בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
עמותת "צלול" יוצאת בקמפיין סרטים נרחב
|
- הודעה מטעם עמותת צלול
בימים הקרובים תצא עמותת "צלול" בקמפיין סרטי תדמית, במסגרתו יופקו 3 סרטי תדמית ציניים שונים בנושאי איכות סביבה המתמקדים בנושא זיהום ים ונחלים, אשר ישודרו תחילה בערוץ "נשיונל ג'אוגראפיק", ובהמשך- בערוצים נוספים. הינכם מוזמנים לסיקור יום הצילום של סרטים אלו, אשר יתקיים מחר ביום ב' 8.1 החל משעה 11:00 על חוף הים ברצועת החוף בין יפו לבת-ים. בסרטים ישחקו אושיות מובילות מעולם הבידור והמשחק, כדוגמת אלי פיניש, ניר לוי, אברי גלעד, עדן הראל, אורי גוטליב, אורי בנאי, MC קרולינה, דני שטג ועוד... להלן לו"ז יום הצילום: 10:00- סרט "קדיש" - מתמקד בזיהום הים (משתתפים:אלי פיניש ומשתתפים רבים ידועים נוספים כניצבים) 12:30- סרט "האסלה"- מתמקד בזיהום הים (משתתפים: עדן הראל, אברי גלעד) 15:00- סרט "הוצאה להורג של העולם התחתון"-מתמקד בזהום נחל הקישון. (משתתפים: אורי בנאי, ניר לוי, אורי גוטליב, גיל קופטש) - * מומלץ להגיע לצלם כבר בשעה 10:00 עקב אי ודאות לגבי שאר הלו"ז, כמו כן בסרט "קדיש" יש ריכוז גבוה של שחקנים מוכרים.
|
תאריך:
|
07/01/2007
|
|
|
עודכן:
|
07/01/2007
|
|
סיגל בוקשטיין, יחסי ציבור
|
|
מותג השיער Head & Shoulders, יוצא בקמפיין קד"מ ייחודי מסוגו, בשיתוף פעולה עם קאנטרי קלאב מובילים ברחבי הארץ. במסגרתו ימותגו חדרי הכושר בקאנטרי קלאב ודיילים של המותג יחלקו למנויים דוגמית של סדרת השמפו החדשה לשימוש מידי - במקום בו הם הכי זקוקים לו... בכניסה למקלחת! בנוסף יחולקו שוברי הנחה של 5 ₪ לרכישת סדרת השמפו החדשה.
|
|
|
יורם פורטל הלימודים בשיתוף יואל גבע בגרות ופסיכומטרי מעלים לאוויר זו השנה השלישית ספיישל בגרויות ענק.במסגרת שיתוף הפעולה, צפויים כ-100,000 תלמידי תיכון ונבחנים אקסטרניים להשתמש באמצעות האינטרנט בתרגולים מצולמים, פורומים ויועצים שילוו את הנבחנים לקראת כל בחינה והכל בחינם. תרגילים מצולמים למקצועות הבגרות המרכזיים: מתמטיקה (3,4,5 יח"ל), אנגלית, תנ"ך וספרות יאפשרו לנבחנים להכיר את הטכניקות והשיטות הכי יעילות להתמודדות עם נושאי הבחינה . כמו כן , דקות לאחר הבחינות יפורסמו "הצעות לפתרון" המוגשות על ידי צוות מורים מיוחד של יואל גבע.
|
|
|
קבוצת הארץ יוצאת בקמפיין פרסומי להשקת אתר עכבר העיר באינטרנט ( www.mouse.co.il) , שסיסמתו "נכנסים ל-Mouse.co.il ויוצאים לאן שרוצים". הקמפיין שיעלה בתחילת השבוע הבא בטלוויזיה, ברדיו, באינטרנט, במודעות פרינט ועל גבי אוטובוסים, הופק באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי & ורשבסקי, בהיקף של 800 אלף שקל.
|
|
|
עוגות השוקולד החדשות שהושקו לפני כחצי שנה זוכות להצלחה מסחררת ומובילות בטעם ובמכירות: עוגת הבראוניס שוקולד עשירה מובילה מזה חודש שני ברציפות את קטגוריית העוגות.
|
|
|
חברת קרליין, המובילה את תחום האיפור והטיפוח בישראל, מעלה קמפיין פרסום לרגל השקת סדרת טיפוח חדשנית: AQUA INJECTION - סדרת טיפוח המווסתת את הלחות ומשקה את העור. בסדרה, קרם מוליך לחות ותחליב מוליך לחות, להרווית העור, השומרים על איזון וויסות המים בעור הפנים.
|
|
|
|