רשת הבוטיקים "בוניטה" עולה לראשונה בקמפיין טלוויזיה בהשקעה של כ-3 מיליון ₪. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ברוקנר נטע יער, המציג את קולקציית הקיץ הצבעונית והחלומית, יעלה בערוץ 2, ערוץ 10, ערוץ 24 (ערוץ המוזיקה) וערוץ 9 למשך חודש.
קמפיין הטלוויזיה החדש של רשת הבוטיקים "בוניטה" מציג סיפור אהבה צבעוני ומחוייך, המתפתח על חופיה הקסומים של תאילנד ומציג קולקציית קיץ מרהיבה. סרט הפרסומת מציג את הדמות "בוניטה" המגולמת על-ידי ימית סול המפציעה כקרן אור ממרומי המטוס שנוחת ביעד חופשה חלומי ופוגשת ספק נהג, ספק מאהב מסתורי. בין השניים נרקם סיפור אהבה מדהים המייצג את בוניטה - אהבת הקיץ.
פרידה ראובני, מנכ"ל ובעלת רשת בוניטה: "בחרנו לעלות בפעם הראשונה בקמפיין טלוויזיה במטרה למצב את המותג בפסגת העיצוב הישראלי. ימית סול היא דוגמנית ושחקנית ישראלית מוערכת ואנו שמחים בבחירתה לככב כפרזנטורית המותג. הדמות "בוניטה" בסרטון המגולמת על-ידי ימית סול, היא דמות בעלת אישיות כובשת ויופי ייחודי המייצגת את ערכי המותג בוניטה: רעננות, צעירות, סקסיות וחדשנות, ופונה לקהל רחב של לקוחות, עם דגש על קהל צעיר יותר בעל מודעות אופנתית".
קמפיין הטלוויזיה של "בוניטה" ממשיך את הקו הפרסומי של הרשת, ומהווה נדבך משמעותי בתוכנית האסטרטגית של המותג, דבר הבא לידי ביטוי גם בפריסת מדיה על גבי שלטי חוצות, אתרי אינטרנט מובילים, מודעות בעיתונות, מגזינים וקטלוג.
אודות בוניטה
רשת בוניטה נמנית על 5 חברות האופנה המובילות בישראל. הרשת מונה 30 חנויות בפריסה ארצית. הרשת כולה בבעלות פרטית של פרידה ונחמן ראובני כאשר תפיסת הרשת הינה תפיסה של רשת בוטיקים של מעצבת, פרידה ראובני עם כתב ואמירה אישיים.
הרשת מייצרת מידי עונה אוספים קטנים המתחלפים ומתחדשים מידי שבועיים בסניפי הרשת. הקולקציות הן "כחול-לבן", מיוצרות בישראל, תוך הענקת אינטרפטציות מקוריות לטרנדים המתחלפים בעולם האופנה הבינלאומי. הרשת תרחיב פעילותה ותשיק עד סוף שנת 2008 חמישה סניפים נוספים ברחבי הארץ.