החל מה-7.7, תעלה חברת Yes קמפיין חדש להשקת ערוץ Yes stars real, אשר יעלה לשידור החל מה-13.7. הקמפיין ישמור על הקו האחיד של Yes הלקוח מעולם הסדרות. כאשר הפעם יתבסס הקמפיין על סדרת הריאליטי "הרווק".
כאמור, לפני כשלושה חודשים שינתה Yes את הפוקוס התקשורתי שלה מתחום הסרטים לתחום הסדרות. המיקוד בתחום הסדרות נובע ממחקרים ובדיקות רבות שערכה החברה המראים כי חשיבות הסדרות בעיני הלקוחות בארץ כמו בעולם נמצאת בעלייה מתמדת.
הקמפיין בהשקעה של כמיליון וחצי דולר, יעלה בערוץ 2, 10, בבתי הקולנוע ובאינטרנט. כמו-כן ילווה הקמפיין בפעילויות קד"מ בבתי הקולנוע ברחבי הארץ.
בקמפיין רואים שלב סופי של סדרת ריאליטי שבו הרווק צריך לבחור מבין 2 המועמדות הסופיות תהיה בחירת ליבו. בדיוק ברגע המכריע והמותח ביותר מתפרצת יעל פוליאקוב המכורה לסדרה, לא יכולה שלא להתערב במהלך האירועים. פוליאקוב מסכסכת בין שלושתם במטרה להשיג את הרווק לעצמה. הקמפיין צולם בוילה פרטית במושב גני יהודה משעות הערב ועד השעות הקטנות של הלילה וכלל שחקנים מחו"ל ועשרות דוגמניות יפהפיות.
ערוץ Yes stars real יעלה באפיק 16 וישדר במהלך 24 שעות ביממה את מיטב סדרות הריאליטי, כגון: הרווק 12, הישרדות 16, המרוץ למיליון 12, פרדייז הוטל 2, I LOVE NY2, סלבריטאים בגמילה ועוד.
דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של Yes מסר כי: "הבחירה בהשקעה בערוץ סדרות מיוחד בתחום הריאליטי נובעת מהיות הז'אנר אהוד בקרב כל בני המשפחה ומותאם במיוחד לתקופת הקיץ בה משך הזמן הפנוי גדול יותר".