איש הטלוויזיה עידו רוזנבלום נבחר לפרזנטור של קבוצת קרסו מוטורס, יבואנית רנו בישראל. רוזנבלום יככב בקמפיין טלוויזיה שיעלה במהלך חודש דצמבר, במסגרת מהלך למיתוג מחדש והשקת שלושה דגמים חדשים: קליאו, קנגו, פלואנס.
הקמפיין יעלה בתקציב של כ-12 מיליון שקלים, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב ויכלול צילום סרט שיעלה בכל ערוצי המדיה, קמפיין אינטרנט רחב, מודעות במגזינים מובילים, בעיתונות ושלטי חוצות.
רוזנבלום, שהינו מגיש טלוויזיה, תסריטאי ואיש תוכן, מגיש בימים אלה את השעשועון "מונית הכסף" בערוץ 2. בעבר הגיש את השעשועון "בהפרעה" בערוץ ביפ וכן מביים מערכונים לתוכנית הסאטירה "ארץ נהדרת". ביוני האחרון הצטרף רוזנבלום כחבר בפאנל התוכנית "מועדון לילה", לצידו של ארז טל וכוכבי טלוויזיה נוספים.
איציק וייץ, מנכ"ל קבוצת קרסו, מסר כי "הבחירה בעידו רוזנבלום לפרזנטור הינה תולדה של מחקרי שוק מעמיקים וסדרה של קבוצות מיקוד, מהן עלה כי מגיש הטלוויזיה הינו מוביל דעת הקהל שמייצג באופן הטוב ביותר את ערכי המותג".
לדבריו, "עידו משדר אמינות, אינטליגנציה, הומור והצלחה. בתוך זמן קצר הוא הפך לאחת הדמויות המובילות והאהובות על מסך הטלוויזיה, וככזה אנו גאים להעמיד אותו בראש הקמפיין שלנו".
מאיר קוטלר, מנהלו האישי של רוזנבלום, אמר כי "בשנה האחרונה קיבלנו פניות מכמה גופים שביקשו את עידו לשמש כפרזנטור, ובחרנו לקחת את ההצעה של רנו, מכיוון שמדובר במותג שאנחנו מאמינים בו ושמחים לשתף עמו פעולה".