|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

ראש הממשלה, זהו הנאום שהעם מחכה לשמוע ממך

"אני קורא לגורמים בישראל, החותרים תחת קיומה של המדינה להתקיים כמדינה יהודית, באופוזיציה, בתקשורת, בפרקליטות, בבג"צ, במגזר הציבורי, במשרדי הממשלה ואף בסקטור העסקי, חידלו לכם כבר עכשיו מפעולותיכם הגלויות והמוסוות לחיסול המדינה היהודית והחתירה הפושעת להופכה למדינת כל אזרחיה"
17/08/2010  |   אורי ברעם   |   מאמרים   |   ישראלי-ערבי   |   תגובות
ראש הממשלה, בנימין נתניהו [צילום: AP]

ראש הממשלה צריך בהקדם האפשרי להביט לעמו שלו בלבן של העיניים ולומר בזו הלשון:

  • "מדינת ישראל נמצאת תחת איום ממשי של השמדה. איום זה מתפרש על חמש חזיתות עיקריות:

    בחזית הראשונה, החזית האירנית, האירנים מתחמשים בנשק גרעיני שיופעל נגדנו ללא היסוס, מיד עם השגת היכולת הזו. מנהיגי אירן אומרים באופן הכי מפורש שמטרתם היא לחסל את מדינת ישראל. פירושו של דבר, האירנים רוצים לעשות את מה שעשו הנאצים, הם רוצים להשמיד את העם היהודי. הם רוצים שואה נוספת. בעודם מכחישים את השואה הראשונה הם רוצים לייצר שואה שנייה.

    בחזית השנייה, החזית הערבית, חיזבאללה וחמאס מתחמשים בטילים שיכולים להביא להרג מאות אלפי ישראלים. גם הם לא מסתירים את שאיפותיהם וקוראים בגלוי לחיסולנו.

    בחזית השלישית, החזית הפלשתינית, ההנהגה הפלשתינית לא פועלת להכשרת הלבבות בעם הפלשתיני לקראת שלום. ההנהגה הפלשתינית, בפתח ובחמאס, מכשירה את לבבות העם הפלשתיני להמשך המאבק האלים במדינת ישראל ולשלילת זכותה של מדינת ישראל להתקיים.

    כעת, ההנהגה הפלשתינית פועלת להחרים סחורה ישראלית, למנוע מאזרחיה לעבוד בישראל ולהילחם בנו כלכלית. כמו-כן, ברחבי העולם פועלים הפלשתינים במרץ רב, יחד עם שאר מדינות ערב המוסלמיות, להציג את ישראל כמדינה פושעת, מדינת אפרטהייד נאצית, מדינה סרבנית-שלום ומצורעת.

    בכל הנוגע למשא-ומתן המדיני, הם מציבים בפנינו תנאים מוקדמים למו"מ, שפירושם הוא אחד - התאבדות לאומית. הם דורשים חזרה לגבולות אושוויץ, גבולות 67'. בגבולות אלה חיסול צבאי של מדינת ישראל הוא קל מאין כמוהו. להזכירכם, שטחה של מדינת ישראל גדול במעט ממנהטן שבניו-יורק. בגבולות 67' השתלטות צבאות אויב על המדינה והשמדתה קל לאין שיעור מאשר במצב בו בקעת הירדן וגב ההר בידינו. ויתור על אלה - פירושו התאבדות לאומית. רציחתם והגלייתם של מיליוני יהודים מארצם. האמת צריכה להיאמר באופן מפורש.

    הפלשתינים גם דורשים את זכות השיבה, שפירושה חיסול מדינת ישראל כמדינה יהודית. זכות השיבה משמעותה לאפשר בפועל הגעת מיליוני פלשתינים וערבים מכל רחבי העולם לתוך שטחי מדינת ישראל, שהרי ביהודה ובשומרון לא יהיה לכל מיליוני הערבים שיגיעו מקום להתגורר.

    אבל הדבר הבוטה והמרושע ביותר שעושים הפלשתינים, הוא אי-ההסכמה להכיר במדינת ישראל כמדינה יהודית. באי-הסכמה זו הם בעצם שוללים את קיומה של המדינה היהודית ודורשים שתהיה פה מדינת כל אזרחיה. משמעות הדבר היא אחת - חיסול מדינת ישראל, כמדינת הלאום היהודית.

    תנאים מוקדמים אלה, שהוצעו על-ידי הפלשתינים וגם על-ידי הליגה הערבית ביוזמת השלום לכאורה שהוצעה, הינם תנאים שלא ניתן להסכים להם בשום פנים ואופן. אני מעדיף להיקרא סרבן שלום מאשר להיות המוציא לפועל של התאבדות לאומית.

    החזית הרביעית, הציבור הערבי בישראל, שרובו מרוצה מאזרחותו במדינה דמוקרטית, חופשית ומתקדמת, מונהג על-ידי הנהגה ערבית קיצונית שקוראת במפורש ואף פועלת יחד עם אויבינו להשמדת המדינה, הן באמצעים אלימים והן באמצעות הסתה המשחירה את פניה של מדינת ישראל בעולם ומציגה אותה כמדינת אפרטהייד גזענית ונאצית, ואשר שוללת את הלגיטימציה של מדינת ישראל להתקיים כמדינה יהודית.

    החזית הקשה מכל, עליה אבקש להתעכב, היא החזית החמישית, החזית הישראלית. לא אוכל כעת להתייחס לבעיה שיש לנו מבית על כל הסתעפויותיה, ולכן אני רוצה להתמקד כעת בראש החץ של החזית לחיסולה של מדינת ישראל מבית - התקשורת הישראלית ברובה.

    אביא לכם כמה דוגמאות אקטואליות לגניבת הדעת של התקשורת ולמסע התעמולה שלהם לפגיעה בבטחון המדינה, פגיעה באינטרסים לאומיים בסיסיים ולקידום בפועל של חיסול מדינת ישראל כמדינה יהודית, ולקידום מהלכים שבפועל יהפכו אותה למדינת כל אזרחיה:

    1.
    התקשורת בישראל מקדמת סדר-יום שקורא לשחרור אלפי מחבלים בניגוד לכל אינטרס ביטחוני-לאומי, תוך ניצול ציני, פופוליסטי, דמגוגי ועלוב של מצוקת משפחת החייל החטוף גלעד שליט. הקמפיין התקשורתי מתעלם מהגוף שמחזיק בו בפועל - ארגון הטרור "חמאס", שלא בחל באמצעים ולא ריחם אפילו על ילדיו ושלח אותם להתאבד ולהרוג כמה שיותר יהודים.

    שחרור המחבלים-הרוצחים הללו, לא יביא לפיוס עם החמאס או עם העם הפלשתיני. הוא יביא לדבר אחד בלבד - התחזקותם ועידודם של הקיצוניים הפלשתינים להמשיך ולהרוג בישראלים ולחטוף חיילים.

    הרי לשיטת מטה גלעד שליט, מוגש לארגוני הטרור המתכון המושלם - תרצחו, תיכלאו למאסרי עולם מרובים, תשבו בכלא בתנאים של מלון חמישה כוכבים + תואר אקדמי על-חשבון המדינה שאת אזרחיה רצחתם, ובפועל תשוחררו כעבור שנים מעטות וספורות, בעסקה לשחרור מחבלים תמורת חיילים ישראלים חטופים, חיים או מתים. מתכון זה רק מעודד את רציחתם של עוד יהודים ושל חטיפתם של עוד חיילים. הרי המתכון מעניק להם חנינה עוד בטרם בוצע הפשע. זהו דבר שמנוגד לכל אינטרס ביטחוני-לאומי ולא יעלה על הדעת שיתקיים.

    מדוע את העמדה הזו התקשורת לא הביאה באותו הלהט שהובאה העמדה התומכת בשחרור התאבדותי של מאות מחבלים רצחניים? חיילינו נשלחו להגן על מדינתם מתוך ידיעה שהם עלולים להקריב את חייהם למענה. הקמפיין של מטה גלעד שליט חותר תחת ערך עליון זה! מה לעשות? אנחנו לא נמצאים בשווייץ! על חיילינו להגן על המדינה, גם אם זה כרוך במסירת נפשם למענה ואף בישיבה בשבי למענה. אסור למדינה שלמה להתאבד בעבור חייליה! חייל הוא גיבור כאשר הוא נלחם בחירוף נפש כדי להגן על המדינה. חייל הוא גיבור כאשר הוא באמת מוכן למות למענה. אחי היה חייל כזה. יש לטפח את ערך הגבורה ולא לזרוע בחיילינו רפיון-רוח ועיוות של ערכים.

    2.
    דוגמה לצורה בה התקשורת בישראל מקדמת, תחת מסווה של מאבק למען ילדי המהגרים, סדר-יום בו אלפי מהגרי עבודה בלתי חוקיים יקבלו אזרחות בניגוד לכל אינטרס יהודי לאומי, תוך שימוש ציני בדמגוגיה זולה, המשתמשת בסיסמאות על אודות המוסר היהודי, "ואהבת את הגר" וכולי. נוח להשתמש בסיסמאות של מוסר יהודי, בעוד שאר ערכי היהדות נרמסים בלי בושה...

    התקשורת נוקטת בנושא זה, כמו בנושא שחרור המחבלים, בעמדה חד-צדדית שנועדה להשחיר את פני הממשלה ומדיניותה הלאומית-ציונית, ומשתמשת בילדי הזרים כדי לנסות להשפיע על דעת הקהל בישראל תוך שימוש ציני בילדים ובכך לנעוץ מסמר נוסף בארון הקבורה שהם מכינים למדינת הלאום היהודית.

    רבים מהטוענים נגד גירוש הילדים, משתמשים בטיעון הבא: "במצבה המדיני הקשה של מדינת ישראל, תמונות ילדים מגורשים יזיקו לתדמיתה של המדינה בעולם". טיעון דומה שימש גם את מחמוד עבאס כשזה גינה את פיגועי ההתאבדות - הוא לא גינה את עצם הפיגועים, הוא אמר במפורש שהם פוגעים בתדמיתם של הפלשתינים בעולם. נקיטה בטיעון הנזק התדמיתי היא עלובה ושפלה.

    ממשלת ישראל אינה משרד תדמית ישראלי. ממשלת ישראל היא ממשלה שנבחרה באופן דמוקרטי. ממשלת ישראל הנוכחית היא ממשלה יהודית, ציונית ולאומית גאה! בבואנו לשמור על הצביון היהודי ועל הרוב היהודי במדינה, לא נהיה מוכנים להתחשב במה יגידו אותם אלה שממילא יהפכו כל אבן וימצאו כבר את הדרך כיצד להוציא דיבתנו רעה ולהשחיר את פנינו. הרי שום דבר שנעשה או לא נעשה לא ישמש אותם ללמד עלינו זכות. האנטישמים מחפשים רק כיצד לשלול את זכותנו להתקיים.

    בעיית ההגירה הבלתי חוקית אינה בעיה ישראלית בלבד. מדינות רבות באירופה, באוסטרליה ובאמריקה מתמודדות עם הדילמות שאנחנו מתמודדים עימן ביחס לבעיית המהגרים הבלתי חוקיים. סוף-סוף קבענו מדיניות והחלטת ממשלה בנושא ומה שהתקשורת יודעת לעשות, זה לקרוא להפרת חוק ולהסתרת ילדי המהגרים הלא חוקיים בעליית הגג. אותי מעניין לשאול - איפה בישראל יש עליות גג? הרמיזה הנואלת הזו לשואה היא בלתי מתקבלת ומשוללת כל בסיס. זוהי דמגוגיה פושעת.

    כלפי פליטים אנחנו ננהג כפי שהמוסר היהודי מצווה אותנו לנהוג. אך כלפי מהגרי עבודה בלתי חוקיים ננהג ביד קשה ובלתי מתפשרת. מדינת ישראל היא מדינת חוק והמהגרים יחזרו למדינותיהם, בפיליפינים, בתאילנד, ברומניה ובשאר המדינות שאין שום סכנה לשוב אליהן. האשמים היחידים שהילדים צריכים לפנות אליהם בעוון הגעה למצב בו הם מגורשים מן המדינה, אלו הוריהם שפשעו ועברו על חוקי ההגירה הישראלים. לא נתנצל על אכיפת החוק בישראל!

    כמו-כן, ישנו ערך עליון האומר "עניי עירך קודמים". אני רוצה לשאול את הספינולוגים והקמפיינרים בתקשורת, מה עם ילדי שדרות? מה עם ילדי עיירות הפיתוח? מה עם ילדי המגורשים מגוש קטיף? מדוע התקשורת לא מטפלת באורח שוטף בבעיותיהם של ילדים אלה?

    3.
    מאז השתלטות לוחמי השייטת על ספינת הטרור, ה"מאווי מרמרה", התקשורת לא מפסיקה לתקוף את הצבא, את הממשלה ואת כל מי שניתן לתקוף במדינה, כאילו הם אשמים במשהו נורא ואיום. כאילו הם אשמים באסון חסר תקדים שקרה למדינת ישראל.

    אני שואל את התקשורת היקרה - האם ישראל היא זו שגרמה למדינה "ידידותית" שהחליטה לחבור לציר הרשע לצד אירן, לשלוח משט ועליו טרוריסטים שעלו על הספינה בלי שתהיה לישראל האפשרות לגלות זאת. כנראה שאין ברירה, אלא לומר בקול רם, שעיקר המאמץ המודיעיני שלנו כעת מופנה אל מדינות שהן אויבות מוצהרות של מדינת ישראל, ולא חסרות כאלה למרבה הצער. משאבינו מוגבלים ולא אספנו מודיעין כלפי מדינה שנחשבה לידידותית.

    גם הטענה שבגלל היעדר תהליך מדיני יחסינו עם טורקיה התדרדרו, היא אבסורדית ומגוחכת. מי שקורא לוויתורים בכל מחיר על כל נכסינו האסטרטגיים וכניעה לכל דרישה ללא תנאי או תהליך מדיני, אינו אלא מסייע לאויב.

    אז במקום להתלכד, להפיק לקחים ולהתאחד נגד המתקפה והמלכודת במסווה של משט הומניטרי של שלום, שטמנה טורקיה נגד מדינת ישראל ונגד כל אזרחיה, ולא רק נגד ממשלתה, אתם מתעקשים לתקוף ולבקר באובססיביות את התנהלות הצבא? את מחדלי הממשלה?

    המשט הטורקי הוא חלק ממסע שלם של דה-לגיטימציה שנערך בעולם כלפי מדינת ישראל. במקום להפיק לקחים ולהתקדם לעבר עיסוק בהכנות למשטים הבאים, במקום לעסוק במציאות הנוראית של ההסתה ושל התגברות הקולות לשלילת זכותה של ישראל להתקיים, במקום לעסוק בהסברה ובהצגת הישגי המדינה היהודית, ויש רבים כאלה, במקום לעסוק בתרומתה של ישראל לעולם, התקשורת חוברת לגרועי אויבינו ומשננת בפני הצופים הישראלים את ההסתה הארסית ביותר נגד המדינה וממשלתה שנבחרה בבחירות דמוקרטיות!

    לא מדובר רק בממשלתי. כל ממשלות ישראל פעלו למען טובת המדינה, אבל התקשורת תמיד עסקה בצליבת ההנהגה ובסירוס היכולת של ההנהגה למשול ולהוביל מדיניות, שאינה עולה בקנה אחד עם האג'נדה של התקשורת ברובה, השואפת להביא לביטול זהותה של ישראל כמדינה יהודית ולהופכה למדינת כל אזרחיה.

    אני אקדים אתכם ואומר, אני לא נוקט בשיטות של הפחדה. אני לא נוקט בשיטות נמוכות של ספינים. אני פשוט מציג את האמת, והאמת היא קשה ומפחידה. ברור לי שרוב העם בישראל מבין אותה היטב כמוני. נדמה שמתוך הבועה התקשורתית קשה לקלוט מהי המציאות לאשורה. אבל כדי להתמודד עם אותה האמת הקשה, כדי לנצח במערכה, יש לדעת מול מה אנחנו נלחמים. יש לדעת מהי המציאות בשטח כדי להיערך כראוי לקרב. התעלמות או חמור יותר - הצגה מכוונת של המציאות לא כפי שהיא באמת - יוצרת שאננות וחוסר מוכנות למה שבאמת טומנת בחובה המציאות המרה. אם ברצוננו להפוך את המציאות הרעה לטובה, עלינו להכיר אותה ולפעול בתוכה. אסור לנו לשקוע באשליות הרסניות שמתכחשות למציאות ומוכרות לציבור מעין סמי הרגעה שמונעים ממנו להיות מוכן לבאות.

    אני רוצה לפנות מעל במה זו באופן ישיר אל כל העיתונאים, הפרשנים, מצקצקי הלשון ומגלגלי העיניים. אני רוצה לפנות לכל אלה שעושים ימים כלילות כדי להביא לעריפת ראשים פוליטית תוך הכפשה והסתה נגד קציני צה"ל ומנהיגי המדינה. אני רוצה לשאול שאלה פשוטה: כיצד תנהגו בעת מלחמה, חס ושלום? כיצד תנהגו אם נותקף חלילה וניאלץ לצאת למלחמה, או לחילופין אם ניאלץ לתקוף כדי למנוע מאיום של שואה גרעינית לרחף מעל ראשינו? האם גם אז תתמידו בתקיפת הצבא והממשלה שלכם ותתייחסו אליהם כאל אויב במקום להתלכד מול האויב האמיתי? האם לא די בכך שמתרבים הגורמים בעולם אשר כובלים את ידינו ופועלים במרץ כדי למנוע מאיתנו את היכולת להגן על עצמנו, ולפיכך מסכנים את עצם קיומנו? מדוע גם התקשורת הישראלית פועלת בצורה כה נמרצת העלולה להביא בסופו של דבר לסירוס יכולתה של מדינת ישראל להתגונן ולהילחם על קיומה?!

    אסור לשכוח שהתקשורת פעלה באותה צורה גם נגד ממשלת אולמרט, בעת מלחמת לבנון השנייה. זוהי שיטת פעולה שלא קשורה לממשלה כזו או אחרת. במקום להתגייס למען מטרה לאומית משותפת ולהתאחד, התקשורת מקפידה למצוא נושאים המגבירים את הפילוג, את האיבה בתוכנו, את חילוקי הדעות ואת הטעויות. האם אין נושאים מאחדים? יש גם יש! האם אין יותר אחווה בעם? יש גם יש! האם אין נקודות בהן ישנה הסכמה וקונצנזוס? יש גם יש! האם רק טעויות נעשות פה? האם אין לישראל אף הישג? יש הישגים רבים! רק שיש מי שדואג להסתירם מעיני הציבור. יש מי שפועל ללא לאות לזרוע ייאוש, פחד ופילוג בעם.

    אני קורא לציבור בישראל לשים לב מעכשיו לצורה בה החדשות האובייקטיביות כביכול מוגשות לכם. שימו לב כיצד הכל מתואר במונחים כוחניים ורגשניים של יצרים, התקפלויות, מאבקי אגו, כיפופי ידיים, השפלות, פחדנות, זגזוג ועוד סופרלטיבים מעולם אופרות הסבון.

    דמיינו כיצד היה מוצג מקום העבודה שלכם, אם הייתם מתארים ללא הרף את מערכות היחסים הטבעיות בין בני האדם שעובדים יחד במונחים של התקפלות, זגזוג, השפלה וכל שאר הסופרלטיבים שהתקשורת מתארת בהם את מה שקורה במשרדי הממשלה. האנשים בעבודה שלכם ירצו להרוג אחד את השני. מדוע התקשורת מקפידה כל כך לתאר דווקא במונחים אלה את מה שקורה במשרדי הממשלה? האם זה באמת מה שקורה שם? אופרות סבון רגשניות וכוחניות?

    הרשו לי לגלות לכם סוד. בממשלה ובמשרדי הממשלה, עובדים אנשים, בני אדם. לאנשים האלה יש רגשות, יש אמביציות ויצרים. אבל מעל הכל לאנשים האלה חשובה המדינה. זוהי לא סיסמה. כמו-כן יש לזכור שאנחנו כולנו בעצם בעלי מקצוע הממשל. אני יכול להעיד שסביבי יש את השרים בעלי המקצוע הטובים ביותר, והצוותים בממשלה מורכבים מההון האנושי הטוב ביותר שיש למדינה להציע. זה שיש לעתים חילוקי דעות וכעסים, זה לא סיבה לדרמה. להפך - לאנשים כל-כך אכפת פה מהמדינה, אז הם לוקחים כל דבר ביחס למדינה באופן אישי. אם זה לא היה כך, הייתי מודאג. וגם לגבי הטעויות שלעתים קורות. אנחנו עושים את כל המאמצים לא לטעות. אבל בואו, תנסו לדמיין את עצמכם מנהיגים את מדינת ישראל בלי לטעות. יש מנהיג שמעולם לא טעה? במקום ללמוד יחד מהטעות ולהמשיך הלאה, התקשורת מסתערת על כל טעות וקוראת לה מחדל, ומפקפקת ביכולתה של הממשלה להנהיג ולמשול וזורעת בציבור ייאוש וחוסר אמון בשלטון.

    אני רוצה להוסיף ולשאול את כל הכתבים, העיתונאים, העורכים, בעלי הטורים, בעלי העיתונים ובעלי ערוצי הטלוויזיה שאלה נוספת: מדוע התקשורת בישראל לא פועלת לקדם בדעת הקהל את זכותנו להגן על עצמנו? מדוע התקשורת לא פועלת לקדם בדעת הקהל את הצורך להתלכד בעת הזו מול המתקפה הנרחבת על זכותה של ישראל להתקיים? אני רוצה לשאול שאלה פשוטה. קשה אבל פשוטה: אולי האנשים שמאיישים את רוב גופי התקשורת בישראל כלל לא מאמינים בזכותנו להתקיים כמדינה יהודית? אולי התקשורת בכלל חושבת שהמתקפה על זכותה של ישראל להתקיים כמדינה יהודית, היא מוצדקת?

    מה קורה לכם? האם אתם חושבים ברצינות שעם ישראל כמה להתאבדות לאומית? תשובתי היא אחת והיא ברורה: לא ולא! העם בישראל יודע את זכותו התנ"כית על הארץ. העם בישראל יודע את צדקת המאבק שלנו בכל אלה שפועלים נגדנו בכל המישורים. העם בישראל יודע כי ערכי היהדות הם הערכים המקודשים ביותר, שכל העולם ינק מהם לאורך כל הדורות. העם בישראל יודע כי זהותה של ישראל כמדינה יהודית צריכה חיזוק דווקא בעת הזו! העם בישראל יודע כי צבאו הוא הצבא המוסרי ביותר בעולם, אשר פועל מול אויב שאין לו כל ערכים של מוסר. ערכי האויב הפלשתיני והערבי הם גרועים מערכי הנאצים. אפילו הנאצים יימח שמם וזכרם לא שלחו את ילדיהם הרכים להיהרג, רק כדי להרוג יהודים. הפלשתינים עשו זאת! העם בישראל לא שוכח מדוע הוא כאן ומדוע עלינו להילחם על זכותנו להישאר פה בארץ ישראל לנצח, כשירושלים היא בירתו הנצחית והמאוחדת!

    אני קורא כאן לכל הגורמים במדינת ישראל, אשר חותרים תחת קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית, באופוזיציה, בתקשורת, בפרקליטות, בבג"צ, באקדמיה, במגזר הציבורי, במשרדי הממשלה ואפילו בסקטור העסקי, חידלו לכם כבר עכשיו מפעולותיכם הגלויות והמוסוות לחיסול המדינה היהודית והחתירה הפושעת להופכה למדינת כל אזרחיה. אזהרה זו לא תישאר רק כמילים בעלמא. במושב הכנסת הקרוב הממשלה תקדם חקיקה לאומית יהודית, שמטרתה לאפשר לדמוקרטיה הלאומית היהודית היחידה בעולם להגן על זהותה הלאומית-יהודית ולעגן זאת בשורה של חוקי יסוד.

    מדינת ישראל קמה כדי להיות בראש ובראשונה מקלט ומגן לעם היהודי שלאורך כל ההיסטוריה, אומות העולם עשו כל שביכולתן כדי להשמידו, והשיא היה בשואה. כעת הערבים והמוסלמים מובילים מסע עולמי של הסתה נגד מדינת ישראל ומנסים להכשיר את הקרקע לחיסולה של מדינת ישראל כמדינת הלאום היהודית היחידה בעולם. במדינת ישראל כולם יודעים היטב לאן הסתה יכולה להוביל... הסתה מבית, מכל סוג שהוא, הקוראת במישרין או בעקיפין לשלילת זכותה של מדינת ישראל להתקיים כמדינה יהודית, תיאסר בחוק. הסתה מובילה תמיד לדבר אחד. כולנו זוכרים ולא שוכחים למה הובילה ההסתה בעבר. אז על אחת כמה וכמה, הסתה נגד מדינה שלמה, נגד מיליוני אזרחיה, יכולה להוביל לדבר אחד - רצח המוני של יהודים. אז אני רוצה להזכיר - הקמת המדינה מבוססת על השבועה ששואה נוספת לא תקרה לעולם. דם יהודי לא יותר עוד לעולם.

    אני יודע. אני יודע. אתם עוד תצעקו 'סתימת פיות'. תצעקו סיסמאות ובראשן תנפנפו בחופש הביטוי ובפגיעה בדמוקרטיה. אבל מה לעשות, אני אחראי לכך שהעם היהודי לא יאפשר לחלקים מתוכו להביא להתאבדות לאומית. אני גם צופה כיצד חברי הכנסת הערביים, וכל לוחמי זכויות האדם וכל אלה ששואפים להפוך את המדינה למדינת כל אזרחיה, יקראו למהלכים הגנתיים אלה 'מקרתיזם'. הם יקראו לזה 'פשיזם'. אין לי בעיה. לא טוב לכם, חפשו לכם מדינה אחרת שהערך העליון בה הוא לשמור על חייכם משום שאתם יהודים.

    אני אומר לכם רק דבר אחד - תסתכלו לעצמכם בעיניים ותגידו לעצמכם את האמת - ליהודים יש זכות לקיים מדינה שתגן עליהם מפני סכנה ממשית של השמדה שיטתית של המוני יהודים. המילה שהכי מתאימה לשלילת הזכות הזו מן היהודים היא 'נאציזם'".

הכותב הוא בוגר אוניברסיטת בר-אילן בלימודי פילוסופיה יהודית. עוסק בפעילות חברתית-לאומית. מקדם יוזמה למהפכה בתקשורת הישראלית. חילוני-לאומי, מאמין.
תאריך:  17/08/2010   |   עודכן:  18/08/2010
אורי ברעם
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ראש הממשלה, זהו הנאום שהעם מחכה לשמוע ממך
תגובות  [ 4 ] מוצגות   [ 4 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ניצןמיזרחי-בת57
18/08/10 16:56
2
ניצןמיזרחי-בת57
18/08/10 17:13
3
צייקן
18/08/10 21:08
4
את זה
19/08/10 01:50
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הבוקר פורסם בתקשורת האיום ששיגרו הפטריוטים-מטעם-עצמם, המתקראים "אם תרצו", לנשיאת אוניברסיטת בן-גוריון בנגב, לפגוע בתרומות הניתנות למוסד זה, אם האוניברסיטה לא תטהר את עצמה מן ה"הטייה האנטי-ציונית והאנטי-לאומית" הרווחת בין כתליה. סוג זה של סחטנות הופעל גם כלפי מוסדות אקדמיים ישראליים אחרים, אולם דומה שאוניברסיטת בן גוריון, שאני גאה להימנות עם מוריה, נטלה תשעה קבין ממנו.
17/08/2010  |  יוסי אמיתי  |   מאמרים
על מוצאן של תקנות ההגנה לשעת חירום, מילתן, גיורן ואִזרוחן על-ידי מוהלי בית המחוקקים של מדינת-ישראל:
17/08/2010  |  עידן סובול  |   מאמרים
ייתכן שבקרב ערביי ארץ ישראל יש קומץ שבעורקיהם זורם דמם של יהודים ששרדו כאן לאחר החורבן. דמם של ערביי ארץ ישראל מהול גם בדמם של שבטים בדואים שנדדו לארץ ישראל כדי לשבור כאן שבר מכל רחבי המזרח התיכון: הם הגיעו לכאן ממדבריות המזרח - בעירק, בסעודיה ובירדן, כמו גם מדרום - ממצרים, מסודן ומהמגרב; הם נדדו לכאן גם מצפון - מסוריה ומלבנון. בדמם של ערביי ארץ ישראל זורם גם דמם של החיילים שכבשו את הארץ במהלך ההיסטוריה: הפרסים, היוונים, הרומאים, הביזנטים, הצלבנים, הממלוכים, הטורקים והבריטים.
17/08/2010  |  גורי גרוסמן  |   מאמרים
לאחרונה התבשרנו כי ממשלת ישראל החליטה להשאיר בישראל 800 ילדי פליטים ועובדים זרים אשר גדלו בישראל ולומדים כבר שנים בבתי הספר בישראל, ומנגד, באותה נשימה ממש, החליטה גם לגרש 400 ילדי פליטים ועובדים זרים אחרים אשר לא עומדים בקריטריונים אשר נקבעו על ידה.
17/08/2010  |  עו"ד נבון קצב  |   מאמרים
אושרה עסקת ייבוא ענק של 25 מטוסי f-35 מארצות הברית, בסכום העולה על 10 מיליארד דולר. מדובר בארצות הברית של אמריקה, בארצות הברית של ברק חוסיין אובמה - וביצוע העסקה הזו טוב לה וטוב לנו, ולא חשוב מי כרגע נשיא.
17/08/2010  |  אברהם בן-עזרא  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il