כוכי מרדכי נבחרה לפרזנטורית של החברה הבינלאומית פיטוסולבה פריז. מרדכי תוביל קמפיין המציג סדרת מוצרים לטיפול מדעי בקרקפת ובשיער, מבית פרמה גורי. היא תקבל עבור הקמפיין 60,000 דולר.
שי ברוש, מנכ"ל פרמה גורי, אמר כי "הבחירה במרדכי התקבלה בגלל אישיותה הנתפסת כאישה עצמאית, חזקה ובעלת מודעות עצמית. העדפנו זאת על-פני בחירה קונבנציונלית של דוגמנית כזו או אחרת, כיוון שכולם עושים את זה ואין בזה משום אמירה אמיתית של אישה אמיתית".
הקמפיין יעלה תחת הקונספט: "אישה חזקה לשיער חזק", בטלוויזיה, בעיתונות ועל-גבי אוטובוסים, באמצעות משרד הפרסום אינסנטיב, בסכום כולל של 350 אלף דולר.