|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?

תקופה של שינויים והפתעות

וירוס או מגיפה חדשים? הנשיא אסד לא ייכנע שינוי התנהלות בתחומי הטרור ותאי הטרור רעידות אדמה, אסונות טבע ואלימות תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 10.5.13-3.5.13
03/05/2013  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
מה יעלה בגורל תוכנית התקציב? [צילום: פלאש 90]

אנו ברצועת זמן אינטנסיבית מאוד. מדובר באנרגיה שקיימת בתקופה שבה מתרחשים הליקויים (25.5-25.4 וההשפעה כבר כחודש לפני וכמה חודשים אחרי). הערנות והקצב מתחזקים והאירועים גם הם מקבלים חשיבות גדולה יותר בעת הזו. אנו בתחילתו של השבוע שלפני הליקוי, היכולות שלנו מוגבלות יחסית לתקופה שלאחר מופע הליקוי, לכן הורידו השבוע פרופיל בנושאים שחשוב לכם לקדם, עד לאחר התאריך 10.5.

החלטות שיתקבלו השבוע עלולות להביא לתוצאות בלתי צפויות, כיוון שקשה בימים האלה להיות מודעים לכל המשמעויות הקיימות. אם בכל זאת אתם מחליטים לעשות כמה צעדים, הכינו לעצמכם אלטרנטיבות מראש כדי להגיע ליעדים המבוקשים. אלה מכם שתאריכי הלידה שלהם חלים השבוע, יחוו שנה עם שינויים בלתי צפויים. עבור אלה שיום הולדתם יחול בשבוע הבא (לאחר 10.5) זו תהיה שנה חשובה.

מולד הירח, בתאריך 10.5, כולל הפעם את מופע ליקוי החמה בתוך מבנה הכוכבים שמציף את הנושאים הקשורים במערכת החיסונית. ייתכן שנשמע על התפתחות הקשורה במחלת האיידס ונקווה שלא נשמע, חלילה, על התפרצות וירוס חדש או מגיפה.

מבנה הכוכבים באותו היום עלול לגרום להתרחשות משמעותית וגם להוות התחלה חדשה לאנשים רבים, בעיקר בתחום הכלכלי. נושאים הקשורים בצדק ושוויון כלכלי יצופו למעלה. לפעמים ליקוי חמה גורם לאישיות ידועה "לעזוב וללכת לדרכה".

החודש (מזל שור), האנרגיה היא מעשית יותר באופייה ויהיה צורך למצוא את האיזון בין הרצוי והמצוי. קיים רצון לשמור על הנוחיות שלכם, בלי לוותר על הדרך בה אתם תמיד פועלים, והנטייה שלכם היא להתנגד באמוציונליות קיצונית לשינויים ולהיות עסוקים רק בצרכים האישיים שלכם, לצד חוסר יכולת, או חוסר רצון, להתחשב במה שאחרים מספרים לכם בנוגע לצרכים האישיים שלהם.

רצועת הזמן הנוכחית עלולה לגרור התפרצויות רגשיות, שלא ישפיעו טוב במערכות יחסים. אם אתם ממהרים להשיג תוצאות טובות יותר, השתמשו בשכל הישר, ברציונליות, הקדישו תשומת לב גם לצרכים של אחרים מבלי לעורר שינויים פרובוקטיביים, עד שנעבור את הליקוי בתאריך 10.5. סבלנות, גם לאחר ליקוי החמה, עדיין תתבקשו לשנות מצבים מאכזבים, כאלה שלא עונים על ציפיותיכם, אבל אז תחשבו על דרך בה תציגו את השינוי באופן ענייני ותכליתי, וזה יביא לתוצאות טובות יותר.

זיכרו שזה הזמן לשחרר, לא לאחוז בשום דבר בכוח, זה לא יעשה טוב לאף אחד. זה זמן לשפוט מה הם הדברים עליהם כדאי להיאבק, כדי לשמר מצב, ועל מה כדאי לוותר, וזה לא צעד קל, הביטחון הוא תירוץ קבוע של כולנו.

אם אתם בתוך אהבה חדשה, או במסגרת חיים חדשה, זה הזמן להשאיר את העבר מאחוריכם. גם אם זה כרוך בכאב, שחררו ופיתחו את הדלת לפרק החדש בחייכם. כשעושים את הדברים נכון, בלי להתחמק או לפחד, כל חלק בפאזל המורכב ייפול למקומו הנכון. זה הזמן לקשר בין ההיגיון והלב. לא פעם הלב מספר לנו "סיפור" שאנחנו חושבים שהוא נכון, אבל במציאות זו רק פנטזיה, או שאנחנו בוחרים לראות רק את מה שמתאים לזווית הראייה שלנו.

השינויים לא יהיו רק אישיים, צפו בעולם סביבנו, ישנם שינויים כלכליים, פוליטיים וחברתיים שממשיכים להתרחש. סביר להניח שנשמע על התפתחויות שיש להן משמעויות לא פשוטות.

ליקוי החמה בתאריך 10.5 גורר באופיו הסלמה בכמה מקומות "חמים" בעולם. חודש מאי ותקופת הזמן עד לתאריך 10.6 מעידים על דאגה הצוברת תאוצה בארה"ב וגם בסוריה. גם אצלנו!

שלטונו של באשר אסד מושפע ממבנה הכוכבים, זאת בנוסף לליקוי החמה. המצב הברוטאלי בסוריה ממשיך להתקיים, ולפי מה שרואים ומבינים מהמפה האישית של בשאר אסד, הוא אינו האדם שייכנע, כך שהמורדים "יעזרו" לו לסיים את שלטונו באלימות. הליקוי יהיה במולות לשמש בהורוסקופ של שלטון העלאווים, מנובמבר 1970, וזה עלול לפגוע באופן משמעותי בכוחו של אסד.

בשבוע שעבר נכתב כאן: "שימו לב לכך שליקויים מפתיעים בכל מיני דרכים. תקופת הליקויים חושפת סודות... ליקוי הלבנה התרחש בלילה בין חמישי לשישי (25.4)... זה גם הזמן של הרכלנים וציידי הסיפורים הצהובים בתקשורת. קיים ניסיון לחפור עמוק כדי להוציא לאור מגוון נושאים הקשורים בבני מזל עקרב (דרך אגב, נוחי דנקנר בן מזל עקרב), או סיפורים בעלי אופי עקרבי (כוחניות, מיניות, פיננסים, קנאה, צרות-עין וסודות)"... הסיבה להוצאתו "לחופשה" של הכתב עמנואל רוזן, עונה על כל המרכיבים הנ"ל...

בשבוע האחרון נחשף גם המקרה בו השופט שלמה נחשון אטינגר העיר הערה מגונה לשוטרת, והוא הולך הביתה... גם זה מתאים ל"עמדת כוח ומיניות...". נזכור שאנחנו עדיין בהשפעת הליקויים, כך שלא נופתע אם נשמע על עוד חשיפות.

ועוד מהרשימה מהשבוע שעבר: "בתקופה הקרובה יש סכנה של שריפות"... וזה לא רק בגלל המדורות של ל"ג בעומר; השריפה של מחסן החלפים בפארק אפק, האסון הנוראי שנגרם כתוצאה משריפה בבית חולים פסיכיאטרי ברוסיה (38 איש מצאו שם את מותם), השריפה בכלא מעשיהו ועוד. מבנה הכוכבים שמצביע על אסונות הקשורים בשריפות או תקלות היה גם לפני ל"ג בעומר וגם אחרי החג, עם מבנה כוכבים מארס/סאטורן שהשפעתו הייתה בעיקר עד 2.5.

השבוע...

3.5 [כ"ג באייר] אתם מחפשים שיחבבו אתכם וחוסר סבלנות לא יועיל לכם. קשה לכם לזרום ולבטא את מה שאתם מרגישים ואתם מאופקים יותר בשיחות. הירח בטל משעה 07:24 בבוקר עד שעה 21:25 בלילה, המשיכו בשגרה, אל תצאו לרכישות חדשות, המתינו לשבוע הבא.

4.5 [כ"ד באייר] ייתכן שתשמעו היום רעיונות שתתקשו לקבל, אבל זו לא סיבה להיכנס לוויכוחים. חישבו שוב על מה שחשוב לכם, שימרו על פתיחות, אבל הקפידו מאוד על ערנות.

5.5 [כ"ה באייר] הנטייה היום היא לביקורתיות ותתקשו להקשיב לאחרים בלי לקטר. חישבו על כך שאתם פוגעים בעקיפין גם בעצמכם. הירח בטל משעה 19:00 עד למחרת בשעה 04:03 לפנות בוקר.

6.5 [כ"ו באייר] יוזמות עצמאיות "נופלות", התמקדו במה שריאלי כדי להגיע למטרה. משמעת וארגון יעזרו לכם מבחינה אסטרטגית.

7.5 [כ"ז באייר] הניחו למשאלות הלב והתמקדו ביצירתיות, כך תוכלו לקבל תמיכה מאנשים שונים שחשובים לכם. חוסר סבלנות ודחפים אימפולסיביים יתחזקו מתוך כוונה לפעול בדרך עצמאית, אך אל תיקחו סיכונים. הירח בטל היום משעה 15:24 בצהריים עד למחרת בשעה 13:09 בצהריים.

8.5 [כ"ח באייר] לאחר השעה 13:10 הניחו בסיס כדי להתקדם בפעולות שלכם ובמטרה לפתור כמה בעיות. היום יתאים למפגש עם חברים במסעדה או להכנת ארוחה כיד המלך.

9.5 [כ"ט באייר] קחו את הזמן היום בלי להיכנס ללחץ, שימרו על שקט כדי להקשיב לסובבים אתכם. יש שמחה באוויר, ציפייה משולבת בתקווה שמביאה הרבה מזל למימוש התוכניות.

10.5 [א' בסיוון] הירח בטל היום משעה 03:28 לפנות בוקר עד שעה 00:21 אחר חצות. המשיכו ברוטינה. עשו את הדברים המוכרים.

כלכלה ושווקים

גלי האופטימיות והפסימיות נעים סביב הניסיונות להציג התאוששות בארה"ב, וזה משליך על רוב ארצות המערב. ההודעות המגיעות על התאוששות הן מניפולטיביות, ובמהלך החודש הקרוב, סביב דפוס הליקויים, יגיעו עוד חדשות שליליות הקוראות לשים לב לבעיות הכלכליות האמיתיות ברחבי העולם. נשמע שוב כמה קשה מצבה של אירופה, שבסין קיימת האטה ויש שם ללא ספק בעיות מעבר לחומת הסודיות.

זיכרו שהשווקים אינם אמינים. עימות כלשהו עלול להתפתח בין סין וארה"ב, כותרות החושפות חוסר יושר בוול-סטריט, הצהרות מגמתיות של הבנקים הגדולים בארה"ב, "הסכמים" עם בנקים גדולים. חודש מאי הנוכחי הוא ערמומי ויביא תחושה לא נוחה, בגלל שייחשפו התנהלויות נוספות של קרטלים פיננסיים חזקים המשתמשים בהונאות ובמניפולציות, והתוצאה תביא עימה עוד תנודתיות.

השבוע לפני ליקוי חמה; גם בנושאים הקשורים להשקעות, ייתכן שהתוצאה של השבוע הקרוב לא תהיה כמצופה.

בתקשורת, נאמר ששר האוצר יביא את תוכנית התקציב לאישור הממשלה בשבוע הקרוב. בשבוע של לפני ליקוי החמה? יהיה מעניין, בלשון המעטה...

עוד על התקופה

ליקוי הלבנה שהיה בתאריך 25.4, היה קשור לטרור בבוסטון, לחשיפת הידיעה על לוחמה כימית בסוריה, רעידות אדמה באירן וברוסיה, והאסון ההרסני בבית חרושת לכימיקלים בטקסס, שהתוצאה שלו הייתה פגיעה קשה באנשים ובסביבה. אצלנו, קיימת התחממות בגבול הדרום, ביהודה ובשומרון הטרור ממשיך. לצערי, עם הליקויים הבאים, אנו צפויים לעוד אירועים מכאיבים שקשה להתכונן אליהם מראש.

מופעי הליקויים ימשיכו החודש, מאי 2013, ואלה יגרמו לעוד רעידות אדמה, אסונות טבע ואלימות בכל מקום. בנוסף, כוכב סאטורן במזל עקרב (בין אוקטובר 2012 ועד ספטמבר 2015) ימקד את תשומת הלב לתוצאות של השיטות המושחתות, המעדיפות רווחים של טייקונים על צרכים ואופציות של האזרחים בעלי העסקים הקטנים או אחרים ב"מעמד הביניים". נמשיך לשמוע על שיטות פיננסיות מושחתות, כפי ששמענו לאחרונה פה אצלנו וברחבי העולם כולו.

מבנה הכוכבים אורנוס/פלוטו קשור גם למלחמות אזרחים אלימות, כפי שאנו רואים במזרח התיכון, וגם למסע הרציחות בארה"ב, וגם כאן אצלנו. לדאבוננו, האלימות חיה ובועטת...

החודשים ספטמבר-אוקטובר 2013 יביאו את ברק אובמה וארה"ב לסיטואציה שבה לא תהיה שליטה בהתפתחויות הנלוות. (מפת ההשבעה היא הבסיס לתמונת המצב שם.)

אלה יכולים להיות תנועות קיצוניות שייצרו בלגאן, במקרה הקל, או מקרים קשים יותר כגון התפתחויות עם אירן/סוריה, פיגוע טרור, ו/או כל מצב שיעורר כעסים, אגרסיות ואלימות. מצב הכוכבים שיהיה בחודשים האלה מאופיין, על-פי רוב, במאבקי כוח.

מחשבה אסטרולוגית

אורנוס במזל טלה, מסמל צעירים הרוצים חופש והזדמנות, על בסיס העקרונות והאידיאלים של כל מדינה דמוקרטית. כוכב פלוטו במזל גדי מסמל את העושר והכוח שיש לאנשים הנמצאים בעמדות בכירות, טייקונים וכדומה. פלוטו, מסמל עסקים גדולים, בנקים גדולים וממשלות חזקות של מדינות. מזל גדי מסמל את מי שיש לו, לעיתים זה בגלל עבודה קשה, כישרון ומחויבות למטרות. היסטורית, המנעד בין הכוכבים האלה מסמל עימות בין תבניות מושחתות, תסכול וקונפליקט שמתנפץ לתוך מהפכות ועימותים.

ההיסטוריה מוכיחה שרוב המהפכות, לא הביאו לתוצאה המבוקשת. הביטו וראו מה קורה סביבנו, לוב, מצרים, סוריה, רודנים "נזרקו" רק כדי שתנועות דתיות קיצוניות יתפסו את מקומם, ואלה חסרי יכולת לבנות רפורמות כלכליות אמיתיות, כך שהתוצאה היא חורבן כלכלי ואבטלה גואה. (לא אתחיל להצביע על ההיסטוריה הרחוקה, כמו המהפכה הקומוניסטית שדגלה בשוויון לכל ותוצאתה... ויש עוד כמה דוגמאות.) מצרים היא דוגמה בהווה לתיאור המצב. כל מצב של מחסור במזון ובמים מוביל לנפילות של תרבויות, פעם אחר פעם, והתוצאה היא הצעירים שמתמודדים עם המצב ומשתמשים באלימות, בגלל שאינם רואים משהו נחמד מעבר לאופק.

הריבוע אורנוס ופלוטו יופעל החודש, ועם מבנה הכוכבים שילוו אותו יגרום לכך שברחבי העולם המערבי יעלה על סדר היום שינוי בדרך ההתנהלות בנושא הטרור ותאי טרור. לאור המסקנה המתרחבת ממדינה למדינה ובהדרגה גם באירופה: ה"רב-תרבותיות" נכשלה.

"ההיסטוריה מלמדת אותנו שאנשים ואומות פועלים בחוכמה לאחר שמיצו את כל שאר האלטרנטיבות" [אבא אבן].

תאריך:  03/05/2013   |   עודכן:  03/05/2013
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בתום עשר שנות פעילות מבורכת ומסועפת של תנועת אומ"ץ לביעור השחיתות השלטונית, להקניית ערכי המינהל התקין בקרב בני נוער ובמניעת עוולות חברתיות, הגיעה העת לטפוח לשעה קלה על השכם ולאחר מכן להמשיך ביתר שאת.
03/05/2013  |  אריה אבנרי  |   כתבות
אחרי שעמוס עוז הפעיל את תחבולת "הלחישה בְשירים" ברומן "לדעת אשה", חזר להשתמש בה גם ברומן "אל תגידי לילה", וגם הפעם כדי לבסס בעזרת התחבולה הזו את הפתרון המדיני שהציע בספריו הפוליטיים.
01/05/2013  |  יוסף אורן  |   כתבות
כרכרת הזמן השקופה עצרה לידי. "לשווא תרדפי אחרינו", גער בי הרַכָּב. "מי שרודף אחר הזמן, אני רק מתעלל בו ונוסע מהר יותר. את לא יודעת איזה בידור זה לראות אותך נלחמת על פת-פנאי קטנה, מלקטת פירור פה פירור שם, מלכסנת מחשבת-ייאוש לעבר ערמת הספרים, המצפה ליד גואלת אך גם לא מצפה לדבר. את חוסכת יום בשנה על קניית בגדים, אבל מבזבזת שעות של הקשבה לשכנים שאיש אינו מאיר להם את אוזנו. זה כל כך מגוחך שאני מתפקע מצחוק. במקצוע שלי לא צריך טלוויזיה, חומד-בת-יין. מספיק להסתכל על אדמצ'יקית כמוך, קבצנית של פרוטות-רגעים ומיליונרית של פרדוקסים. אני צופה בך מקו הרוחב 30 מיליון, ובזמן שאת משעשעת אותי בפאתטיות שלך דוחס למקטרת עלים מיובשים מעץ הדעת. בטח חשבת שהעשן ממנה הוא עננים", צחקק תחת שפמו, הדקיק כשני מחוגים.
01/05/2013  |  חגית כהן  |   כתבות
הנה כמה מושכלות יסוד, כפי שאוהבים לומר המשפטנים, בנוגע להתנהלותם של בתי משפט במדינה דמוקרטית.
01/05/2013  |  איתמר לוין  |   כתבות
העפעף התחתון מורכב שכבות אנטומיות רבות אשר שלמותן ותפקודן חיוניות לתפקוד התקין של העפעף וחוזקו לצורך שמירה על העין וליצירת מראה אסתטי לפנים. עמוק יותר לשכבות אלו, קיים שומן אשר מהווה מבנה אנטומי נורמלי שנותן תמיכה ומסכך את תנועת גלגלי העיניים סביב המרכיבים הנוספים בארובה.
01/05/2013  |  ד"ר ערן חדד  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il