|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין

מצב הכוכבים בשמיים: שינויים ורצון לשבירת מסגרת

כוכב אורנוס, השליט הטבעי של מזל דלי המקושר עם רצון לחופש ושחרור ממסגרת מחייבת, ייצא השבוע מהמזל בו שהה בשבע השנים האחרונות - מזל דגים, ויעבור למזל טלה, שבו ישהה במשך שבע השנים הבאות
09/03/2011  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
שינויים משמעותיים ופתאומיים [צילום: פלאש 90]

בשנה הקרובה יעבור מזל טלה רק 4 מעלות - כלומר, רק מי שנולד בשליש הראשון של המזל יחוש בצורך לשנות את סגנון חייו. הכוכב ימשיך במסעו הישיר עד לחודש יולי בו ייכנס לנסיגה עד לסוף השנה. רק בשנת 2012, ימשיך במסעו הישיר וימשיך לבקר גם אנשים נוספים. המזלות שירגישו בכך במיוחד יהיו המזלות הבאים: טלה, מאזניים, סרטן, גדי , בתולה ועקרב.
ייתכנו שינויים משמעותיים פתאומיים בחייכם, אך תקבלו אותם בברכה כיוון שעמוק בתוך עצמכם - ציפיתם לכך, כך שאתם אמורים ליהנות מהתוצאות.

כל המזלות שלא צוינו יזרמו עם אנרגיה זו באופן טבעי או כתוצאה מקרבה לילידי המזלות שציינתי ולא יתנגדו לשינויים. להזכירכם, השאיפה הטבעית של כוכב זה הוא להיות עצמאי, לפעול לפי אידיאלים, לא להיות חייב או מושפע מאף אחד ובנוסף, קיים רצון חזק לשמור על הטריטוריה הפרטית שתהיה כמעט בלתי חדירה לזולת, ולפחות לא עד שיעמדו בתקופת המבחן הנדרשת ליצירת אמון.

כיוון שכך ובאופן טבעי, קיימת בעיה לאנשים המושפעים מאנרגיה זו בנושאי זוגיות ושותפויות, בהם יש צורך טבעי בשיתוף הדדי. אנשים עם רצון עז לחופש יתקשו במגע עם אוטוריטה (חוק ומסגרת) ועוד יותר יתקשו ביצירת קשרים ארוכים. כל היחסים האישיים והמקצועיים שלהם חייבים להיות בנויים על אינדיבידואל וצורכי היחיד. כאשר מבקר כוכב זה במזלות השונים הרי שהוא גורם להם להיות מושפעים מאנרגיית הכוכב, גם אם היא נוגדת את תפיסת העולם וההתנהגות היום יומית הרגילה שלהם.

בהשפעה היותר קשה של הכוכב במזלות שציינתי עלול להיווצר דחף פנימי שידחוף אתכם לשבור מסגרות שכבר לא מתאימות לכם יותר. מאחר שדרך הפעולה של כוכב זה הוא לנהוג בצורה מפתיעה ופתאומית, הרי מי שלא מכיר אנרגיה זו עלול לחשוב שהכול קרה במפתיע, ואולם זוהי טעות. ניתן להשוות התנהגות כוכב זה להתפרצות של הר געש.

בתחילה וכלפי חוץ הכול נראה רגוע ושליו ולא נראה שבפנים קיימת התרחשות כלשהי ואולם, כאשר מגיעה נקודה מסוימת שהיא נקודת השיא הרי שההר מתפרץ והלבה פורצת החוצה. כך בדיוק מתנהג כוכב זה אצל האנשים.

חוסר שביעות הרצון והתסכול מהחיים מוסתר בפנים וכלפי חוץ לא נראה כלום, רק כאשר הדברים מצטברים ואין כוח וסבלנות לסבול עוד, הרי שהאדם קם באופן פתאומי ועושה מעשה אשר ישחרר אותו מהכבלים אותם הוא חש, בדיוק כמו אותו הר שזקוק להתפרצות כדי לשחרר את הלבה הרוחשת מתחת פני האדמה.

בזמן ההתפרצות הרי שהאדם עשוי לקום ולפרק מסגרת רשמית ארוכת שנים בכל תחום שהוא, לשבור מיתוס ולהרוס את כל מה שהיה קיים עד לאותו הרגע. בדיוק כמו אותה לבה רותחת הפורצת החוצה. הרצון לניפוץ המסגרת עלול להיות בתחומים השונים של החיים: עבודה, זוגיות, אהבה, מעבר דירה ובמקרים הקשים אף תאונות.

חשוב וכדאי ביותר להבין כי בבסיסו אוראנוס הוא כוכב המבקש לקדם את האדם לעבר העתיד ולשחרר אותו מכבלי העבר הלא נוחים והכובלים. הרעיון הכללי הוא: חרות רגשית שתפקידה להביא לחרות מעשית.

ולכן, אלה מכם החווים אותו כדאי לכם לדעת שהדרך הנכונה לפעול תחת השפעת הכוכב, היא לבדוק מהתחלה מהו הגורם לתסכול ולתקן מיידית את הדרוש לפני שהתסכול יצטבר ויתפרץ החוצה עד לאובדן שליטה. רק ההבנה שבבסיסו אוראנוס הוא כוכב שמבקש לדחוף לחופש פנימי כדי להגיע למימוש המיוחל, יכולה להקל את ההתמודדות עם האנרגיה שלו.

בכל מקרה, בכל מעבר שכזה, מומלץ לכם לקבל הכוונה מקצועית כדי לוודא שאתם צועדים בדרך הנכונה.

והרי התחזית...

טיפ לילידי השבוע: בתקופת זמן זו מבקר הכוכב מארס במזל שלכם, עובדה שנותנת לכם כוח ממשי לעשייה ופעולה – זהו הזמן המתאים למימוש תוכניות.

דגים - היכולות האישיות שלכם בגלל ביקור הכוכב מרקורי האחראי על חשיבה ותקשורת יכולות להוסיף לכם שפע של רעיונות יצירתיים למימוש תוכניות. אל תהססו כיוון שאתם נמצאים בפתחה של התחלה חדשה שבה יש לכם יכולת לשפר את מצבכם ומעמדכם הכלכלי בדרך שלא צפיתם אותה מראש. צפו לשינויים בסגנון חייכם אשר יאפשרו לכם להרוויח את הכספים להם אתם מצפים.

טלה - אתם נמצאים בתקופה שהיא מנוגדת לתפיסה הפנימית שלכם שבה חבל לאבד זמן יקר במידה ואינכם מצליחים לעשות ולממש את תוכניותיכם. ואולם, הפעם בניגוד לפעמים אחרות – הדבר הנכון עבורכם הוא להשקיע תכנון זמן ומחשבה לתכנון ראשוני ולבדיקה של הנושאים בהם אתם מעוניינים. העצירה שאתם חשים אינה מקרית – אלא באה כדי למנוע מכם לרוץ ללא מחשבה ולבצע מעשים שאולי אח"כ תתחרטו עליהם.

שור - שגרת חייכם הרגילה עלולה לעייף אתכם מאוד כיוון שאתם עובדים קשה אך עדיין אינכם מגיעים לתוצאות המקוות עבורכם. ייתכן שתקבלו עזרה מחברים כדי לקדם את תחום הקריירה בחייכם, כך שמומלץ לכם להיפתח לאנשים שאינם קשורים באופן ישיר לתחום המקצועי שלכם, כיוון שאינכם יודעים מניין תגיע אליכם העזרה הדרושה. הקשיבו לקול הפנימי שלכם בקביעת יעדים וזמנים לביצוע.

תאומים - בשבוע הקרוב תחושו שהצרכים והרצונות שלכם מנותבים ברובם למימוש הצורך שלכם להצליח בעבודה, קריירה ובכל תחום אותו אתם מגדירים לעצמכם כקריירה. אתם מבוקשים יותר מבחינה חברתית והנוכחות שלכם מאפילה על אחרים בכריזמה שאתם מפזרים סביבכם. עובדות אלה בשיתוף היכולות האישיות שלכם מציבות אתכם על הרף העליון בכל מקום אליו אתם מגיעים.

סרטן - בשבוע הקרוב עליכם לבדוק את עצמכם ביחס לרשויות הקשורות איתכם במשא-ומתן. ייתכן קשר לא נוח עם ביורוקרטיה לסוגיה השונים ואתם עלולים למצוא את עצמכם במרכזה של סיטואציה שלא תמצא חן בעיניכם. במידה ותהיו מעורבים במשפטים כלשהם הרי שעכשיו הזמן לגייס את מלוא הכוחות על-מנת להזיז עבורכם את העניינים לטובתכם האישית. המשיכו להשקיע כמה שיותר זמן בקידום תוכניותיכם המקצועיות.

אריה - בשבוע הקרוב יימצא הכוכב וונוס בבית השותפויות שלכם ואתם תרגישו שאתם רצויים יותר מתמיד במערכות יחסים אישיות וגם עם אנשים הנמצאים איתכם בקשר עסקי. נצלו קשרים אלה למימוש תוכניותיכם ובעיקר הגיע הזמן להשקיע באנשים קרובים שנמצאים בסביבה הקרובה לכם ואתם בגלל שהייתם ממוקדים בעצמכם מסיבות שונות לא הענקתם להם מספיק תשומת לב.

בתולה - בשבוע הקרוב תמצאו את עצמכם פעמים רבות מתלבטים בכל הנוגע לשותפים לכם בחיים. נראה שסף הסבלנות שלכם עומד להיות נמוך במיוחד ודברים שבדרך כלל אתם מוכנים לעבור עליהם לסדר היום הפעם יכעיסו אתכם יותר. זהו זמן מדויק של מחצית השנה לאחר יום ההולדת שלכם ולכן באופן טבעי תגיעו לחשבונות נפש של מה עשיתם עד היום, מה נכון לכם ומהו הדבר שאיתו אתם רוצים להמשיך.

מאזניים - בשבוע הקרוב ולמעשה למשך כל החודש תהיו עסוקים מאוד בכל הנוגע לקידום העבודה שלכם. יוצרו סיטואציות חדשות שבהן תצטרכו חשיבה יצירתית כדי לפתור בעיות. עליכם להיות זהירים במיוחד כיוון שיוצרו סיטואציות חדשות של חוסר ודאות שתצטרכו לנהוג לגביהם בצורה מאוד מחושבת, כדי לוודא שאתם עושים את הדברים הנכונים. מומלץ לכם להתייעץ עם אנשי מקצוע מתאימים שיעזרו לכם.

עקרב - בית היצירה שלכם מתעורר החודש לחיים והגיע הזמן שלכם לצאת וליהנות מהכרויות חדשות לאחר תקופה ארוכה שלא הייתם פנויים לכך רגשית. נראה שאתם בסיומה של תקופה שהייתה פחות טובה ומפרה עבורכם ועכשיו אתם פנויים להתחלות חדשות. גם הקשרים שהייתם בהם, לא היו נכונים לכם ונשארתם בהם, אולי בגלל הנוחיות שהייתה נלווית לכך. הגיע הזמן לפתוח את לבכם להתחלות חדשות.

קשת - בתקופה הקרובה תהיו עסוקים בכל מה שקשור לסידורי הבית. היזהרו לא לפעול בצורה מהירה מדי כדי לא לחבל בהישגים מן העבר שאתם יכולים ליהנות מהם עכשיו. הגיע הזמן לשנות ולעצב את הסביבה בה אתם חיים ולשתף את האנשים הקרובים אליכם ביותר בתהליך. עובדה זו תגרום לתחושת "יחד" ותעניק לכם את הדחיפה האמיתית ליצירה ובנייה מחדש של הקשרים והיחסים במשפחה הקרובה.

גדי - אתם עוברים תהליכים מאוד משמעותיים בחייכם כתוצאה מכוכבים משמעותיים שמשפיעים עליכם וגורמים לכם לעשות שינויים בחיים. הקריירה אינה כשהייתה ונדרשתם לעשות מהפך בתפיסה האישית שלכם כדי להניע את הגלגלים לכיוון שאתם רוצים. יש לכם בחודש הקרוב הזדמנות להרוויח הרבה יותר כסף ממה שעשיתם זאת עד היום כתוצאה מעזרה של חברים קרובים שיעזרו לכם להיבנות דרך הקשרים המתאימים.

דלי - בחודש הקרוב תהיו עסוקים בעיקר בכל מה שקשור לנושאי כספים בגלל השינויים המשמעותיים שאתם חווים עכשיו בחייכם. בחודש הקרוב יבקר הכוכב וונוס במזל שלכם כך שנראה שיהיו לכם גם רגעים נחמדים בכל התקופה העמוסה הקרובה. עליכם להיזהר מבזבוז יתר כתוצאה מהצורך לפצות את עצמכם בתקופה הקרובה על חסכים שנגרמו אך אתם לא האחראים הישירים לכך.

תאריך:  09/03/2011   |   עודכן:  09/03/2011
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מצב הכוכבים בשמיים: שינויים ורצון לשבירת מסגרת
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ד"ר אביבה כהן לב
9/03/11 20:49
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בימים האחרונים, עדים אנו לעלייה תלולה במחיר הכותנה, אשר תגרור אחריה לעלייה במחירי ההלבשה, המצעים, המגבות ולשאר מוצרי הבד.
09/03/2011  |  יובל לובנשטיין  |   כתבות
מחקר חדש שפורסם לאחרונה על-ידי מרכז אעלאם - מרכז תקשורת לחברה הערבית-פלשתינית בישראל - הוקדש לאופן שבו התקשורת העברית מסקרת את ערביי ישראל. המחקר, שהוכן על-ידי ח'ולוד מסאלחה ואמל ג'מאל, מאשש ממצאים שנמצאו במחקרים קודמים.
09/03/2011  |  אורן פרסיקו  |   כתבות
לאחרונה הלכה לעולמה המאיירת אורה אַיָל, שאיירה יותר מ-70 ספרי ילדים וגם כתבה בעצמה. היא תיזכר בעיקר כמאיירת ספרי ילדים שהפכו לקלאסיקה ישראלית, בראשם 'מעשה בחמישה בלונים' ו'תירס חם' שכתבה סופרת הילדים מרים רוֹת ז"ל.
08/03/2011  |  חגית ריטרמן  |   כתבות

08/03/2011  |  איתמר לוין  |   כתבות
פרסום תוצאות הבחירות לכנסת השנייה, שהתקיימו ביולי 1951, היה כפוף להוראות הצנזורה הצבאית. כך מגלה מסמך שיימכר בשבוע הבא בידי בית המכירות הפומביות התל אביבי בן-עמי-אנדרס.
08/03/2011  |  איתמר לוין  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il