|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
[צילום: מיכאל גלעדי/פלאש 90]

ריענון מידע על המצב הכלכלי לשנים 2023-2022

הממשלות בחלק מהמדינות והבנקים המרכזיים, יחפשו את הדרך לאזן את המדיניות המוניטרית. ייתכן שהאינפלציה תגרום לבנקים המרכזיים ליזום הגבלות חדשות, כולל העלאת ריבית
13/07/2022  |   טובה ספרא   |   יומני בלוגרים   |   תגובות

בתחילת 2022 פרסמתי רשימה על המצב הכלכלי בעולם. בעקבות פניות מצד אנשים שחלקם דואגים להשקעות הספקולטיביות שעשו, למרות שקראו את התחזית בינואר 2022 אבל לא עמדו בפיתוי כשראו את הצבעים הירוקים על המסכים וכעת מנסים להבין את מצבם, אני חוזרת עם התחזית האסטרולוגית עם סימני דרך.

"עולם השווקים שגשג לאורך 2021, וכל זמן שהדפיסו כסף וממשיכים להדפיס עוד עוד, הכל נראה אפשרי. המגמה הזו עומדת להשתנות בשנים הבאות. המציאות עלולה להשפיע ולהוביל לחוסר שביעות רצון בגלל שזה יביא להקטנת ההון הפרטי של רבים. עם זאת צריך להבין שזה לא קורה בכל מקום על פני הגלובוס באותה העת. יש מדינות שימשיכו להראות צמיחה כלכלית ואחרות יציגו דשדוש עד דרדור לכיוון מיתון. למעשה, המדינה המשפיעה הייתה ותהיה ארצות הברית (צרכנית הסחורות והיבוא בהיקף הגדול ביותר יחסית בעולם כולו) אם יתחילו גם שם סימני גמגום והיסוסים שיחזקו את חוסר הוודאות במדיניות הכלכלית ובהחלטות פיננסיות של הבנקים המרכזיים, הדבר ישפיע כמו נפילה של אבני דומינו על המצב הכלכלי של מדינות אחרות".

האיתותים כביכול מארה"ב ומעוד מדינות כבר מתרחשים בלי ספק...
"...עולם השווקים הפך להיות פגיע וזה ימשיך עד השליש האחרון של 2023 פחות או יותר. השווקים והכלכלה מושפעים מהמנעד המאתגר של סאטורן ואורנוס שהשפיע במהלך 2021 (בפעם האחרונה זה היה בדצמבר 2021) ושוב לקראת ספטמבר 2022, ובדיוק בחודש אוקטובר 2022 אורנוס וסאטורן יאתגרו זה את זה, וישפיעו לאורך תקופה. אם השווקים יהיו ירוקים ואופטימיים, המנעד המתוח יכול להשפיע כמה חודשים לפני התאריך הצפוי ולגרור צניחה לא מפתיעה...".
כלכלנים וידענים תמיד נשענו על השווקים כבסיס לתחזית כלכלית עתידית.


אם זה נכון אז בבקשה התחזית מינואר 2022: "ההורוסקופ של בורסת ניו-יורק ממליץ להיות ערניים כבר מתחילת 2022. כשנתקרב למחצית השנייה של פברואר 2022. כוכב פלוטו במזל גדי יתחיל לסגור מבנה של T וידליק את סטורן מול נפטון במפה הלידה של הבורסה. הכפתור יתחיל להבהב באדום ב-03.03.2022 (זו תהיה השפעה של כמה ימים, לפני ואחרי) כשאל כוכב פלוטו יצטרפו הכוכבים ונוס ומארס... ההשפעה של הפלוטו היא ארוכת טווח.
בימים אלה כוכב ונוס נמצא בנסיגה במזל גדי, עד סוף חודש ינואר 2022 (השפעה עד 10.02.2022). כוכב ונוס משפיע על כספים ושותפויות. נסיגת הוונוס תהיה מבחן לכלכלה ולמדיניות כלכלית של ממשלות ובנקים. כלומר, החלטות בנושא לא יענו על הציפיות, ובעתיד יצטרכו לשנות אותן בגלל שיאכזבו במבחן התוצאה. טעויות בחשבונות ובחישובים של הגופים המשפיעים יביאו להאטה כלכלית ויקרבו אותנו לאינפלציה וליוקר מחיה. בנוסף, המבנה של הכוכבים סאטורן ואורנוס יעזור להמונים להתפכח ולהבין שההבטחות של הבנקים, הממשלות וכל אלה שיש להם "מילה" בעולם הכלכלי, הטעו טעו ועוד יטעו גם במהלך 2022, ולא נופתע אם יגרמו להתנגדות המונים בחלק מהמדינות בעולם הגדול... (הסיבות הן תנועות הכוכבים, המנעד המתוח בין סאטורן ואורנוס, יופיטר ונפטון במזל דגים, וונוס בנסיגה במזל גדי הממשיכה מדצמבר 2021 לינואר 2022 ובינואר יצטרף מרקורי להילוך אחורי, המוכר לכולנו כג'וקר, שגורם בין השאר לחוסר הבנה בתקשורת. לכן החלטות שיתקבלו על-ידי כל אחד מהגופים הגדולים וגם כל אחד מאיתנו במישור האישי והעסקי יגרמו רק ל"סלסה", ל"מישמש" גדול ובקיצור לבלאגן) בגלל המיתון ויוקר המחיה."

עד כאן התחזית הוכיחה את עצמה, כרגע המצב הכלכלי מעורר מהומות, הפגנות מחאות ברחבי העולם (הולנד, סרי לנקה, סין ועוד כמה מדינות ששכחתי), כשהאינפלציה בנסיקה במדינות אירופה וארצות הברית.

באותה רשימה כתבתי גם על האינפלציה שתגיע:
"יופיטר ונפטון נפגשים במזל דגים: אינפלציה! (נכתב בינואר 2022).
במזל דגים, מחכה כוכב נפטון לכוכב יופיטר. המפגש ביניהם יהיה ב-12.04.2022. שניהם ביחד לא מבינים את משמעות המושגים הגבלה, צמצום או גבולות.

את המפגש ביניהם יהיה אפשר להרגיש הרבה לפני אפריל 2022, לפני שייצמדו על אותה המעלה ב-12 באפריל 2022. כלומר, ההשפעה המשותפת שלהם במזל דגים על הכלכלה כבר פועלת, וככל שנתקרב למועד, נבין שהאינפלציה צומחת.

יופיטר ונפטון בדגים זו האינפלציה בה"א הידיעה. בנוסף למשברים כלכליים ופשיטות רגל! (מומלץ מאוד למי שמתכנן לבנות עסק חדש להמתין לפחות עד חודש יוני 2022, כשכוכב יופיטר יגיע למזל טלה. ובהמשך כדאי גם להמנע מהתחלות חדשות מאוקטובר 2022 עד ינואר 2023 כולל, רצועת זמן שבה כוכב מארס יהיה בהילוך אחורי, במזל תאומים).

המדיניות תשתנה, הממשלות בחלק מהמדינות והבנקים המרכזיים, יחפשו את הדרך לאזן את המדיניות המוניטרית. ייתכן שהאינפלציה תגרום לבנקים המרכזיים ליזום הגבלות חדשות, כולל העלאת ריבית (שתשפיע מיד גם על השווקים), נקבל בתמורה עליות מחירים, וגם מיתון שיחזיר את הבנקים והממשלות לתכנן מחדש, לשנות ולהסתגל למדיניות מוניטרית חדשה (הכוכבים במזל דגים! מי שמכיר את הסמל של הדגים, דג אחד למעלה והדג השני למטה בכיוון הפוך. כך תפעל המדיניות של הממשלות והבנקים בנושאים הכלכליים, קדימה ואחורה, למעלה ולמטה). הרבה כסף יודפס ויתגלגל בשוק, זה יכול לעזור לצמיחה זמנית "בכאילו" ולהצטמצם. ברור שלכל מדינה וממשלה יש תוכניות כלכליות משלה. מקצת המדינות משתפות פעולה בנושא. ממה שלמדתי עד כה, שעיני כולם נשואות לארה"ב, אם המדיניות שם תגמגם, סביר להניח שזה ישפיע על הכנסות של מדינות נוספות" (המדיניות הכלכלית בארה"ב, עם האינפלציה הדוהרת כרגע... לא משהו).
האינפלציה עלולה להיות ממושכת, התחזיות לצמיחה יאכזבו. הכלכלה סביב העולם לא תהיה יציבה ותביא לאירועים לא צפויים. זה יימשך בערך עד אמצע 2023.

אולי כדאי ליידע, שמ-14 בפברואר 2026 צפויה צמידות של סאטורן ונפטון על מעלת האפס במזל טלה. לצמידות זו תהיה גם משמעות כלכלית (לא חיובית). אירוע המתרחש בזמן שמעלה זו מופעלת משפיע על העולם כולו. על כך עוד נרחיב בלי נדר כשנתקרב ל-2026.

קשה להעריך כמה זמן יקח למגמה שתתחיל עם היופיטר ונפטון במזל דגים להשפיע. אבל זה לא מפתיע. שני אלה ביחד מטעים וגורמים להחלטות מבולבלות וגם למסקנות שגויות.

יופיטר ונפטון הם הסמלים של נפט ומוצריו, המשמעות היא שמחירי הנפט ומוצריו יגיעו לשיאים חדשים. בין דצמבר 2021 למאי 2022. יש להניח שנראה תנועות חדות למעלה ולמטה, וחוזר חלילה ( ואנחנו משלמים - דלק וחשמל התייקרו מאוד, מה שמשפיע בשרשרת האספקה על כל המוצרים).

"רצועת הזמן שבה כדאי להיות ערניים תהיה בין יוני 2022 לינואר 2023.
גם המפגש המתוח של סאטורן אורנוס בסוף דצמבר 2021 יכול להשפיע על ערכו.
במפגש הראשון של אורנוס וסאטורן באפריל 2021, הביטקוין זינק פי 20 וצנח ביוני 2021 כשמרקורי חזר להילוך קידמי ויופיטר וגם נפטון החלו בנסיגה. הביטקוין חזר ועלה שוב בנובמבר 2021. נכון, הביטקוין יכול לנסוק בלי הגבלה, אבל ככל שיעלה גבוה יותר, כך הנפילה שלו תהיה קשה יותר.

"כוכב סאטורן יטייל במזל דלי במהלך עד תחילת מרס 2023 האם יתחילו ממשלות לחפש דרך להסדרה של מטבעות הבלוקצ'יין? סאטורן מסמל גבולות. סאטורן במזל דלי יצמד לכירון בפברואר-מרס 2022, ובהמשך יגיע לנפטון במפת הביטקוין באפריל 2022 עד ינואר 2023, ובהמשך יגיע הסאטורן לוונוס במפה בפברואר-מרס 2023. מעברים אלה יצמצמו את מחירו של הביטקוין.

"למען האמת קשה לחזות שוק כל כך ספקולטיבי כמו הביטקוין. ממעקב אחר הכוכבים יש להניח שהביטקוין ירד במחצית השנייה של 2022 עד תחילת 2023, ואחר כך יחזור לעלות אולי כשכוכב אורנוס יגיע לסוף דרכו במזל שור ויעבור למזל תאומים. תקופה תנודתית מאוד למטבע צפויה בין 2024 ל-2026".

בחינה חוזרת בהווה של מפת הבורסה בניו-יורק מחזקת את התחזית שכתבתי לכם בתחילת 2022:
כוכב פלוטו, ימשיך להשפיע לסירוגין על המצב הכלכלי ועל כל מצב השווקים עד ינואר 2023, אבל יחזור שוב בספטמבר 2023 ויזעזע שוב את המערכת.

בנוסף כוכב סאטורן העובר במזל דלי, ישפיע על המשבר עד אמצע אוגוסט. (תוספת לכוכב פלוטו).

באוקטובר 2022 חוזר המנעד של הכוכבים סאטורן ואורנוס, עם היבט מדויק בין כוכב מארס שכבר מדשדש במזל תאומים ומדליק את כוכב נפטון בדגים (לצערי, זה עלול להשפיע על גל נוסף של קורונה בווארציה חדשה/ישנה).

מעברו של כוכב מארס במזל שור בשבועיים הראשונים של חודש אוגוסט 2022 גם ישפיע.

ושוב אני מעירה לכולם "החוכמה של המשקיעים תהיה לזהות מתי הרווחים מספקים אותם ולא להגיע לקצה, להיפצע ולכאוב..."

אין ברשימה הנ"ל המלצות. אני לא כלכלנית. הרשימה כולה מבוססת על קריאת מפות אסטרולוגיות ומיקומם של הכוכבים בשנה הקרובה.
תאריך:  13/07/2022   |   עודכן:  13/07/2022
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מצער אותי, שמי שמכהנת היום בתפקיד החשוב של שרת פנים במדינת ישראל מטעם מפלגה שאינה קיימת כבר, המתיימרת לייצג ציבור שגאה לראות בספר הספרים את התשתית הקיומית של עם ישראל, היא החלוץ ההולך לפני המחנה בהתנכלות לאלפי בנים חורגים לאלוהים ואדם.
יותר מ-22 מיליון טונות של תבואה מאוחסנים כאבן שאין לה הופכין במחסנים ובמאגרים ברחבי אוקראינה, בנמלי אודסה ומיקוליאייב, בהמתנה לפתרון שייאפשר סוף-סוף לאוקראינה לייצא את התבואה דרך הים. בתיווכה של טורקיה מתכנסות היום באיסטנבול משלחות צבאיות מאוקראינה ורוסיה, יחד עם נציגי או"ם.
13/07/2022  |  יאיר נבות  |   יומני בלוגרים
ישנם ערכים שאנשים מאמצים, ובייחוד כשמדובר בדור הצעיר, שרבים רואים בו דור אבוד, מנוכר, מדבר אל סטיופדפון"
13/07/2022  |  צבי גיל  |   יומני בלוגרים
בזיכרוני העמום, ובהיעדר מראי מקום בשעת לילה מאוחרת, הריני חוזר בזאת אל גדול ההומוריסטנים של ישראל לדורותיה אפרים קישון. כך הוא כתב, לערך: צעירה וצעיר יצאו למפגש ראשון. הם החליטו לחזק את המגמה השוויונית. כל אחד יקנה מכספו/ה במהלך הלילה.
13/07/2022  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
בהמשך לדברים שאמרה לאחרונה ח"כ איילת שקד, "כשרת פנים אני אומרת לכולם, בואו נעבוד יחד. יריבים פוליטיים הם לא אויבים". עולה שאלה כללית: האם זה המתכון ליציבות הדמוקרטיה, ומהן המגמות המסכנות אותה? מדובר בשאלה גדולה שנדונה בעבר בעקבות רצח ראש הממשלה לשעבר, יצחק רבין.
13/07/2022  |  תרצה הכטר  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il