מחקרי עומק ומשובי לקוח שנערכו בחמת ובחרסה העלו, כי הצרכנים מייחסים חשיבות רבה לנושא האחריות ומודעים לא פחות לחשיבות השירות הניתן להם בתום תקופת האחריות. ב"מרחב" מצינים כי לשירות נודעת חשיבות רבה בשיקולי הקנייה של מוצר.
קבוצת מרחב, חברת האחזקות של חמת, יצרנית הברזים הגדולה בישראל, וחרסה, יצרנית הכלים הסניטרים המובילה בישראל, מדווחת על שינוי ארגוני בקבוצה, במסגרתו אוחדו מחלקות השירות של החברות חמת וחרסה לחטיבה מרכזית אחת ממוקדת לקוח.
במסגרת זו פועלת חטיבת השירות המאוחדת, בניהולו של דודי גל, מכתובתה החדשה באור יהודה ומציעה שירות 6 ימים בשבוע. בימי שישי עד השעה - 15:00 ולאחר יציאת השבת באופן מלא. לרשות הפונים עומד איש מקצוע רלוונטי טכנאי, או מוקדן מקצועי, אשר יספק פתרון מידי, לכל שאלה ובעיה בכל הקשור למוצרי החברות החל מיציאת השבת.
אביגדור כהן, מנכ"ל מרחב, מציין כי הקבוצה משקיעה משאבים רבים בייעול ושיפור השירות לציבור הלקוחות. המצוינות בשירות וקיום דיאלוג רציף עם ציבור הלקוחות ניצב בראש סדר העדיפויות הארגוני. העמדת הצרכן הסופי במרכז העשייה הארגונית, מאמין כהן, מהווה את היתרון האיכותי של החברה. עוד מציין כהן, שירות מקצועי ואיכותי והקשבה לצרכי הלקוח הינם מרכיב מרכזי ביצירת שביעות רצון ונאמנות בקרב לקוחות.
איחוד מחלקות השירות של חמת וחרסה הינו חלק נוסף מאסטרטגיה כוללת ממוקדת הלקוח, המצטרפת לאמנת שירות, אותה, מפיצה החברה, בימים אלו. אמנת השירות המורחבת והמפורטת, מגדירה את התחייבות הנהלת החברה ועובדי מחלקת השירות למתן שירות איכותי, מקצועי ומהיר תוך עמידה בלוחות זמנים לציבור הלקוחות.
מחקרי עומק ומשובי לקוח שנערכו בחמת ובחרסה העלו, כי הצרכנים מייחסים חשיבות רבה לנושא האחריות ומודעים לא פחות לחשיבות השירות הניתן להם בתום תקופת האחריות. במרחב מצינים כי לשירות נודעת חשיבות רבה בשיקולי הקנייה של מוצר. חשוב לא פחות לבחון את נושא תקופת השירות ואספקת חלפים ואביזרים גם לאחר תום תקופת האחריות.