בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
כיצד להגדיל את המכירות באתר מבלי להגדיל את כמות הגולשים?
|
בעלי עסקים רבים, המנהלים חנויות וירטואליות, מרכזים את משאביהם בהעלאת מספר המבקרים באתר, בעוד שלמעשה הם יכולים להגדיל את כמות המכירות באתר בעלויות נמוכות בהרבה - על-ידי שיפור תהליך הניווט והרכישה של הגולשים באתר
"הרבה יותר קל להכפיל מחזור הרכישות באתר שלך על-ידי הכפלת שיעור ההמרות באתרך מאשר הכפלת התנועה בו" - ג'ף אייזנברג, מחלוצי השיווק באינטרנט. בעלי עסקים רבים, המנהלים חנויות וירטואליות, מרכזים את משאביהם בהעלאת מספר המבקרים באתר, בעוד שלמעשה הם יכולים להגדיל את כמות המכירות באתר בעלויות נמוכות בהרבה - על-ידי שיפור תהליך הניווט והרכישה של הגולשים באתר. אז הנה עשרת כללי הזהב לשיפור אחוז המכירות באתר: 1) כותרות מושכות - כותרות קצרות וממוקדות, התופסות את תשומת לב הצרכן, פונות לרגש שלו וממקדות אותו בהטבות אותן הוא יכול לקבל ולא בתכונות המוצר. 2) כפתור רכישה בולט - כפתור עם קריאה לפעולה לצורך רכישה ("קנה עכשיו" / "רכוש עכשיו" / "הוסף לעגלה") צריך להיות במיקום בולט ונגיש לגולש. אסור שהגולש ייאלץ לגלול את הדף כלפי מטה או לטייל בדף על-מנת לקנות את המוצר או לבצע הוספה לעגלת הקניות. כפתור הרכישה יהיה ממוקם בצד שמאל למעלה בדף המוצר (בדפים ארוכים כדאי לשים את הכפתור גם למעלה, וגם למטה), וכן מומלץ להשתמש בכפתורים ירוקים - ולא אדומים. 3) טופס רכישה קצר ופשוט - ככל שטפסי המכירה באתרך הינם פשוטים, מהירים וקלים יותר למילוי, כך כמות ההמרות באתרך תגדל. זכור, גולשים נוטים לסלוד מטפסים הדורשים אינפורמציית יתר ולעיתים עלולים לנטוש את אתרך במהלך שלב המילוי של טפסים מסוג זה. 4) עזרים חזותיים - תמונות נעות של המוצרים בפלאש וסרטי וידאו מושכים את תשומת לב הגולש וגורמים לזמן גלישה ארוך יותר באתרך. עם זאת מומלץ לא להפעיל אוטומטית סרטון וידיאו או סאונד בעת הכניסה לאתר משום שזה עלול לגרום לאפקט נטישה מיידית של הגולש. 5) פרצופים מחייכים - נדוש ככל שזה יישמע, אנשים אוהבים לראות אנשים אחרים מחייכים. שים תמונות של פרצופים אטרקטיביים ומחויכים, במקום להציג רק את המוצר לבדו- הציגו מישהו עושה במוצר שימוש - זה גורם לגולש להרגיש שזה יותר "אמיתי". 6) תנו לגולש את רצונו - בעת תכנון האתר חשבו כיצד ניתן להפוך את האתר לנגיש ככל האפשר לגולש וקל לתפעול. חשבו מה משרת אותו בצורה הטובה ביותר, עד כמה האתר שימושי עבורו וכיצד הוא יכול להפיק את הערך הגבוה ביותר מהגלישה באתר, כדי שיחליט בסופו של דבר לרכוש את המוצר. 7) ניתוח נתוני המכירות באתר - הקפד להשתמש בכלים כ-Google Analyitics ומעקב אחר ההמרות של Google AdWords על-מנת לבחון את זמן השהייה הממוצע של הגולש באתר, את הדפים הנעזבים במהירות רבה ואת כמות ההמרות (אחוז הגולשים באתר שמבצעים רכישה/פנייה) ביחס למספר הכניסות לאתר. 8) היה דינאמי - בצע שינויים באופן מתמיד באתרך על-פי כלי הניתוח המצוינים לעיל. באמצעות ביצוע שינויים קטנים (לדוגמה שינוי התמונה בדף הבית, השהיית מילת מפתח שאינה אפקטיבית במסע הפרסום וכד') תוכל לשפר את אתרך לתוצאות אופטימאליות. 9) חלוקת הטקסט לנקודות - כפי שמאמר זה מחולק לנקודות, לגולש קל יותר לקרוא חומר, כאשר הינו מחולק לנק' או למספרים. אל תכתבו טקסט ארוך ולא מחולק באתרכם, מפני שגולשים רבים מגלים חוסר סבלנות למלל רב מדי. 10) משפך המכירות - כלי יעיל עבורכם לבחינת הרווחיות של אתרכם ושל מסע הפרסום שלכם הוא משפך המכירות. השתמשו בכלי זה על-מנת לבחון כמה מהאנשים הנחשפים לאתרכם באמצעות מודעות הפרסום אכן מקליקים על המודעה, כמה מתוכם פונים אליכם וכמה מהם מבצעים עסקה בפועל.
|
|
הכותב הינו מרצה ב-WEBSEMINAR - מרכז הדרכה מורשה של גוגל ושותף בחברת WEBSEM המובילה בשיווק במנועי חיפוש.
|
|
תאריך:
|
04/02/2011
|
|
|
עודכן:
|
04/02/2011
|
|
אסף פז
|
כיצד להגדיל את המכירות באתר מבלי להגדיל את כמות הגולשים?
|
|
ביום ה' שעבר, ה-27 בינואר, היום שבו הכריז האו"ם על "יום הזיכרון לשואה", יום שאמור היה לעסוק בהפקת הלקחים מן השואה, ראה לנכון תיאטרון ה"יידישפיל" להעלות הצגה מוסיקלית בשפה שבמשך אלף שנים שימשה את הקהילה היהודית באירופה ואחר כך באמריקה. באמצעותה באו לידי ביטוי הרדיפות, הנדודים, התלאות, הכמיהות, התקוות, הצחוק והדמע, המצוקות של יום-יום, החגים והמועדים של היהודים משני עברי האוקיינוס. ההופעה הייתה בחזקת התרסה כלפי הנאצים. "לא הצלחתם לנתק את השרשרת. אנחנו כאן." וטוב שלפחות גורם אחד,ודווקא התיאטרון היידי בארץ התייחס באותו יום לתקומה, תקומה של הניצולים ועשייתם האדירה למען המדינה.
|
|
|
נחל בסקירת אירוע משפטי מתחום ליקויי הבנייה, ונבדוק מה ארע באחד מהתיקים הכי משפיעים על ענף זה אשר כמעט בכל כבת סיכומים מסתמכים עליו:
|
|
|
טוב, זה עוד לא קרה כמו שבאמת ציפינו, וכפי שבאמת היינו רוצים. אבל חייבים להודות: זה אף פעם לא היה כל-כך מרגש, מרטיט, עוצמתי, בכל הנוגע למאבק אמיתי לפירוק האנרכיה הציונית הגלובלית. העוצר הענק במצרים, מעורר מספר תהיות אך גם לא מעט גיחוך.
|
|
|
יום עצוב מאוד למדינת ישראל. פעם נוספת מתגלים מנהיגינו במלוא קלונם וקלקלתם. לו היה מדובר בנושאים טריוויאליים, ניתן היה לעבור לסדר היום, להעביר עוד דף בספר הספרים עב-הכרס המתאר את תולדות האיוולת הפוליטית של שני העשורים האחרונים. מה שקורה לנגד עינינו בנושא הקיומי החשוב ביותר, הביטחון הלאומי, זהו לא מחדל מסוג המחדלים שכה הורגלנו עד היום, אלא יש כאן אסון שמנהיגינו ממיטים עלינו.
|
|
|
מבקר המדינה מיכה לינדנשטראוס שיחרר באמצעות דוברו הרשמי הודעה לתקשורת שבה הגיב על כתב הטענות שהגיש האלוף יואב גלנט לבג"צ.
|
|
|
|