|   15:07:40
  אריה אבנרי  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה

הפנקס הסודי של ביבי

מה כתב נתניהו בפנקסו הקטן על אהוד אולמרט, אהוד ברק, ציפי לבני ואביגדור ליברמן רשומון דמיוני קיפוד (39)
26/03/2011  |   אריה אבנרי   |   מאמרים   |   תגובות
נתניהו. מה כתב בפנקסו [צילום: פלאש 90]

תוכנית "המקור" בערוץ 10 חשפה נתונים מאלפים מתוך פנקס ישן של בנימין נתניהו בתקופת כהונתו כשר האוצר ויו"ר האופוזיציה, שבו חילק ביבי ציונים, כוכבים ופלוסים לשורה של אילי הון יהודים שהוא ורעייתו שרה נתניהו נהנו מנדיבותם ותמיכתם הכספית במימון מסעי התענוגות היקרים שלהם בחו"ל המעלים חשד לביצוע עבירות פליליות גבוליות ועבירות אתיות חמורות" (מתוך: התקשורת העוינת).

הפנקס הישן של נתניהו התגלה באקראי בכיס חליפה שלו שהובאה לניקוי רטוב במלון בניו-יורק על-ידי שרה באחת מעשרות המזוודות שהיא נוטלת אתה לכל הנסיעות של בעלה לחו"ל שבהן היא נוהגת לכפות את עצמה על תקן של שומרת גופו.

הפנקס של ביבי הועבר ע"י מנהל המלון האמריקני לקונסוליה הישראלית בניו-יורק ואחד העובדים הזדרז לצלם את דפי הפנקס ולשלחם בדואר לא דיפלומטי לארץ המיועדים לערוץ תקשורת.

בעקבות הדלפה זו קיבל אומץ לב אחד מעובדי לשכת ראש הממשלה לשעבר בירושלים, שהודח מעבודתו בבושת פנים בפקודת שרה נתניהו אחרי ששכח להחניף לה ולהגיד לה את המילים האהובות עליה "יפה" ו"חכמה".

העובד המפוטר העביר בסוף השבוע ל"קיפוד" צילום של דפים מהפנקס הסודי של ביבי שבהם הוא מביע את דעתו ורחשי ליבו על כמה אישים פוליטיים במדינה.

אנו מפרסמים להלן כמה צימוקים, שקדים, סברס ובורקס על כמה אישים בולטים מהפנקס הסודי של ביבי. זו רשימה רק ראשונה בסדרה.

כל הזכויות לא שמורות לביבי והחובות לא מוטלות עליו אלא עלינו המשמשים כקופאים שלו.


אהוד א' מתוחכם, ערמומי, שקרן, יהיר ונבל לא ברשות. הוא נהנתן סידרתי כמוני, טס סידרתי במחלקה הראשונה חובב מלונות פאר וסיגרים. לא במקרה שתקתי ולא אמרתי מילה על השחיתות הרבה של אהוד א' כאשר הוא כיהן כראש הממשלה ואני שימשתי כיו"ר האופוזיציה. כולם לא הבינו למה אני שותק. האמת היא שחששתי שאהוד א' יפצה את פיו ויגלה פרטים על הנסיעות שלי ועל דברים אחרים שהשתיקה לא יפה להן.

אני מקנא באהוד א' על-כך שרעייתו עליזה לא נדבקת אליו לכל נסיעותיו, לא מציקה לו ועושה הכול בשקט. גם את הציורים שמכרה בלי רעש וצלצולים במחירים מופקעים לכל אלה שרצו הטבות מבעלה על חשבון הקופה הציבורית. שרה מכבסת את הכביסה המלוכלכת שלנו בחו"ל ועליזה עושה זאת בארץ. ציון: 7 כוכבים בחו"ל ושלושה מינוסים בארץ.


אני לא מפחד מאהוד ב' וזאת בניגוד למה שחושבים אנשי התקשורת העוינת ולא נשלט על-ידו כפי שסבורים הבריות. הוא לא מכתיב את המדיניות של הממשלה ולא קובע באורח בלעדי מהלכים ביטחוניים וגם לא בולם אותי ולא מטפל בי בכל פעם שאני מקבל חרדה מהמצב ונכנס לפאניקה.

בסה"כ יש בינינו אחוות לוחמי סיירת מטכ"ל לשעבר. גם אהוד ב' נהנתן ברמה גבוהה הזהה לשלי חובב סוויטות בחו"ל בחברת רעייתו נילי ועתיר נכסים וממון בארץ. הוא אדם כלבבי בצלמי ובדמותי.

אהוד ב' טעה בכך שבחר לגור דווקא במגדלי אקירוב בתל אביב. בכך הוא מנקר לכולם את העיניים והם צורמים לו באוזניים בהפגנות ליד ביתו. לי זה לא קורה בקיסריה בחווילה הסמויה שלי שקשה להתקרב אליה. טוב ששרה רבה עם העוזרות ולא מעמידים אותה לדין פלילי בדומה לנילי רעייתו של אהוד ב' שהעסיקה עובד זר. ציון 6 כוכבים בחו"ל שני פלוסים ומינוס אחד בארץ.

  • ציפי לבני:

ציפי הינה צדקנית גזעית מגלומנית, בעלת יושר אישי שלמרבה הצער מנהלת אורח חיים סולידי בארץ ואינה טסה לחו"ל במחלקה ראשונה על חשבון אחרים. בעלה של ציפי "נפתול" בוחש אומנם מאחורי הקלעים, אבל לא מותיר עקבות.

ציפי היא צבועה פוליטית חסרת בושה שמוקפת בצמרת קדימה בעבר ובהווה באישים מושחתים, נוכלים, מקבלי שוחד וגנבים. ציפי לא חוששת מהעתיד ומצרפת לקדימה אישים בעלי רמה מוסרית מפוקפקת ושנויים במחלוקת. למרבה הצער, בסקרים האחרונים ציפי נושפת בעורפי. חבל שיועץ הסתרים המוכשר שלה חיים רמון לא נושף בה ולא מסתבך גם אתה בעוד נשיקה צרפתית.

יש לי מזל שחברי הטוב צחי הנגבי לא נכנס לכלא. צחי מתואם אתי והבטיח לי לסלק אותה לקראת הבחירות הבאות. עם מופז אצליח להסתדר בעזרת צחי ואדבר אתו בגובה הקרחת. ציון בחו"ל כוכב אחד. בארץ פלוס אחד ושני מינוסים.


מי היה מאמין ששומר הבארים לשעבר איווט ליברמן שאני הימרתי עליו ומיניתי אותו כמנכ"ל משרד ראש הממשלה בקדנציה הראשונה שלי צמח למנהיג לאומי שבז לי, מתחרה בי, מאיים עלי סוחט אותי ומחזיק אותי באשכים. למרות שאיווט חשוד בביצוע עבירות פליליות מאז שנטש אותי בקדנציה הראשונה לפני תריסר שנים נכנעתי לו בעת הקמת הממשלה הנוכחית ואפשרתי לו למנות את השרים המופקדים על אכיפת החוק בתקווה שהוא יצא נשכר מכך ביום הדין.

איווט הוא נהנתן מוסווה שנסע לאורך השנים פעמים רבות לחו"ל לנסיעות חשאיות בגפו וידע כיצד לשלב שליחויות מדיניות עם אינטרסים אישיים סמויים.

בדומה אלי, לאהוד א' ולאהוד ב' גם איווט ידע לעשות הרבה כסף לביתו ולבני משפחתו ונחשב לאחד השרים העשירים בממשלתי. אבל יש לו שכל יותר מכולנו הוא גר בישוב נוקדים בשטחים וכספו חבוי אי שם באיי הבתולה שאיבדה מזמן את תומתה.

התקווה היחידה שלי היא שיוגש נגדו כתב אישום חמור שבו הוא יואשם בקבלת שוחד ולא תהיה ברירה אלא לכלוא אותו מאחורי סורג ובריח יחד עם קצב, הירשזון ובניזרי. אולי גם אהוד א' יצטרף לחבורת האסירון העליון. אבל העניין לא ברור. איווט הוא נמר בעל תשע נשמות שמסוגל לצאת מהבוץ בלי קלון עם מאסר על תנאי.

החשש הוא שאיווט יהיה ראש ממשלה שיחליט שאני לא מתאים להיות אפילו מנכ"ל משרדו. ציון: בחו"ל 5 כוכבים. בארץ ארבעה מינוסים ושני פלוסים.

תאריך:  26/03/2011   |   עודכן:  27/03/2011
אריה אבנרי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הפנקס הסודי של ביבי
תגובות  [ 21 ] מוצגות   [ 21 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
עובר אורח
26/03/11 13:09
2
טיפש כותב בפינקסו
26/03/11 13:23
3
שועלי
26/03/11 13:52
 
מהפינקס של ביבי
26/03/11 16:03
4
ע. בן-יוסף
26/03/11 14:51
5
קלונימוס
26/03/11 14:51
6
אמנון לביא-לוי
26/03/11 15:57
7
מ.כ.
26/03/11 15:59
8
ליבוביץ
26/03/11 18:16
9
צבקי
26/03/11 18:56
 
עובר ושב
26/03/11 21:02
10
מאלף כלבים מוסמך.
26/03/11 21:38
 
בעל ניסיון
26/03/11 21:47
11
יפה כמו אביה
27/03/11 00:10
12
פלא יועץ
27/03/11 00:42
13
שאינו יודע לשאול
27/03/11 01:10
14
בניק
27/03/11 11:57
 
גולש ותיק
27/03/11 13:04
15
עין צופיה
27/03/11 12:41
16
רונן גולדשטיין
27/03/11 14:21
17
נחום שחף
27/03/11 16:35
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הופתעתי מאד כאשר קראתי שהעיתונאי אורי בלאו צפוי להעמדה לדין בשל החזקת מסמכים סודיים באופן בלתי חוקי. אל נא תטעו, בניגוד למקהלת התקשורת הדורשת דין מיוחד שיתיר לה להחזיק בכל חומר סודי בשם "השליחות העיתונאית", אני איני סבור שצריכה להיות לעיתונאים חסינות מיוחדת ועיקרון השוויון בפני החוק צריך לחול גם כאן כמו במקומות אחרים.
26/03/2011  |  עו"ד משה גולדבלט  |   מאמרים
עסקת מעריב, במסגרתה רוכשת קבוצת אי.די.בי. (באמצעות דיסקונט השקעות) את השליטה בעיתון (59%) תנותח, קרוב לוודאי, מכל צדדיה. בשיח הציבורי כבר משתתפים בעלי העניין בתקשורת בכללותה, מומחים מטעם עצמם, פרשנים, עיתונאים, משפטנים וגם בעלי הון. השאלה האם טוב ונכון הדבר עבור הציבור בישראל כניסת אי.די.בי. לשוק העיתונות, תלויה, במידה רבה, באופן התנהלותו של איש אחד: נוחי דנקנר. באגרתו מיום חמישי ("לא נשרת איש") מבטיח דנקנר לאפשר למעריב ולכתביו לעשות עיתונות חופשית ונקייה מפניות. חובת ההוכחה עליו. ניסיון העבר מוכיח: דנקנר מקיים את הבטחותיו.
26/03/2011  |  יואב יצחק  |   מאמרים
לפני כ-50 שנה לערך, החלה באירופה תנועה לביצוע מוסיקת בארוק בכלי התקופה. הראשונים היו מוסיקאים כמו גוסטב לאונהרדט ההולנדי, כריסטופר הוגווד הבריטי, ניקולאוס הרנונקור האוסטרי ואחרים. לדעתם, את באך, הנדל ופרסל יש לנגן בכלי נגינה ובסגנון של אז ולא באלה שהשתלטו מאמצע המאה ה-19. בניגוד לדעה השלטת, הם טענו כי התפתחות הכלים אינה בבחינת התקדמות, אלא שינוי, כלומר התאמה לסגנון המוסיקלי החדש, הרומנטי, וכי השינויים הטכנולוגיים בכלים הללו אומנם הפכו אותם מתאימים יותר למוזיקה החדשה, אבל יחד עם זאת, פחות מתאימים לבאך ולקופרן. הם כמובן נתקלו בהתנגדות של הממסד המוסיקלי ושל מרבית הסולנים ידועי השם. אבל התנועה לנגינה בכלים מקוריים צברה כוח, יותר ויותר נגנים "מודרניים" החלו להשתמש בכלים עתיקים או בשחזורם המדויק, ההקלטות שנעשו על-ידי האמנים המובילים בתחום כבשו את השוק, והיום אפשר לומר כי הגישה ה"אותנטית" לביצוע המוזיקה ניצחה ניצחון מוחץ. מהבארוק והרנסנס, עברה השאיפה לנגן הכל "בשפת המקור" גם לתקופה הקלאסית ואפילו לרומנטית. היום משפצים ומשחזרים פסנתרים, כלי מיתר וכלי נשיפה מתקופותיהם של מוצרט, בטהובן ושופן. עד כדי כך, שגם את "שחרזדה" של רימסקי-קורסקוב ניתן לשמוע בביצוע של תזמורת שלמה המנגנת בכלים של סוף המאה ה-19. אבל הניצחון הגדול ביותר של ה"אותנטיקה" הוא בכך שהיום מרבית המנגנים את באך ואת מוצרט בכלים מודרניים מנסים לחקות את הצליל ואת הסגנון האותנטיים. אחדים מהם באמת מצליחים, וכאן המקום לציין לטובה את "הקמראטה הישראלית ירושלים" ואת מנצחה הראשי אבנר בירון.
25/03/2011  |  דניאל פרדקין  |   מאמרים
האירועים הביטחוניים החמורים האחרונים - הרצח המתועב באיתמר, הפיגועים בירושלים וירי הטילים לעבר ערים וישובים בדרום הארץ שהגיע עד לצפון אשדוד - ללא ספק יוצרים מתח רב בציבור, ומתעוררת השאלה האם אנו ניצבים בפתח עידן חדש של טרור ערבי או אף בערב מבצע חדש בנוסח "עופרת יצוקה".
25/03/2011  |  נחמן פביאן  |   מאמרים
המהפך השלטוני במצרים משנה לחלוטין את המערך הפוליטי הפנימי ואת האיזונים בין הזרמים הפוליטיים. מאז הניסיונם של האחים המוסלמים להתנקש בחייו של גמאל עבדול נאצר בשנת 1954, נאסרה השתפותן של המפלגות הדתיות בבחירות במצרים, והאחים המוסלמים ושאר הקבוצות הדתיות הוצאו אל מחוץ לחוק.
25/03/2011  |  שאול מנשה  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il