השחקנית הבינלאומית ומנחת הטלוויזיה היפה נועה תשבי, נבחרה לשמש כפרזנטורית של רשת תכשיטי היוקרה מילר ולהוביל את הקמפיין הפרסומי של החברה. הצילומים יערכו כבר בימים הקרובים והקמפיין יעלה במהלך העונה.
נועה תשבי תוביל את קמפיין מילר אשר יכלול צילומי קטלוג, מודעות פרסום, אינטרנט, שלטי חוצות ויחסי ציבור. סך ההשקעה בקמפיין השנתי נאמדת בכמיליון דולר. זוהי פעם ראשונה בקריירה של תשבי שהיא מובילה קמפיין של חברת תכשיטי יוקרה. החוזה עם תשבי נחתם לשתי עונות עם אופציה להארכתו לשתי עונות נוספות. בעונות האחרונות הובילה את קמפיין החברה הדוגמניות, לירז מסליתי.
נועה תישבי הופיעה בסדרות טלוויזיה אמריקניות כגון מכושפות, CSI, ניפ-טאק, לאס ואגס ועוד, תישבי גם לקחה חלק בשובר הקופות- איילנד, תיווכה את מכירת זכויות הסדרה "בטיפול" לחו"ל ולוקחת חלק בהפקת התוכנית. תשיבי לאחרונה נבחרה להנחות את "הדבר הגדול הבא" ברשת שיעלה בסוף חודש יוני. תשבי הודיעה לאחרונה על חתונתה לכוכב האוסטרלי אנדרו ג'י.
חיים מילר, מנכ"ל ובעלים מילר: "נועה תשבי נתפסת כאחת הנשים הישראליות היפות ביותר ובנוסף לכך היא מייצגת נשיות, עצמאות וקריירה ובשל כך בחרנו בה להוביל את הקמפיין שלנו. לתשבי, דמות מוכרת ואהובה, כשרון יופי נדיר ואופי חם והיא מייצגת את קהל הלקוחות של מילר: אישה אינטליגנטית, עצמאית, מצליחה ודינאמית. נועה תשבי היא אישה המאפיינת את תכונות קהל לקוחותינו ומגלמת את ערכי המותג מילר ואנו חשים כי דרכנו הארוכה יחד רק החלה".
רשת תכשיטי "מילר", בבעלותם של חיים ומוניקה מילר, הוקמה לפני 28 שנה ומונה חמישה בוטיקים יוקרתיים. הרשת מציעה באופן בלעדי את תכשיטי היוקרה של בתי המעצבים הבינלאומיים דמיאני, רוברטו קוין, מרקו ביצ'גו, אורלנדו אורלנדיני, ולנטה מילאנו, פונטה וקיו, פיירו מילאנו, מאטיולי, רוברטה פורטי וכן, תכשיטים בעיצוב סטודיו "מילר" – בית העיצוב הפרטי של הרשת בו מועסקים עשרות אמני צורפות המעצבים את קולקציות המותג וכמו כן מעצבים פריטים ייחודיים בעיצוב אישי ללקוחות הרשת. בשבועות הקרובים עתידה רשת מילר לפתוח את סניפה השישי, בפרויקט ממילא.