|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

כוכב ההזדמנויות והשפע הגיע למזל דלי

איך זה ישפיע על שאר המזלות? מאחר שכוכב זה מגיע אחת ל-12 שנים ומשפיע בעיקר על המזל בו הוא מבקר, הרי ששנה זו תהיה מבורכת עם הזדמנות פז לילידי שאר המזלות המושפעים מכוכב זה, כדי להיפתח אל היקום ולבקש למגנט אליכם את האנרגיה הנכונה כדי שדלת ההזדמנויות תיפתח גם אליכם.
10/01/2021  |   צילה שיר-אל   |   יומני בלוגרים   |   תגובות
משנה מזל [צילום: AP]

יופיטר, המוכר גם בשמו צדק, עבר החודש למזל דלי ויימצא שם במשך כל השנה הקרובה. יופיטר הוא הכוכב המקושר עם שפע, מזל והצלחה. הוא נותן חלון הזדמנות לכל מי שחווה את ההשפעה שלו, ונותן מרחב זמן של שנה על-מנת לפעול, להתרחב ולהתעצם וליישם את ההזדמנויות שהוא מעניק. כוכב זה נכנס השבוע למזל דלי וישהה בו עד לסוף ינואר 2021. המזלות שייהנו בעיקר מאנרגיה זו הם המזלות הבאים: דלי, טלה, קשת, תאומים, מאזניים.

מאחר שכוכב זה מגיע אחת ל-12 שנים ומשפיע בעיקר על המזל בו הוא מבקר, הרי ששנה זו תהיה מבורכת עם הזדמנות פז לילידי שאר המזלות המושפעים מכוכב זה, כדי להיפתח אל היקום ולבקש למגנט אליכם את האנרגיה הנכונה כדי שדלת ההזדמנויות תיפתח גם אליכם.

התחושה תהייה שהכול פועל לטובתכם, היחסים חמים, טובים ותקינים ואתם מצליחים להסדיר נושאים שכבר מזמן רציתם לטפל בהם. תרגישו כי כולם באים לקראתכם, אתם בעלי מזל והחיים זורמים. ההצלחה שתרגישו תהיה בכל תחומי החיים החשובים לכם. נצלו כל רגע בשנה זו כדי שבשנה שתגיע לאחר מכן, תוכלו ליהנות מפרות השקעתכם.

לעומת זאת, ילידי המזלות הבאים: אריה, עקרב, שור בתולה וסרטן יחוו את יופיטר מצדו השלילי. חוסר איזון ויציאה מפרופורציה הם הצד השני של המטבע.

האנרגיה של יופיטר גורמת לדברים להיעשות בגדול. כל אנרגיה שתחושו בהשפעה כוכבית זו, תהיה רבת עוצמה בחווייתה מהרגיל. הדברים הטובים והרעים יגיעו בגדול, וגם אם תפעילו הגיון בריא וישר יקשה עליכם להבין את הדברים בפרספקטיבה הנכונה.

דברים רבים יראו לכם "גדולים" יותר ממידותיהם הרגילות והדבר עשוי לסחוף אתכם לטלטלה של רגשות. רבים מכם עשויים להשמין בפרק זמן זה כתוצאה מיציאה מאיזון. שימרו על עצמכם ועל הבריאות.

בחודשים יולי ועד אוקטובר 21, ישהה כוכב יופיטר בנסיגה וזה הזמן הנכון לבדוק את ההצעות בשבע עיניים ולהיות יותר זהירים. הסיבה היא שבזמנים אלו יכנסו הצעות לחייכם שתחשבו אותם מוצלחות ורק בתום סיום הנסיגה, תבינו שלא ראיתם את הדברים נכון...

תפקיד הנסיגה כמו בכל נסיגה הוא גם להקצין את תחומי השפעת הכוכב כדי שתהיה לכם האפשרות לבדוק את העובדות מכל הזויות האפשריות ורק אחר כך להחליט. כדי להישאר במסגרת הנכונה כדאי לכם להימנע מהחלטות חפוזות ולהתייעץ במידת הצורך עם סמכות מקצועית ואף לעשות מפה אישית.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - בשבוע הקרוב ימשיך במסעו בבית הכספים שלכם, הכוכב יופיטר שמביא איתו הזדמנויות בתחומי חיים שונים אך בעיקר בענייני כספים ולכן, יש למה לחכות ולקוות!
▪ ▪ ▪


טלה

זוהי תקופה שבה מומלץ לכם לחזק את מערכות היחסים החברתיות שלכם כיוון שנראה שאתם נמצאים בתקופה שבה יש לכם תחושה של חוסר וודאות ביכולת שלכם להבליט את כישוריכם ולזכות באהדה מבחינה חברתית. ייתכן שבמשך השבוע תחושו גם בעייפות, כבדות כלשהי ואף מצוקה פיזית. אם תדעו לנוח ולשמור על עצמכם – האיזון יישמר. מומלץ לכם לא להדחיק את הרגשות שלכם.

שור

כוכבים משמעותיים נמצאים השבוע בבית הקריירה שלכם כך שנראה שאתם בולטים מתמיד. תחושו שאתם מקבלים אנרגיות להתחיל או להמשיך בכל תוכנית שכבר מזמן רציתם לעשות. הזמן במקרה הזה פועל לטובתכם, גם במישור הרגשי. יש לכם יכולת למגנט אליכם את המתאימים ביותר וליהנות מכך. גם כוכב השפע שהגיע לבקר בבית הקריירה שלכם ידחוף אתכם לכיוונים הנכונים.

תאומים

היזהרו מלהיות רכושנים כלפי אנשים הקרובים אליכם. קיימת אצלכם כרגע נטייה כזאת והיא עלולה ליצור מתחים. מומלץ לכם בשבוע הקרוב לנסוע ולהעביר את זמנכם בנסיעות למקומות כאלה שיתנו לכם תחושה שאתם מתאווררים ולא נשארים במקום אחד. דחו כל מה שחשוב לימים הבאים. מבחינה תקשורתית אתם נוחים לניתוקים ולשינויים על-רקע מקצועי. היו זהירים.

סרטן

הכוכב פלוטו המביא איתו שינויים משמעותיים ועמוקים נמצא אצלכם בבית השותפויות והזוגיות ולכן אתם חווים שינויים כל כך חשובים שאף החשיבה עליהם מפחידה אתכם. מבלי לשים לב אתם דואגים לשנות את סגנון חייכם והשותפים לכם לחיים נאלצים להסכים עם תוכניותיכם ומטרותיכם. השבוע תבלו יותר בכבישים, כיוון שתאלצו להיות בנסיעות ונסו ליהנות מכך במידת האפשר.

אריה

זהו חודש מאוד משמעותי עבורכם כיוון שאתם נמצאים בדיוק במחצית השנה שלאחר יום ההולדת. הרשו לעצמכם להיות כנים כלפי נשמתכם והקשיבו למסרים שהיא מנסה להעביר לכם. ייתכן שאתם פועלים תחת לחץ אבל עובדה זו קיימת בגלל שלאחרונה נמנעתם מלהחליט החלטות וניסיתם להגיד לעצמכם שאתם צריכים ללמוד להתפשר עם הקיים – זה הזמן כן לעמוד על דעתכם.

בתולה

אתם יכולים בשבוע הקרוב להיות מצליחים ומוצלחים מאוד על-רקע מקצועי ולכן, נצלו זאת בדרך חיובית כדי שתוכלו להתקרב לעמיתים לתפקיד מבלי ללחוץ יתר על המידה כדי שכולם יבינו שאתם באים בטוב. נושאי עבודה ימשיכו גם בשבוע הבא להיות מאוד פוריים עבורכם ותוכלו לקבל עזרה על-מנת שתוכלו לעמוד בתוכניותיכם ולשתף בכך גם את הקרובים לכם.

מאזניים

הכוכב נפטון המביא איתו חוסר וודאות נמצא אצלכם בבית הבריאות ולכן ייתכנו מצבים בהם תרגישו חסרי אנרגיה, אך לא תימצא לכך סיבה פיזיולוגית. התשובה תמונה בתת ההכרה שלכם ובנטייה בתקופה הזו לחלות במחלות פסיכוסומאטיות. זה הזמן להיות יותר בחיק המשפחה ולנסות לא לקחת ללב יותר מדי את מטרותיכם כיוון שנראה שאתם עוסקים בכך שעות רבות עד כדי כך שאתם עלולים להישאר נטולי אנרגיה.

עקרב

בשבוע הקרוב נראה שאנשים יפרגנו ויחמיאו לכם על הופעתכם. אתם מאוד בולטים ומשאירים רושם חיובי בכל מקום בו אתם נמצאים. נכון שאתם חזקים מאוד וכריזמטיים אך אתם יודעים גם איך להפעיל את קסמיכם האישיים ולהשאיר אוירה נינוחה ורגועה. אנשים בסביבה הקרובה שלכם זקוקים לכם יותר מתמיד כך שנסו לבלות איתם זמן איכות ולהעניק להם מהאנרגיה הטובה שלכם.

קשת

בשבוע הקרוב תאלצו לעסוק בכל מה שקשור לענייני כספים בגלל העובדה שייתכנו אצלכם הוצאות גבוהות שלא תכננתם אותם מראש, אבל אתם חייבים לבצע אותם כדי להמשיך בהתנהלות הרגילה של חייכם. ייתכן שאין לכם את האנרגיה להמשיך ולהילחם ולכן אתם צריכים ללמוד לפזר את כוחותיכם בהדרגה על-מנת שלא תישחקו . הימצאו רק בחברת אנשים תומכים ומבינים והתרחקו מאנרגיות שליליות.

גדי

מבחינה כספית אתם נמצאים בעיצומה של תקופה שבה אתם נדרשים להפעיל את כל הרעיונות היצירתיים שלכם על-מנת לעבור תקופה זו. יש לכם הזדמנות לעשות כסף וייתכן שחברים קרובים או אף כאלה שמאמינים ביכולות שלכם, יעזרו לכם בכל מה שתבקשו. הרשו לעצמכם לצאת קצת מהשגרה על-מנת לשווק את עצמכם בדרך הטובה ביותר ובדרך זו להביא את רעיונותיכם להכרה ציבורית.

דלי

כוכב התקשורת נמצא במזל שלכם וייתן לכם את מה שיש לכם בשפע באופן טבעי והיא חשיבה מקורית, יצירתית ומחוץ לקופסא. זה הזמן לפתור בעיות שעד היום עמדו ולא ידעתם כיצד ובאיזה דרך לפתור אותם. הכוכב מרקורי שאחראי על חשיבה ואשר כבר נמצא במזל שלכם ייתכן לכם את ההזדמנות לשווק את עצמכם ולעשות זאת בדרך הטובה ביותר על-מנת שגם אחרים יכירו ביכולותיכם.

דגים

אתם נמצאים בתקופה מאוד מעניינת עבורכם כיוון שכוכב יופיטר שמביא איתו שפע, פוטנציאל והזדמנות נמצא במקום המקושר עם תת-המודע שלכם ולכן זה הזמן שבו תוכלו להרחיב את האינטואיציה הטבעית שלכם עד כדי כך שתדעו לפתור בעיות ולזהות את אופיים האמיתי של האנשים עוד לפני שהדברים מתרחשים ותחושת ההתחברות לאני הפנימי שלכם תהייה חזקה במיוחד.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  10/01/2021   |   עודכן:  10/01/2021
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
כוכב ההזדמנויות והשפע הגיע למזל דלי
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אירן לאבריל היינס, כמו אנתוני בלינקן וג'ייק סאליבן, תפישת עולם רב-לאומית המעדיפה פעילות מדינית וביטחונית המשותפת לארה"ב, לאירופה, לאו"מ, לארגונים בינלאומיים נוספים ולבעלות ברית נוספות, על פני פעילות עצמאית של ארה"ב
10/01/2021  |  יורם אטינגר  |   יומני בלוגרים
לפני 120 שנה, בשנת תרס"א (1901), כתב ביאליק שני שירים ליריים קצרים: "הלילה ארבתי" ו"רק קו שמש אחד", המתארים ביחד את תוצאותיו של ליל-האהבה שבו, כנראה, איבד את בתוליו. אלא שהחוקרים והפרשנים הרבים של שירת ביאליק לדורותיהם, שלא השכילו להבין, ששני השירים האלה משלימים זה את הזה ולכן אינם ניתנים להפרדה, לא הקדישו להם תשומת-לב ראויה. וגם כאשר כתבו פירושים לשירי האהבה האחרים של ביאליק, חיפשו בהם בעיקר עדות ביוגרפית לקשריו עם נשים מסוימות, או עדות ליחסו העקרוני אל כלל הנשים, בעוד שהיה עליהם לקרוא את כל שירי האהבה שלו, ובמיוחד את שני השירים האמורים, תחילה כפשוטם, כשירים ליריים עצמאיים, ולא כשירים המוסרים עדות כלשהי על חייו הפרטיים של ביאליק עצמו.
10/01/2021  |  יוסף אורן  |   יומני בלוגרים
אם שלטונות החוק מדפקים על דלתותיכם באמצע הלילה, או נראים בקרבת מקום למסגדים או למרכזים הקהילתיים שלכם, הנה הצעדים שעליכם לנקוט - פנו אלינו מיד, 24 שעות ביממה. אנחנו כאן בשבילכם. הם פוגעים בזכויות האזרח שלכם, ואנחנו לצדכם, נלחם בהם שכם בשכם. כך תודרכו מוסלמים ברחבי ארה"ב מהלך כל שנות כהונתו של הנשיא אובמה, גם לפניו וגם אחריו, וכך היה הלכה למעשה. שיתוף פעולה? לא כשצד אחד מונחה שהצד השני יוצא לרדוף אותו, ושהוא הקורבן התמידי.
10/01/2021  |  ארי בוסל  |   יומני בלוגרים
מקצוע האזרחות נכנס למערכת הלימודים בתיכון, אם אינני טועה, זמן לא רב אחרי קום המדינה. בדקתי עכשיו אצל ילדיי ונכדיי ומסתבר לי שהמקצוע הזה קיים. הוא שולי, אבל לא שלילי.
10/01/2021  |  יאיר דקל  |   יומני בלוגרים
רבותיי, אין דרך אחרת - צריך לקבל באופן בסיסי את התורה כחוקה בדיוק כפי שאם אתה מעוניין לשמור על זכותנו בארץ הזאת לא תצליח בלי התנ"ך
10/01/2021  |  רצון ערוסי  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il