|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

ענייני נסיגה

נהוג להתייחס אל הנסיגה כדבר שלילי ואנשים חוששים מתקופות אלה שמגיעות אחת לשלושה חודשים למשך שלושה שבועות ההתייחסות הנכונה לנושא, היא להבין כי הבעיה הייתה כבר קיימת ואילו רק בזמן הנסיגה היא פרצה החוצה בכל עוצמתה
10/10/2021  |   צילה שיר-אל   |   יומני בלוגרים   |   תגובות
נסוג [צילום: נאס"א]

בהמשך לשבוע שעבר בו כתבתי על נסיגת כוכב מרקורי, הרי שקוראים רבים ביקשו ממני לציין באיזה תחומי עניין תהייה השפעת הנסיגה. והרי ההסבר להשפעה הכוכבית עם הסבר קצר על מהות כוכב מרקורי שנמצא בנסיגה.

בשבוע האחרון נכתב "חשוב ביותר לציין כי נסיגה היא תקופה שבה אירועים ונושאים שונים שהיו בעייתיים בזמן רגיל יש נטייה להתעלם מהם - הפעם הכל יצוף וייצא אל מעל פני השטח. תקופה זו משמעותית ביותר כיוון שיהיה קשה להסתיר או להתעלם כבעבר, מכל הטעון תיקון.

נהוג להתייחס אל הנסיגה כדבר שלילי ואנשים חוששים מתקופות אלה שמגיעות אחת לשלושה חודשים למשך שלושה שבועות. ההתייחסות הנכונה לנושא, היא להבין כי הבעיה הייתה כבר קיימת ואילו רק בזמן הנסיגה היא פרצה החוצה בכל עוצמתה.

הבעיות עשויות להיות בנושאי התקשורת השונים. פגישות שלא מתקיימות במועדן, בעיות ברכב מסוגים שונים, שיחות טלפון שרוצים לבצע אך אחד מהצדדים לא נמצא, הודעות המתקבלות בצורה שונה משנאמרו או שלא התקבלו בכלל, קלקולים במכשירי חשמל ותקשורת בבית כמו: טלוויזיה, טלפון, אינטרנט וכו'"... ולכן, כדי לחדד את תחומי השפעת הנסיגה, הרי היא לפניכם בהתאם למזלות השונים:

טלה - נושאי שותפויות יטרידו אתכם מאוד וישפיעו על הדינאמיקה הזוגית שלכם. ייתכן שתצפו לקבל עזרה מהקרובים לכם, אך אל תקוו לכך יותר מדי...

שור - בתקופה הקרובה תתלבטו בין הצורך שלכם בזוגיות ובביטחון רגשי ובין הצורך להוכיח את עצמכם בעבודה. חשוב מאוד ללמוד לאזן בין השניים..

תאומים - בימים אלה תמצאו את עצמכם מתלבטים בין הצורך להיות בסדר בעבודה ובין הצורך שלכם לבלות וליהנות. פרופורציה - היא מילת המפתח!

סרטן - בימים אלה יהיו לכם לבטים קשים בין הצורך לתרום בתוך חוג המשפחה ובין הרצון שלכם להתפנק ולהסיר אחריות מעל עצמכם.

אריה - בסביבה הקרובה לוחצים אתכם להתנהג אחרת ולהראות קצת יותר מחויבות. נמאס לכם ואתם מרגישים שמבחינתכם הייתם אורזים ועוזבים הכול!

בתולה - הרצון שלכם לקדם את עצמכם גורם לכך שאתם נאלצים לבחון את המצב הכלכלי כדי לברר האם יש לכם את היכולת לקום ולפעול כאוות נפשכם.

מאזניים - הנסיגה במזל שלכם גורמת לכם לתהות ביניכם לבין עצמכם מהם הגבולות של חייכם ומה נכון לכם לעשות, על-מנת להיות מאושרים.

עקרב - הנסיגה במקרה שלכם גורמת לכם להתחבר אל תוך האני הפנימי ולנסות להבין את המניעים העמוקים. אל תחששו מפעילות תת-הכרתית.

קשת - הצורך שלכם לפרוץ עומד למבחן מבחינה חברתית כיוון שישנו פער בין היכולת שלכם להיות קשובים לכולם ובין הרצון שלכם שיבינו גם אתכם.

גדי - נושאי קריירה מאוד יטרידו אתכם כיוון שאתם יודעים כמה חשוב לשלב בין מעמד חברתי וקריירה מצליחה ואלו הזמנים שלכם לעבוד על כך!

דלי - נושאי למידה והתפתחות עומדים על הפרק וייתכנו הצעות חדשות בפתח עם אפשרויות למעבר מגורים. אתם נמצאים בעיצומה של נסיגה ולכן חכו עדיין.

דגים - מחכים לכם מפגשים על-רקע חברתי ומקצועי שיגרמו לכם לקורת רוח. נצלו כל אפשרות להתפתחות ושיחות על-מנת לקדם את הצרכים שלכם.

ובכל מקרה, אל תשכחו שכדי לדעת בצורה מעמיקה יותר כיצד משפיעה עליכם הנסיגה, מומלץ להכין מפה אישית.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - ההתנהלות הכלכלית שלכם תהייה טובה יותר בשבוע הקרוב, בעיקר בגלל העובדה שהכוכב שלכם ונוס שגם אחראי על הכספים, מפעיל לכם את היכולת להרוויח
▪ ▪ ▪


טלה

אתם נמצאים במחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ואין ספק שאתם עומדים בפני שינויים ומהפכים בחייכם ובעיקר המקצועיים. ייתכן שלא תמיד אתם היוזמים של אותם השינויים, אך אין ספק שבגלל ההתנהלות שלכם, יש לכם השפעה ישירה על כל המתרחש בשלב זה בחייכם. עליכם ללמוד לשתף פעולה עם הקרובים לכם ונראה שלעיתים בזמן הפריצה קדימה, אינכם מודעים למה שקורה סביבכם.

שור

נושאי העבודה מאוד אינטנסיביים עבורכם בשלב זה של חייכם בגלל שתי עובדות משמעותיות. האחת שכבר תקופה ארוכה אתם מרגישים צורך בשינוי בגלל העובדה שדפוסי החשיבה שלכם משתנים ועכשיו משנמצא הכוכב מארס שמביא איתו עשייה לצד השמש במאזניים שמאירה לכם את כל תחום העבודה, נראה שתהייה זו השפעה לטובה לגבי כל התרחישים המקצועיים כרגע בחייכם.

תאומים

הכוכב ונוס שאחראי על כספים, נמצא בבית העבודה שלכם כך שזה הזמן לנצל קשרים אישיים ולבקש העלאה וקידום. התקשורת שלכם תהייה טובה יותר ואתם יכולים לצבור לעצמכם הרבה נקודות זכות בתחום זה. בנוסף, נושאי בריאות בשבוע הקרוב יהיו רגישים יותר ולכן מומלץ להרפות במקצת מהלחץ האינטנסיבי שלכם ולהרשות לעצמכם את הזמן הדרוש למנוחה וצבירת אנרגיה.

סרטן

אתם נמצאים בהתחלה חדשה מבחינה משפחתית ובעשייה אינטנסיבית למען המשפחה עד כדי כך שלעיתים אתם מתישים את עצמכם. קחו הכל בפרופורציה ואל תחששו לבקש עזרה מהסביבה הקרובה שבהחלט תתגייס לטובתכם ותפעיל את מלוא יכולתה על-מנת לעזור לכם בתוכניותיכם. נראה שעיקר תשומת הלב תהיה עבור צעירים מכם במשפחה, שידרשו מכם את מירב תשומת הלב.

אריה

הכוכב סטורן שמביא עשייה מתוך לימוד נמצא אצלכם בבית השותפויות וגם הכוכב פלוטו שמביא מהפך נמצא אצלכם בתקופה האחרונה בבית העבודה שלכם מביאים לאינטנסיביות רבה בתחומים אלה. משמעות עובדה זו היא כי כל התחום המקצועי התעורר אצלכם ועליכם לחשב התנהלות נכונה. הקשיבו היטב לאינטואיציה הטבעית שלכם אם לא תדעו מה להחליט.

בתולה

החודש עומד להיות טוב יותר עבורכם, בגלל העובדה שהשמש בשמיים נמצאת ומאירה את בית הכספים שלכם ולצידה הכוכב מארס שמצידו יעניק לכם את הכוח המתאים לעשייה של נושאים ותחומים רבים שעד היום התעכבתם בגללם. כמובן שנושאים כספיים יהיו חלק ניכר מעיסוקכם ונראה שזה גם הזמן המתאים לבחון מחדש את עמדותיכם ביחס להתנהלות הרגילה שלכם.

מאזניים

כפי שכבר נאמר בטיפ השבועי הרי השבוע הוא מאוד משמעותי ביצירת תוכניות להמשך דרככם. מומלץ לכם לבחון את כל המתרחש בשבע עיניים, כיוון שמצד אחד ממש בא לכם ליהנות מעשייה ולהשתחרר מקשיים שכבלו אתכם לעבר ומצד שני עדיין אתם מרגישים כבולים בסך כל ההתחייבויות שלכם לאחרים. שתפו את הקרובים לכם בתוכניותיכם – נראה שהם מאוד מפרגנים לכם.

עקרב

הכוכב ונוס נמצא במזל שלכם ונותן לכם יכולת ראייה מעמיקה לגבי עובדות החיים. באופן כללי יש לכם ראייה מאוד רחבה ואנשים באים להתייעץ איתכם אך נראה שהפעם בנושאים שחשובים לכם באופן אישי תוכלו לקבל את התשובות לגבי נושאים שהיו מאוד בעייתיים עבורכם עד היום. בחודש הקרוב תוכלו ליהנות ממערכות יחסים חדשות שיכנסו אל חייכם וכדאי שתתנו להם סיכוי להצליח.

קשת

בשבוע הקרוב יימצא הכוכב ונוס שאחראי על יחסים בבית תת-ההכרה שלכם ולמעשה יישאר כך למשך כל החודש הקרוב, עובדה שמלמדת על כך שיש לכם הזדמנות לחשוב לעומק על כל מערכות היחסים שלכם. במקרה ולא תדעו מה ואיך להחליט, יהיה נכון עבורכם להקשיב לאינטואיציה הטבעית ובעיקר לדעת גם כיצד לנטרל את הפחדים הטבעיים שלכם לעומת פחדים ממשיים.

גדי

מבחינה חברתית אתם עומדים בפני אירועים מאוד משמחים שיכולים להקפיץ את המוניטין שלכם בחיים וזאת בגלל העובדה שכבר תקופה ארוכה אתם עובדים על היחסים הבין אישיים שלכם במטרה להעלות לעצמכם את המוניטין. בנוסף, מרבית הכוכבים השבוע נמצאים בבית הקריירה שלכם, כך ששילוב בין הקריירה ואנשים חדשים שיכנסו לחייכם על-רקע חברתי, הוא מצוין.

דלי

בחודש הקרוב תוכלו לשפר לעצמכם את מערכות היחסים על-רקע חברתי ולשלב אותן תוכניות לטווח רחוק, במסגרת התוכניות שלכם להתרחב. נסו בשלב הראשון לחפש אנשים נוספים ולעניין אותם בתחומים החשובים לכם להתפתח וייתכן מאוד שתמצאו אוזן קשבת אצל בעלי מקצוע או בעלי עסקים, על-מנת לשדרג את תוכניותיכם. זה הזמן לחשוב על אפשרויות להתפתח גם עם גורמים מקצועיים בחו"ל.

דגים

נושאי כספים מאוד מטרידים אתכם ונראה שאתם עושים חשבונות כלכליים ומגלים שעדין לא קיבלתם את כל כספכם בחזרה מאנשים שהלוויתם להם בטוב ליבכם, אך עדין לא השיבו לכם חזרה את המגיע לכם. זה הזמן לנסות ולפנות אליהם בטוב ואף לגייס חברים משותפים שיעזרו לכם להתמודד עם הבעיה כדי להיות יותר אסרטיביים כלפי אלה שעדיין לא החזירו לכם את המגיע לכם.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  10/10/2021   |   עודכן:  10/10/2021
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
האם המבצעים של המוסד בעניין רון ארד הצליחו?
10/10/2021  |  אברהם בנמלך  |   יומני בלוגרים
הארגון הבינלאומי לתקינה (ISO) פרסם בספטמבר 2021 תקן חדש העוסק בעיצוב הממשל תאגידי בכל הנוגע לבקרה, שליטה ואחריותיות (accountbility) של ארגונים. תקן זה פותח על-ידי מומחים מלמעלה מ-70 מדינות ברחבי העולם, ומספק סטנדרד אחיד, מקובל בעולם, שלא רק מבטיח יצרת אמון בארגונים אלא גם בכוחו לשפר את הביצועים העסקיים ולתרום ליושרה חברתית וסביבתית.
10/10/2021  |  אלון קוחלני  |   יומני בלוגרים
ארגון חמאס פתח בקמפיין תקשורתי גדול נגד הגנרל מאג'ד פרג', ראש המודיעין הכללי הפלשתיני, המקורב לשב"כ הישראלי ול-CIA האמריקני על-רקע הפעילות של מנגנוני הביטחון הפלשתינים נגד חמאס בגדה וקרב הירושה המתחמם.
אירן מנסה לטשטש את העובדה כי היא זו שעומדת מאחורי התוכנית להתנקש בחיי אנשי עסקים ישראלים בקפריסין. הפרקליט של החשוד האזרי שנלכד בקפריסין הצליח לייצר ספין תקשורתי כדי להטיל ספק בגירסה הישראלית, אבל במוסד מתעקשים בתוקף כי מדובר במזימת טרור אירנית שסוכלה, למודיעין הקפריסאי בעל הקשרים הדוקים עם המוסד הישראלי יש את הפרטים המלאים של הפרשה.
סמוך לעיר קייב, בירת אוקראינה, החל ב-29 בספטמבר 1941, רצחו הנאצים למעלה מ-100 אלף יהודים, להם נוספו עשרות אלפי צוענים, חולי נפש וגם שבויי מלחמה סובייטים. למרבה הצער, השלטונות הסובייטים לא נתנו ביטוי הולם להנצחת ההשמדה המכוונת של יהודים, שהובלו לטבח והתעלמו מהעובדה, שמכונת השמדה שביצעה טבח כה המוני במשך זמן כה קצר יכולה הייתה לפעול ולהוציא לפועל את הרצח המתועב רק כתוצאה משיתוף פעולה הדוק עם התושבים המקומיים.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
יואב יצחק
יואב יצחק
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il