|   15:07:40
דלג
  אהרון שחר  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

המדריך למלחמה הבאה

הפעם לא מפשלים אפילו בדבר אחד, אנחנו רוצים פעולה מושלמת. תעשה את זה בשקט, תן לאנשים לברבר, כל הביקורת עליך תיעלם. הצלת את המדינה, הצלת את העולם, קנית את מקומך. ביבי, עם ישראל מחזיק לך אצבעות, תציל אותנו
08/09/2014  |   אהרון שחר   |   מאמרים   |   תגובות
בנימין נתניהו. אסור לפשל [צילום: פלאש 90]

הי ביבי,

המלחמה הבאה היא עניין רגיש מדי, לא אשאיר אותה בידיים בלתי אחראיות.

רקע מודיעיני

אנו נמצאים היום במצב הדומה מאוד לטרום מלחמת ששת הימים.
השמיים מתקדרים, האיומים מתעצמים עלינו מכל הכיוונים והסכנה הקיומית מוחשית מאי פעם.

מה יקבע אם היא תזכיר את ששת הימים או את יום כיפור?
דבר אחד בלבד: מי יפתח בה? מי יפתיע?

חשוב להבין: היא בלתי נמנעת. אם נברח ממנה היא תרדוף אחרינו.
נסראללה אינו מנהיג מדינה, הוא לא מחזיק טילים בימ"חים לצורך תחזוקה צבאית.

מי שחי בגן עדן של שוטים לפיו יש סיכוי שהטילים שלו לא ישוגרו אלינו, עדיף שיעבור לפטריות הזיה.

טיל המופיע במערכה הראשונה, ישוגר בשניה! זה ודאי. חובתך לדאוג שהם ישוגרו רק (לאחר שרובם יושמדו) אחרי שיגור הטילים שלנו, לא לפני.

אל תהיה מופתע - תפתיע!

זהו אסימון שחייב ליפול. הפעם אסור למשוך זמן. אם שעת הכושר היא מחר בבוקר אז מחר בבוקר. חס וחלילה, חס וחלילה, שהם יקדימו אותנו מכל סיבה שהיא. כנראה יש לנו עוד זמן, אבל נא לא להתגרות במזל ולא למתוח את הזמן. בשעת הכושר הראשונה: שוט.
שנאמר: איף יו וונט טו שוט שוט, איף יו וונט טו טוק שתוק.

הלחץ המדיני

לאחר המלחמה הבאה ההסברה תהיה קלה הרבה יותר מכפי שנדמה.
סכנה ברורה ומוחשית לקיומה של המדינה הוא נימוק עליון.

לאחר נצחון וירטואוזי בסגנון ששת הימים, ממדינה עלובה ומתרפסת, נחזור להיות מדינה מדהימה ומנצחת. העולם אוהב מנצחים ובז לחלשים, זה לא סוד צבאי.

הפעם מחליפים דיסקט ועוברים למלחמה בעצימות עצומה!. כמה נפגעים חפים מפשע שיהיו, זה יהיה בטל בשישים מול השמדת ישראל, שלא לדבר על מאות המיליונים שיהרגו מתגובתה האחרונה בעת חרחורי גסיסתה...

זלזול באויב

אבקש להפסיק עם ההרגל המגונה לזלזל באויב. אין יותר זחיחות, לא שאננות, לא סבירות נמוכה, ולא ביטחון עצמי מופרז. יום כיפור אחד הספיק לנו, תודה. כנ"ל שואה אחת.

ישראל עלולה להיות מושמדת בקרוב מאוד!. זו צריכה להיות הנחת העבודה הקבועה של צה"ל. בימים אלו באופן מיוחד.

מישהו אמר שעלולים להיות פה 1000 טילים ביום. אתם ישנים בעמידה, יהיו כאן אלף טילים בדקה!. שתי דקות אחרי פרוץ המלחמה ישראל משותקת.

חשבת שכולם כמוך? אוהבים להתמזמז, לדשדש, להסס? הפתעה...
צא מתוך הנחה שהאויב ימצה את יכולתיו עד למקסימום ואף מעבר לכך.

אופרטיבית

הרעיון פשוט: נעשה להם בדיוק מה שהם מתכוונים לעשות לנו.
במקום שהמכ"מים שלנו יראו פתאום חולים באדמת, המכ"מים שלהם יתמלאו לפתע במאות נקודות.

אם להם יש מאה אלף טילים, אז לנו יהיו שלוש מאות אלף. טכנולוגיה לא חסר. בשעת כושר אלף טילים שלנו משוגרים באותה שניה כדי להשמיד את כל המטרות. אין יותר רמזים, אין בנק מטרות במגירה, אין הסלמה, אין משחקים. השמדה מקסימלית מיידית.

מהי שעת הכושר?

השעה בה על-פי מידע מודיעיני אמין, מהימן, מוצלב וודאי ניתן להשמיד את ההנהגה האירנית. כולם מדברים על הכורים, אבל אתה תתמקד בהנהגה.

כמובן שההשמדה צריכה להיות יעילה: חיסול כל שדרת ההנהגה הן המדינית והן הצבאית. החל מחמינאי וכלה במשמרות המהפכה. כך שהשלטון יפול כפרי בשל למורדים.

במקביל משמידים כמובן גם את כל שאר המטרות הן באירן והן בלבנון. לכל טיל יש כתובת, צריך להשמיד את כל הטילים הידועים וכל המשגרים. מרכזי בקרה, מרכזי פיקוד ושליטה, מכ"מים, וכו', לא צריך לספר לך.

הבעיה היא כמובן: כמה זמן לוקח לטיל להגיע לאירן? אני מניח שכמה דקות. תוך חצי דקה הם יכולים לקבל התראה, תוך דקה הם כבר נעלמו.

לא יודע מה לומר, אינני יודע איך לפתור בעיה זו. אולי שיגור טילי טומהוק מצוללות. מטוסים נראה לי סיכון גבוה לטייסים, וגם להתגלות.

אולי לבדוק אפשרות להשמיד את האזור שבו נמצאים המנהיגים ברדיוס גדול יותר. לרבות בונקרים בסביבה, ומסלולי הימלטות אפשריים. אולי יש הפתעות שהמוסד יוכל לעשות מהקרקע...במקרה הכי גרוע ההמון יעשה בהם שפטים אחר כך אם נצליח להשמיד את יחידות ההגנה שלהם.

בלתי מעורבים חפים מפשע

כל טיל שאתה לא תשמיד, ישמיד כאן מטרה אסטרטגית. אם טילים מוסתרים בבתי ספר, נקווה שהמלחמה תפתח בלילה. אם טילים מוסתרים בבתי חולים, תשתדל להשמיד רק את האגף שמתחתיו הם מוסתרים.

אז ימותו כמה עשרות או מאות חולים, זה יהיה עצוב מאוד, אבל הפתעה: מלחמה זה דבר עצוב. אלו כמובן מספרים זניחים, אפילו ביחס למה שקרה בצוף איתן. הפעם לשם שינוי האינטרסים שלנו מעל שלהם. זה היה מזעזע מצדך להקריב 64 מביננו רק כדי להמנע מביקורת בינלאומית.

אל תחזור על הזוועה.

נשק גרעיני טאקטי

כן, גם אני שמעתי את ההבטחה של פרס שאנחנו לא נהיה הראשונים.
אז נתנצל. אנחנו במשימת הישרדות, הכל כשר. אם צריך להשתמש בפצצה רדיולוגית באטמוספירה כדי לשתק תקשורת. אם צריך להשתמש בפצצת נויטרון קטנה כדי לוודא השמדה באזור שנמצאת ההנהגה. לא להסס. שיקולים אסטרטגים בלבד, ללא מורא מביקורת בינלאומית. המטרה מקדשת את האמצעים. הפעם חייבים לנצח! הכרעה טוטאלית בכל מחיר.

השימוש בכח יהיה "מידתי", הקריטריון למידתיות: כוח שיבטיח הכרעת בזק. מזמזנו את הזמן, לא השמדנו את הטרור כשהיה קטן, היום הכח הנדרש עצום.

ביטחון שדה

אין זה סוד שהצבא שורץ שמאלנים. ענת קם אינה היחידה. למעשה לא עולה על דעתי אף ראש שב"כ ימני. (בינינו, בלי שאף אחד שומע: אני יודע שגם אתה שמאלני).

מידור מושלם. עונשים חמורים לכל הפרה. ליידע כמה שפחות אנשים. הקבוצה המצומצמת שיודעת תעבור תחקיר ביטחוני מקיף. שמאלנים ימודרו. שיבכו, לא לוקחים סיכון. גם לשרה לא יהיה מושג, מצטער.

מן הסתם יש כבר טכנולוגיית שיגור מאובטחת - זו של טילי יריחו, כמובן. להשתמש בה גם כאן. מערכת נוספת נפרדת לגמרי, כמובן. ומדי פעם לעשות תרגילים על יבש. יחידות השיגור אף פעם לא ידעו מתי זה תרגיל ומתי זה אמיתי. כדי שאף גולם לא יודיע לחברתו בהתרגשות שמשהו קורה.

מבחינתם זה תמיד תרגיל, אבל המוכנות צריכה להיות מושלמת. השיגור יהיה מרחוק כמובן, מכפתור בבור, למשל. עם כל הכפילויות והאבטחות וכל הנדרש.

בקיצור, מה שאני רוצה לומר: אפס תקלות. לחשוב על הכל מראש. מומחים ישברו את הראש ויחפשו בנרות נקודות חולשה. לא רוצה הפתעות.

לעשות מאה דברים מיותרים ובלבד שלא לפספס דבר אחד. לחשוב על כל תקלה אפשרית מראש ולמצוא לה פתרון או מעקף. צפו למלחמה רב זירתית. שתקו מיידית גם את עזה, סיני, וכל זירה אופציונאלית.

לאפשר פתיחות מחשבתית, משבחים כל רעיון מקורי מוזר ומטופש. בריין סטורמינג, סיעור מוחות, פתיחות, אני לא רוצה עוד קונספציה.

אתה ויעלון מקשיבים בסבלנות, ומזמינים באהדה כל מי שרוצה להעיר. אם יש ביקורת שאינכם אוהבים, נסו להתמודד עמה באוביקטיביות.

אני מקווה שהסיפור של "סבירות נמוכה" מאחרינו. אתם נערכים מראש לכל תרחיש ולכל הסלמה. גם למצב החמור מכל בו למרות הכל הם פתחו בבליץ הטילים ראשונים. שזה אומר כמובן שימוש בנשק גרעיני להשמדת לבנון באופן מיידי.

סולם הסלמה: תגובה מוכנה לכל תרחיש מראש, בלי ישיבות קבינט ובלי שטויות.

אזרחי ישראל

ברגע הלחיצה על הכפתור כל המטוסים כמובן כבר באוויר.

יש להעדיף מקלטים על ממ"דים. צריך להעצים חלוקת נשק לאזרחים, לאור צפי להשתוללות ערבים.

להקל על רשיונות נשק, בוודאי ליוצאי צבא שהם די קרוב למאה אחוז מהציבור.

להכין נשקיות לחלוקה מהירה במקרה של אובדן שליטה והשתוללות ערבים.

להכין כוחות יעודיים לתרחיש כזה.

להטיל עוצר על ישובים ערביים ולאכוף אותו על-ידי מטוסי קרב מהאויר.

למקש את הגבולות. להתכונן לפריצות ממנהרות בצפון כמובן.
למקש ישובי עימות.

אם יש עוד שאלות אני לרשותכם.

הפעם לא מפשלים אפילו בדבר אחד, אנחנו רוצים פעולה מושלמת.
תעשה את זה בשקט, תן לאנשים לברבר, כל הביקורת עליך תיעלם. הצלת את המדינה, הצלת את העולם, קנית את מקומך. ביבי, עם ישראל מחזיק לך אצבעות, תציל אותנו.

בהצלחה.

תאריך:  08/09/2014   |   עודכן:  08/09/2014
אהרון שחר
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
המדריך למלחמה הבאה
תגובות  [ 10 ] מוצגות   [ 10 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ספוילר
8/09/14 15:44
 
אהרון שחר
8/09/14 20:44
2
להעיר אותם
9/09/14 22:18
3
ירון זכאי 1
9/09/14 22:56
4
שפכטל
10/09/14 07:07
5
אהרון שחר
12/09/14 13:47
6
ש.י
9/10/14 17:04
 
אהרון שחר
9/10/14 21:54
7
אהרון שחר
13/10/14 15:07
8
יסודו של דבר
16/10/14 12:31
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נתניהו מוביל את ישראל למבוי סתום מדיני, ביטחוני, כלכלי וחברתי בסגנון גולדה מאיר. כך סוברים גם במערכת הגלובלית וגם בזו המקומית, הכוללת: שמאל וימין.
08/09/2014  |  עו"ד דוד סנדובסקי  |   מאמרים
פחות משבוע אחרי שבמשרד האוצר החלו הבכירים לתלוש את שיער ראשם ביאוש, מאז נודע להם כמה מיליונים ידרוש משרד הביטחון בתקציב 2015, נדמה שאתמול אולי נמצאה דרך להקטין במשהו את תקציב הביטחון. פתאום, ממש ללא הודעה מוקדמת, גילו אמצעי התקשורת ועימם גם אזרחי ישראל המופתעים, כי לצד אמ"ן, השב"כ וה"מוסד", פועלת בישראל בצינעה זרוע מודיעין נוספת.
08/09/2014  |  ישראל רוזנבלט  |   מאמרים
נדמיין לעצמנו את המצב הבא: המגעים לשחרורו של גלעד שליט בעיצומם, והלחץ הציבורי המתעצם דורש לשחררו "בכל מחיר".
08/09/2014  |  עמוס גלבוע  |   מאמרים
שנים רבות הייתה מקובלת בעולם דעה, בקרב פוליטיקאים, עיתונאים ואנשי אקדמיה, שלפיה ישראל היא "האשמה" לחוסר היציבות במזרח התיכון. לפי דעה זו שהשתרשה בשיח הבינלאומי והתקשורתי, הסכסוך הישראלי פלשתיני הוא המקור לאלימות בעולם הערבי, המוסלמי והמערבי. עלילה זו קיבלה מפעם לפעם "חיזוקים" גם מגורמים שמאלניים קיצוניים ישראלים. ואולם עיקר טיפוחה של עלילה זו בעולם בדעת הקהל בכלל, ובקרב מקבלי ההחלטות בפרט, באה בזכות פעילותה של "ברית האדום והירוק". הברית בין השמאל הקיצוני והאיסלאם הקיצוני.
08/09/2014  |  מתי דוד  |   מאמרים
"הסכסוך שלנו הוא תלת ממדי והוא עם העולם הערבי, עם הפלשתינים ועם ערביי ישראל. צריך לייצר עסקת חבילה שתכלול את שלושת המרכיבים יחד". דברי שר החוץ מר אבידגור ליברמן.
08/09/2014  |  יעקב עמר  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
הרמטכ"ל וראש השב"כ 'שקיבלו בארבע עיניים את ההחלטה האסונית לצמצם בהצבת הכוחות ב-7 באוקטובר, וכן ראש אמ"ן ומפקד דרום קיבלו אחריות וצריכים להתפטר, אבל ריבונו של עולם לא דקה אחת לפני ש...
יורם אטינגר
יורם אטינגר
הפקת לקחי 7 באוקטובר מחייבת להימנע ממדיניות של תגובה, הכלה ומתקפות נקודתיות, ולנקוט במלחמת-מנע ומתקפות מערכתיות ולא רק נקודתיות
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il