכניותיכם המקוריות.

טלה
משבוע זה ולמשך כל התקופה הקרובה נראה שתעמדו במבחנים שונים הקשורים לשותפויות ולמערכות יחסים, שבהן יש צורך לוותר לזולת על-מנת להמשיך ולהחזיק במסגרת הקיימת. זה הזמן שלכם לפתח דווקא את מערכות היחסים שאינן קשורות באופן ישיר למסגרת היומיומית שלכם, כיוון שנראה שתזדקקו לתמיכה בכיוון זה בכל פעם שתרצו לאפשר לעצמכם מרווח נשימה וקצת חופש עבור עצמכם.

שור
לאחר תקופה ארוכה של חוסר יציבות בכל הקשור לנושאי הקריירה שלכם, נראה שמחודש זה תוכלו להיות הרבה יותר רגועים והחלטיים ביחס לכל המתרחש. נגמרה עבורכם תקופת הלמידה בה הייתם צריכים להיות ערניים וקשובים בכל תחום כדי לדעת כיצד להחליט את החלטותיכם. זה הזמן שלכם לחזק את המקומות החלשים עדיין בתחום המקצועי ולהמשיך בקידום תוכניותיכם העתידיות בנושאי העבודה.

תאומים
אלה מכם שנולדו בסוף המזל עדיין צפויים לשינויים ולתקופות של לקיחת החלטות חדשות מתוך הנסיבות המשתנות בשטח. יש סיכוי טוב להתקדמות במידה שיתבצעו הרחק ממקום מושבכם הרגיל. זה הזמן לשנות בצורה קיצונית את סגנון עיסוקכם ולהתחיל משהו חדש לחלוטין. היצירתיות שלכם בתקופה זו תפרח ויש לכם כל הסיכויים לממש את עצמכם בכל דרך שתרצו. היזהרו בתחום הרגשי לא להיסחף יתר על המידה.

סרטן
בתקופה האחרונה הושפעתם מהכוכב מארס שגרם לכם לעשייה אינטנסיבית ולעיתים אף בצורה חזקה מדי. משבוע זה ייצא הכוכב מהמזל שלכם וייתן לכם יכולת להתחיל להתאזן שוב עם חייכם. ואולם, כדי לשמור על איזון, מומלץ לכם להתחיל ולהתארגן מחדש על כל הנושא הכלכלי בחייכם. ייתכן שתיאלצו לעשות שינויים בתחום וזאת בשל התנהלות לא נכונה בתקופה האחרונה. אל תפחדו משינויים - זרמו איתם!

אריה
משבוע זה ייכנס הכוכב מארס למזל שלכם וישהה אצלכם במשך כל החודשים הקרובים עד לחודש יוני 2010. תקופה זו מבטיחה לכם עשייה אינטנסיבית שלעיתים עלולה להגיע מתוך לחץ. חשוב מאוד שלא תאפשרו לאחרים להחליט במקומכם בזמן זה, אך התחשבו בדעתם של האחרים הקרובים אליכם שעשויה להגיע מתוך דאגה ואכפתיות. המקום הנכון להתחיל ממנו, הוא בסביבת המגורים הטבעית שלכם.

בתולה
אלה מכם שנולדו בשליש האחרון של המזל, מומלץ לכם לחכות עד לחודש מאי 2010 כדי להגיע להחלטות כיצד ואיך לנהוג. הכוכב סאטורן רק אז ייצא מכם באופן מוחלט, ואולם עד אז לימדו את הסביבה הטבעית שלכם, עירכו יתרונות מול חסרונות ורק אחרי שתדעו לבטח שאינכם טועים, יהיה הזמן הנכון עבורכם לעשייה. כל שאר ילידי המזל - המשיכו בתוכניותיכם כרגיל, כשעכשיו נכון עבורכם לטפל בבעיות הכלכליות.

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תאריך:  13/10/2009   |   עודכן:  13/10/2009
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
פרופסור עדה יונת הביאה בשבוע שעבר גאווה רבה למדינת ישראל ולעם היהודי בכלל בעקבות בחירתה לכלת פרס נובל בכימיה, וגם עוררה ויכוח ציבורי נוקב לאחר התבטאותה מעוררת המחלוקת בראיון לגלי צה"ל בו טענה שעל ישראל לשחרר לאלתר את כל המחבלים הפלשתינים בבתי הכלא. היו שטענו שאל לה לפרופסור עדה יונת להתבטא בנושאים שאין היא מבינה בהם ואינם בתחום עיסוקה והתמתחותה. טענות מסוג זה מנוגדות לרוח הדמוקרטיה והפלורליזם ויש לדחותן מכל וכל. זכותו של כל אדם משכיל או טיפש גמור לומר או לכתוב את אשר על ליבו ולפרסם את אימרותיו ויצירותיו ברבים כל עוד אין הוא פוגע בזכויות של אחרים. זכות זו קיימת ועומדת גם לפרופסור עדה יונת ואת דבריה יש לבחון על-פי תוכנם בלבד.
13/10/2009  |  יהונתן דחוח-הלוי  |   מאמרים
חשוב לדעת כי הכשרה למקצועות הדרכה בתחומי אימון הספורט השונים צריכה להכין אתכם בהיבטים רבים, כגון ידע ותוכן בתחום המקצוע, הכשרה דידקטית בהנחיה, דגש על דרך חינוכית וכמובן מיומנות פיזית בתחום הנלמד.
השתתפתי כנציגת ישראל בכינוס העולמי התשיעי שהתקיים השנה בטורינו, איטליה, בו השתתפו כ-200 נציגים מ-12 ארצות. הכינוס נערך במיקום נהדר ובאוויר צח לרגלי האלפים הצרפתים, בסמוך לאגמים, לנהרות, ליערות ולפארקים. בין המשתתפים היה אנטוני אלנג'מיטן, בן 95, מי שהיה עוזרו של מהטמה גנדי, הארכיבישוף אלפרדו מיניולה מונטרצה, מארגנטינה, לקשמי טאקור סינגל נשיאת הפרלמנט הדתי מהודו, וסרי ויג'אי טיווארי נשיא הקונפדרציה של היוגה בהודו. המשתתפים האחרים היו מרפאים, מטפלים, מורי יוגה ומדיטציה, אמנים בתחום האמנות הפלסטית והמחול והמוזיקה, כולם מדריכים של שיטת האיורוודה והיוגה.
13/10/2009  |  שלומית רוזן  |   מאמרים
אחד מדפוסי הפעולה הקבועים והחוזרים על עצמם והמעידים על כך שהרשות הפלשתינית נתונה במצוקה, הוא פתיחת מתקפה באמצעי התקשורת של הרשות הפלשתינית על אמצעי התקשורת בישראל.
13/10/2009  |  יוני בן-מנחם  |   מאמרים
דוח גולדסטון הוא דין-וחשבון חובבני מאין כמוהו. שופט שאינו יכול להכריע מי מהצדדים אשם ומטיל את האשמה על שני הצדדים, עושה לעצמו מלאכה קלה והפוכה למלאכת השיפוט. נניח ששני הצדדים עברו על החוק, עדיין אין זה אומר שאין מביניהם צד אחד בלבד שהיה הגורם לכך. אין השופט רשאי לשפוט אך ורק על-פי התוצאות, הוא חייב להעמיק אל שורשי המעשה מתחילתו, לעקוב אחר התפתחותו עד לתוצאה, ולשפוט, היינו לקבוע עמדה נחרצת בכל צומת אפשרי לאורך התמשכות המעשה במי האשם.
13/10/2009  |  דודו אלהרר  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
שתי תביעות קטנות נגד חברות תעופה מגיעות לרשם הבכיר שרון קרן, אשר עם הכנה מצוינת, התמקדות בפרטים החשובים וסבלנות רבה מצליח להוביל לפשרות בתוך רבע שעה
יוסף אליעז
יוסף אליעז
נעזוב לרגע את אי-תפקוד המנהיגות האזרחית והצבאית כאחת בחוסר הכוננות המינימלית הנדרשת ומאי-תפקודן בזמן הטבח עצמו; חוסר המנהיגות וחוסר ההיגיון בתפקוד נמשך עד עצם היום הזה
צבי גיל
צבי גיל
התמונות שהעולם, מלבדנו, קיבל ומקבל מעזה מראות שעזה ברובה היא עי חרבות ואין כמעט רובע שלם שעומד על תילו כפי שהיה    המצלמה מראה רחובות ריקים וכבישים שנהרסו או קבורים בערמות של בנייני...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il