|   15:07:40
  רונן הלל  
רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

תלמה מרחיבה את המותג המצליח "כריות"

- הודעה מטעם תלמה
11/02/2007  |   רונן הלל   |   הודעות כלליות   |   תגובות
[צילום: יח"צ]

תלמה מחברת יוניליוור, המובילה את שוק הדגנים בישראל, מרחיבה את המותג המצליח "כריות" ומשיקה טעם חדש "כריות קרמלו" - דגנים פריכים במילוי קרם בטעם קרמל.

השקת כריות קרמלו תלווה בקמפיין טלוויזיה מבית באומן בר ריבנאי, שיעלה תחת הסיסמא "כריות במילוי קרמלו, לא תאמינו מה קורה בפנימו". המהלך, בהשקעה של כ-2 מיליון שקל.

הקמפיין מבוסס על הפרסומת המוכרת והאהובה של כריות, במרכזה עומדת בחורה המשנה דמויות בקצב מסחרר: בלונדינית שובבה, יפנית אופנתית, אפרו אמריקנית מדליקה, אישה זוהרת או אשת חתול. החלפת הדמויות מתבצעת באמצעות אפקטים ויזואליים המראים כי כל דמות נמצאת לכאורה בתוך דמות אחרת.

עם זאת, עבר הסרטון הנוכחי התאמה למוצר החדש (כריות קרמלו), תוך שימוש באותה שפה פרסומית - ונוסף לו טוויסט חדש ומסקרן...

בנוסף, מזמינה תלמה לראשונה את קהל הצרכנים לבחור את הטעם הבא של כריות. באמצעות אתר אינטראקטיבי חדש (www.cariot.co.il (, יוזמנו בני הנוער להציע טעם חדש לכריות ולזכות בפרסים. את הטעם הנבחר תפתח בעתיד תלמה לכדי מוצר חדש תחת המותג כריות.

רוני בהט, מנהלת שיווק דגני תלמה, יוניליוור ישראל: " ממחקרים שערכנו עולה, כי המותג 'כריות' נתפס כמותג המגניב, הטעים, המהנה והמפתיע ביותר בקרב ילדים ובני נוער. למעשה, 8 מכל עשרה ילדים צורכים 'כריות' באופן קבוע. משכך, אנו פועלים כל העת להמשיך ולגוון את המותג, הן בטעם והן בצורה, במטרה להפתיע את הצרכנים. במבחני טעימה שערכנו זכה כריות קרמלו לציון גבוה - 9.6. 9 מתוך 10 ילדים ציינו כי הם אוהבים את טעם הקרמל.

השקת כריות קרמלו מלווה לראשונה בפעילות אינטראקטיבית, שתאפשר לקהל לבחור את הטעם הבא בדגנים, ואנו מצפים בקוצר רוח לרעיונות שיעלו מקרב קהל היעד שלנו".

שוק דגני הבוקר נאמד בכ-467 מיליון שקל, מתוכו מהווה כריות את המותג מספר 1, עם נתח שוק של כ-15% מכלל הקטגוריה וכ-30% מדגני הילדים והמשפחה (איי.סי נילסן, נובמבר 2006)
דגני כריות תלמה הושקו לראשונה בשנת 1994 ולוו בקמפיין תחת הסיסמא: "לא תאמינו מה קורה בפנים". המותג הפך להצלחה גדולה בקרב בני נוער וצעירים והפך למותג הדגנים מס' 1 בישראל, הן במכירות, הן בנתח שוק והן בתפיסת המותג בקרב צעירים כחדשני ומפתיע, ייחודי ואיכותי. הסדרה מצליחה בעיקר בקרב צעירים ובני נוער, שמוצאים ב"כריות" טעמים מפתיעים, גיוון וחדשנות.

אודות יוניליוור ישראל

יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית. הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, קליק, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, לוקס, אקס, פינוק, בדין, סיף, ועוד.

קרדיטים :

מנהלת שיווק דגני תלמה- רוני בהט
מנהלת תחום דגני ילדים תלמה- שיר זכאי
סמנכ"ל קרייאטיב- גיא בר
מנהל קרייאטיב-ערן בר יוחאי
ארט דיירקטור- אורן עמירן
קופירייטר-זאב גנני
סמנכ"ל הפקה- דורית גווילי
מפיקה- אודליה נחמיאס
מנהל לקוחות- דרור טנקוס
סופרוויזר- הלה ברודי
תקציבאית בכירה- לינור קרן
מנהלת תכנון אסטרטגיה- ליבי כץ בר
פלנר- איתי בונה

תאריך:  11/02/2007   |   עודכן:  11/02/2007
יפה אפרתי יחסי ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בודי שופ, רשת חנויות הספא והטיפוח הראשונה בישראל, מדווחת על גידול של 26% במכירות החברה בשנת 2006. עם תחילת שנת 2007 צופה החברה גידול נוסף במכירות אשר יובילו למחזור שנתי של 55 מיליון שקל.
TheMarker יוצא בקמפיין פרסומי שילווה את הרחבת העיתון הכלכלי היומי, שסיסמתו "TheMarker - הדוב הבא". הקמפיין, בהיקף של כ-3.5 מיליון ₪, יעלה השבוע, החל מיום רביעי הקרוב, ה-14.2.07, בטלוויזיה, במודעות פרינט בעיתונים ובאתרי האינטרנט של קבוצת אתרי TheMarker, באמצעות משרד הפרסום מק'אן אריקסון, וילווה בפעילות קד"מ רחבת היקף.
האקדמית ת"א- יפו שדרגה בימים אלו את אתר האינטרנט שלה, בסיוע של חברת המיתוג באינטרנט "סדנא". מלבד מידע רב למועמד, לסטודנטים הרשומים במכללה ולסגל האקדמאי מכיל האתר גם מידע להכוונה תעסוקתית, מידע ללקויי למידה, מידע על שכר הלימוד והמלגות, מידע על ספריית המכללה, קישורים ומידע על המרצים והסגל המנהלי, קישורים למאגרי מידע ועוד.
חברת מי עדן, החברה המובילה לייצור ולשיווק מים מינרלים טבעיים בישראל משיקה בימים אלה עיצוב חדש לבקבוק ה-1.5 ליטר, בהשקעה מדווחת של כ-1.5 מיליון ₪. ההשקה תלווה בקמפיין פרסומי בעיתונות ובאינטרנט.
האגודה הישראלית לנטורופתיה ולתזונה טבעית הצטרפה לאחרונה לאיגוד לשכות המסחר במטרה לקדם את יחסי הגומלין של האגודה עם הרשויות, להגביר את המודעות בקרב הציבור בישראל לתחום הנטורופתיה והתזונה הטבעית, ולשפר את מעמדם של העוסקים בתחום.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
גם אני נמניתי על השואלים מדוע פרשת "מצורע", פרשה לא נעימה, על כל נגעיה הקשים מופיעה ערב חג הפסח חג החרות
אחדות במשפחה [צילום: יוסי אלוני/פלאש 90]
חנינא פרבר
הרשע נמצא סמוך לחכם, כדי שהחכם יתקנו' אולם לתיקונו דרושים כוחות גדולים    התם וזה שאינו יודע לשאול אין בכוחם להחזיר את הרשע למוטב    משימה חשובה זו מוטלת על הבן החכם שהוא הגבוה מכולם...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il