|   15:07:40
  יפעת גדות  
עיתונאית עיתונות זהב בע"מ
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
[צילום: גרשון אלינסון/פלאש 90]

תושב אשדוד: "הילדים שלנו נושמים גזים רעילים"

ועדת הפנים והגנת הסביבה דורשת מהמשרד להגנת הסביבה להורות על ביצוע סקר סיכונים על ההשלכות של העברת החומר המסוכן (קונדנסט) לאשדוד עוד התבקשו המשרדים לפרסם דוח תחלואת סרטן באשדוד
20/03/2024  |   יפעת גדות   |   חדשות   |   כנסת 25   |   תגובות

ועדת הפנים והגנת הסביבה קיימה (יום ב', 19.3.24) דיון בנושא הסיכון לסביבה בהעברת חומר מסוכן - קונדנסט - מבתי הזיקוק בחיפה לאשדוד. מ"מ יו"ר הוועדה ח"כ חנוך מילביצקי ביקש מהמשרד להגנת הסביבה לשלוח לוועדה את הדוח שנעשה ושבעקבותיו אושרה ההעברה של הגז לעיר. ח"כ יוראי להב הרצנו טען כי אין שקיפות בנתונים וכי המשרד להגנת הסביבה לא ענה לשאילתה שהגיש בנושא בחודש יולי.

במהלך הדיון, ח"כ אברהם בצלאל אמר "תושבי אשדוד פונים אליי כי קשה להם לנשום. יש לי תחושה שאין שקיפות בנתוני המשרד להגנת הסביבה. אנחנו לא יודעים מי בודק שהחומר שמועבר מחיפה לאשדוד לא נודף החוצה".

אילן בו עמי, מנכ"ל העיר אשדוד הוסיף: "התמונה היא הרבה יותר גדולה כי באשדוד רמת הזיהום של חומרים מסוכנים גבוהה יותר מאשר במפרץ חיפה. אנו נמצאים בעיצומה של יישום תוכנית פעולה משותפת לעירייה, איגוד ערים לאיכות הסביבה אשדוד חבל יבנה והמשרד להגנת הסביבה, לצמצום מפגעי זיהום אוויר וריח מהאזור והתוכנית נושאת תוצאות. ראש העיר פנה לראש הממשלה ולמשרדי הממשלה הרלוונטיים לפעול מיד להרחבת תוכנית הפעולה המשותפת והגדרתה כתוכנית לאומית על-ידי ממשלת ישראל כפי שהיה במפרץ חיפה, אבל במקום זה מעבירים לנו עוד חומרים מסוכנים".

ח"כ יוראי להב הרצנו טען כי דליפות קטנות של קונדנסט עלולות לגרום לפגיעות קשות באוכלוסייה. "לא ברור לי מה היקף ההזרמה ומה מידת הסיכון והאם בוצעה בדיקה על המעבר הזה", אמר להב הרצנו וביקש לקבל מהמשרד להגנת הסביבה נתונים על היקף הזיהום באזור התעשיה הצפוני של אשדוד וברחבי העיר. ח"כ עופר כסיף הוסיף כי נתוני התחלואה ברובע ב' באשדוד הם קשים במיוחד ובאופן כללי שכיחות מחלת הסרטן בעיר אשדוד גבוהה. גם תושבי העיר יבנה מחו נגד הזיהום המגיע מאזור התעשיה באשדוד ותהו האם המשרד אכן מפקח על איכות האוויר כפי שמבטיח. "הילדים שלנו נושמים גזים רעילים תוך כדי שינה ובגני המשחקים", אמר תושב העיר.

לדברי חברת מועצת העיר אשדוד, עו"ד הלן גלבר, "חברות הגז מנסות לבצע מחטף מסוכן בעיצומה של המלחמה ולהזרים לבתי הזיקוק באשדוד מיליוני חביות של קונדנסט, תוצר לוואי מהפקת הגז, שהוגדר על-ידי משרד הבריאות כמסוכן לבריאות הציבור. לצד הנזק הבריאותי, יש לכך השלכות סביבתיות חמורות וסכנה אמיתית גם בתרחיש של פגיעת טילים". היא קראה למשרדי הממשלה ולחברי הוועדה לעצור מיד את ההעברה שמתבצעת לדבריה מבלי שהתקיים דיון מקצועי ובניגוד לכל עמדות המומחים בתחום הבריאות והגנת הסביבה.

מ"מ יו"ר הוועדה ח"כ חנוך מילביצקי דרש מהמשרד להגנת הסביבה וממשרד הבריאות להעביר לוועדת הפנים תוך 14 ימים דוח שיסקור את ההשלכות של העברת החומר המסוכן מחיפה לאשדוד וכן לפרסם נתונים על התחלואה באיזור.

תאריך:  20/03/2024   |   עודכן:  20/03/2024
יפעת גדות
+כלי טיס בלתי מאויש תקף שני מחבלים שהלכו במרחב נור א-שמס
23:30 20/03/24  |  עידן יוסף
לוחמי צה"ל פועלים בשעה זו במרחב טולכרם במבצע חטיבתי. בתחילת הפעילות תקף כלי טיס בלתי מאויש שני מחבלים שהלכו במרחב נור א-שמס וסיכנו את כוחותינו.

+סופית: תתאפשר קבורת כבאים וסוהרים בבתי קברות צבאיים
23:29 20/03/24  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית הצעת חוק בתי קברות צבאיים (תיקון מס' 5), התשפ"ד-2024 של חברת הכנסת מירב בן ארי וחבר הכנסת צביקה פוגל. 7 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים.

מוצע בה לקבוע כי סוהרים שנפטרו יהיו זכאים להיקבר בבתי קברות צבאיים אף אם לא נהרגו בעת ועקב שירותם, וכן כי כבאים יהיו זכאים לקבורה בבתי קברות צבאיים אם נהרגו בעת ועקב שירותם. בנוסף, מוצע לזכות את מי שכיהן כנציב הרשות הארצית לכבאות והצלה בזכאות לקבורה בבית קברות צבאי, וכן לאפשר לרשות המוסמכת לייחד חלקה בבית קברות צבאי גם לכבאים, בנוסף לאנשי כוחות הביטחון השונים.
+בטרומית: הסכום המרבי שניתן יהיה להפקיד בקופות גמל להשקעה יוגדל ל-300,000 שקל
23:28 20/03/24  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים (קופות גמל) (תיקון - הגדלת הסכום המרבי להפקדה בקופות גמל להשקעה), התשפ"ג-2023 של חבר הכנסת ולדימיר בליאק וקבוצת חברי כנסת, אליה הוצמדה הצעה של ח"כ ינון אזולאי. 17 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תועבר לדיון בוועדת הכספים.

מוצע בה להגדיל את הסכום המרבי שניתן להפקיד בקופות גמל להשקעה ל-300,000 שקלים חדשים.
+בטרומית: עובד יוכל לבחור לקחת חופשה ביום אזכרה של בן משפחה
23:27 20/03/24  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק חופשה שנתית (תיקון - הוספת יום חופשה ביום אזכרת בן משפחה שנפטר), התשפ"ד-2024 של חבר הכנסת נאור שירי וקבוצת חברי כנסת. 16 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תועבר לדיון בוועדת העבודה והרווחה.

בסעיף 6 לחוק חופשה שנתית נקבע כי במהלך שנת העבודה רשאי עובד לקחת יום חופש אחד מימי החופשה השנתית המגיעים לו לפי החוק במועד שיבחר, ויום אחד נוסף באחד מהימים המנויים בתוספת לחוק. מוצע להוסיף לרשימת הימים המנויים בתוספת לחוק את יום האזכרה של קרוב משפחתו של העובד.
+בטרומית: בנקים יחויבו לאתר ולפנות באופן יעיל לבעלי חשבונות ללא תנועה
23:20 20/03/24  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק לתיקון פקודת הבנקאות (חובת איתור בעלי חשבונות ללא תנועה), התשפ"ד-2024 של חבר הכנסת יונתן משריקי. 23 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תועבר לדיון בוועדת הכלכלה.

מוצע בה לקבוע כי תאגיד בנקאי, כחלק מחובת איתור בעלי חשבונות ללא תנועה, החלה על תאגיד בנקאי מכוח חוק, יצור קשר עם בעל חשבון ללא תנועה, באמצעות דואר, מסרון, שיחת טלפון או דואר אלקטרוני, בהתאם לפרטי ההתקשרות הנמצאים בידי התאגיד הבנקאי. עוד מוצע לחייב תאגיד כאמור לפנות לרשות האוכלוסין לקבלת פרטיו של בעל חשבון ללא תנועה, במידת ולא הצליח התאגיד הבנקאי ליצור קשר עם בעל החשבון בתוך 30 ימים ממועד פירעונו של החשבון.
+בטרומית: דוחות תאגיד השידור יועברו לוועדת הכלכלה מדי שנה
23:19 20/03/24  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק השידור הציבורי הישראלי (תיקון - דיווח שנתי לוועדת הכלכלה של הכנסת), התשפ"ג-2023 של חבר הכנסת אריאל קלנר. 4 חברי כנסת תמכו בהצעה, אל מול שני מתנגדים, והיא תועבר לדיון בוועדת הכלכלה.
+בטרומית: ייצוג הולם למשרתי המילואים בקרב העובדים בשירות המדינה
23:15 20/03/24  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק שירות המדינה (מינויים) (תיקון - ייצוג הולם ללוחמים), התשפ"ד-2024 של חבר הכנסת מאיר כהן. 17 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תועבר לדיון בוועדת החוקה.

מוצע בה לתת ייצוג הולם למשרתי המילואים בקרב העובדים בשירות המדינה, בדומה לאוכלוסיות מיוחדות אחרות.
+בטרומית: המונח "נכה נפש" ישונה בספר החוקים ל"מתמודד נפש"
23:15 20/03/24  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק להחלפת המונח שיקום נכה נפש (תיקוני חקיקה), התשפ"ד-2024 של חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן. 17 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תועבר לדיון בוועדת העבודה והרווחה.

מוצע בה לשנות את שמו של חוק שיקום נכי נפש בקהילה ל"חוק ליווי ותמיכה למתמודדי נפש", וכן ולשנות בכל מקום בחקיקה את המונחים "שיקום" ו"נכה נפש", כך שכעת יקראו "ליווי ותמיכה" ו"מתמודד נפש".
+בטרומית: שארי כוחות הביטחון יהיו זכאים למלוא קצבת השארים
23:13 20/03/24  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק שירות הקבע בצבא הגנה לישראל (גמלאות) (תיקון - ביטול ניכוי מקצבה), התשפ"ג-2023 של חברי הכנסת בועז ביסמוט וצביקה פוגל אליה הוצמדה הצעה של ח"כ מתן כהנא. 20 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תועבר לדיון בוועדת העבודה והרווחה.

מוצע בה ששאריו של חייל בשירות קבע, שוטר, סוהר או עובד שירותי הביטחון, שזכאים מחמת פטירתו לתגמולים לפי חוק משפחות חיילים שנספו במערכה או לפי חוק התגמולים לנפגעי פעולות איבה, יהיו זכאים הן למלוא התגמולים מכוח החוקים כאמור והן למלוא קצבת השארים מכוח חוק שירות הקבע (גמלאות) או חוק שירות המדינה (גמלאות), ללא קיזוזים או ניכויים כלשהם. ההוראה תחול גם לעניין שאריו של עובד אחר בשירות המדינה שזכאים מחמת פטירתו לתגמולים לפי חוק משפחות חיילים.
+בטרומית: עדיפות בזכאות לדיור במעונות סטודנטים למשרתי צבא
23:10 20/03/24  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק מתן עדיפות לחיילים ולמשרתי מילואים בזכאות למעונות סטודנטים (הוראת שעה - חרבות ברזל), התשפ"ד-2024 של חברי הכנסת ששי גואטה ומשה פסל. 22 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תועבר לדיון בוועדת החינוך, התרבות והספורט.

ברקע מלחמת חרבות ברזל מוצע לקבוע בהוראת שעה לשנות הלימודים האקדמיות התשפ"ה והתשפ"ו, כי המוסדות שנכללים תחת חוק זכויות הסטודנט, התשס"ז-2007 יתנו עדיפות בזכאות לדיור במעונות סטודנטים למי ששירתו בשירות סדיר או בשירות מילואים, וזאת כדי להוקיר ולסייע למשרתים כאמור.
+בטרומית: חוק המאבק בטרור יכלול "לייק" לרשומה
23:09 20/03/24  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק המאבק בטרור (תיקון - הסתה לטרור ברשתות חברתיות), התשפ"ד-2024 של חברת הכנסת לימור סון הר-מלך. 46 חברי כנסת תמכו בהצעה, אל מול 27 מתנגדים, והיא תועבר לדיון בוועדת החוקה.

מוצע בה להוסיף להסדר הקיים כי גם תמיכה באמצעות שימוש בסימון ברשת חברתית אשר משמעותו תמיכה או אהדה, תהווה פרסום לפי חוק זה. בנוסף, מוצע להוריד את רף ההסתברות הנדרש לצורך הרשעה בעבירות של גילוי הזדהות עם ארגון טרור או הסתה לטרור, מ"אפשרות ממשית" ל"אפשרות סבירה". לבסוף, מוצע לאפשר למשטרת ישראל לפתוח בחקירה על ביצוע עבירות כאמור בלא צורך באישור של גורם נוסף לרבות פרקליט המדינה.
+בטרומית: תוחמר הענישה בגין עבירות פשיעה חקלאית
23:07 20/03/24  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק העונשין (תיקון - מאבק בפשיעה החקלאית), התשפ"ג-2023 של חברת הכנסת לימור סון הר מלך. 43 חברי כנסת תמכו בהצעה, לעומת 11 מתנגדים, והיא תועבר לוועדת הכנסת שתקבע באיזו ועדה תידון ההצעה.

מוצע בה להרחיב את רשימת המקרים בהם אדם לא יישא באחריות פלילית לפי סעיף ההגנה העצמית, לצד החמרת הענישה וקביעת עונשי מינימום בעבירות שונות בחוק העונשין בנסיבות הקשורות לפשיעה חקלאית.
+בטרומית: עמלה חד-פעמית של עד 200 שקל בעד העמדת ערבות בנקאית המובטחת בפיקדון כספי
23:06 20/03/24  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הבנקאות (שירות ללקוח) (תיקון - הגבלת עמלת ערבות בנקאית שמובטחת בפיקדון כספי מסוים), התשפ"ד-2024 של חבר הכנסת מיכאל ביטון. 40 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תועבר לדיון בוועדת הכלכלה.

מוצע בה לקבוע כי תאגיד בנקאי יוכל לגבות עמלה חד-פעמית בסכום שלא יעלה על 200 שקלים חדשים בעד העמדת ערבות בנקאית שמובטחת בפיקדון כספי.
+בטרומית: השטת כלי שיט בהשפעת אלכוהול או סם מסוכן תהווה עבירה פלילית
23:05 20/03/24  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת החוק לתיקון פקודת הנמלים (איסור על השטת כלי שיט ועל הפלגה באופנוע ים בשכרות), התשפ"ד-2023 של חבר הכנסת יצחק קרויזר. 31 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים, עם נמנע אחד, והיא תועבר לדיון בוועדת הכלכלה.

מוצע בה לאסור על השטת כלי שיט תחת השפעת אלכוהול או סם מסוכן. עוד מוצע להסמיך שוטר לדרוש דגימת נשיפה, רוק או דם מאדם הממלא תפקיד בכלי שיט, בין היתר, משיט כלי השיט או נתב, לשם בירור חשד להשטה תחת השפעה כאמור. לפי המוצע, השטת כלי שיט בהשפעת אלכוהול או סם מסוכן תהיה עבירה פלילית שלצידה עונש מאסר של חמש שנים.
+בטרומית: נישום יוכל לבקש מרשות המיסים להעביר מידע בעניינו ישירות לגוף ציבור
23:03 20/03/24  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק לתיקון פקודת מס הכנסה (העברת מידע לבקשת הנישום), התשפ"ד-2024 של ח"כ צבי סוכות. 7 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תועבר לדיון בוועדת הכספים.

מוצע בה לקבוע כי במקרים בהם נישום פונה לרשות המיסים לשם העברת מידע בעניינו, לצורך קבלת שירות מגוף ציבורי, יוכל הנישום לבקש כי המידע יועבר ישירות מהרשות לגוף הציבורי, לטובת קיצור תהליכים ויעילות.
+סון הר מלך: "אחרי זוועות המין של חמאס התנצלו בפניי ח"כים שהתנגדו להצעת החוק שלי"
21:13 20/03/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר השדולה החדשה למניעת פגיעות מיניות מבקשת להגביר את המודעות, לתמוך בנפגעים ולקדם חקיקה והקמת בתי דין מיוחדים  ▪  השר מרגי: דלתי תהיה פתוחה לנושא  ▪  השר אליהו: מדינת העם היהודי חייבת להוות ראש החץ במלחמה בפגיעות מיניות
"פגיעות מיניות עלולות למחוק חיים שלמים"
+מרב מיכאלי: צה"ל ממיין בני אדם לפי אברי רבייה
17:57 20/03/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הכנסת דחתה את הצעת החוק שלה להארכת משך השירות של חיילות ופתיחת כל התפקידים בצבא בפניהן להשוואת שירות נשים וגברים בצה"ל  ▪  מיכאלי תקפה את צה"ל על אפליה מגדרית ועל כך שנשים לא משובצות לפי כישורים ומפגר מאחור ביחס לצבאות אחרים  ▪  משרד הביטחון השיב שכל שינוי צריך להיעשות בהדרגה וכי צה"ל פועל להרחבת רשימת התפקידים הפתוחים לנשים
מיכאלי. אפליה על בסיס ביולוגיה [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+אושר לקריאה שניה ושלישית: עד 3 תקופות כהונה רצופות בוועדת האתיקה של לשכת עוה"ד
10:22 20/03/24  |  מירב ארד
ועדת החוקה אישרה (יום ד') לקריאות שנייה ושלישית את הצעת חוק לשכת עורכי הדין (תיקון - כהונה בוועדת אתיקה), התשפ"ד-2024, שיזם היו"ר ח"כ שמחה רוטמן, לבקשת לשכת עוה"ד. עפ"י הצ"ח תצומצם ההגבלה על הכהונה בוועדות האתיקה של לשכת עורכי הדין כך שניתן יהיה לכהן עד שלוש תקופות כהונה רצופות, במקום שתיים כיום. הצ"ח אושרה ללא הסתייגויות, בתמיכת היו"ר ח"כ רוטמן וח"כ עמית הלוי ובהתנגדות ח"כ עופר כסיף.

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אברהם בניהו בצלאל / Avraham Benayahu  Bezalel   אוהד טל   אופיר כץ / Ofir  Katz   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   אושר שקלים / Osher  Shekalim   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   אליהו דלל / Eli Dallal   אליהו רביבו / Revivo Eliyahu    אלמוג כהן / Almog  Cohen   ארז מלול / Erez  Malul   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז ביסמוט / Boaz  Bismuth   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   גד איזנקוט / Gadi  Eisenkot   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דבורה ביטון / Dvora  Biton   דוד  ביטן / David Bitan   דן אילוז / DAN Iluz   דני בן יוסף דנון / Dani Danon   ואליד אל הושלה / Waleed  El Hawashla   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חמד עמאר / Hamad Amar   חנוך דב מילביצקי / Hanoch Dov Milwidsky   טלי גוטליב / Tali  Gottlieb   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב גלנט / Yoav Galant   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יונתן משריקי / Yonatan Mishraki   יוסף עטאונה / Youssef  Atauna   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   ינון אזולאי / Yinon  Azoulay   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב אשר / Yakov  Asher   יצחק קרויזר / Kroizer Yitzhak    יצחק שמעון סרלאוף    ירון לוי / Yaron Levi   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור סון הר-מלך / Limor  Son Har-Melech   מאי גולן / May  Golan   מאיר כהן / Meir  Cohen   מטי צרפתי הרכבי / Matti  Sarfati Harkavi   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מנסור עבאס / Mansour Abbas   משה אבוטבול / Moshe Abutbul   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה רוט / Moshe  Roth   מתן כהנא / Matan  Kahana   נאור שירי   ניר ברקת / Nir  Barkat   סימון  מושיאשוילי / Simon  Moshiashvili   סימון דוידסון / Simon Davidson   עודד פורר / Oded Forer   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עמית הלוי / Amit  Halevi   צבי ידידיה  סוכות / Tzvi Yedidia  Sukkot   צביקה פוגל / Tzvika  Foghel   צגה צנגש  מלקו / Tsega  Melaku   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלום דנינו / Shalom  Danino   שלי טל מירון / Shelly Tal Meron   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שרון ניר / Sharon Nir   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תושב אשדוד: "הילדים שלנו נושמים גזים רעילים"
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 25
ועדת הבריאות של הכנסת דנה (יום ג', 19.3.24) ממושכות בטיפול הנפשי המקצועי הניתן לעובדים סוציאליים, לרגל יום העובד הסוציאלי הבינלאומי. לדברי יו"ר הוועדה, ח"כ יוני משריקי, "העובדים הסוציאליים נרתמו במסירות אין קץ למשפחות הנופלים והמפונים, עם פרוץ המלחמה, ונחשפו לזוועות ממגע ראשון. חובתנו לוודא כי הם מקבלים את המענים הנדרשים להם".
20/03/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
מליאת הכנסת אישרה (19.3.24) בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק משפחות חיילים שנספו במערכה (תגמולים ושיקום) (תיקון מס' 43), התשפ"ד-2024 של חברי הכנסת אופיר כץ, מירב כהן, מיכל וולדיגר וקבוצת חברי כנסת. 10 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים.
20/03/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
כינוס חרום בנושא "מדינת טרור מעבר לפינה - היום שאחרי המלחמה" התקיים (יום ג', 19.3.24) בכנסת בהובלת שדולת ארץ ישראל. בכירי השדולה, חברי כנסת ושרים, התריעו מפני הקמת מדינה פלשתינית וקראו לחיזוק ההתיישבות ביהודה ושומרון.
19/03/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הצעירים בכנסת שבה ועסקה (יום ב') בהרחבה במצבו המדרדר של ים המלח. הוועדה ביקשה מהמשרד להגנת הסביבה להפנות את מלוא המשאבים הנדרשים להשלמת עבודות הסקר השונות ובחינת הסדרת המלצות "ועדת נווה" באופן המאפשר עמידה מלאה בלוח הזמנים שהציב החשב הכללי לקראת תום הזיכיון של חברת כי"ל, הכורה היום את המלח מהים.
19/03/2024  |  יפעת גדות  |   חדשות
יו"ר הקואליציה, ח"כ אופיר כץ, הודיע (יום ג', 19.3.24) כי חוק הרבנים לא יקודם בעת הזאת. החוק, שמציע לשנות את האופן שבו נבחרים רבני ערים, אמור היה לעלות היום לדיון בוועדת החוקה, חוק ומשפט של הכנסת.
19/03/2024  |  איציק וולף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il