דנשר מרחיבה את המותג גלילונית
משיקה קטגוריה חדשה של עזרי ניקיון, מרעננת את הלוגו ומציגה אריזות חדשות.
המהלך ילווה בסיסמה חדשה: "גלילונית, כל כך נעים בניקיון".
חברת דנשר, המשווקת את המותג גלילונית, משלימה בימים אלה מהלך אסטרטגי ומותחת את קו מוצרי המותג גלילונית לקטגוריה חדשה של עזרי ניקיון. דנשר, המובילה את שוק שקיות האשפה בישראל עם נתח שוק של 30.7% (נילסן, ינואר 2004) בחרה להוביל את המהלך עם הסלוגן "גלילונית, כל כך נעים בניקיון".
רון ברק, מנהל שיווק דנשר: "למותג גלילונית מודעות רבה בקרב הצרכנים והמהלך שנקטנו בו מהווה המשך למגמת הגידול במכירות של כלל מוצרי גלילונית. אנו צופים כי הכניסה לקטגוריה החדשה של עזרי הניקיון תגדיל את אחיזתנו בשוק ותעניק לצרכנים סדרה רחבה מאד של מוצרים איכותיים במחירים אטרקטיביים".
במסגרת הרחבת המותג מציגה דנשר לוגו חדש לגלילונית ואריזות חדשות לכלל המוצרים בעיצובו של פיליפ בולקייה. סדרת עזרי הניקיון החדשה של גלילונית כוללת בתוכה מטליות (סחבות) לניקוי רצפות, כריות יפניות, מטליות רב שימושיות ומטליות לניקוי כלים. אביזרים אלה מצטרפים למוצרים נוספים המשווקים תחת המותג גלילונית בהם שקיות אשפה, שקיות אשפה ריחניות, שקיות לסנדוויצ'ים, ניילונים, ניילון נצמד, רדיד אלומיניום, מפות רב שימושיות ומפות חד פעמיות, נייר אפייה ועוד.
אודות דנשר
דנשר הינה חברת ייבוא, שיווק והפצת מותגים מהמובילות בישראל, עם מוניטין של כ-40 שנה. דנשר פועלת במספר תחומים. טואלטיקה, ניקיון ומזון. בין המותגים שדנשר משווקת ומפיצה נכללים: אנרג'ייזר, פרשוואנס, גלילונית, פמילי, מרמולייט, פופסטאר, פוג'י, ג'ונסון, פלג', גלייד, טוילט דאק, אדג', אורל בי, פרימור, וילדה, קליאו ועוד.
חברת דנשר נמצאת בבעלות משפחת ברק.