|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
פעילויות חווייתיות עם המשפחה בתקופת החגים
קבוצת ירדן
הבית נשרף? זה מה שמגיע לכם מהביטוח
קיבלו אישורים [צילום: שמואל פישר]

איילת שקד הייתה רוצה שהציבור ישכח

אבל הציבור עוד לא שכח... עתה, ההתנגדות רבת השנים לבניה הערבית הבלתי-חוקית התפוגגה ונעלמה וכבר אינה נחשבת אצל שקד כאחד מערכי הימין הישראלי
09/08/2022  |   שמואל פישר   |   יומני בלוגרים   |   בחירות 2022   |   תגובות

בראיון בערוץ הכנסת ששודר בתאריך 22.07.22 נשאל סגן ראש-עיריית רהט, מר עטא אבו-מדיגם, מהם ההישגים שהצדיקו הצטרפות של רע"ם לממשלה, ועל כך השיב לו הסגן כי עד לבחירות יוכשרו וילובנו עשרה ישובים ערביים שעד עתה נחשבו כלא-חוקיים, והוסיף ואמר כי אינו יודע אם הזמן המוקצב לתוכנית יספיק כדי להציג את כל ההישגים. אילת שקד משכיחה ומכחישה, ואולי כבר שכחה, כי היא נסחטה בידי יו"ר ועדת הפנים, ח"כ ואליד טאהא, ואישרה את "חוק החשמל" לפי הנוסח שהוא הכתיב.

במסיבת עיתונאים לציון האיחוד בין 'ימינה' של איילת שקד ל'דרך ארץ' של יועז הנדל וצבי האוזר ('איחוד' בין שברי מפלגות של אישים המנסים להציל את עורם) גוננה איילת שקד על התמכרותה של 'ימינה' לממשלת השמאל וטענה כי: "צעדנו למהלך שטמן בתוכו סיכונים אישיים, בלי לוותר על קוצו של יו"ד מערכי הימין". נראה ששקד מאמינה כי הציבור כבר שכח את מסכת הוויתורים ועידוד ההשתלטות הבדואית-ערבית על אדמות המדינה שהתרחשו כאן בשנה האחרונה תחת משק כנפי ממשלת בנט-שקד-מנסור עבאס.

במשך שנים ארוכות (פרט לשנה האחרונה, כמובן) הזדעקו ראשי "ימינה" כנגד הבנייה הבלתי-חוקית המשתלטת בנגב ובגליל. פְעמִים רבות נסעו נפתלי בנט ואילת שקד, יחד עם חברי כנסת אחרים, לצפון הנגב, כדי לבחון את היקף התופעה, וגם כדי לתת לה פרסום בציבור הרחב. והנה עתה, ההתנגדות רבת השנים לבניה הערבית הבלתי-חוקית התפוגגה ונעלמה וכבר אינה נחשבת אצל שקד כאחד מערכי הימין הישראלי.

הפליה [צילום: שמואל פישר]


הויתורים הם רבים ומסוכנים:

א. הכרה רשמית בישובים בדואים-ערביים בלתי-חוקיים ועידוד המשך ההשתלטות על אדמות המדינה בנגב ובגליל.

ב. הפסקה מוחלטת של האכיפה כלפי בניה בלתי-חוקית חדשה בנגב ובגליל.

ג. ביטול צווי הריסה שכבר אושרו ונקבעו על-ידי בית המשפט (מערכת אכיפת החוק... "עליונות המשפט"...)

ד. חוק החשמל - חיבור כפרים בלתי-חוקיים למערכת החשמל הישראלית, מה שאומר כי בפועל הם נהפכו לישובים מן המניין.

ה. התרת בניה והשתלטות על הקרקע בתחום של 70 (!) מטרים ממבנה בלתי חוקי. אז מי שבנה מבנה לא-חוקי עוד יקבל 70 מטרים כבונוס על כך? מדהים! (אבל רק אם אתה לא יהודי, כמובן...).

ויש להדגיש כי המדובר בהפליה הזועקת לשמים בין המיגזר הבדואי-ערבי לבין המגזר היהודי, שהבניה אצלו נאכפת בקפדנות ובקשיחות. ועוד לא הוזכר כי מדובר בכפרים ערביים שאינם מאפשרים ליהודים להתגורר אצלם - אבל על זה לא צועקים אצלנו "גזענות"!

שקד משכיחה ומכחישה, ואולי כבר שכחה, כי היא נסחטה בידי יו"ר ועדת הפנים, ח"כ ואליד טאהא (רע"ם), ואישרה את "חוק החשמל" לפי הנוסח שהוא הכתיב, בתמורה להסכמתו לאשר את תוכנית המיתאר לעיר חריש ששקד שאפה להעביר בוועדת הפנים. כך הדבר משעה שמעבירים מנגנוני שליטה למפלגות ערביות, ואח"כ עוד ידברו גבוהה-גבוהה על "משילות"!

בראיון בערוץ הכנסת ששודר בתאריך 22.07.22 נשאל סגן ראש-עיריית רהט, מר עטא אבו-מדיגם, מהם ההישגים שהצדיקו הצטרפות של רע"ם לממשלה, ועל כך השיב לו הסגן כי עד לבחירות יוכשרו וילובנו עשרה ישובים ערביים שעד עתה נחשבו לא-חוקיים, והוסיף ואמר כי אינו יודע אם הזמן המוקצב לתוכנית יספיק כדי להציג את כל ההישגים.

ושואל המראיין: "האם אלפי בתים קיבלו אישורים מהשרה שקד"? על כך עונה לו אבו-מדיגם: "כן, כן, קיבלו אישור לחיבור לחשמל". ומוסיף ושואל המראיין: "האם יש אזרחים שהיו מנועים מלהתחבר לחשמל בגלל עבירות בניה, והגישו בקשה והתחברו"? ועל כך השיב לו סגן ראש-עיריית רהט: "כן אחי, יש, יש, אני אומר לך שיש" (מצורפים צילומים מהראיון).

ואם כל הוויתורים המופלגים והמסוכנים האלה אינם נחשבים כוויתור על "ערכי הימין" אז הגיע השעה לברר מהם "ערכי הימין" בעיני השרה שקד.

תאריך:  09/08/2022   |   עודכן:  09/08/2022
שמואל פישר
+מעוז: מנסים לנתק את הדת מהמדינה, אבל גם את הלאום
23:04 09/08/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

+כלפון: נתניהו הציע לי שריון במקום 10
22:52 09/08/22  |  עידן יוסף
ח"כ יום טוב כלפון (ימינה) טוען: נתניהו הציע לי שיריון לשתי קדנציות במקום ה-10 בליכוד ותפקיד שר לבחירתי, אם רק אערוק מהקואליציה (כאן חדשות).
+‏ניצחון לנתניהו: בית המשפט פסל מועמדות דודו לניאדו
22:45 09/08/22  |  עידן יוסף
בית המשפט המחוזי בתל אביב פסל את ריצתו של דודו ליניאדו במסגרת הבחירות המקדימות בסיעת הליכוד. קודם להחלטה בבית המשפט איים נתניהו, שאם לניאדו שהורשע בפריצה ותקיפה ייבחר למקום ה-38, הוא לא יקדם חוק נורבגי בליכוד בכנסת הבאה.
+פרוש על המקדימות בעבודה: נסגרה כל אפשרות לשותפות עם ממשלת שמאל
20:56 09/08/22  |  עידן יוסף
ח״כ מאיר פרוש (יהדות התורה) בתגובה לתוצאות המקדימות בעבודה: ״העובדה שהראביי הרפורמי קריב נבחר בצמרת מפלגת העבודה, זו עוד הוכחה למי שהתפתה לרגע שיש אפשרות של שותפות עם ממשלת שמאל. לעולם זה לא יכול להיות. נקודה".
+נעמה לזימי - מקום ראשון בבחירות המקדימות בעבודה
20:18 09/08/22  |  איציק וולף, עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
העשיריה הראשונה של המנצחים בבחירות המקדימות במפלגת העבודה שש נשים וארבעה גברים: נעמה לזימי, גלעד קריב, אפרת רייטן, רם שפע, אמילי מואטי, יאיר פינק, אבתיסאם מראענה, עמר בר-לב, בהרטה ברוך ואמיר כניפס
גלעד קריב, מרב מיכאלי ונעמה לזימי [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
+יש עתיד על צילומי החיילים: מידע אינפורמטיבי שיש חשיבות לעדכן בו את הציבור
16:58 09/08/22  |  עידן יוסף
‏מיש עתיד נמסר בתגובה לעתירה של הליכוד על שימוש פוליטי בחיילי צה"ל: "הצילומים לא מהווים תעמולה. ביקור של ראש ממשלה באמצע מבצע צבאי בפיקוד דרום הוא מידע אינפורמטיבי שיש חשיבות לעדכן בו את הציבור. בנוסף יש בו גם ערך בהרתעת האויב ובשידור מסר מרגיע לציבור".
+החלה ההצבעה בפריימריז במפלגת העבודה
12:21 09/08/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הקרב המרכזי בפריימריז הוא בין הח"כים המכהנים של המפלגה  ▪  תקנון הפריימירז קבע רשימה בעלת שוויון מגדרי והמועמדים ישובצו ברשימה בצורת ריצ'רץ' בין גברים לנשים
[צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+"עלות השחר"
08:42 09/08/22  |  יוסף אליעז   |   לרשימה המלאה
"יש קונה עולמו בכמה שנים ויש קונה עולמו בשעה אחת" מסכת עבודה זרה י"ז  ▪  "יש קונה עולמו, יש מאבד עולמו, בשעה אחת", מדרש רבא, בראשית י"ז
נתניהו. שלטון מעוות [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+לא נשב עם קיצונים
08:35 09/08/22  |  רון בריימן   |   לרשימה המלאה
כאשר ראשי גוש "רק לא נתניהו" מבטיחים כי לא יישבו עם קיצונים הם רואים לנגד עיניהם את רשימתם של בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן-גביר. אבל, הם אינם רואים את החטוטרת על גבם, את הקיצונים בגוש שלהם
[צילום: מן הטלוויזיה]
+היכן הייתה מירי רגב בהינתקות
08:17 09/08/22  |  בעז שפירא   |   לרשימה המלאה
כאשר דרגות קצונה על כתפיה, בתסרוקת מוקפדת ותוך גילוי מסירות מוחלטת למפקדה הרמטכ"ל המגרש דן חלוץ - עשתה הכל על-מנת שמהלך הגירוש והחורבן יצלח
רגב. זכרון קצר [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
איילת שקד הייתה רוצה שהציבור ישכח
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2022
במי דברים אמורים? בנימין נתניהו קנה את עולמו הדל משך תריסר שנות שלטון. בצד הישגים לא רבים הכזיב את תומכיו בהבטחות סרק, כמו סיפוח שטחים ביו"ש, בִּישׁוּב הגולן ("רמת טראמפ"); בהורדת מִסִּים; בלחימתו הבזבזנית והרופפת בקורונה בִּסְּגָּרִים מיותרים (שלא נכפו על אברכי ה"כוללים"), שהרסו את הכלכלה וחיסלו אלפי עסקים. בזבזנות שהותירה את קופת המדינה ריקה; בשיסוי כלפי מי שלא חסה תחת כנפיו המרוטות ("סְמולָנִים", "בוגדים". "האירנים גילו את תוכן הטלפון של גאנץ, שהוא בכלל חולה נפש", ומה לא).
09/08/2022  |  יוסף אליעז  |   יומני בלוגרים
שוב ושוב מתחייבים ראשי גוש "רק לא נתניהו" כי הם לא יישבו עם קיצונים. שוב ושוב מסכמים ראשי גוש "רק לא נתניהו" את תוצאות סקרי הבחירות ונוכחים לדעת שבשום פנים ואופן לא יצליחו להקים שוב את קואליציית השנאה ("ממשלת השינוי" בשפתם). אפילו אם שוב יכללו בה גם את נציגי השמאל הקיצוני ביותר בראשות זהבה גלאון ויאיר גולן, וגם את נציגי השמאל הקיצוני קצת פחות בראשות מרב מיכאלי - שני פלגי שמאל שלא ניתן להבחין במה הם נבדלים זה מזה - גם אז לא יצליחו להקים את הקואליציה שהתפרקה.
09/08/2022  |  רון בריימן  |   יומני בלוגרים
ביום רביעי השבוע תקיים מפלגת הליכוד בחירות לשם קביעת זהות מועמדי התנועה לכנסת. בהיות הבחירות הכלליות הקרבות חשובות מאין כמותן צריך להיות ברור למצביעים הרואים עצמם נאמנים לארץ ישראל שיש לבחור אך ורק אנשים שהוכיחו את נאמנותם לארצנו. מתברר שהזיכרון קצר, עד כדי להכאיב. ראה זה פלא ובין המועמדים אנשים שנשאו בצורה כזו או אחרת באחריות לחורבן ולגירוש מגוש-קטיף וצפון השומרון, חורבן איום וקשה לו הוענק השם המכובס "הינתקות".
09/08/2022  |  בעז שפירא  |   יומני בלוגרים
יושב-ראש הליכוד, ח"כ בנימין נתניהו, הנחה (יום ב', 8.8.22) את היועץ המשפטי של המפלגה לערער לבית המשפט המחוזי נגד אישור מועמדותו של דודו לניאדו. לניאדו, המתמודד על מקום במפלגה מטעם מחוז תל אביב ונתמך בידי ח"כ דוד ביטן ואחרים, הורשע בעבר בפריצה וקיבל אישור להתמודדות מבית הדין של הליכוד. הבחירות המקדימות בליכוד צפויות להערך ביום רביעי הקרוב.
08/08/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
יוסף שפיצר, חבר מועצת עיריית ירושלים המתמודד במקדימות בציונות הדתית, תוקף את דבריה של יו"ר הרוח הציונית השרה איילת שקד, לפיהם רק במפלגתה תמצא הציונות הדתית המתונה בית. לדבריו, כאחד שבדיוק עונה להגדרה הזאת, לא יכול לשתוק.
08/08/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
עברתי בימים אלה ברחוב רש"י בתל אביב והבחנתי במבנה בית הכנסת שלא היה ידוע ומוכר לי לפני כן    מבנה בית הכנסת ועברו ההיסטורי סיקרנו אותי
הערכות שווי בוצעו בשנה החולפת [צילום: איתמר לוין]
תומר קורנפלד
איילון חתמה על עסקה לרכישת פעילות הביטוח הדיגיטלית ווישור מידי בעלת השליטה שלה    מבחינת איילון - החברה מקבלת לידיים שלה זרוע דיגיטלית לצד פעילות הביטוח המסורתית
עידן יוסף
עידן יוסף
רפורמת תעריפי התחבורה הציבורית החדשה מרחיבה את רפורמת דרך שווה ומגדילה הנחות לתושבי הפריפריה הגאוגרפית והחברתית    נוסעי אוטובוס בפריפריה החברתית ישלמו יותר מפי 2 מאשר מקביליהם בפרי...
עדנה ויג
עדנה ויג
"יש בך כוחות שמעולם לא ידעת על קיומם. אתה מסוגל לעשות דברים שלא היית מאמין שתוכל לעשותם. אין גבול ליכולת שלך, אלא רק הגבולות שאתה מציב לעצמך, כאשר אתה חושב על מה שאינך יכול לעשות. ...
יעקב אחימאיר
יעקב אחימאיר
הסנאטור צ'אק שומר יצא בקריאה להביא לסיום כהונתו של נתניהו כראש ממשלת ישראל    דבריו משרתים את המפלגה הרפובליקנית בשנת בחירות    יו"ר בית הנבחרים, ג'ונסון, הוא בין השוללים לחלוטין את ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il