|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

מתפשרים

הכוכב מארס שמביא עשייה נמצא כרגע בבית הכספים שלכם למשך כל החודש הקרוב ומביא אינטנסיביות שאינכם אוהבים אותה ולכן נראה שאתם מופעלים על-ידי גורמים חיצוניים שונים שאינם תלויים בכם, אך אתם מרגישים עצמכם מחויבים
27/06/2021  |   צילה שיר-אל   |   יומני בלוגרים   |   תגובות
מזל רגיש [צילום: רוברט אף. בוקטי/AP]

בימים אלה בהם חוגג מזל סרטן את יום ההולדת, מומלץ לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים או שלא... לשאר המזלות. אלו מכם שנולדו במזלות המים: עקרב ודגים, מוזמנים לקרוא גם אתם את הכתוב, ולהקיש מהנאמר, ביחס לעצמכם.

מזל סרטן והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים

מזל סרטן עם סרטן - זהו זיווג שאפשר לקבל עליו תואר כבוד בנושא שמירה על המשפחתיות. שני הצדדים יטרחו רבות בצורך לשפר ולשמר את המשפחה ואולם עליכם להיזהר ולא לחנוק את כולם בדאגת יתר. מומלץ לאוהבי מסגרת.

מזל סרטן עם אריה - זהו זיווג מעניין אם תתעקשו לחיות ביחד. הסרטן ייקח את התפקיד הפעיל בטיפול המשפחה ואילו האריה ישב ויחכה שישרתו אותו. מומלץ רק לאלו שרגילים לקחת את הנטל על גבם, ראו הוזהרתם!

מזל סרטן עם בתולה - זהו זיווג שעשוי להיות מבורך בגלל העובדה שלשניכם יש נטיות טיפוליות כך שתוכלו לשאת ביחד את נטל החיים. תובלו לבוא זה לקראת זה בחלוקת העבודה. יש לכם סיכויים לחיות בהרמוניה. מומלץ בחום!

מזל סרטן עם מאזניים - שילוב שני מזלות אלו עלול ליצור ניגוד אינטרסים בראיית העולם של שני הצדדים. הסרטן יכניס חשיבה רגשית לכל פעולה ואילו המאזניים לא ישקיע יותר מדי רגש, כך שהסרטן יפגע. קשר בעייתי ולא זורם!

מזל סרטן עם עקרב - זהו קשר עם סיכויים טובים להצלחה. מזל הסרטן השקוע בדרמות הרגשיות שהוא עצמו יוצר אותן יקבל את הכוח הנדרש ממזל עקרב כדי לעשות שינויים בחיים והעקרב בהחלט יבין ויבוא לקראתו. מומלץ!

מזל סרטן עם קשת - שילוב שני אלו כמעט בלתי אפשרי בגלל הצרכים השונים של הצדדים לחיים. הקשת לא יכול לסבול מסגרת ויברח ממנה כל עוד רוחו בו ואילו הסרטן ינסה להיתלות בקשת. עובדה שתביא למריבות. חבל להתחיל!

מזל סרטן עם גדי - שילוב שני אלו מעניין במיוחד כיוון ששני אלו הינם המזלות המשלימים זה את זה בגלגל המזלות. אולם ייתכן שייוצרו קשיים בגלל שהסרטן ברגישותו לא יבין את הצורך של הגדי בשימור הקיים גם אם הוא גרוע. מתסכל!

מזל סרטן עם דלי - שילוב זה גרוע מתחילתו, אם כי יכולה להיווצר משיכה בין הצדדים בגלל העובדה שכל אחד למעשה היה רוצה קצת מהצד השני, כדי להשלים את הצד החלש באישיותו. חבל שתבזבזו זמן בניסיון לשינוי הדדי

מזל סרטן עם דגים - זהו שילוב מוצלח ואפשרי כיוון ששני הצדדים יבינו את הצרכים של הצד שכנגד וינסו לעזור זה לזה. ייתכן שמרוב שתהיו עסוקים בטיפול תזניחו את הזוגיות, עובדה שתקשה עליכם. למתחילים - נא בזהירות!

מזל סרטן עם טלה - בקשר הזה יש סכנה שהסרטן ייבלע בתוך הטלה עד שילך לאיבוד. הטלה ייהנה מהקשר כי סוף-סוף ימצא מישהו שיהיה מוכן לקבל אותו על כל שיגיונותיו ואולם הסרטן ירגיש מתוסכל ובודד בזוגיות. לא מומלץ!

מזל סרטן עם שור - זהו קשר מצוין כיוון שיש כאן כיבוד הדדי של הצרכים הרגשיים. שני הצדדים גם יחד ישמרו זה על זו ויטפחו זוגיות מרשימה שרבים מהצד יתקנאו בה. "יחד" היא המילה המתאימה לזוגיות זו. מומלץ בחום!

מזל סרטן עם מזל תאומים - זוהי זוגיות שכמעט לא יכולה להתקיים כיוון שהצרכים הרגשיים של שני הצדדים כל כך שונים זה מזו. התאומים לא יוכל לסבול את הרגשנות של הסרטן וזה מצידו ייעלב כל הזמן. מומלץ לסגפנים!

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - השבוע יבקר במזל שלכם הכוכב האחראי על כספים בשם ונוס ויחד עם כוכב העשייה המוכר בשם מארס יעזרו לכם לטפל בנושאים כלכליים שונים
▪ ▪ ▪


טלה

אתם נאלצים לעסוק בחלק האישי של חייכם בגלל ריבוי כוכבים משמעותיים בבית זה ובמקום הקשור לצעירים מכם במשפחה, כולל ילדים. נראה שעובדה זו גורמת לכם לקחת אחריות על מעשיכם בשל העובדה שאתם נדרשים לעמוד בציפיות של הקרובים לכם. מאחר שהקרובים במקרה זה יכולים להיות גם בני משפחה מדרגה שנייה או אפילו שלישית, נראה שיש לכם מה לאבד במקרה ותוותרו על חלון ההזדמנויות.

שור

אתם עוברים תקופה משמעותית מבחינה כלכלית בשל הימצאותו של כוכב התקשורת בבית הכספים שלכם ובמקום זה ביצע גם את נסיגתו האחרונה שגרמה לכם לחוסר בהירות כלכלית. זהו זמן שבו תצטרכו לחשב כמה פעמים את ההתנהלות שלכם ולהיות ערים לעובדה שאתם לא לבד במה שאתם מתכננים לעשות. אתם מחויבים לסביבה שלכם ולכן התחשבו גם בדעותיהם.

תאומים

נושאי מימוש אישי וכלכלי משמעותיים כרגע בחייכם ואתם עוברים תהליך לא נוח בשל אי-הוודאות הכרוכה בכך. אתם מתנדנדים ברגשותיכם וכל פעם משנים את דעתכם באשר למה שאתם רוצים לעשות. מאחר שאתם בשלב התהייה, הרי שנושא נוסף שגם אותו אתם צריכים לקחת בחשבון, הוא היחסים שלכם עם הסביבה הקרובה וההחלטה היכן אתם רוצים להתגורר ובאילו תנאים.

סרטן

הכוכב מארס שמביא עשייה נמצא כרגע בבית הכספים שלכם למשך כל החודש הקרוב ומביא אינטנסיביות שאינכם אוהבים אותה ולכן נראה שאתם מופעלים על-ידי גורמים חיצוניים שונים שאינם תלויים בכם, אך אתם מרגישים עצמכם מחויבים. אין לכם ברירה, ואתם נאלצים להתפשר. גם נושאי כספים מאוד יטרידו אתכם, כיוון שהשינוי אותו אתם מבקשים לעשות גורר אחריו שינויים בהיבט הכלכלי.

אריה

הכוכב יופיטר נמצא בשנה זו במקום המקושר עם היכולת שלכם לקבל עזרה כלכלית על-ידי כך שאתם מקבלים כספים שיעזרו לכם להתקדם בחיים. זוהי תקופה מאוד משמעותית וחשוב שתנצלו את ההזדמנויות שיקרו על דרככם בשלב זה. לעיתים תעדיפו לתפוס מרחק ולהפגין אי-סבלנות מרובה בכל פעם שמבקשים מכם לעשות משהו המנוגד לדעתכם האישית. חשוב שתלמדו לשתף פעולה עם האחרים.

בתולה

השמש בשמיים שנמצאת החודש במזל סרטן נמצאת אצלכם בבית המעמד החברתי והחברים הקרובים לכם ולכן, לאחר שבתקופה האחרונה הייתם הרבה יותר נחבאים אל הכלים, הגיע הזמן שלכם לעמוד בשורה הראשונה ולהביע את דעתכם. גם מבחינה מקצועית אתם עומדים להיות בולטים בהרבה מפעמים קודמות בהם נאלצתם להתפשר עם האחרים. חשוב מאוד שתפעלו באומץ ובמלוא הכוח.

מאזניים

יש לכם הזדמנות לנסוע, לבלות ולטייל במקומות חדשים שעד עכשיו רק חלמתם עליהם וזאת בגלל העובדה שהשמש בשמיים מאירה לכם את המקום המקושר עם חו"ל וגם הכוכב ונוס שמביא פינוקים והוא הכוכב שלכם נמצא במקום המקושר עם המעמד החברתי שלכם ואתם מרגישים שבכל מקום שאתם הולכים אנשים מחפשים את קרבתכם ואת עצתכם. זה הזמן שלכם לתכנן תוכניות עתידיות.

עקרב

נושאי עבודה מטרידים אתכם מאוד ובמיוחד עולה השאלה האם הכיוון הוא עבודה שגרתית שנותנת ביטחון כלכלי או לפנות לתחום פחות בטוח אך יותר מתאים לאישיות שלכם. אינכם יכולים לסמוך על-אף אחד שיעזור לכם ונראה שהעובדה שאתם לא מנסים לעשות פעולות משמעותיות על-מנת לטפל בסבך ההתרחשויות בחייכם, אינה מועילה לכם. זוהי תקופה מתסכלת, בה אתם חייבים להגיע להחלטות.

קשת

אתם נמצאים בתקופה שהיא מאוד טעונה עבורכם כיוון שאתם מרגישים שמשהו עובר עליכם מבחינה רגשית ואינכם יכולים להצביע מהו הדבר בדיוק. זוהי תקופה שבה עליכם ללמוד לשחרר את העבר ולהטעין את עצמכם באנרגיות חיוביות לקראת התחלות חדשות. כמו-כן, נסו לצאת להתאוורר במקום חדש ואטרקטיבי שייתן לכם תחושה טובה של התחדשות אישית.

גדי

זוהי תקופה משמעותית בנושאי זוגיות ויחסים שמטרידים אתכם בגלל ביקורם של כוכב העשייה וכוכב ונוס האחראי על מערכות יחסים במקום המקושר עם אינטימיות במערכות יחסים. זה הזמן לנסות לבנות את היחסים האישיים שלכם על בסיס יותר עמוק ואינטימי שיכול להביא לפתיחות גם מבחינה רגשית, עובדה שתועיל מאוד לקשרים האישיים שלכם. בנוסף, גם נושאי עבודה השבוע יהיו בראש מעייניכם.

דלי

הכוכב סטורן שמביא חששות לצד החלטות, נמצא במזל שלכם וגורם לכם לקחת אחריות חדשה על חייכם. העובדה שאתם עושים שינויים בחייכם גורמת לכם להעריך את עצמכם יותר ויותר כי אתם נמצאים במקום שפעם לא חשבתם שתהיו מסוגלים לשאת אותו מבחינה אישית. תדמית חדשה זו שלכם תעזור לפרוץ את המעגל החברתי בו הייתם שרויים עד היום ולהביא לעצמכם את פריצת הדרך שקיוויתם שתגיע.

דגים

מאחר שכוכב התקשורת בשמיים נמצא אצלכם במקום המקושר עם המעגל הראשון של חייכם, הרי שנראה שתמצאו את עצמכם מאוד נסערים בשל נושאים שעולים עכשיו על הפרק וגורמים לכם לעצבנות וזאת בעיקר בשל חוסר גבולות שלא העמדתם בזמן מול האנשים הקרובים לכם. הצורך שלכם להיות בסדר עם כולם, עולה לכם בהרבה עוגמת נפש מבחינה רגשית. זה הזמן לאזן.

להזכירכם, ההתאמות הינן כלליות. כדי לבדוק התאמה זוגית, מומלץ להכין מפה אישית.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  27/06/2021   |   עודכן:  27/06/2021
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ג'נטלמנים, ופה ראוי להזכיר שורה של אישים, כמו משה שרת, גולדה מאיר, יצחק רבין ואפילו אהוד ברק, אשר ידעו לקבל יפה הן את ההצלחה ונטילת העול והן את הכשלון והעברת העול, או "השרביט", בצורה מכובדת כראוי במדינה דמוקרטית. ביבי "העביר" את כהונתו בגסות, רחוק מאוד מלנהוג כג'נטלמן וכך נהו אחריו ופעלו כמוהו רוב שריו ויו"ר הכנסת.
27/06/2021  |  יוסף אליעז  |   יומני בלוגרים
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים והפעם - נהנה, דלים, תרם? "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג) הרבה בריאות ואושר
הסיפור ש"חוק האזרחות" הוא "חוק ביטחוני" הוא נכון בתנאי שמקבלים את הטענה כי שמירת הבלעדיות הדמוגרפית לחברה חילונית-יהודית-סלאבית היא "אינטרס ביטחוני" מעידנא קדמא של התנועה הציונית, כהגדרתו של הרצל: "ליצור חומה מערבית בפני הברבריה במזרח". רק שכיום "הברבריה" התרחבה לא רק למזרח הערבי והיהודי אלא גם ל"ברבריה" החרדית ואף ל"ברבריה" של החברה הדתית-לאומית. אבל על-ידי משחק של "הפרד ומשול" מצליחה אליתה קטנה וחילונית לסכסך בין יהודים לערבים ובין חרדים לערבים ובין דתיים לאומיים לחרדים ולערבים, וכך שוב יעבור בפרלמנט הישראלי "חוק האזרחות" באופן חד סיטרי כמובן.
אני כותב מתוך מצוקה קשה על נושא אחד המועלה בפרשת השבוע שלנו - פרשת פנחס, מי שהיה נכדו של אהרון הכהן. על אהרון הכהן נאמר כי הוא היה רודף שלום, אך לנכדו פנחס קשה לייחס את התואר רודף שלום, אלא יש לייחס לו מזג של קנאות דתית חריפה חסרת פשרות, שאינה בוחלת בשימוש באלימות קשה, כולל אלימות של קטיפת חיים. הגם שהיא נאמרה בהוראת משה.
שמחתי לשמוע שהכנסת קיימה יום עיון על הנושא "בין כיבוש לאפרטהייד". אין ספק שמדובר בנושא אקטואלי, כאוב ובעל חשיבות עצומה ורק טבעי שכנסת ישראל תעסוק בו. גם אין ספק בכך שמדובר בבעיה שנוגעת לכולנו ואסור לנו לטאטא אותה מתחת לשטיח. ובאמת לא חלף שבוע אחד מהשבעת ממשלת בנט/לפיד וכבר רוב אזרחי ישראל היהודים מרגישים שהם נתונים תחת כיבוש ומשועבדים למשטר אפרטהייד. רוב אזרחי ישראל קמים בבוקר, מביטים מהחלון ורואים שלטון זר שלא בחרו בו ואינו מייצג את רצונם ואת השקפתם. אזרחי המדינה היהודים מודיעים בתדהמה שנבחרי הציבור שבהם הם בחרו בגדו בהם והוליכו אותם שולל ולו ידעו מראש מה אלו מתכוונים לעשות לא היו מצביעים עבורם.
27/06/2021  |  דוד ארגז  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il