|   15:07:40
  |   תגובות
  |    |  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

7 סודות לשיווק ישיר

כולם מעוניינים לשפר את הביצועים של העסק, להאיץ את המכירות ולהגיע לכמה שיותר לקוחות מה הם הסודות שיכולים לשדרג את ביצועי העסק שלך? בשורה התחתונה סוד ההצלחה בעסקים הוא בשיווק ולא ב"מקצועיות"
28/03/2011  |     |   מאמרים   |   תגובות
סוד ההצלחה הוא בשיווק נכון [צילום: איגוד לשכות המסחר]

סוד מספר 1 - זה הכל בשיווק

אנחנו כל הזמן קוראים ושומעים על אנשים ש"עשו את זה" והצליחו בעסקים. תמיד מספרים לנו ש"מקצועיות" היא המפתח להצלחה ואם רק נעשה את העבודה שלנו על הצד הטוב ביותר הדרך לפיסגה סלולה. אלה שטויות גמורות.

המפתח להצלחה אינו תלוי במקצועיות או באיכות של מוצר כזה או אחר, אלא בשיווק. היכולת שלנו להביא זרם קבוע וגובר של לקוחות הוא המפתח הכי חשוב להצלחה. יותר חשוב מכל ידע מקצועי שאנו יכולים לרכוש או לשפר.

סוד 2 - אתה חייב פרסום שימשוך תשומת לב ויעורר רגש

אם תזכור רק סעיף אחד מכל המאמר הזה, שנן את הנוסחה הבאה: מדובר ב-5 עקרונות יסוד לכל מהלך שיווקי או פרסומי שתעשה: משוך תשומת לב; עורר עניין ורגש; ספר סיפור אמין שהלקוחות יוכלו להזדהות איתו; קרא לקוחות לפעולה (התקשר עכשיו!); תן לאנשים אפשרות לפנות אליך בקלות.

תסוד 3 - מודעות 'רגילות' ישיגו לך תוצאות בינוניות

אם תפתח את דפי זהב בכל מדינה תמצא רשימה ארוכה ואין סופית של מודעות משעממות. כולן נראות אותו הדבר. אין שום סיבה אמיתית שלקוח פוטנציאלי ירים את הטלפון ויתקשר לעסק המציג מודעה משעממת מן כרטיס ביקור יקר.

כל העסקים במודעות הללו נראים אותו הדבר. כדי להיות משווק או מפרסם מוצלח עליך לזכור שאנשים לא קוראים מודעות שנראות כמו כרטיסי ביקור משעממים. הסוד למשיכת תשומת לב הוא בכותרות והנושאים אליהם אתה מתייחס במודעה. עליך להתייחס לאינטרס האמיתי של הלקוח לתת לאנשים סיבה אמיתית לבחור בך על פני כל המתחרים.

סוד 4 - פרסום 'חדשותי' ישיג לך יותר פניות מפרסום תדמיתי

פרסום שנראה כמו כתבה חדשותית משיג 500% יותר פניות מפרסום תדמיתי: עלונים, כרטיסי ביקור וכיו"ב. היתרון של פרסום 'חדשותי' הוא שהוא לא נראה כמו פרסום. הוא נראה כמו כתבה שעשויה להופיע בעיתון. אנשים מופגזים מדי יום באלפי פרסומות ולכן הן חוסמים מודעות רגילות באופן אוטומטי. לעומת זאת אנשים עדיין קוראים עיתונים ואתרי חדשות.

סוד 5 - נוסחת הפרסום שתמשוך יותר לקוחות שיעשו איתך עסקים

הנה קצת הגיון בריא שמשום מה נעדר מעסקים רבים: אין שום טעם להציע את השירותים או המוצרים שלך למי שלא יקנה ממך. הדרך הכי טובה להשיג לקוחות חדשים היא על-ידי איסוף לידים (פרטים של לקוחות מתעניינים), ורק אז להתחיל בצעד אחר צעד בתהליך המכירה.
לפני שאתה מפרסם, עליך לשאול את עצמך מי הלקוח האידאלי שלך? מי הבן אדם שהכי זקוק לשירות או המוצר שלך? רק אז למצוא את ערוצי הפרסום להגיע אליו.

סוד 6 - ניסיונות לא כישלונות

האם שמעת את עצמך אי פעם אומר "ניסית ופרסום שם וזה לא עבד". ברוב המקרים פרסום בודד לא יעשה את העבודה, לעיתים גם הרבה פרסומים לא יעשו את העבודה. בשיווק אסור לראות מהלכים כאלה ככישלונות. לאף אחד , אין נוסחא מדויקת לשיווק. צריך כל הזמן לנסות שיטות שיווק חדשות. לראות מה עובד ומה לא. לא להתייאש גם כשמהלך מסוים לא מביא את התוצאות להם ציפתה אלא לשנות להתאים או לנסות משהו חדש לגמרי.

סוד 7 - בחר את ערוץ הפרסום הנכון

היום ישנו גודש של ערוצי שיווק ולכן יותר קשה יותר מתמיד למצוא את המקום בו פרסום יניב לך את התוצאות הטובות ביותר. הקריטריונים לבחירת ערוץ הפרסום שלך הם שניים:
  • ערוץ המגיע לאנשים הנכונים במצב בוא הם מוכנים לקבל את המסר שלך.
  • פרסום אותו תוכל לבקר ולעקוב אחרי התוצאות בצורה המדויקת ביותר. גם אם המודעה שלך מצוינת והמדיה מגיע בדיוק לקהל שלך אתה חייב תמיד לעשות את החישוב של עלות מול תועלת.

לסיכום, הסוד להצלחה בעסקים הוא בשיווק ולא ב"מקצועיות". אם תשתמש בפרסום רגיל תקבל תוצאות בינוניות לכן עליך למשוך תשומת ולעורר רגש בקרב הקונים שלך. עליך לבדוק מי הם הלקוחות האידיאלים שלך ולהגיע אליהם על-ידי בדיקה וניסיונות של מדיות שונות. תמיד תהיה עם האצבע על הדופק, בדוק כל הזמן מה עבד, מה לא וכמה זה עלה לך.

כותב המאמר הוא מנכ"ל סופר דיל פלוס המתמחה בשיווק ישיר.
תאריך:  28/03/2011   |   עודכן:  28/03/2011
שגיב פלייסיגר
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
7 סודות לשיווק ישיר
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
המומחה
28/03/11 23:33
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
"מאז שקמה הממשלה קבענו מדיניות ברורה - תגובה תקיפה לכל ניסיון לפגע באזרחי ישראל וצעדי מנע שיטתיים ותקיפים נגד הטרור. המדיניות הזו גרמה לשנתיים של שקט וביטחון, וכל אזרחי ישראל למדו להכיר את הברכה וליהנות מפירות השקט הזה, ללכת ברחובות ללא מורא" - אלו הדברים שנשא ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בערב יום רביעי (23.3.11) במהלך דיון חירום בנמל התעופה בן-גוריון, לפני המראתו לביקור במוסקבה. מאז "הפסקת האש" לאחר סיום מבצע "עופרת יצוקה" בוצעו 630 התקפות מעזה לשטחה של מדינת ישראל.
28/03/2011  |  גל סתיו  |   מאמרים
ביום 3.3.11 נתן בית המשפט העליון בשבתו כבית משפט גבוה לצדק (בג"ץ 4797/07) החלטה קצרה, בת שתי שורות בלבד, הנוגעת לערביי ישראל, וזה לשונה: "ניתן בזאת צו-על-תנאי המורה למשיבים לבוא וליתן טעם מדוע לא יבצעו את הבדיקות הביטחוניות בשדות התעופה לכלל אזרחי המדינה על-פי קריטריונים שווים, ענייניים ואחידים".
27/03/2011  |  עו"ד חיים נתיב  |   מאמרים
בישיבה שנערכה בשעות הקטנות של הבוקר, קיבלה הכנסת בקריאה סופית שני חוקים גזעניים נתעבים. שניהם מכוונים נגד האזרחים הערביים, המהווים יותר מחמישית מאוכלוסיית ישראל.
27/03/2011  |  אורי אבנרי  |   מאמרים
אני רותח מזעם על כך שרביב דרוקר מאלץ אותי להגן על נתניהו, אבל אני אעשה זאת, ואסביר גם מדוע אני עושה זאת. ראשית, בתחקיר שפורסם בערוץ 10 לא הובאה שום ראייה שנתניהו נתן טובת הנאה לאנשי העסקים שמימנו את נסיעותיו. יש הסבר אלטרנטיבי לקשרי הון-שלטון במקרה הזה, והוא שיש אנשים טובים יהודים אוהדי ישראל, שבמקום לגור כאן מממנים פעילות למען ישראל ואין להם עסקים בישראל ואינם רוצים שום טובת הנאה בעבור תרומתם.
27/03/2011  |   ד"ר אריה אבישור  |   מאמרים
מדד השחיתות מקביל למדד השמאלנות אצל מנהיגי מה שנקרא לפנים 'המחנה הלאומי': ככל שרף השחיתות עולה, כך מעמיקה התזוזה שמאלה. לפיכך, בעקבות חשיפתה השבוע של פרשת 'ביבי-טורס' והחשד לאי-סדרים בנסיעותיו לחו"ל של הנוסע המתמיד בנימין נתניהו, יש לצפות בקרוב למהלך שמאלני כלשהו מצד נתניהו כמו למשל פינוי אלים של איזה מאחז בגבעות השומרון או הצהרה אווילית כלשהי התומכת בהקמת מדינה פלשתינית.
27/03/2011  |  חן בן אליהו  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il