|
אין שירות לקוחות [צילום: איתמר לוין]
|
|
|
|
|
עובדי הוט מובייל מחריפים את הצעדים הארגוניים שהחלו בחברת הסלולר ביום רביעי האחרון ולא יעניקו החל מהיום תמיכה בתקלות טכניות. מחלקת הנדסת רשת ומחלקת תפעול הרשת ישבתו אף הן ותקלות ברשת לא יטופלו. כמו-כן, מטה השירות בחברה ישבות. במקביל, העובדים יקיימו הפגנות מחאה במרכזי השירות השונים ברחבי הארץ ובמטה החברה ביקום.
הרקע להחרפת הצעדים הארגוניים הוא מבוי סתום אליו נקלע המו"מ בין ההסתדרות, ועד העובדים והנהלת החברה, על הסכם קיבוצי ראשון.
צעדי ההשבתה של היום מצטרפים לשיבושים שהחלו כבר בשבוע שעבר, שכחלק מהם לא מתקיימות עבודות לילה בחברה, לא מבוצעות משמרות כוננויות ולא ניתנת תמיכה ללקוחות מעבר לשעות הפעילות.
כ-340 עובדי הוט מובייל התארגנו בהסתדרות בחודש אפריל 2014 והצטרפו לאיגוד עובדי הסלולר, האינטרנט והיי-טק בראשות יקי חלוצי. בראש ועד העובדים עומד אופיר בר-גיל. מאז 2014 התקיים מו"מ להסכם קיבוצי. ביולי 2015 הוכרז סכסוך עבודה בחברה, על-רקע המבוי סתום במו"מ, במסגרתו הקפידה הנהלת הוט מובייל להציג עמדות קשיחות ובלתי מתפשרות תוך קידום מהלכים חד-צדדיים בחברה - מהלכים שלהם השלכות על עתיד העובדים וגורלם התעסוקתי.
יקי חלוצי, יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט והיי-טק, טען הבוקר (יום ב', 11.4.16) כי בזמן שהוט מובייל עוסקת ב'לקרוץ' ללקוחות גולן טלקום, היא שוכחת את העובדים שלה מבית. "ככה לא מתנהלת חברה שרוצה לנצח בתחרות על לבם של לקוחות הסלולר. לא יהיה שקט בהוט מובייל עד שלא יהיה הסכם קיבוצי ראוי לעובדי החברה״, אמר.