|
אלי ישי. האזרחים הם נטל על משרד הפנים [צילום: פלאש 90]
|
|
|
|
|
כל מה שרציתי זה ליצור קשר עם משרד הפנים מחלקת אשרות, לשם כך נכנסתי לאתר משרד הפנים הוצאתי את מספר הטלפון של המענה האנושי כפי שהובטח באתר ושם יתנו לי את כל האופציות.
קבלתי דרך האתר את מספר הטלפון 1-700-55-1111 כולי תקווה לפתרון מהיר התקשרתי למספר הטלפון המיועד, קבלתי מענה של תקליט, הקשתי את אזור החיוג, את העיר המבוקשת משרד הפנים אשרות רמת גן ואז כמובן כצפוי היה תפוס, המערכת שאלה אותי האם אני רוצה לחזור למספר שחייגתי ברמת גן כמובן לחצתי שוב ואז המערכת מודיעה לי המספר תפוס תתקשר שנית ומנתקת את השיחה.
אני מנסה לחייג בשנית וכך מתרחש בשנית ובשלישית וברביעית ובפעם המאה גם כן, בצר לי ניסיתי את האופציה הנוספת להתקשר למרכזייה ,גם שם השלוחה של המרכזייה כמובן תפוסה ,המערכת שואלת אותך האם אתה רוצה לחזור לשלוחה ואז מנתקת אותך. הבנתי את השיטה, לקחתי שני טלפונים שונים והם חיוגו בלא הפסקה גם למספר הטלפון של משרד הפנים ברמת גן וגם למרכזייה, כמובן בשעות המענה האנושי בלבד, כמובטח בין השעות 13:00-15:00 בכול ימות השבוע מיום א ועד יום ה, כמובן שאף אחד לא ענה. אמרתי לעצמי היום יום א אולי עובדי משרד הפנים עייפים מיום שבת על כן הם לא עונים לטלפונים ומפעילים את השיטה הידועה של הרמת שפורפרות הטלפון כך מקבלים כל הזמן מספר תפוס.
במענה הטלפוני נותנים גם את האפשרות לשלוח פקס ואז יחזרו אליך, אכן כך עשיתי שלחתי פקס, תגובה כמובן לא קבלתי , ביום ב אמרתי ננסה שנית אולי הם נחו ביום ראשון מהעייפות של שבת וביום שני הם יגיעו מלאי מרץ לעבודה לשרת את האזרח.
אותה שיטה בכל הסניפים
לקחתי את שני הטלפונים שלי ומיידית בשעה 13:00 התחלתי להתקשר, כמובן אותה שיטה נפלאה של משרד הפנים סליחה משרד על הפנים. כך זה נמשך עד השעה 15:00 שזה תום הזמן למענה האנושי המובטח, כמובן מובטח כי אם לא היה מובטח אז לא היה מובטח, הרי הכול רק בגדר מובטח, מי אנו האזרחים שנקבל שירות מאלו שצריכים לתת לנו שירות.
ביום ג אמרתי לעצמי שאני אנסה לראות אולי רק סניף רמת גן נוהג כך, אז ניסיתי את הסניף של תל אביב , סניף רציני לכל הדעות, השיטה שם זהה רק שם מוסיפים תקליט של הסניף שאומר שהם עסוקים ותנסה בפעם הבאה, הבנתי שזאת השיטה של משרד הפנים לא לעבוד ולשלוח את האזרחים לעזאזל, סליחה לא משרד הפנים משרד על הפנים.
החלטתי לשלוח שוב פעם לפקס המיועד את בקשתי הרי מבטיחים שיחזרו אליך , ציינתי על הפקס נשלח בשנית כמובן רק שידעו את התאריך הראשון והשני של משלוח הפקס, לא שיש לי ציפיות מהמשרד על הפנים.
האזרחים הם נטל על משרד הפנים
כבוד השר הפנים הממונה על משרד על הפנים זאת המציאות אז לפני שמצטלמים עם מגורשים בשדה התעופה עם ידיים המונפות אל על אולי כדאי לתת שרות לאזרחים הנמקים בזלזול הקשה של משרד הפנים , סליחה משרד על הפנים, לך ידידי השר מיקי איתן הממונה על הקשר בין האזרח לשלטון אם זה שרות שמשרד הפנים סליחה משרד על הפנים נותן לציבור אז אולי כדאי להפריט את המשרד על הפנים ואז כאשר הוא יהיה בידיים פרטיות יהפוך סוף סוף למשרד הפנים ולא יהיה יותר משרד על הפנים.
אתם קוראים יקרים אם מי מכם יקבל ממשרד הפנים, סליחה משרד על הפנים פתאום כך סתם צלצול ויחפשו אותי בשגגה והגיעו אליכם פשוט לא לנתק תנסו לתת להם את מספר הטלפון שלי.
העיקר להצטלם עם מגורשים ולעסוק בעניינים אחרים ושילכו האזרחים המבקשים שירות לעזאזל.
הרי לפי ההתייחסות של המשרד על הפנים המנוהל על-ידי שר הפנים האזרחים הם רק נטל שיש להיפטר ממנו, עדיף היה אם לא היו אזרחים כלל שיטרידו את העובדים של המשרד על הפנים.