ועדת ערר פרסומות בראשות מנכ"ל הרשות השנייה, התכנסה (יום ג', 17.12.02) על-מנת לדון בערר שהוגש מטעם בזק, המבקש לשקול שנית את פסילת תשדיר הפרסומת - WOW מקלחת.
לאחר שהמנכ"ל צפה בתשדיר ושקל את טענות נציגי בזק והכבלים, לרבות הטענות בדבר הפגיעה בחופש העיסוק וחופש הביטוי המסחרי, אל מול הטעיית הציבור, החליט המנכ"ל כדלקמן:
המנכ"ל סבור, כי בתשדיר ישנה הטעיה של הציבור, בכך שעולה ממנו, כי קצב הגלישה שמקבל לקוח חברת הכבלים, עשוי ליפול בשעות העומס, מקצב העברת הנתונים ברמת השירות אותה רכש הלקוח ואשר עבורה שילם. בהתאם לביסוסים שהתקבלו מחברות הכבלים אין הדבר כך, וההתחייבות לספק את רמת השירות (קצב הגלישה) אותה רכש הלקוח, מהווה אף תנאי ברשיונן.
זאת ועוד, מהתשדיר עולה כי בעת של ריבוי משתמשים, הקשר לשירות האינטרנט של הכבלים ניתק (זרם המים נפסק). לאור ההבהרות שהתקבלו מחברות הכבלים, ונראה כי אף בזק אינה חולקת על כך, המציאות היא כי גם במצב של ריבוי משתמשים, לא מתנתק השירות.
טענת בזק, כי ירידה במהירות הגלישה למהירות של אינטרנט רגיל משולה להפסקת השירות של אינטרנט מהיר, אינה משכנעת ולא זה המסר שמקבל "הצופה הסביר" מצפייה בתשדיר. גם בזק מציינת כי: "אין טענה שהלקוח מתנתק או לא יכול לגלוש בכלל". על כן, גם בהיבט זה של התשדיר יש כדי להטעות את הציבור, בהיותו תחת הרושם כי במצב בו ישנם "שכנים" רבים מחוברים לשירות, יגיע העומס לכדי ניתוק השירות.
המנכ"ל הוסיף ובחן את התסריט המהווה גירסה חלופית של התשדיר, כפי שנשלח לרשות בימים האחרונים, והחליט כי אין בשינויים שנעשו בו כדי למנוע הטעיית הציבור. כאמור, מהביסוסים המצויים בידי הרשות מאת חברות הכבלים, עולה כי קצב העברת הנתונים הינו בהתאם לרמת השירות אותה רכש הלקוח בכל שעה שהיא משעות היום, לרבות שעות העומס. לפיכך, גם אם אופי השירות הוא כזה שבו המשתמש חולק תשתית מסוימת עם משתמשים אחרים (שכנים), הרי שלכאורה אין הדבר פוגע ברמת השירות (קצב הגלישה המובטח) אותה רכש הלקוח.
לאור כל האמור לעיל, קבע המנכ"ל, כי התשדיר נשוא הערר וכן התסריט המתוקן שנשלח לרשות, אינם מאושרים לשידור בהיותם מטעים ועומדים בניגוד לכללי האתיקה בפרסומת.