|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה

פלישת חוטפי המנדטים

כך יובס הימין: הפעלתה של דוקטרינת "הקרן החדשה" והיועץ סטנלי גרינברג - "יש לפעול בריבוי מסגרות ולהתאחד - ברגע אחד קובע". קראו את כל השלבים ואל תאמרו שלא הזהרתי אתכם
18/02/2013  |   אליזבט רימיני   |   מאמרים   |   ממשלה 33   |   תגובות
יאיר לפיד, נפתלי בנט. לפיד ישלים את הרכבת הממשלה? [צילום: פלאש 90]

פוליטיקה מושחתת מאין כמוה
יאיר לפיד ישלים את הרכבת הממשלה, ויציב בראשה את אהוד אולמרט. לצורך זה יועבר בכנסת שינוי לחוק יסוד הממשלה, וייקבע כי ראש הממשלה אינו חייב להיות חבר כנסת. יש כבר תקדים לשינוי כזה. לפיד עצמו "יסתפק" בתפקיד שר החוץ ומשנה לראש הממשלה. כך הוא יצליח גם לנהל פוליטיקה מושחתת מאין כמוה, וגם לזכות בתשבחות על דאגה כנה לעתיד המדינה

ככל שמתקדם המשא-ומתן הקואליציוני הולך ומתברר שהברית לפיד-בנט לא תאפשר לנתניהו להקים ממשלה. גם אם נתניהו יענה לדרישות המופרזות שלהם, הם יעלו דרישות מופרזות חדשות. בסופו של דבר כשנתניהו לא יצליח להרכיב את הקואליציה הם יאשימו כמובן אותו. הוא הסית נגד הבית היהודי, הוא לא רצה את בנט, הוא בגד בבוחרים שלו. "הכול ביבי אשם", והם הרי כבר "לא עובדים אצלו".

הברית של בנט עם לפיד, לא מפתיעה את מי שעקב אחר הפלירט שלו עם ה"מחאה" המהונדסת של "הקרן החדשה".

לאחר הכישלון של נתניהו יטיל הנשיא את הרכבת הממשלה על יאיר לפיד. זה בדיוק השלב שבו יתברר לציבור שיש דברים הרבה יותר חשובים מאשר גיוס חרדים. למשל - מניעת ממשלת נתניהו. תתפלאו כמה קל יהיה למפעלי ידיעות אחרונות בהנהלתו של נוני מוזס לשנות את הדיסקט של שטיפת המוח.

בעזרת אריה דרעי, עוד בן טיפוחים של מפעלי ידיעות אחרונות, יובל הרב עובדיה יוסף באף לתוך הקואליציה של לפיד, וכמובן תמורת כמה מיליארדים טובים של שקלים, אבל על זה לא יטרחו לדווח לכם.

ייתכן אף שקניית שס בשלב הזה תהיה מיותרת. במועד המתאים יגייס השר גדעון סער שבעה חברי כנסת של הליכוד שיודיעו שאין להם יותר "אמון" במנהיגות של נתניהו, והם פורשים מהליכוד. סער הוא כיום בן ערובה של השמאל בעקבות הסתבכותו בפרשת מין. כך הוא יקנה את השתקת הפרשה.

אליו יצטרף כמובן צחי הנגבי, שעדיין לא סיים לשלם את האתנן על הוצאתו מפרשיותיו המשפטיות ללא קלון, ועוד חברי כנסת אופורטוניסטים שכמוהם לא חסר בכל מפלגה.

בעיתוי הזה, יפרסם בית המשפט את פסיקתו בנושא פרשת הולילנד. איני יודעת אם בית המשפט נקנה או גם אותו מחזיקים באיבר רגיש בגוף, אבל לא אתפלא אם פסק הדין יהיה ממוסמס לחלוטין ויוציא את אהוד אולמרט ללא קלון.

כתוצאה מה"זיכוי" הזה, תפעיל העיתונות "החופשית" על הפרקליטות מערכת לחצים לבטל את הערעור בפרשות הקודמות ובעיקר בנושא "ראשונטורס". מאחורי הקלעים יפעל גם היועץ המשפטי לממשלה שהוא איש אמונו של אולמרט, והתוצאה שוב לא תפתיע - הערעור יבוטל.

יאיר לפיד ישלים את הרכבת הממשלה, ויציב בראשה את אהוד אולמרט. לצורך זה יועבר בכנסת שינוי לחוק יסוד הממשלה, וייקבע כי ראש הממשלה אינו חייב להיות חבר כנסת. יש כבר תקדים לשינוי כזה. לפיד עצמו "יסתפק" בתפקיד שר החוץ ומשנה לראש הממשלה. כך הוא יצליח גם לנהל פוליטיקה מושחתת מאין כמוה, וגם לזכות בתשבחות על דאגה כנה לעתיד המדינה, וויתור על האגו שלו.

אל תתפלאו שאהוד אולמרט שמייעץ ללפיד במערכה הראשונה, יתמנה על-ידו לראש ממשלה במערכה השלישית. גם אם האגו של לפי בכל זאת יגבר, לאהוד אולמרט יובטח תפקיד מוביל, ובוודאי בלעדיות על ניהול התהליך המדיני.

הנצחת שלטון השמאל

אם אתם רוצים להתנחם, שלפחות מצביעי הימין ילמדו את הלקח, והימין יוכל לחזור לשלטון בגדול בבחירות הבאות, תמשיכו לקרוא. השמאל עומד לחסום זאת לתמיד.

מיד עם כינונה של הממשלה הזו, היא תפתח בפעילות לשינוי דמותה של מדינת ישראל. בראש ובראשונה תוכרז תוכנית לביטול ה"אפרטהייד". בשלב ראשון תינתן אזרחות מלאה לכל המסתננים שהגיעו לכאן מאפריקה, ולכל מהגרי העבודה מהמזרח הרחוק, שנשארו בארץ ללא אשרת שהייה. אם הצעד הזה מזכיר לכם את צעדו של הנשיא אובמה בהענקת אזרחות למיליוני מהגרים בלתי-חוקיים, זה לא מקרי.

בשלב השני, תינתן האזרחות המלאה גם למתפלחים משטחי הרשות. בשלב השלישי יתאפשר לכל ה"אומללים" הללו לקיים "איחוד משפחות", ולהביא לפה מאפריקה, מזרח אסיה, מהרשות ואפילו ממדינות ערב את כל קרובי המשפחה שלהם, ואלה באופן רקורסיבי יוכלו בתורם להביא את הקרובים שלהם. לא צריך להיות גאון כדי לנחש בעד מי יצביעו כל האזרחים החדשים הללו בבחירות הבאות. מדובר בכמה וכמה מאות אלפים.

אהוד אולמרט יפתח כמובן מיד ביוזמה מדינית, ותתפלאו כמה קל לעשות שלום עם הערבים הפלשתינים כאשר נכנעים לכל דרישותיהם, ומוסרים להם את כל יהודה ושומרון כולל כל מזרח ירושלים, ומסכימים לטענת השיבה שלהם.

כלי התקשורת ופרשניהם כמובן ירגיעו אותנו שהשיבה הזו תביא רק לכמה עשרות אלפים של שבים, וכשיתברר שמדובר בהרבה מאות אלפים, כבר יהיה מאוחר מידי לתקן זאת. אותם כלי תקשורת גם יתריעו כהרגלם בקודש מפני מלחמת אחים מצדם של מאות אלפי המתנחלים שיגורשו מביתם ללא תמורה (למי יש כל-כך הרבה כסף לפיצויים), והם יטיפו כמובן לקבל את ההכרעה ה"דמוקרטית".
ושלא תהיינה לכם ספקות, עד לאותו שלב ייסגרו על-פי חוק כל אותם אמצעי תקשורת שנותנים פתחון פה ל"פשיסטים". בראש ובראשונה כמובן "ישראל היום".

גם אם בשלב הזה כמה חברי כנסת חרדים או מהבית היהודי יתעשתו ויפרשו מהקואליציה, או יפרו את המשמעת הקואליציונית. הם יוחלפו בחברי מרצ, והממשלה תוכל להמשיך להתקיים ותהיה חייבת להתקדם במתווה הזה כנשוכת-נחש בעזרת קולות הח"כים הערבים.
על כל הצעדים הללו, יזכה אהוד אולמרט קרוב לוודאי בפרס נובל לשלום ללא שותפים (שמעון פרס יאכל את הלב). הוא ייהפך לאורח מבוקש בכל הפורומים הבינלאומיים, והוא לא יצטרך יותר להסביר לאף אחד מהיכן המימון לטיסות שלו ושל משפחתו.

בו בזמן יתקיימו בישראל מידי יום הלוויותיהם של קורבנות השלום, אבל משיחי השלום יסבירו כי זו תופעה מובנת מצדם של אנשים שפורקים את הזעם על דיכוי של למעלה משישים שנה. כדי לסכל כל אפשרות שמישהו יפריע להם בפריקת הזעם, יידרשו חיילי צה"ל להפקיד את נשקם בכל עת שהם יצאו לחופשה. גם בתפקיד ספק אם יספקו להם תחמושת, ותישקל האפשרות לעבור לשימוש ברובי פיינטבול.

מאחר שיהיה "שלום", תבוטל חובת הגיוס לצה"ל, וכך תיפתר גם בעיית החרדים, עבור מי שעוד יזכור אותה.

בנוסף, בדומה לצעד שמנסה כעת לנקוט הנשיא אובמה, ייאסף כל הנשק ברישיון מן האזרחים. כמובן רק מאלה שהחזיקו בו ברישיון. בישובים הערבים בהם בכל בית יש מחסן אמל"ח בלתי חוקי, יוכלו לשאת את הנשק בריש-גליי.

סוף דבר - הסוף שלנו

אתם בוודאי שואלים את עצמכם, מהיכן יימצאו בתים כדי לשכן בהם את מאות אלפי אם לא מיליוני האזרחים החדשים? התשובה לכך פשוטה. הללו יוכלו לבנות מה שירצו, בכל מקום שיעלה על רוחם, ובכל עת שתעלה על דעתם. אף אחד לא יעז לדרוש מהם לקנות את הקרקע, ואף אחד לא יבקש מהם להציג רישיון בניה. את הדרישות הללו ימשיכו להציג רק ליהודים.

כדי להשלים את התמונה השמאל יעביר גם חוקה לישראל. זאת תהיה כמובן חוקה "בהסכמה". כלומר, הסכמה של הערבים, לא חלילה הסכמה של הציונים. במסגרת החוקה הזו, שתהפוך את מדינת ישראל באופן רשמי למדינת כל אזרחיה, יבוטל גם חוק השבות.

ומה עם הגרעין האירני, אתם שואלים? כמובן שלאירן יהיה גרעין. אבל זה כבר לא יצטרך להטריד אותנו, משום שבבחירות הבאות תיבחר בישראל ממשלה מוסלמית, שתחיל כאן את חוקי השריעה. אז כמובן לא תהיה לאירנים שום סיבה להשתמש בנשק הזה נגד בעלי בריתם.

התרחיש הזה נשמע לכם מופרך, בלתי-הגיוני? אמרו זאת על הרבה דברים לפני כן. תמיד תחזיות השמאל נשמעות הגיוניות, אבל דווקא ההפחדות ההזויות של הימין מתגשמות. הלוואי שהפעם אתבדה.

תאריך:  18/02/2013   |   עודכן:  18/02/2013
אליזבט רימיני
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי גבאי / Avi  Gabay   אבי דיכטר / Avi Dicter   אהוד אולמרט / Ehud Olmert   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורי שרגא אורבך / Uri  Orbach   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   הלל צ'רני   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יאיר שמיר / Yair  Shamir   ידיעות אחרונות בע"מ / .Yediot Ahronot ltd   יובל שטייניץ / Yuval  Steinitz   יעל גרמן / Yael  German   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יצחק אהרונוביץ' / Yitzhak  Aharonovitch   ישראל כ"ץ / Yisrael  Katz   לימור לבנת / Limor  Livnat   מאיר כהן / Meir  Cohen   מיקי לוי / Mickey  Levy   ממשלת ישראל / Israel Government   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סופה (סופיה) לנדבר / Sofa  Landver   סילבן שלום / Silvan  Shalom   עובדיה יוסף   עוזי לנדאו / Uzi  Landau   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   פניה (פאינה) קירשנבאום   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   שמעון פרס / Shimon Peres 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
פלישת חוטפי המנדטים
תגובות  [ 13 ] מוצגות   [ 13 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ה.א.
18/02/13 18:35
2
קשקוש
19/02/13 00:05
3
אלטע קאקער
20/02/13 12:06
4
מזכיר_המדינה
21/02/13 16:45
5
שוס
23/02/13 12:24
6
matank
23/02/13 16:40
 
שי79
23/02/13 18:08
7
שביבי הוא חייזר
23/02/13 18:03
8
ענת מהמרכז
23/02/13 19:44
9
עמנואל גרטל
23/02/13 19:46
10
ציביק
24/02/13 04:01
11
שמעון ב.
25/02/13 21:36
12
גלעד קדומים
6/03/13 00:42
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  ממשלה 33
בעוד יומיים תתקיים חתונתו של גילעד. מפליא שלא מצאתי על כך שום אזכור או התייחסות בתקשורת העברית. לא המודפסת ולא המשודרת. ואפילו לא ברשת. רוב הדיווחים נגעו לשני נושאים אחרים: האסיר X והדיונים על הרכבת הקואליציה.
17/02/2013  |  יוסף דיין  |   מאמרים
נאום הבכורה של חברת הכנסת הד"ר רות קלדרון מסיעתו של יאיר לפיד עורר את סגן שר החינוך מנחם אליעזר מוזס לומר דברים שיש בהם נימת קינה על התמעטות הדורות, או אם תרצו - על המורשת המצווה את החיים עימנו היום לכבד במעשיהם ובדעותיהם את אבותיהם. אי לכך הזכיר את סבו של יאיר לפיד, אבי אימו הסופרת הנודעת שולמית לפיד, דוד גלעדי קליין ז"ל, ואת אבות סבו.
17/02/2013  |  יצחק מאיר  |   מאמרים
מרוב עיסוק בפרשת מיסטר X כמעט ושכחנו שבישראל מתנהל מו"מ להרכבת הקואליציה. הרחק מעיני התקשורת העסוקה בפרשיות עסיסיות, הפוליטיקאים מנסים להסדיר את הפלטפורמה הפוליטית לקראת כינונה של הממשלה. הציבור עוד עלול להתרשם שמא מלאכת הרכבת הממשלה היא מלאכת מחשבת הרואה מול עיניה רק את טובת הציבור. לא מניה ולא מקצתיה. כל הסיפור הוא פוליטי-אישי ותו לא. לכן, הספינים והדיס-אינפורמציה המתפרסמים כאילו המדובר בדברי אלוהים חיים נועדו להיות מדרבן של אלה אשר עדיין עושים שרירים מול ראש הממשלה המיועד.
17/02/2013  |  צ'לו רוזנברג  |   מאמרים
אני מניח שבשבוע זה של פורים יפול הפור. דהיינו, ממשלת ביבי-חרדים או ממשלת תקווה צעירה ונמרצת. אנחנו תמהים לדעת האם תמשיך למשול ממשלה שבה 15% של האוכלוסיה כמעט שלא מייצרת דבר לכלכלה אבל סוחטת ומקבלת מיליארדים מקופת המדינה, כנגד ממשלה שתצליח לממש את חזון השוויון בנטל הכלכלי והביטחוני. והאם תמשיך ממשלה אשר בה 20% מילדי ישראל מקבלים חינוך מוגבל ביותר או שבממשלה שתקום יהיו שרים אשר יעמדו על חובת למודי הליבה לכל ילדי ישראל.
17/02/2013  |  יהודה דרורי  |   מאמרים
בחצר המלך שורה ההיסטריה. אפילו יועץ הסתרים שהגיח לרגע מן הארון ובא לביקור בזק, עלה על הכרכרה האווירית הראשונה שהובילה אותו הרחק מן הממלכה. אפילו החיבור של המלך עם הדוכס ממולדובה הניב מחסור חמור בנתינים נאמנים. כל צעד של המלך מפרק את הממלכה. הקוסם שהיה למלך, מאבד את הקסם, הכל מתפוגג מול עיניו העייפות.
17/02/2013  |  דן אלון  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il