|   15:07:40
  מנחם רהט  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

פקידוסטן זה כאן

לא משנה איזו ממשלה בחר הבוחר – הפקידים בעלי האג'נדה השמאלנית מכתיבים מדיניות משלהם לממשלה מפוחדת וחסרת-אונים
30/05/2012  |   מנחם רהט   |   מאמרים   |   ישראלי-פלשתיני   |   תגובות
ביהמ"ש העליון. הפקידים הם שליטי-העל במדינה [צילום: אתר הרשות השופטת]

פסיקת פקידי פקידוסטן
פקידי פקידוסטן המשפטית לחמו לשינוי הנוהל הקיים ביו"ש, מימי חוסיין והעותומנים, ולפיו מי שמחזיק בקרקע עשר שנים, מבלי שאיש עירער על אחזקתו, רשאי להירשם כבעליה. הם דרשו להאריך את תקופת ההחזקה בקרקע. מי יודע - אולי כעבור עשרים-שלושים שנה יגיע איזשהו ערבי שיתבע עליה בעלות, ולמה לקפח, נעבעך, את זכויותיו?

'דין שונה למחבל ולמתנחל'
מנחם רהט
בהתקרב המועד לביצוע החרבת גבעת האולפנה, מזהיר שופט מחוזי בדימוס, שמעשה עיוועים שכזה נגוע בעיוות צדק מוחלט, ומציע לבג"ץ להכיר בטעויותיו המשפטיות הזועקות לשמיים, וליזום בעצמו ביטול פסיקתו בעניין מגרון וגבעת האולפנה
לרשימה המלאה

מנחם רהט
שלטון החוק ומצקצקי הצחוק

במדינה מתוקנת, ארה"ב למשל, מחליף כל ממשל חדש את הפקידות הבכירה הוותיקה, וממנה במקומה פקידים נאמנים לדרכו שיבצעו את המדיניות החדשה של הממשל החדש. במדינת ישראל נוהגים עדיין על-פי המדיניות המטומטמת שהגה אחד מראשי הממשלה כאן, יהודי תמים וחף מכל תחכום פוליטי, אשר הוסיף לתרי"ג המצוות מסיני עוד מצוות לא-תעשה מבית מדרשו ושמה 'סיוויל סרבנט'. פירוש: גם כשמתחלף השלטון, אסור לגעת בפקידות הבכירה, מפני שחזקה עליה שהיא תיישם את מדיניותה של הממשלה החדשה. אוי, התמימות הקדושה.

מאז יש לנו כאן בארץ צורת משטר חדשה שטרם הונצחה בספרי מדע המדינה – פקידוסטן. הממשלה יכולה להחליט מה שהיא רוצה, אבל הפקידים יפעלו על-פי האג'נדה הפרטית שלהם. ושיילכו לעזאזל מדיניות הממשלה ורצון העם שמינה אותה. הם שליטי-העל. הדוגמה הכי מפורסמת היא פרשת מגרון וגבעת האולפנה ושאר היישובים שהחרב מתהפכת מעל לראשיהם. לא משנה שהממשלה יזמה ועודדה את הקמתם. כשעתרה 'שלום עכשיו' לבג"ץ וטענה שהבנייה נעשתה על קרקע ערבית, התייצב פקיד בכיר מן הפרקליטות בבג"ץ, כדי להודות בהכנעה כי אכן מדובר בקרקע ערבית.

אג'נדה שמאלנית

ברור שפרקליטות הגונה אמורה להעלות טיעונים הפוכים: שטענת הבעלות מפוקפקת בעליל ונבחנת בבית המשפט המחוזי; ואם יש כאן בעלות, כי אז זו בעלות וירטואלית, שלא נקנתה בממון ומקורה בטובות הנאה מפוקפקות, שוחד בלשון החוק, שחולק בידי המלך חוסיין לנאמניו; ושגם אם תוכח הבעלות, מדובר, ככלות הכל, בהר טרשים קירח, שמעולם לא גדלו בו פרח או עץ ולא ניטע בו אוהל, ועל כן יפוצו הבעלים בכסף; ומה לא?

אבל כשנציג הפרקליטות במדינת פקידוסטן, בעל אג'נדה שמאלנית, מודה בהכנעה כי אכן מדובר בקרקע ערבית שדודה, כי אז מה באמת נותר לבג"ץ לעשות, זולת פסיקה המורה על החרבת הבתים?

משרד המשפטים העצים את שלטון הפקידים, בעלי האג'נדה. כך למשל יושב שם בתפקיד בכיר עו"ד מייק בלאס, שבהזדמנויות משפטיות שונות קבע, כי כל מה שמעבר לקו הירוק הוא שטח כבוש שיש לנהוג כלפיו על-פי אמנת ג'נבה הרביעית – מה שמנוגד בעליל למדיניות המוצהרת של כל ממשלות ישראל. אבל איש לא העז להרחיק אותו מטיפול בענייני יו"ש הרגישים.

פקידים באותו משרד דרשו להרוס ביתו של קצין צה"ל שנפל בקרב, רס"ן אלירז פרץ ז"ל (לאחר שיימצא פתרון הולם למשפחה), על בסיס תצלומי אוויר ישנים, שנראו בהם סימני גידולים חקלאיים. לא משנה שאי-אפשר להבין מהצילומים הישנים מי גידל שם מה, ואם בכלל החזיק בקרקע כדין, ושעד היום אין מי שיתבע בעלות על הקרקע. אבל זה הספיק על-מנת לתבוע חורבן ביתו של קצין שנפל בקרב.

מצג שווא

שגריר אריתריאה בישראל
על בעיית המסתננים:
"אני אישית", סיפר השגריר ללונדון וקירשנבאום בערוץ 10, "נפגשתי עם בכירים, ואמרתי: 'בואו נפתור את הבעיה, כל עוד הכמות קטנה ואפשר להשתלט עליה'. אמרו לי: 'לא, אנחנו מדינה מאוד דמוקרטית; אנחנו לא יכולים לשלוח אותם בחזרה. זו מדינה דמוקרטית. גם לנו הייתה היסטוריה כזו'. אף אחד לא הקשיב לי"

פקידי פקידוסטן המשפטית לחמו לשינוי הנוהל הקיים ביו"ש, מימי חוסיין והעותומנים, ולפיו מי שמחזיק בקרקע עשר שנים, מבלי שאיש עירער על אחזקתו, רשאי להירשם כבעליה. הם דרשו להאריך את תקופת ההחזקה בקרקע. מי יודע - אולי כעבור עשרים-שלושים שנה יגיע איזשהו ערבי שיתבע עליה בעלות, ולמה לקפח, נעבעך, את זכויותיו? בהזדמנות אחרת בלמו פקידי פקידוסטן למשך חודשים ארוכים את הנחת קו הרכבת לירושלים בטענה כי התוואי חודר לאורך כמה מאות מטרים לשטחי יו"ש, והציעו ברוב נדיבותם שהמדינה תפצה את הפלשתינים בסלילת קו רכבת עבורם מעזה ליו"ש...

חלק מהבכירים הללו, מנצלים את מעמדם להצקה מתמדת למתיישבים, תחת מצג שווא של תום לב, ורק עם פרישתם נחשפת האג'נדה השמאלנית שלהם. כך למשל עו"ד טליה ששון, שעם פרישתה הצטרפה למרצ, והיא זו החתומה על 'דוח המאחזים' המופרך, הקובע למשל שכל יישוב ביו"ש שלא הסתיימו הליכי תכנונו, הוא בלתי חוקי.

פקידי פקידוסטן לא רק שאינם נשלחים אחר כבוד הביתה, אלא גם מצ'ופרים היטב. פקיד שסיבך בפרשת האולפנה (שבעטיו הועלתה הצעה הזויה, לנסר את יסודות בתי האולפנה ולהובילם לאתר החדש), אמור היה לסיים לפני שלושה חודשים את תפקידו. אבל במקום לחגוג את הליכתו, האריך שר המשפטים את כהונתו בחצי שנה. אם זה לא היה עצוב זה באמת היה מצחיק, להיווכח שמפלגה שמינתה את נאמן לשמש שר המשפטים, מפלגתו של ליברמן, המנופפת ללא הרף בדגל הלאומי, בתקווה לקושש קולות במחנה הלאומי, ממנה לתפקידים בכירים רגישים את האנשים הכי בלתי מתאימים - ע"ע השר נאמן וע"ע השר לביטחון פנים אהרונוביץ', שהציע לסדר עבודה לכל מסתנן (וברוח זו עוד יציע לדיירים, שלא לנעול דלתות בתיהם, כדי להקל על מלאכת הגנבים).

סיפור עיוועים

ועדיין לא הגענו לסוף סיפור העיוועים הפקידוסטני. בעוד שלושה חודשים יתפנה תפקיד המפתח במשרד המשפטים, וכבר מציעים לאייש את תפקידו באיש הכי פחות מתאים. במקום לחפש מקצוען מוכשר מקרב 61 אלף (!) עורכי הדין הרשומים בישראל, מציע היועץ המשפטי וינשטיין למנות לתפקיד הבכיר את שי ניצן, רודף מתנחלים ידוע, האיש שגרר את הרב דב ליאור לחקירת משטרה משפילה, ונחשב לאיש השנוא ביותר על המתיישבים (ח"כ יעקב כץ הבטיח לפני שנה, כי בבוא היום יועמד האיש לדין על ניהול מסעות ציד נגד המתנחלים, ועל הצהרתו: אני שונא מתנחלים). ככה זה בפקידוסטן – ככל שאתה לעומתי יותר מול המערכת המעסיקה אותך, אתה מצ'ופר.

כוחה של המערכת הפקידותית בא לידי ביטוי גם במערכה לבלימת מבול המסתננים האיסלאמים מאפריקה. שגריר אריתריאה בישראל, טקסטה דה-באס מאריאם, טען כי מאז תחילת השיטפון הוא הפציר בבכירים ישראלים להחזיר את האריתראים הביתה, וכך לבלום את השיטפון. "ברגע שהם יגורשו, לא תהיה כל סיבה לאחרים להגיע", הסביר.

אבל הפקידים שעימם נפגש השגריר הגיבו בנחרת בוז. טובת עם ישראל והחשש שמא המסתננים המוסלמים עוד ידרשו כאן זכויות שישנו את המבנה הדמוגרפי של המדינה, ויהפכוה למדינת כל מסתנניה, עניינו אותם כקליפת השום. הם דאגו ל...דמוקרטיה המזויפת, הנושאת בתוכה מנגנון השמדה עצמית. "אני אישית", סיפר השגריר ללונדון וקירשנבאום בערוץ 10, "נפגשתי עם בכירים, ואמרתי: 'בואו נפתור את הבעיה, כל עוד הכמות קטנה ואפשר להשתלט עליה'. אמרו לי: 'לא, אנחנו מדינה מאוד דמוקרטית; אנחנו לא יכולים לשלוח אותם בחזרה. זו מדינה דמוקרטית. גם לנו הייתה היסטוריה כזו'. אף אחד לא הקשיב לי".

שטיפת מוח

התולעת הפקידוסטנית מחלחלת כמובן גם לשאר משרדי הממשלה. במשרד החינוך למשל אישר המפקח הארצי על לימודי אזרחות, אדר כהן, בעל אג'נדה שמאלנית, לבצע שטיפת-מוח לתלמידים במקצוע האזרחות, באמצעות ספר חדש, 'יוצאים לדרך אזרחית', שמייצג קו פוסט ציוני בוטה. כך למשל הפיסקה הבאה, אחת מיני רבות: "הימין הוא לרוב ניצי יותר ותומך יותר בפתרונות צבאיים כגורם בעל חשיבות בתחום הביטחון הלאומי. השמאל הוא לרוב יותר יוני ומאמין בהידברות ובמשא-ומתן כאמצעי הטוב ביותר לפתרון מחלוקות וסכסוכים".

אפילו מחנך שבהחלט אינו ימין, ד"ר צבי צמרת, נאלץ להודות כי "בספר יש עיוותים, הטעיות והטיה לכיוונים של שמאל, כולל שמאל רדיקלי". איזה מזל שלבסוף התעשתו שר החינוך סער וועדת החינוך של הכנסת וגילגלו את הספר מכל המדרגות.

בשל השתלטות אסכולת פקידוסטן על המדינה, ומכוח תמימותם של מנהיגים מפוחדים המזגזגים בין ימין לשמאל, ומתייראים לעשות סדר בממלכתם, מקבל הבוחר הישראלי, כל אימת שהוא מצביע ימין, את שלטון השמאל, בזכות בדותת ה'סיוויל סרבנט'.

בפקידוסטן הזנב מכשכש בכלב.

תאריך:  30/05/2012   |   עודכן:  30/05/2012
מנחם רהט
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
פקידוסטן זה כאן
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ד"ר רון בריימן
30/05/12 17:11
2
ירון זכאי 1
31/05/12 00:12
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
קחו את עמוד השער של (כמעט) כל אתר חדשות או פורטל שמכבד את עצמו, ובדרך כלל תמצאו בו תמונות רבות של נשים מעורטלות ברמה כזאת או אחרת. את התופעה הזאת ניתן למצוא כיום כמעט בכל מקום במרחב הציבורי. פרסומות בוטות מרוחות על בניינים שלמים, על אוטובוסים ורכבות, ועל "קוד הלבוש" הנהוג ברחובותינו אין בכלל לדבר.
29/05/2012  |  הרב רפי פוירשטיין  |   מאמרים
המאבק של יהודי אתיופיה נגד הגזענות נמשך כבר 110 ימים, כאשר מאהל המחאה שלהם ממשיך לעמוד מול בית ראש הממשלה. המאהל הפך להיות מקום שוקק חיים ומאות אזרחים, שאינם מכירים את התרבות היהודית האתיופית ולא נחשפו בעבר לקהילה הזאת, פוקדים את המאהל כדי לשמוע על התרבות האתיופית ועל המציאות הבלתי נסבלת שבה חיים יהודי אתיופיה, נוכח הגזענות המתגברת בחברה הישראלית.
29/05/2012  |  דניאל גיגי  |   מאמרים
חברת קספרסקי מרוסיה, הנחשבת כאחת מחברות אבטחת המידע הגדולות בעולם, חשפה כי החל בשנת 2010 פועלת תוכנה זדונית אשר יכולה להעביר מידע איכותי בזמן אמת ושם הקוד שלו הוא "פליים". הווירוס החדש מיועד להדביק מערכות ממוחשבות כדי לשלוף מהמערכות המתוחכמות מידע סודי ונגיש.
29/05/2012  |  רועי אורן  |   מאמרים
עשרות אלפי מהגרי עבודה, רובם (מעל 80 אחוז) מסודן ואררתיראה, פולשים לארצנו, כובשים שכונה אחר שכונה, פוגעים ברקמת החיים של התושבים וגוזלים מקומות עבודה מאזרחי ישראל. ממשלת ישראל, כמנהגה בקודש, בחרה להגיב בחוסר מעש נחוש. רק לאחר שכבר עשרות אלפים נכנסו ועשרות אלפים נוספים יצאו לדרכם נזכרו בממשלה להתחיל לבנות גדר ולסגור את הגבול. אולם בינתיים הגדר עוד לא קמה, הגבול פרוץ, וחיילי צה"ל, במקום לירות על מסיגי הגבול כפי שהיו עושים בכל מדינה מתוקנת, מוליכים את המסתננים אחר כבוד אל לב ליבה של מדינת ישראל, וזאת בהוראה ישירה של ממשלת ישראל.
29/05/2012  |  אלי קרבצ'יק   |   מאמרים
טורקיה החליטה לאחרונה (ידיעות אחרונות, 23.5.12) להוציא צווי מעצר וכתבי אישום נגד קציני צה"ל, שניהלו את המערכה נגד פלישת האונייה "מאווי מרמרה" לרצועת עזה. ההחלטה נפלה בירושלים כרעם ביום בהיר.
29/05/2012  |  גרשון אקשטיין  |   מאמרים
רשימות נוספות   /   ישראלי-פלשתיני  /  מי ומי  
השב"כ עצר חוליה שתכננה פיגוע חטיפה  /  עידן יוסף
המעברים ברש"פ: החסם המרכזי למסחר  /  מירב ארד
בג"ץ אישר מניעת מעבר פלשתינים מעזה ליו"ש  /  איתמר לוין
טמטום אוסטרלי  /  יהודה דרורי
"1948"  /  אליקים העצני
מצבה הקשה של עיר הבירה  /  רועי אורן
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il