רועי רון, המנכ"ל לשעבר של חברת המדיה יונייטד אינטראקטיב, מונה לתפקיד מנכ"ל חברת האינטראקטיב נקסט-אין. רן ברקו, הבעלים של נקסט-אין שכיהן כמנכ"ל החברה בעשור האחרון, ימונה ליו"ר החברה ויהיה אחראי לפיתוח העסקי של כל קבוצת החברות תחת מותג נקסט-אין. נקסט-אין היא אחת משלושת חברות האינטראקטיב המובילות בישראל שבין תקציביה נמנים בית ההשקעות אקסלנס, בנק דיסקונט, סופר-פארם, קסטרו ותקציבים רבים נוספים.
רועי רון הוא מבכירי ענף האינטראקטיב בישראל. בשנת 2000, עת ניהל את עסקי האינטראקטיב של ראובני פרידן, נמנה על צוות ההקמה של נקסט-אין ואף עבד בחברה במשך שש שנים כסמנכ"ל שיווק ופרסום. לאחר מכן הצטרף לחברת המדיה יונייטד אינטראקטיב בתפקיד מנכ"ל.
"רועי רון הוא מקצוען אינטרנט אמיתי - אדם שגדל עם ענף האינטראקטיב והיווה גורם משמעותי בו בעשור האחרון", אומר רן ברקו, יו"ר ובעלים של נקסט-אין. "נקסט-אין מובילה זה שנים את ענף האינטראקטיב כאחת החברות היצירתיות ופורצות הדרך ואני משוכנע כי תחת ניהולו תוסיף נקסט-אין ותצמח לתחומי עשייה נוספים".
"מבחינתי מדובר בסגירת מעגל", אומר רועי רון. "נקסט-אין היא כמו בית עבורי והיא חברה ייחודית בענף האינטרנט הישראלי - חברה המשלבת יכולות שיווק דיגיטליות לצד פיתוחים טכנולוגיים. אני מאמין כי יחד נתפתח ונצעיד את החברה ולקוחותיה לחדשנות ופריצת דרך בעולם הדיגיטל".