אם אני אשאל על-ידי הדיירים בבניין בו אני גר ברחוב ברקן 22 בחולון מה פשר חפירת התעלה בחצר ביתי, ואומר להם שאני רק מחליף תשתיות פגועות בתשתיות חדשות, ויתברר ששיקרתי לדיירים, אין ספק שאני יורשע בבית המשפע בהונאת דיירים.
אם אני אשאל מה פשר החוטים החדשים, שאני לפתע מעביר בארון משותף לכל דיירי הבניין - מהקומה הראשונה עד לגג מעל הקומה התשיעית - ואומר להם , שבדעתי רק לשדרג קליטה לכל הדיירים, ויתברר שהוניתי את הדיירים, אין ספק שבית משפט בישראל ירשיע אותי. במיוחד, כששימוש בארון המשותף מחייב הסכמה מראש של 75% מכל דיירי הבניין.
אם אני אשאל מה פשר העציצים, ובמיוחד עציצי הפלסטיק, שאני מעלה במעלית המשותפת, ואומר לכל הדיירים השואלים, שבכוונתי להתקין גינה, ויסתבר שאני רק מסווה מערכת סוללרית, אין ספק שבית המשפט יחייב אותי בדין על הונאה.
אך מה שאסור לי - וטוב שכך - אסור לנהל נורמות חיים שקריות, מסתבר, שזה מותר לחברות "הוט" ו"
מירס".
מסתבר, שמותר להן להשתמש בנורמות שקריות בוטות בדיאלוג עם דיירים, כשאת הדיאלוג הופכות "מירס" ו"הוט" למונולוג של מיטיבים עם האזרחים - "אנחנו רק מחליפים תשתיות ישנות בבנין שיחסית הוא חדש" (הבניין הוא חדש - כעשר שנים). ולשם כך הם זקוקים למפתחות של הארונות ודלת הגג של הבניין.
חברת "הוט" וחברת "מירס" אינן מספרות לדיירים את מה שגילו לדיירים במחלקה לאיכות הסביבה בעיריית חולון, שבחוטים המועלים בארון המשותף לכל הדיירים יש סכנת קרינה של קרני E.L.F. ומהחומר שאנחנו קראנו על E.L.F. חשכו עינינו.
למרות שאני כאזרח נמנע מטעמים אישיים להשתמש בטלפון סלולארי, אני בהחלט מודע לכך, שטלפון סלולארי הוא צורך חיוני לחברה. לצורך הזה חייב להינתן מענה על-ידי משרד התקשורת.
מצער , מאוד שבדירת גג בביתי נבנה חמ"ל תקשורתי גדול בדרכי מרמה תוך שימוש במתקן משותף לכל הדיירים ללא הסכמתם. המערכת שהותקנה בדרכי מרמה והונאה איחדה את כל הדיירים להיות נחושים, כאזרחים שומרי חוק, לא לאפשר קיומו של "מתקן הבריאות". לא לאפשר להתנהלות המבוצעת במרמה לנצח.
בהזדמנות זו אני קורא לכל הדיירים בכל שכונת תל גיבורים להיות מאופקים, ולשים את כל יהבנו אך ורק במסגרת החוק.