|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?

אנחת העבודה שלי

אם מי מכם סבור לנוחיות דעתו כי יש גם ערבים אחרים סימן שאינו מכיר אותם באותה אינטימיות נאותה הנדרשת כדי להוציא מסקנה כלשהי מהקשרה אין ערבים אחרים
26/06/2014  |   אורי שרגיל   |   מאמרים   |   ישראלי-פלשתיני   |   תגובות
אבו-מאזן. המסוכן ביותר [צילום: AP]

הנחת העבודה שלי אומרת שיש רק מין אחד ויחיד במינו של ערבים (מוסלמים או נוצרים) על כל גווניו, גיווניו וגבנוניו האנתרופולוגים. והמין הזה כולו, ללא סייג, רוצה בהשמדתה של מדינת ישראל. הלוא היא מדינת היהודים. הכלל הזה, מבית מדרשי, נאה לדון בו כמו באמירתו הברורה של הלל הנשיא: זו כל התורה על רגל אחת. המדקדקים יוסיפו, על איזו רגל, ימין או שמאל? זו שמרחיקה או זו שבועטת?

ישנם ערבים הדורשים שהרגל תהיה יציבה, גם נאה ומתורבתת, עטופה בהעמדות פנים מכובסות של משא ומתנים מלאים, ארוכים, לוחצים ומתישים ככל שיהיו - רק שיוליכו אל המטרה הנכספת. המטרה - כסף. חייבים להיות קשובים לכסף המרשרש באירופה ולנפט הגועש בערב הסיעודית. אירופה צמאה להסדר כלשהוא כי היא צמאה לנפט. לכן כל מה שניתן להגדירו כדרך תעשיית השלום (מו"מ להסדר שלום) גם אם יושג באמצעי מלחמה, שפך דם, חרם ושוחד - יבורך. אבו- מאזן הוא נציגה הערבי המובהק של השיטה היורידית.

ישנם ערבים הדורשים במפגיע להשמיד את ישראל לאלתר ובכוח הנשק (חשק יש כמובן), מהר ככל האפשר. הם רוצים מלחמה כי הם מומחים למלחמה ולהרס והם לוחצים לפעול כי כלי הנשק שלהם מתיישנים ומחלידים בהתמדה, ולחלופין הם סוחרים במוצרי הפחד והבהלה כבר יובל שנים לפחות, ללא שמיטה, והעולם משלם להם דמי לא יחרץ. לכן הם חורצים. זו שיטתו של שבט דוב המנהרות - החמאס, למשל. בכל יום קמים לחמאס מתחרים חדשים בג'ונגל מנהרות עמוקות של סיבוכי נפש ותסביכים פוליטיים שופעים.

ישנם ערבים שלא משחקים את המשחק הלאומי של חמאס ואש"ף המכונה המשחק הפלשתיני הפרטני. זה זן מודרני, גלובאלי במאבקו להקמת חליפות מוסלמית חובקת עולם. אין פה שאיפה מיוחדת במינה להשמיד אך ורק (או דווקא) את ישראל הניצבת על הגבול הדק בין האיסלאם לבין העולם הנחשב לתרבותי רק מפני שיש לו כסף, בנקים, כבישים, בתי זונות, כנסיות ותיאטרון עם מוסדות כמו פרלמנט ובית נבחרים בכל מרחבי אירופה הנוצרית. הרס מדינת ישראל ייחשב (גם פה וגם שם) למשהו כגון by product. כדור המשחק שלהם הוא כדור הארץ. כל עוד האמריקנים, הסינים ואירופה מנפחים אותו – הם יבעטו בעוז, יפוצצו ויתפוצצו. גם הם גובים סכומי עתק ודמי לא יחרץ מכל הבא ליד.

אם מי מכם סבור לנוחיות דעתו כי יש גם ערבים אחרים סימן שאינו מכיר אותם באותה אינטימיות נאותה הנדרשת כדי להוציא מסקנה כלשהי מהקשרה. אין ערבים אחרים, אין כאלה שרוצים פה מדינה יהודית לאורך ימים. אבל בהחלט ישנם ערבים רבים הקשורים בשוק האירופאי המשותף והם ניזונים ממנו ולכן פועלים בתיאום עמדות מסקרן. ישנם גם ערבים רבים בסביבה הניזונים מהשוק הישראלי – ולהפך. אלה דוברי תעשיית השלום. אחד מהם היה גינוסר, למשל. גם לשנינה. לא הקיבוץ.

המסוכן ביותר בין הערבים הוא הסוג המתוחכם של אבו-מאזן מנהיג אש"ף. הוא אינו מכחיש שואה אובססיבי, רק מודיע לנו בצער שיש שואות כבדות משקל שהתרחשו באמת ולא זכו, כמו הנאכבה. הוא בעד הידברות עם היהודים בהזדמנות זו שהם בסביבה. הוא נגד שימוש עקרוני ואידיאולוגי בנשק ובאלימות נגד היהודים כל עוד הם הרבה יותר חזקים וטובים באלמנטים האלה לאורך ההיסטוריה ולכן יש לנטרל אותם (את היהודים ואת הנשק והאלימות). אז בבקשה, הוא אומר לעמו, בואו נהרוס באמצעים אחרים. אבו-מאזן משתמש באמריקה, באירופה ובאו"ם כדי להשיג את מטרותיו. מה הן מטרותיו? ראשית, להקים מדינה פלשתינית בגבולות 67 בעצה אחת עם כל הנ"ל וללא כל הסכם ממשי עם ישראל. אבו מאזן וחבריו המתונים ילחמו נגד ישראל באו"ם ובעולםף על כל במה ומתחת לכל עץ רענן כדי להשיג את הדברים הבאים: אי-הכרה במדינת היהודים (כדי שתהיה לעד מדינת כל אזרחיה, כידוע, עד להריסתה מבפנים). שכתוב ההיסטוריה של היהודים כבני כלבים וחזירים, כובשים אימפריאליסטים בניגוד לחוק הבינלאומי. שיבת הפליטים הערבים למודי הסבל, הצער והייאוש לבתיהם.

מדינה פלשתינית של 'שבי ציון'

בצד תתייצב לה מדינה פלשתינית הגונה ונאורה, הזוכה באהדת העולם התרבותי, בעמדת המתנה לקריסה הבינלאומית של מדינת ישראל. סיסמתה אנושית ומתחשבת: אנחנו מכירים בעובדה שישראל קיימת - אבל לא בזכותה להתקיים. הפלשתינים ינצחו גם את האפרטהייד למען אירופה החגיגית. אבו מאזן לא מזכיר את תל אביב ולא את צפת. היעדים האלה מיועדים ל'שבי ציון' שלו – הפליטים. כידוע הערבים מעריצים גם את הנביאים של התנ"ך. האמת שגם הם היו פלשתינים כמו כולם. כרגע הוא 'יחזיר' את שלושת החטופים כי אינו מוכן להתעמת עם אמריקה של אובמה והעולם על זוטות כאשר על המאזנים שלו מונח גורלה הלגיטימי של ישראל והדת היהודית שלה. הוא בעד חיסול ישראל בדרכי שלום ונועם, ללא נשק. במקום נשק הוא רוכש כספות ברחבי העולם החופשי להטמין בהן את אוצרות הטבע של מדינת הפלשתינים לעתיד – מתינות חגיגית, כובשת ומנומסת. הוא ינהל ללא הרף ובכל מחיר מו"מ עם אמריקה, אובמה, קרי וגם עם המכוערת הזאת מאיחוד אירופה על כל גווניה. רק לא עם ממשלת ישראל. הוא בשום-אופן לא ייתן לגיטימציה ליהודים, רק הכרה זמנית ומעליבה לכוח האכזרי והכובש שלהם. אל הממשלה שלנו ונציגיה הוא מדבר בקצב הכתבה שאותה מעתיקים מיד ראשי תעשיית השלום אצלנו כפרוטוקולים של זקני ציון. בעוד כמה שנים, הוא מתכנן ליורשיו, יגיעו לכאן צבאות האו"ם כדי לממש החלטות בסגנון ההחלטה המפורסמת של דרבן. היורשים שלו ידרבנו את האו"ם לפעול למען הצדק והחוק. אז למה בכלל להתדיין עם היהודים השיילוקים? האדמו"ר עמוס עוז כבר הקל עליו כשפסק שמדובר בוויכוח נדל"ני.

שימו לב שיהודים רבים, גם בארץ, נופלים לתוך התרמית הזאת כפרי בשל ומשתפים פעולה עם אירופה, עוז-גרוס ואמריקה בתעלול המסוכן של אבו-מאזן בתמורה לימי חסד של 'שיתוף פעולה ביטחוני'. למותג של התרמית הזאת קוראים 'שלום עכשיו' והוא עובד רק על יהודים. אירופה צוחקת וממנת אותו כמו סטנד-אפ מוצלח. בבתי הספר של הערבים ימשיכו ללמד את התורה העתיקה שהיהודים הם כלבים וחזירים שרוצים להשתלט על העולם. אין שום תחכום. אירופה אוהבת גם את זה, כמובן. זה הופך את הערבים כולם לילידים שיש להתחשב בהם לפנים משורת הדין אחרי שחוסלו הילידים באמריקה, אוסטרליה ואפריקה (היהודים באירופה שחוסלו לא נחשבו ילידים). ישראל לא נזכרת על המפה התל אביבית של המזרח התיכון. זה ממש מתאים לשמעון פרס המתעתד, מאז ומתמיד, לצייר את המפה העתידית – אבל לא לנו.

תשאלו אותם

היכן נמצא העולם? זו שאלה טובה. התשובה החד-משמעית היא שהעולם מתחלק ליבשות. ראשונה אירופה. היא הכי קרובה לפה. בגלל קרבתה ליהודים שרפה אירופה את יהודייה מתוך היכרות עמוקה ורצופה במשברים שחלקם גירושים חוזרים ונישנים. לאירופה הנוצרית יש היסטוריה ארוכה ועקובה מדם של מעשי רצח מעוררי השראה של יהודים חדלי אונים. עד כדי כך שהיא ייסדה מיזם מהפכני לכיבוש צלבני של ארץ הקודש. במסעם רב ההשראה של הצלבנים על מפני אירופה בדרכם לירושלים הקדושה שרפו החיילים האדוקים ישובים וקהילות של יהודים, שתו את דמם וכספם. האם אירופה של המאה ה- 21 בוחלת בעברה הרצחני? מתעבת או מתאוות אותו? תשאלו אותם, מה אתם שואלים אותי? פתאום אירופאים צחורים כשלג קמים בבוקר של המאה ה- 21 ומגלים את עברם המבחיל. מגלים את ההיסטוריה שלהם. זה בכלל לא מתאים למערכת החוקים שלהם, לתפיסת העולם החדשה והנאורה (ממש לפיתה חונקת) של שפע זכויות אדם וחופש ביטוי. הם מתחילים להביט בראי, החבר'ה האלה. כשזה ממש לא מוצא חן בעיניהם הם מזמנים את עמוס עוז וגרוסמן לבתי התיאטרון שלהם כדי שידקלמו סיפורי זוועה על התעללות של חיילים יהודים בערבייה מסכנה ועיוורת ורצח עולליה בקתות רובים. עוז ידקלם גם סיפור על הצלבנים היהודים בעת מסעות הצלב של מאיר הר-ציון לכיבוש השממה. כלומר – ליצירתה. עוז הוא זוכה פרס היינה ועוד ידו נטויה. היידה!

אירופה, והטיפשה הגמלונית שמדדה מאחוריה עם סינר עד מרגלות הצוואר, אמריקה - המציאו לערבים, באמצעות או"ם נפלא ונקי כפיים, ארגון פליטים מיוחד, ייחודי ונצחי. פליטים לנצח. ככה ייעשה למי שרוצה להנציח את הגולם היהודי הגס והגמלוני שכבש את המזרח התיכון ונישל ערבים תמימים מאדמותיהם בכל רגע נתון - לנצח. פליטים היו ויש בכל העולם. גם היום - אבל מי שמע עליהם? רק הפליטים הערביים של פלשתין יעמדו פה לנצח כמו נרות שבת של חנוכת השיבה. לנצח. פח שמן אדמה שהספיק בקושי ל 8 ימים – יזין את המגפה האנטי-יהודית לנצח נצחים. אירופה והתינוק האמריקני שלה ממחישים עד כמה מזוקק ואיכותי הוא הגזלן-קוזק היהודי לעומת הקוזקון האירופאי התמים והנכלם שכבר נדם מרצונו הטוב והפך את אמבטיית הדם שלו להיסטריה של זכויות פרט וחופש ביטוי. הגולם היהודי שנולד בגטו של פראג השתלט על המזרח-התיכון והפך כובש חסר רחמים וצמא דמים. הוא מטריד אותנו (אירופה) ואת עמוס עוז-גרוס. מי יטפל בו? התשובה – אבו מאזן. במרץ.

זו הנחת העבודה שלי והיא מעוררת בליבי אנחות רבות.



תאריך:  26/06/2014   |   עודכן:  26/06/2014
אורי שרגיל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אנחת העבודה שלי
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
צפורה
26/06/14 19:24
2
אהרון שחר
28/06/14 23:51
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  ישראלי-פלשתיני
נשיא המדינה הנבחר ראובן ריבלין אינו שולל פגישה בינו ליושב-ראש הרשות הפלשתינית אבו מאזן. בנאום בכנס לעיתונות יהודית עולמית, שהתקיים (יום ד', 25.6.14) בירושלים, אמר: "עם הבחרי לתפקיד נשיא המדינה, קיבלתי איגרת ברכה מראש הרשות הפלשתינית, מחמוד עבאס. נפגשתי איתו בעבר במספר הזדמנויות ואפגוש אותו גם בעתיד. שנינו מבינים שהידברות ישירה היא תנאי לכך שהמזרח התיכון שלנו יהיה מקום של חיים. מקום שיש בו לא רק עבר, אלא גם עתיד".
26/06/2014  |  עידן יוסף  |   חדשות
הקבינט המדיני-ביטחוני החליט (יום ד', 26.6.14) להמשיך בפּעולות הנרחבות בשטחים לאיתור שלושת הנערים החטופים. עוד הוחלט לבחון כמה צעדי פעולה נגד העברת כספים מהרשות הפלשתינית לאסירים שעשו פיגועי טרור. לא ברור מדוע למרות שהדבר היה ידוע שנים רבות לא פעלה הממשלה בנושא עד כה.
26/06/2014  |  עידן יוסף  |   חדשות
ממשלת צרפת הזהירה (יום ד', 25.6.14) אזרחים צרפתים נגד השקעה, רכישת קרקעות או עיסוק בפעילות כלכלית כלשהי בהתנחלויות שבשטחי יהודה ושומרון, כמו גם במזרח ירושלים וביישובים המצויים בגולן. את ההודעה פרסם משרד החוץ הצרפתי.
25/06/2014  |  עופר וולפסון  |   חדשות
האם יש נוסחה לשלום? האם יש נוסחה לשלום כאשר רק צד אחד מעוניין בו? התשובה חיובית.
25/06/2014  |  משה חסדאי  |   מאמרים
בימים שהלב נקרע למראה שלוש משפחות, שילדיהם נחטפו בדרכם לביתם, בימים שכולנו נושאים תפילה לראות את הילדים החטופים חוזרים לבתי הוריהם בריאים ושלמים, בימים קשים וטרופים אלו אסור להוריד מסדר היום דיון וביקורת על 47 שנות שליטה של ישראל בשטחי יהודה ושומרון.
25/06/2014  |  איתן קלינסקי  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il