|   15:07:40
  אהרון שחר  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מהי חרדה דנטלית ואיך מתמודדים איתה?
קבוצת ירדן
מתי ולמה נזמין עורך דין מתחום התעופה?

הסוד היפני

התנהגותם של היפנים כלפי המוסלמים תוגדר כגזענות קשה על-ידי כל שנקינאי, אירופאי או נאור אחר. למה הם "גזענים"? למה הם לא מתביישים? ומדוע הנאורים מגיבים כיפהפיה נרדמת?
27/04/2014  |   אהרון שחר   |   מאמרים   |   תגובות
לא בבית ספרינו [צילום: AP]

אתחיל בסקירה של הפרסומים בנושא ואחר כך אסביר לכם מדוע זה קורה. הדברים במידה רבה חופפים ומשלימים.

מדוע אין מוסלמים ביפן?

יפן היא המדינה היחידה שאינה מעניקה אזרחות למוסלמים. גם תושבות קבע אינה ניתנת למוסלמים. וחל איסור על הפצת האיסלאם במדינה.

תושבות אירעית מוענקת למוסלמים ב-2 תנאים מחמירים: הם צריכים לדבר יפנית ומתחייבים לבצע את טקסיהם הדתיים בבתיהם בלבד. מוסלמים אינם יכולים להקים ביפן ארגונים, מסגדים, או לקיים התכנסויות דתיות.

אין ביפן אוניברסיטה אחת שבה מלמדים או לומדים ערבית או כל שפה איסלאמית. לא תמצאו 'קוראן' אחד ביפן, לא מתורגם ולא בשפת המקור.

טוקיו היא הבירה היחידה בעולם שאין בה כמעט שגרירויות של מדינות מוסלמיות.

הרחוב ביפן דוחה אותם גם הוא. רוב בעלי הבתים יתחמקו בכל דרך מלהשכיר בית או דירה למוסלמים. בניין או שכונה שנודע כי חי בה מוסלמי נכנסת לעירנות. אם אישה יפנית מתחתנת עם מוסלמי (נדיר מאוד מאד) - היא תיחשב מנודה לנצח.

מסכם קומיסו יאגי מאוניברסיטת טוקיו: "הדיעה הרווחת ביפן היא שהאיסלאם היא דת צרת אופקים מאוד... וצריך להתרחק ממנה". לכן לא שמענו מעולם על אירוע טרור איסלמיסטי ביפן.

יפן - המדינה היחידה העומדת כנגד הכיבוש המוסלמי

יפן אוסרת על מוסלמים להיכנס לשטחה, אוסרת חוקי "שריעה" והפצת האיסלאם. מתוך 127 מיליון יפנים, יש רק 10 אלף מוסלמים במדינה.

יפן אוסרת באופן חד-משמעי על אזרחים להטיף או לאמץ את דת האיסלאם, וכל מוסלמי שמעודד להתאסלם, נתפס ונאשם בהטפה לתרבות זרה ולא רצויה.

הדבר המעניין ביותר, שהיפנים לא מרגישים צורך בכלל להתנצל על היחס שלהם כלפי האיסלאם, להפך, היפנים עושים מה שטוב להם, לאינטרסים המדיניים, החברתיים, והכלכלים שלהם, מבלי לעשות חשבון לאף אחד. היפנים אומרים בצורה הברורה ביותר, כי האיסלאם לא מתאים לארצם, ולכן על המוסלמים להישאר בחוץ.

מה גם שביפן לא קיימים ארגונים של "זכויות אדם" או ארגוני שמאל, בניגוד לאירופה ישראל וארה"ב, שבהם השמאל וארגוני זכויות האדם, יוצאים להגנת האיסלאם בכל מחיר. היפנים לא מפחדים מביקורת מצד העולם כלפיהם, ביחס לאיסלאם. רובם טוענים שביקורת זה בסדר, אך שום ביקורת כזאת לא תשכנע, או תשנה את היחס לאיסלאם ביפן.

יפן מלמדת את העולם שיעור מעניין ביחס לאיסלאם הכובש את העולם, עם שיש לו שורשים, מסורת, מורשת לאומית, חייב לשמור עליה מכל משמר, ולא לתת לתרבותיות אחרות להיכנס ולהרוס את את התרבות היפנית. התרבות היפנית היא שבירה ופגיעה, ולכן יש לעשות הכל, על-מנת להיות קיר ברזל כנגד הגירה איסלאמית ליפן.

בלי מוסלמים ובלי בושה

אין ביפן מי שמבריח מוסלמים לתוך המדינה באופן בלתי חוקי על-מנת להרוויח כמה יינים, ואין כמעט מי שנותן להם סיוע משפטי כדי לקבל אשרות של שהייה, תושבות או אזרחות.

פקיד יפני הנתקל בשאלה מביכה בנושא יחסה של יפן למוסלמים, בדרך כלל יימנע ממתן תשובה, כי הוא יודע שתשובה אמיתית תעורר כעס, ותשובה לא אמיתית אינו יכול ואינו רוצה להשיב. הוא יחייך אבל לא יענה, ואם ילחצו אותו, הוא יבקש ארכה לשאול את הממונים עליו, כשהוא יודע שזו לעולם לא תגיע לקיצה.

מצב זה של אחדות ציבורית ורשמית נגד הגירה מוסלמית יצר מעין קיר ברזל סביב יפן שמוסלמים אינם רשאים ואינם יכולים לעבור אותו. קיר ברזל זה משתיק את הביקורת העולמית נגד יפן בעניין זה, בשל היותה חסרת תועלת, שכן זו לא תשכנע אף יפני לפתוח את שערי יפן בפני הגירה מוסלמית.

יפן מלמדת את כל העולם שיעור מעניין: קיים יחס ישיר בין תודעה לאומית ובין ההיתר להגירה: עם בעל תודעה לאומית וזהות תרבותית מוצקה וברורה יימנע ממתן אפשרות למובטלי כל העולם להיכנס למדינתו, ואילו עם שהתודעה התרבותית והזהות הלאומית שלו חלשה ופריכה, אין לו מנגנוני הגנה מפני חדירת תרבות אחרת, זרה, אל מדינתו וארצו.

אז מהו הסוד היפני?

אני קורא את הדברים וקרחתי סומרת. לו הייתי מתמודד נגד ביבי והייתי כותב במצע שלי רק משפט אחד ממה שרשום כאן, כל העולם ורעייתו היו תוקפים אותי בצרחות כאילו אני איזה ניאו נאצי מטורף. והנה קצת מזרחה, מדינה שלמה מתנהלת כך בכיף, בנחת. הציפורים מצייצות והחזון הדמיוני, הדמוני, "השטני", המזעזע, שלא יעלה על דעתו של אף יפה רפש, הרי הוא לפנינו מציאות שגרתית, יומיומית. מה פה קורה פה? זה מחייב הסבר.

עובדות החיים, נתחיל עם הציפורים והפרפרים: לא כל עם הוא ערב רב של רב תרבותיות, ואפילו אם כן, גם אז יש לו צביון. בארה"ב למשל יש לבנים, שחורים, היספאנים, מהגרים ועוד, עם זאת יש לה צביון מערבי. לאירופאים צביון אירופאי, לערבים ערבי, לרוסים, לסינים. על אחת כמה וכמה לישראל, מדינת העם היהודי יש מסורת עתיקת יומין, שפה עברית וצביון ישראלי, המתנהל בתוך מגוון של חרדים וחילונים המורכבים מקיבוץ גלויות צבעוני ותוסס מכל רחבי העולם.

צביונה של אומה הוא מהותה! עשרות אלפי בנינו שנפלו על קיומה של המדינה לא עשו זאת כדי שאויבינו ישתלטו עליה מהדלת האחורית בשיטה הדמוגרפית/דמוקרטית. משמעות המאבק למען הפיכתה של ישראל ל"מדינת כל אזרחיה" או למען ביטולה של ישראל כמדינה יהודית הוא חיסולה!

צביון הוא ערך עליון! ישראל היא מדינה בה הדמוקרטיה היא כלי שהיהודים משתמשים בו כדי לנהל את מדינתם. לא מדינה בה הדמוקרטים מואילים לתת ליהודים להתארח. לא הדמוקרטים הקימו את המדינה והסכימו בטובם לפנות קצת מקום ליהודים. לא יאומן כמה גולם יפה רפש יכול להיות.

חבורת עלובי הרפש משווה בין צביונות לגזענות ובכל העולם לא נמצא אינטיליגענט אחד שיעמידם על טעותם: זו לא גזענות - זו מציאות, זו לא הסתה - זאת עובדה! נהפוך הוא, בכל היקום צביון זה כמעט מהות הקיום. צביון זה בעצם המשמעות מאחורי עם, לאום, מדינה, חברה, תרבות, קבוצת אנשים המנסה לחיות את חיה על-פי דרכה.

כל הרעיון של מיעוט הוא שיהיה מיעוט (הם לא שמו לב לדבר הקטן הזה). אם מסיבה כלשהי הוא מתרבה והופך להיות מיעוט גדול וצעקני שקיומו מאפיל על צביונה של המדינה, הרי שהמאזן העדין משתנה. את יפי הרפש זה לא מעניין, יש להם ערכים (כמו דמוקרטיה) והם ירוצו איתם קדימה בכל מחיר בעיניים עצומות. אבל לאן? (משום מה הם תמיד שוכחים להציע לערבים לוותר על צביונם)...

הסיבה שהעולם מתנפל רק עלינו אינה קשורה לצדק, מוסר, שפיות ושאר ירקות רקובים שיפי הרפש אוהבים להשפריץ ללא אבחנה מפיותיהם. הסיבה היא: כי אנחנו חלשים. היפנים מצפצפים כי הם יכולים. כל כך פשוט, הנה שוב חזרנו אל חוק הטבע מספר 1: חוק הג'ונגל - החזק מנצח. היפנים אינם רואים עצמם מחויבים לתרבות שלנו ו-או לכל קונספציה נאורה אידיוטיות כזו או אחרת.

למה חובבי זכויות תתי האדם לא תוקפים את יפן בכל אמצעי התקשורת בעולם? הם כנראה חוששים להעיר את השד מרבצו, שמא התופעה תמצא חן בעיני עוד כמה מדינות. עדיף להם להשאיר את התופעה בשקט על אש קטנה. מבחינתם אם הם לא יכולים לנצח עדיף להם לברוח. זה לא חדש, כל עדר של צבועים ואוכלי נבלות יודע את זה.

לסיכום

לתרבות הנאורות בתקופתנו יש פגמים רבים, אך הפילוסופים שלנו לא מעלים על דעתם שתפקידם להתעלות מעל התרבות, לצאת מתוך הקופסא ולחפש את פגמיה. לא נורא, אני התנדבתי. יגעתי ומצאתי: אחת החסרונות היא אי-הבנת החשיבות העליונה של המושג צביון. למה "יהודית" חשוב פי אלף מ"דמוקרטית"? בגלל הצביון. צביון הוא ערך עליון! את זה הנאורים עוד לא יודעים.

הערבים מצפצפים על התרבות שלנו, אבל מכיוון שהם הפכו ליקירינו הרי ש"הכל מותר" להם. היפנים הם אומנם מערביים אך עדיין לא התקלקלו לגמרי על-ידי הנאורות.

קצת עוף טופיק: הכל זה "תרבות" חבר'ה. הנאורים לא רק טרם הבינו את חשיבות המושג "צביון", הם גם טרם הבינו את המושג "תרבות" די צרכו. כל הרעיון של הערצת אישים שגוי, האנושות מתנהלת על-פי תרבויות ונורמות. חוק הטבע מספר שתיים: חוק העדר. זו התורה כולה. רוצים להבין היכן אתם חיים? חפשו את התרבות.

הכותב אינו מומחה לשום דבר מטעם אף אחד, אך יודע לחשוב לבד.
תאריך:  27/04/2014   |   עודכן:  28/04/2014
אהרון שחר
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הסוד היפני
תגובות  [ 42 ] מוצגות   [ 42 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
צבי מרום
27/04/14 11:11
 
יהודה דרורי
27/04/14 23:46
 
תשובה לדרורי
28/04/14 09:26
 
ראה הקישור
28/04/14 09:44
 
מדרורי לנביחות
28/04/14 20:26
 
"יש עתיד"? דרורי
28/04/14 21:07
 
ירון זכאי 1
28/04/14 11:45
 
לזכאי הגזען
28/04/14 15:11
 
אהרון שחר
29/04/14 01:02
 
שאלה לשחר
29/04/14 10:17
 
אתה שהצבעת ללפיד
28/04/14 15:38
2
אכן כך.
27/04/14 11:55
3
אהרון שחר
27/04/14 12:04
 
כבר הציעו לך,
27/04/14 14:23
 
הצעה מצויינת.
27/04/14 15:28
 
שחר המצחיקול
27/04/14 16:48
 
אהרון שחר
27/04/14 20:23
 
מה אתה מבסוט?
27/04/14 21:09
 
אתה תמיד כותב,
28/04/14 10:12
 
אהרון שחר
28/04/14 11:55
 
צביון ערך עליון
28/04/14 15:06
 
אהרון שחר
29/04/14 01:07
 
הנושא מוצה לגמרי
29/04/14 10:24
 
וחוסר יושר בדברי
29/04/14 15:07
 
אני מסכים איתה.
29/04/14 18:15
 
והזכר, דבר המעיד
30/04/14 07:08
 
למתחסד התורן
30/04/14 09:27
 
לזנק לפתע ולהגן
30/04/14 13:41
 
לאזרח המודאג,
1/05/14 11:39
 
תבוש ותכלם
28/04/14 17:16
4
איציק2233
27/04/14 17:07
 
גם לשחר אין מושג
27/04/14 22:51
 
דמיון גרוע
28/04/14 23:22
5
קיפקיפ
27/04/14 22:09
 
זה לא מקרי
27/04/14 22:37
 
אתה צודק,
27/04/14 22:59
 
התקפה סתמית??
28/04/14 15:52
 
זמנך עבר
28/04/14 17:08
6
ה"עובדות" שיקריות
28/04/14 22:17
7
אהרון שחר
11/07/14 22:36
8
קשקשן
14/08/15 10:42
9
תגבה מאוחרת
7/03/24 17:25
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
האיחוד הצפוי בין מפלגות אש"ף-פתח לחמאס מעלה תהיות רבות בנוגע לתהליך השלום המקרטע. מצד אחד טוענים אנשי הרשות, כי איחוד זה (בתנאי שהוא יקרה), עשוי לקדם בעתיד הסכם שלום עם כל הפלגים הפלשתינים, ואילו מצד שני ההחלטה של הקבינט המדיני-ביטחוני להשעות את השיחות הינה נכונה מאחר שצריך לבדוק את הדברים לעומקם.
27/04/2014  |  רועי אורן  |   מאמרים
ידיעה קצרה ו"יבשה" בעיתונות הכלכלית סיכמה: "במהלך הפסח עברו בנמל התעופה בן-גוריון מיליון ושלוש מאות אלף ישראלים. היעד העיקרי- טורקיה". כמי שטס בפעם האחרונה אל מחוץ לגבולות ארצנו לפני למעלה משלושה עשורים אינני צריך להביא ראיות לכך שלא זה הבילוי החביב עלי, טוב לי כאן בקרב אחי היהודים. מדוע אם כך כה רבים מהם נוהרים לטורקיה?
27/04/2014  |  בעז שפירא  |   מאמרים
לעיתים יותר מדי תכופות אנו שומעים את המשפט: "התקשורת אשמה" כאשר אין תרוץ אחר בהישג יד להצדקת מעשה כלשהו. גילוי נאות: כותבת שורות אלה בעלת תואר מוסמך-M.A. בתקשורת מאוניברסיטה בארה"ב ודוקטורט מפריז, דבר שאינו מרתיע אותי מלבקר את התקשורת כאשר יש צורך בכך. אבל, כדאי לזכור כי התקשורת היא "כלב השמירה על הדמוקרטיה", ובזכותה נחשפים מחדלים רבים שלא היו מגיעים לידיעת הציבור ולנקיטת משפט ועונש על-ידי הרשויות המוסמכות לכך. ראו, למשל, משפט קצב, פרשת אולמרט וכו'.
מה הקשר בין פרופ' אמריקני קיצוני לעיתון הארץ? מיהו פרופ' סטיבן וולט ומה הן דעותיו הקיצוניות על הלובי היהודי האמריקני החזק והמשפיע איפא"ק, שעיתון הארץ הקדיש לו ששה עמודים וצילום שער ב"מוסף הארץ" מיום 18.4.14 שראיין אותו חמי שלו?
27/04/2014  |  מתי דוד  |   מאמרים
האנטגוניזם שמפגינה ישראל כלפי הסכם הפיוס בין הפתח לבין החמאס אינו במקומו ואף לא בעיתו, ובמקום לברך על הישג-קיומו - בוחרת המדינה לצאת כנגדו.
27/04/2014  |  ראובן לייב  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יואב יצחק
יואב יצחק
המשטרה חקרה חשד, לפיו מאור פחימה, עבריין ידוע ומוכר למשטרה, מעורב בהטמנת מטען חבלה שנועד לפגוע במנכ"ל החברה הכלכלית לפיתוח קיסריה, מיכאל כרסנטי - לאחר שזה דחה בקשתו להכשיר עבירות ב...
רון בריימן
רון בריימן
אסור שחיילי צה"ל ישמשו מגש הכסף להשלטת המחבלים "הטובים" של אש"ף - הארגון לשחרור פלשתין (כולה! מן הים עד הנהר!) - על המחבלים "הרעים" של חמאס    מטרתם זהה.
דן מרגלית
דן מרגלית
הפרופסור שקמה ברסלר חזרה הלילה למקומה בראש ההפגנות לאחר ראיון שהעניקה שלשום לטלוויזיה    איננו עקורים בארצנו, אמרה ברסלר שהיא שילוב של מדע ואהבת הארץ, מכון ויצמן ועמק יזרעאל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il